B.B. Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 VFR750F din 94-97 nu arata ca nici o motocicleta din vremea ei, vorbiti prostii. E complet diferita. incredibil ce mult seamana, la secs. Cum arata prima si cum arata o pocitanie fara carene.. care nu-i facuta sa fie fara carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Cum arata prima...ca orice touring butucanos din perioada aia. serios, o spun la modul cel mai sincer exact cum sinteti voi sinceri cind spuneti ca facuta naked e naspa. ce-i lipseste in primul rind ca naked (in special la V-uri) e un belly-pan. coada pe care a pus-o ThunderByte arata infinit mai bine ca cea stock, facuta cu toporul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Asta e frumos modificata, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 pe mine ma distreaza ca cei cu motoare nemodificate sar rapid la comparatii, uite aici una misto. numai sistemul de prindere de la far al aleia din film costa vreo 200 de RON. niste USD-uri+etrieri+roata citeva sute de euro. un bord aftermarket cum are ala e peste 200. revopsire, minicarenele din fata, iar costa. ce, Monsterul sau SV-urile naked stock arata futere? tot ce le salveaza e cadrul ala Trellis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 ... La fel de bine am putea sa discutam de mobra lui Ciprianakos cu sorturi la aripi, fata, spate; beculete in topcase-uri, ghidon normal in loc de semighidoane, etc... Va rog sa-mi lasati sortuletele in pace pt ca-si fac traba. Beculetele le-am pus pt ca am apucaturi de manelist. Ghidonu-i super pt ca nu mai stau in maini plus ca manevreaza mai usor datorita latimii sporite. Succes si respect celor ce-si aranjeaza dupa plac biclele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Asta e frumos modificata, parerea mea. E bestiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 VFR750F din 94-97 nu arata ca nici o motocicleta din vremea ei, vorbiti prostii. E complet diferita. incredibil ce mult seamana, la secs. Cum arata prima si cum arata o pocitanie fara carene.. care nu-i facuta sa fie fara carene. RC 36 II imi place si mie cum arata, dar tre sa fii miop sau in negare, ca sa nu observi la o prima vedere asemanarea dintre alea 2. In rest, nu vad de ce trebuie sa jignesti mobra lui Thunderbyte si sa o faci pocitanie. Cu ce difera asa tare a lui,fata de aia albastra pe care vad ca o lauzi? aaa ca ala a bagat mai multi bani si ca aia e deja terminata? Esteticul la motoare e total SUBIECTIV.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) E bestiala.ma gindesc ca alea-s galerii aftermarket, ca mi s-ar parea stupid sa le iei la smirghel, ca sa se faca la fel dupa primul drum. deci iti dai seama cit costa. plus ca omul a zis ca vrea niste USD-uri eventual. is banii lui, viata lui, gusturile lui. pina la urma urmei, si eu am vrut sa-l modific pe-al meu drastic. timp in care am vrut sa-mi iau si Bandit de 1200, si Z1000 si pina la urma am renuntat la toate ideile. nu mai spun ca am facut si niste modificari estetice care dupa un timp nu mi-au mai placut. da-s greselile mele, razgindirile mele, mai lasa-l in pace pe om. Editat Decembrie 10, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 nu-s, e topic cu tot build-ul, e link langa video. sunt ceramic-coated. adrian, pocitanie e una careia i-ai scos carenele - pe care nu le aveai defapt sau n-ai bani sa le repari - si sa zici ca ti-ai facut mobra naked. nu ma refeream la motoreta lui thunderbyte, vorbeam in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 nu-s, e topic cu tot build-ul, e link langa video. sunt ceramic-coated. adrian, pocitanie e una careia i-ai scos carenele - pe care nu le aveai defapt sau n-ai bani sa le repari - si sa zici ca ti-ai facut mobra naked. nu ma refeream la motoreta lui thunderbyte, vorbeam in general. pai