Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca tot esti chitit sa cumperi metzler-urile alea, de ce ne mai intrebi pe noi? :huh:

 

Uite aici pe unde se merge cu pneu de 15eur. :D

 

419064_140851202704496_596360795_n.jpg

 

Da' tre sa fii super-membru sa faci asta! :D

 

423457_10150612007660746_1140234655_n.jp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot esti chitit sa cumperi metzler-urile alea, de ce ne mai intrebi pe noi? :huh:

 

Uite aici pe unde se merge cu pneu de 15eur. :D

 

419064_140851202704496_596360795_n.jpg

 

Da' tre sa fii super-membru sa faci asta! :D

 

423457_10150612007660746_1140234655_n.jp

 

Foarte frumos!

Credeam ca doar te lauzi!

lol

Avem si noi poze dar sunt private!

Ai fost la Brno in Spania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! :peace:



Drept bonus o sa-ti recomand un ulei:

 

Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat.

 

Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea.

De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate.

 

Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex.

 

Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Motocicleta vibreza in viteza 6 la regimuri mici, medii si mari.

Indiferent de viteza si de turatie in a 6-a viteza vibreaza de nu mai vad in oglizi.

E normal?

In celelalte viteze merge normal.



Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul.

 

Am reusit o singura data sa activez ABS spate.

Am trecut pe langa benzinarie si eram pe rosu de mult si a trebuit sa franez puternic.

Eram in Bulgaria si era o strada cu sens unic si nu stiam orasul. Nu stiam pe unde sa ma intorc.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista.

Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a.

La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere.

La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal.



Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine.

Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz.

In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista.

Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a.

La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere.

La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal.

 

Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine.

Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz.

In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului.

 

Am inteles partea cu subturatul insa face si la 150km/h si la 240km/h in vit 6.

Prefer la drum lung sa merg pe la 6000-6500 rot pentru ca este motor VTEC, iar la 6700 intra 4 supape pe cilindru.

Peste e bine pentu depasiri, sub e bine pentru consum.

Mai nasol este pe curbe cand treci peste 6700 si este o rupere de putere dar controlabila dupa ce te obisnuesti.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, dar n-are legatura cu treapta cu care mergi. Nu are nici o logica.

Poate suspensia e prea tare... poate ai presiune prea mare in roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am observat vibratii diferite la a mea in viteza a 6-ea fata de celelalte viteze.

Cand intra insa VTEC si actioneaza 4 valve vibreaza rau tot motorul, dar banuiesc ca este normal.

 

Vibreaza in orice viteza pe vtec sau numai in a 6-a?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! :peace:

 

Drept bonus o sa-ti recomand un ulei:

 

Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat.

 

Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea.

De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate.

 

Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex.

 

Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai?

 

 

motul a avut initial, si la primul schimb, motorex, castrol (schimbat dupa 1000 km-probabil d'ala fals :) ) motorex, motorex, repsol(trebuia sa-l incerc ca e mare pe MM, fost si pe stoner), - dintre ele recomand motorex.

acum am pus Amsoil. (cifrele/specificatiile sunt impresionante) http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/motorcycle/10w-40-advanced-synthetic-motorcycle-oil/?code=MCFQT-EA

 

la anu' o sa spun daca il recomand or ba, in vreo 1000 km de cand e pus se comporta exemplar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Repsol de ceva vreme. Pt ca e ieftin mult si bun.

Nu stiu cum reusiti voi sa deosebiti uleiurile, eu in 7ani si 2 Honde nu am reusit sa simt nici o diferenta la motociclete.

Am mers cu Denicol (facut in Belgia) cu Motorex, cu Valvoline si cu Repsol.

 

Cu Repsol la VFR nu-mi papa nici macar un gram, nu se innegreste cine stie ce... schimba viteze perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! :peace:

 

Drept bonus o sa-ti recomand un ulei:

 

Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat.

 

Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea.

De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate.

 

Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex.

 

Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai?

Si in cazul meu,motorex a fost cel mai bine acceptat de motor,in special cutia de viteze. intr-adevar,motorex este foarte potrivit pentru VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Sunt in pragul achizitii unui VRF 750 din 1991 si am indentificat o problema. Motor are o bataie. Daca tragi ambreiajul baiata dispare. Proprietaru sustine ca dupa ce incalzeste bataile usor usor se reduc din putere.

Aveti idee cauza?

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil. Si proprietarul mi-a spus ca este capacul de la ambreiaj(sau ceva de genu) si ca mecanicul lui nu a solicitat schimbarea piesei. In prima faza am fost suspicios dar tu imi confirmi faptul ca poate sa aiba dreptate. Inca o intrebare am. Am observat un mic joc la roata spate. Ai idee pretul rulmentilor si schimbarea lor(e dificila?)

Iti multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie cumva ce auzi tu si descrii ca "bataie" oala de ambreiaj ? Fiindca aia nu e problema, e......Honda ...si e normal....

 

Asa este la Honda.

Am avut inainte 4 in linie si facea mai putin decat la 4V.

Dar numai la relanti.

Cati km are VFR '91?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil. Si proprietarul mi-a spus ca este capacul de la ambreiaj(sau ceva de genu) si ca mecanicul lui nu a solicitat schimbarea piesei. In prima faza am fost suspicios dar tu imi confirmi faptul ca poate sa aiba dreptate.

 

La mine nu bate dar in schimb "grohaie" (habar n-am cum sa descriu :) ) ... nu cred ca e problema foarte grava, dar daca o cumperi iti recomand sa il desfaci si eventual sa ii schimbi rulmentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...