pytycu_xpert Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Salut. Ofer spre vanzare un VFR RC36 1991 750cc. 63.000 km pe bord. Functioneaza f bine in stare originala. ITP, Asigurare valabile. Pret 1300 Euro usor Negociabil 0726.675.255 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 La 800-le tau accesul la bujiile din fata e foarte usor, scoatele macar pe alea si curatele cat sa iti porneasca in 2 apoi o sa isi dea singur drumu. Multumesc pt pont. Asa voi face. Am reusit sa pornesc bicla dupa ce am scos, ars si curatat electrozii a 2 bujii (denso irridium) cu o carpa. Am scos cele posterioare pt ca in fata am ditamai claxonul si era prea mare bataie de cap sa-l dau jos - multumesc inca o data ThunderByte. A pornit insa impiedicat si cu acceleratia trasa cam jumatate si merge doar in 2 cilindrii. Trebuie sa fac o iesire si sa-i fac o incalzire de peste 80 grade si sa-i dau o forja sa scot toata calamina de pe esapament - poate asa si-or da si ceilalti cilindrii drumu/silinta sa se usuce Merci tuturor pt sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Multumesc pt pont. Asa voi face. Am reusit sa pornesc bicla dupa ce am scos, ars si curatat electrozii a 2 bujii (denso irridium) cu o carpa. Am scos cele posterioare pt ca in fata am ditamai claxonul si era prea mare bataie de cap sa-l dau jos - multumesc inca o data ThunderByte. A pornit insa impiedicat si cu acceleratia trasa cam jumatate si merge doar in 2 cilindrii. Trebuie sa fac o iesire si sa-i fac o incalzire de peste 80 grade si sa-i dau o forja sa scot toata calamina de pe esapament - poate asa si-or da si ceilalti cilindrii drumu/silinta sa se usuce Merci tuturor pt sfaturi! Pornit, lasat sa se incalzeasca apoi cateva spritz-uri si ar trebui sa isi dea drumu pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali800k Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 vind honda vfr 800 fi 1999 55000 km,releu incarcare nou,amvelope pirelli rulate 5000 km,top case,cutii laterale,voltmetru digital,cer 2700 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 vind honda vfr 800 fi 1999 55000 km,releu incarcare nou,amvelope pirelli rulate 5000 km,top case,cutii laterale,voltmetru digital,cer 2700 e. Daca nu ma insel e VFR-ul luat din Iasi, eu l-am verificat pentru tine. Daca de atunci ai facut doar 5000 de km, inteleg motivul vanzarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Merita sa pun filtru de aer K&N ? Am avut pe RF sase ani si am fost multumit in special pentru ca il puteam spala. Se poate sa modifice ceva in comportamentul motorului in ideea in care nu am inca bani de power commander ... is curios daca are cineva pe VTEC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Am eu si n-am avut probleme ... asta pana sa-nec motorul... Se poate spala dar ai nevoie de un kit de la K&N. Eu inca n-am facut-o si nici nu stiu cand o voi face. Nu stiu daca sunt schimbari datorita lui pt ca eu am facut mai multe o data: scos senzorii O2, blocat valvele de bagat aer curat pe sistemul de evacuare, dezactivat clapeta de pe cutia filtrului si ... aaaaa ... nu-mi mai amintesc ce dreaku i-am mai facut (le am bagate-n lista de modificari de pe probike / link semnatura) dar mi-a mers fain si pana sa-mi bag PC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali800k Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Daca nu ma insel e VFR-ul luat din Iasi, eu l-am verificat pentru tine. Daca de atunci ai facut doar 5000 de km, inteleg motivul vanzarii. vfr-eul l-am luat din craiova eu sunt din fagaras si motivul e ca acum locuiesc in cleveland oh. sua.imi e foarte greu sa il aduc in sua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tapu Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Salutare Poti sa pui si niste poze - Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Merita sa pun filtru de aer K&N ? Am avut pe RF sase ani si am fost multumit in special pentru ca il puteam spala. Se poate sa modifice ceva in comportamentul motorului in ideea in care nu am inca bani de power commander ... is curios daca are cineva pe VTEC. Am eu de 1 an de zile , e ok , la fel ca cel standard , nu se modifica cu nimic insa performanțele fără PC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Daca are cineva nevoie de cutii pentru VTEC, vad ca vinde cineva un set nou: /index.php?/topic/707744-kit-complet-de-bagaje-honda-vfr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Dac-as fi fost acasa le-as fi luat eu pt c-as vrea sa-mi schimb patratoasele mele - poate asa va mai scade consumul nitel la drum lung... Salutari din Australia. Aici este cald (Sydney) si se dau astia in draci cu motoare de toate felurile. Le cam lipsesc protectiile dar fiecare cu gusturile lui si pe propria piele. O iarna usoara-n continuare va doresc si o primavara timpurie! Editat Februarie 3, 2014 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Salut , De curand am cumparat si eu o Honda vfr 750 ( 1992) . As avea si eu nevoie de garniturile dintre carburatoare si partea metalica in care se prinde filtru de aer . Stiti unde as putea sa gasesc si eu asa ceva ? Vreau sa le schimb pentru atunci cand a fost montata partea de metal 2 dintre garnituri au fost prinse in afara canalelor si au fost ciupite . Editat Februarie 3, 2014 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Astea: http://www.romimoto-piese.ro/category/10412000000/vehicle/honda-vfr-750:17983/article/159045? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Le-am schimbat si eu cand am facut carburatia, pentru ca erau lipite... Atunci le-am cumparat de la Kampur (trimit si prin curier), dar tin minte ca dupa ce le-am cumparat, am gasit pe ebay mai ieftine... Ups, acum vad... Ai zis dintre carburatoare si filtru de aer, sau dintre carburatoare si motor?! Cele din link-ul lui S3RJ sunt dintre carburatoare si motor parca... Editat Februarie 3, 2014 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Baieti numai ce am luat si eu un vfr 800 2003 si bateria era moarta (nepornit din luna 8 2013). Am incarcat bateria, invarte ok dar nu porneste. Se poate sa se fi udat bujiile? Maine le desfac dar eram curios de simptome similare daca sunt la vfr. Thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Salut, Nu sunt cele dintre carburator si cilindru. Astea sunt deasupra intre carburator si partea in care se prinde filtrul de aer. Editat Februarie 4, 2014 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Baieti numai ce am luat si eu un vfr 800 2003 si bateria era moarta (nepornit din luna 8 2013). Am incarcat bateria, invarte ok dar nu porneste. Se poate sa se fi udat bujiile? Maine le desfac dar eram curios de simptome similare daca sunt la vfr. Thanks Eu, cand am avut VFR-ul V-tec 2002, am avut aceeasi problema si nu am putut sa-i dau de cap. Udam bujiile in draci, chiar si la injectie. Am luat bujii NGK Iridium Laser, cele mai scumpe posibile, si tot nu a pornit. Am ajuns cu ea la Intermotorcycle pe platforma ca sa-mi spuna neni de acolo cat de dobitoc sunt. Calitatea benzinei din rezervor dupa 3-4 luni se deteriorase. Au pus baietii 2 L de benzina proaspata si a pornit din prima (desigur cu bujiile uscate). Asa ca, in astfel de situatii, recomand prima data sa se schimbe benzina din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Am dat si eu bujiile jos si erau negre! Curatate si puse la loc a pornit la prima. Abia astept primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Baieti numai ce am luat si eu un vfr 800 2003 si bateria era moarta (nepornit din luna 8 2013). Am incarcat bateria, invarte ok dar nu porneste. Se poate sa se fi udat bujiile? Maine le desfac dar eram curios de simptome similare daca sunt la vfr. Thanks felicitari Gacrya pentru achizitie. ai sa te bucuri la maxim de noua achizitie. asteptam sa treaca iarna sa ne vedem pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Salut, Ce cauciucuri? Ce ulei? Ce filtre? Recomandati pentru moto din semnatura. Daca aveti oferte, va rog PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 felicitari Gacrya pentru achizitie. ai sa te bucuri la maxim de noua achizitie. asteptam sa treaca iarna sa ne vedem pe sosea. Multumesc, sa avem parte doar de evenimente placute! Salut, Ce cauciucuri? Ce ulei? Ce filtre? Recomandati pentru moto din semnatura. Daca aveti oferte, va rog PM. Multumesc! Cauciucurile care-ti plac tie sunt cele mai bune, nu cred ca parerea mea sau a altora trebuie neaparat sa fie si a ta si daca mie-mi place Michelin nu inseamna ca tu o sa te simti ok cu el pe strada. Ulei s-a discutat pe fb de ex: https://www.facebook.com/groups/143830902479798/permalink/213576588838562/?stream_ref=2 eu unul am luat motul 300v. Ce filtre !? doar cele care se potrivesc, evident Pentru cauciucuri daca astepti putin o sa imi intre pe stoc vreo 50 bucati de cauciucuri NOI NOUTE, cu eticheta, Michelin, Metzeler, Dunlop, etc la 150 lei / bucata! Da, 150 lei oricare cauciuc, nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Mie imi place profilul la Avon dar nu cred ca e recomandat.300v la BMW R 1150 RT? Pentru VFR 800 cred ca Motul 7100 NF (ulei pentru moto cu ambreiaj in baie de ulei). Este vreo diferenta intre Motul 7100 simplu si 7100 NF?Cat despre cauciucuri, pretul este foarte bun dar depinde de DOT! Pe anuntul tau spui cauciucuri noi 2007-2012 si sunt aproape numai 2005-2006. Nu am vazut nimic 2011-2012. Editat Februarie 13, 2014 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Daca tu te uiti la DOT la un cauciuc cu 150 lei nou inseamna ca ai uitat ca altii iti cer 100-150 lei pe cauciucuri second. Ele sunt pastrate in depozit de cauciucuri deci nu au urme de "uzura a timpului". Cauciucuripe sunt intre 2005-2014 eu de ex am luat cauciuc 2014 dar astea sunt 1 la 1.000 cauciucuri. Cum spuneam, dotul prea putin important la un cauciuc care cu dot 2012-2013 costa de 3-4 ori mai mult. Acum am VFR 800 de aia am zis motul 300v. In bmw am bagat ulei mineral, de masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) DOT-ul este foarte important! Producatorul garanteaza doar 5 ani. Iei cu 300 ron 2 cauciucuri pe an si alea vechi. 300X5ani=1500 ron Doar nu o sa iei unele din 2007 si o sa le tii pana in 2019! Sau da? Eu iau cu 1150 ron, perechea, DOT 2014 si sunt garantate 5 ani. 1500-1150=350 ron castig eu. Acum le schimb cam la 3 ani din acuza uzurii deci bag cam 385 ron/an. Si beneficiez de ultima tehnologie (pilot road 4) si sunt garatante pana in 2019. Tu vinzi un cauciuc cu tehnologie veche din 2007 care este uzat moral (cauciucul isi schimba proprietatile) care a iesit din garantie din 2012. Este normal sa fie ieftin la achizitie si la vanzare. La fel si cu uleiul. Ai luat un ulei care este pentru racing. Ai o moto de tourig pe care o pui pe circuit? De ce nu iei o vitezana? Scuze de deranj! Editat Februarie 13, 2014 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.