eu de ex mi-am dat jos carenele care nu-s zgariate/rupte/crapate. pentru ca vreau sa o fac naked. Stiu, toti ar fi in dezacord cu mine, si ar zice ca RSV arata mult mai bine asa cum vine de la mama ei, carenata ,dar eu vreau s-o fac naked ! (a mea chiar cam arata a pocitanie acum, cu far de bicicleta). Pocitanie e una cum ai spus tu exact si care pretinzi ca e fighter/naked/cafe-racer doar pt esti constrans sa le dai jos (gen is crapate,rupte,farmate, nu ai cum sa le repari). Daca le dai de buna voie si ai de gand sa o cosmetizezi,sa o modifici,nu cred ca mai e pocitanie.. Oricum nu ne putem compara cu ce-i in afara.... ma uit la build uri de VFR, VTR, RSV, CBR, TL, tot ce vrei tu.... la ce fac baietii in afara..... Iti curge din gura... E de apreciat cand vezi o mobra veche,chiar si un VFR din 90 si ceva, readus la viata prin modificari si tuning real, cu bani multi investiti, cu un rezultat pe masura... La noi la ce posibilitati sunt, nu prea o sa vezi asa niciodata. Cei cu bani nu au inclinatii din astea si prefera un "gixxer nou, K9, K8, K12 etc...."... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 La noi la ce posibilitati sunt, nu prea o sa vezi asa niciodata. Cei cu bani nu au inclinatii din astea si prefera un "gixxer nou, K9, K8, K12 etc...."...punct ochit, punct lovit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Dupa toate discutiile, am mai aruncat o data un ochi pe topicul VFR-ului albastru de mai sus pe vfr discussion si pe o pagina era mentionata trecerea de la bobinele clasice, mari si greu de relocat la cele mici care vin fix in capul bujiei, ei le zic COP-uri, astfel dispar si eventualele pierderi date de fisa si pipa. E chiar un topic despre asta, m-am cautat, nu am gasit nicaieri vreo mentiune despre un tip anume de bobine care s-ar potrivi, cel mai apropiat ar fi mentionarea folosirii unor bobine de gsxr '03. Chestia asta vroiam sa o fac de multisor, acum ca am o idee despre ce e vorba am sa o fac, m-am uitat pe ebay si am gasit astfel de bobine la 15 euro perechea de 4, pe langa asta trebuie si harness-ul cu mufele bobinelor, dar asta ma indoiesc ca ar costa o avere. Editat Decembrie 11, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Dupa toate discutiile, am mai aruncat o data un ochi pe topicul VFR-ului albastru de mai sus pe vfr discussion si pe o pagina era mentionata trecerea de la bobinele clasice, mari si greu de relocat la cele mici care vin fix in capul bujiei, ei le zic COP-uri, astfel dispar si eventualele pierderi date de fisa si pipa. E chiar un topic despre asta, m-am cautat, nu am gasit nicaieri vreo mentiune despre un tip anume de bobine care s-ar potrivi, cel mai apropiat ar fi mentionarea folosirii unor bobine de gsxr '03. Chestia asta vroiam sa o fac de multisor, acum ca am o idee despre ce e vorba am sa o fac, m-am uitat pe ebay si am gasit astfel de bobine la 15 euro perechea de 4, pe langa asta trebuie si harness-ul cu mufele bobinelor, dar asta ma indoiesc ca ar costa o avere. asta si pe mine m-ar tenta, la mine sunt expuse bobinele si arata ca dracu, cand e dezbracata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 La Tuono ce solutie au adoptat? Apropo, a modificat cineva ghidonul cu unul de tip "superbike"? Daca da, de unde si-a cumparat piesele Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu am pus ghidon de superbike in weekend insa nu am luat un kit lsl sau abm. Am folosit niste inaltatoare de ghidon si am gaurit jugul. Inaltatoarele sunt acestea http://www.motobikeshop.eu/ro/prindere-ghidon-scar-cr-crf-kx-kxf-rmz250-04-05-cu-silent-bloc?mbsid=1766306bbc73d8483449fb997e7d5cb1 Ghidonul e asta http://eshop.wolfmoto.ro/magazin/ghidoane-wrp/?good_detail=ghidon-alu-street-medium-auriu-21040 Si m-am inspirat de aici http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/37908-adding-superbike-bars-to-your-bike/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Multumesc, desi credeam ca scap mai ieftineanu, cred ca o sa apelez totusi la un Kit de pe Ebay. Nu vreau sa tai/gauresc nici o piesa originala. Apropo, cum ai rezolvat-o cu cablurile, furtunele...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Doar le-am redirectionat, nu a fost nevoie sa schimb nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) "edit: Found a pic of a cleaned up NTV650 yoke and it has two extra tabs to hold the dash. So it seems Veefer800canuck is right and the correct yoke comes from a NTV650 Deauville." Sursa Vfrdiscussion.com La Tuono ce solutie au adoptat?Apropo, a modificat cineva ghidonul cu unul de tip "superbike"? Daca da, de unde si-a cumparat piesele Multzam. De ce sa iti pui ghidon, o sa arate ca "facuta din bucati" Editat Decembrie 11, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Spre deosebire de tine, eu fac o modificare functionala, stii tu, d-aia aprobata/testata Daca iti urmam exemplul, aruncam cateva carene, trageam 2 fire de la baterie si imi "tunam" un streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Pentru ca ai o pozitie mai comoda la drum lung, de-aia iti pui ghidon Modificarea traseului cablurilor de acceleratie a fost necesara cand am facut eu asta, ghidonul e lat. Am facut si eu destule modificari, dar au fost dictate de limitarile financiare si piticii de pe creier. Mie imi place si ma simt bine pe ea.....dar aia albastra chiar arata bine Editat Decembrie 11, 2013 de alex_gherman_agh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 ok, si eu o am "facuta din bucati" asa cum se vede in poza si sunt foarte multumit, este mult mai manevrabila la viteze mici si medii fata de varianta cu semighidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 La Tuono ce solutie au adoptat? Au aceleasi bobine de inductie, E acelasi cadru/sasiu, doar ca neavand carenele (de RSV) au pus un fel de mesh/plasa care le mascheaza.... Spre deosebire de tine, eu fac o modificare functionala, stii tu, d-aia aprobata/testata Daca iti urmam exemplul, aruncam cateva carene, trageam 2 fire de la baterie si imi "tunam" un streetfighter E ok sa ne dam cu parerea, ca e forum liber, dar n-o mai arde arogant cu Thunderbyte, doar pt ca a ales sa-si faca mobra cum si-a facut-o. Aroganta ta e total gratuita si nu-si are rostul... Pentru ca ai o pozitie mai comoda la drum lung, de-aia iti pui ghidon Comod este un termen foarte subiectiv. Pentru unii o pozitie cat mai dreapta /up-right e considerata foarte comoda. pe mine personal ma scoate din minti si mi se pare o pozitie cretina si iau vantul/toate mustele/gazele in piept. Deci depinde fiecare ce intelege prin COMOD. Eu personal prefer si voi prefera mereu semighidoanele , in detrimentul unor ghidoane de naked. Am parte de mai mult disconfort de la pozitia de naked decat de la cea de superbike... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Daca ai avea si carene n-ar mai fi atat de rau. Vizavi de colegul TB, el a inceput Nu mi-a placut ghidonul de naked pana am bagat anul trecut tura Ro-DE si m-au rupt umerii dupa 3-400 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu am mers 300-400 cu pasager pe semighidoane si am fost ok... A nu se intelege ca ma simteam ca dupa masaj erotic,dar era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 N-am fost pana acum la masaj "eroic", deci nu am termen de comparatie DAR dupa 400 km devine incomod si nu ai ce sa faci impotriva(fara sa te opresti). Un ghidon mai ridicat iti ofera posibilitatea de a te mai ridica in 2 copite, de a mai flexa un muschi. Din pacate, pentru binele meu evident, sunt genul care nu s-ar opri nici pentru benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.