Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salutare motoristi. Am posibilitatea de a cumpăra un VFR adus din Italia. Problema este ca îmi lipsesc ceva piese: aripa fata, carene, far si cam atât. Asta la prima impresie... Se găsesc greu piese SH? Sunt scumpe? Intentionez sa-l fac nached de aceea sper sa nu se supere impatimitii. Sunt la al 5-lea motor dar nu prea ma implic in reparatii foarte mult. Va rog sa va dați si voi cu părerea. VFR 750F, 1992. Mulțumesc.

Editat de mmoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu pui niște poze de inspiratie?

Singurul VFR750 "neicheduit" ca la catre de care am eu cunostinta :

post-20150-0-16613400-1372732820.jpg

 

Aici este threadul de prezentare a lucrarii :

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75243-my-95-vfr-sf-project-the-process/

 

Succes !

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am eu a fost caracterizat de altii ca fiind un gunoi ... deci eu unul nu am asa mult cu ce ma lauda, cel putin nu aici, macar cel mai important lucru e acolo si anume faptul ca mie imi place :alcy:

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=989565



Cel mai greu o sa fie sa maschezi cumva bordul stock (daca ai sa il folosesti) folosind doar un far de naked si un parbriz sau o masca ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportii de la givi monokey PL166 costa 100-110 euro noi. Cutiile le iei givi monokey. Eu am luat doua cutii givi E21 cu 90 euro amandoua. Sunt mai mici, arata mai bine pe vfr decat unele mari plus ca ma pot strecura prin trafic mai usor

de unde le-ai cumparat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi prieteni, cu parere de rau imi iau adio de la RENDA.

/index.php?/topic/708901-honda-vfr-750-rc36-92/

daca stiti vreun pasionat de vfr care vrea o bunaciune, sa ii spuneti ca eu ma despart de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am eu a fost caracterizat de altii ca fiind un gunoi ... deci eu unul nu am asa mult cu ce ma lauda, cel putin nu aici, macar cel mai important lucru e acolo si anume faptul ca mie imi place :alcy:

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=989565

 

 

Cel mai greu o sa fie sa maschezi cumva bordul stock (daca ai sa il folosesti) folosind doar un far de naked si un parbriz sau o masca ...

 

Super fain motorul. O sa încerc sa scot si eu așa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare.

Mergi la orice magazin de piese auto si intreaba da lucreaza cu Autonet si cere codul MT 730.97.76, e aceeasi la toate vfr-urile incepand de la rc 24 pana la v-tec

http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/honda-vfr-750:17984/category/10200000000/

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva?

Te referi la furca fata?

Trebuie sa schimbi simeringurile de ulei, daca cele de praf sunt si ele crapate sau uzate(se vede spatiu intre simering si tubul cromat) se schimba si alea + ulei de furca 10W.

E destul de simplu dar dureaza un pic si ai cateva chestii de demontat. Vezi intai manualul de service, daca te crezi in stare sa o faci dar ai nelamuriri te ajutam cu cea mai mare placere. Trebuie in principal sa demontezi bratele de pe motor ... Roata, aripa, etrieri(desfacuti de pe brate) si semighidoane. Toate astea bineinteles cu mobra suspendata de fata(cric central si ceva sub galerii ca sa o tina inclinata spre spate).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

post-40610-0-24080100-1393797650_thumb.jpgpost-40610-0-67580200-1393797651_thumb.jpgpost-40610-0-15688600-1393797653_thumb.jpg



PS: Modelul este Givi B33NMK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

attachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 46.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg

 

PS: Modelul este Givi B33NMK

Incearca sa pui greutate in el sa vezi cum se simte, pe vremea cand aveam CB-ul faceam destul de des Iasi-Braila si invers cu pasager si topcase, de multe ori destul de burdusit. Numai in combinatia asta imi vobla uneori fata daca o lasam mai lejera, 5-10 kile greutate pe varful coditei plus pasager au un efect marisor asupra centrului de greutate. Personal acum optez mai degraba pentru sidecase-uri fara topcase. Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui.

 

Cum ti se par cauciucurile? Review-uri am vazut dar vfr-ul mi se pare un pic din alta categorie din cauza cuplului in ture mici. La mine cel putin, cu cauciucurile actuale, daca bag mana in gaz in a I-a si a II-a, indiferent ca-s reci sau calde spatele pleaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut ceva sa nu depaseasca latimea motorului si sa fie placut ca aspect, nu ceva old!

Am si cutiile laterale, de 21 litrii bucata, tot de la GIVI, modelul E21.

post-40610-0-29349400-1393807612_thumb.jpg

 

Personal am zis ca daca motocicleta este mai sportiva sa nu pun pe ea cutii imense de 45 litrii, mi se par ca arata ridicol.

Exemplu:

post-40610-0-75111000-1393807732_thumb.jpg

 

Cauciucul n-am apucat sa fac cu el decat vreo 400 km in total, el fiind nou.

Dar intradevar odata mi-a fugit si mie spatele, insa stiu ca am tras atunci intentionat tare de gaz (nu mai stiu motivul). Insa mi-a fugit :) nimica insa ce nu se poate corecta.

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

attachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 46.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg

 

PS: Modelul este Givi B33NMK

 

Arata ca unul de scuter.

 

Vezi ca nu trebuie sa clampane la cat costa... eu am no-name copie Givi si nu troncane cand e gol.

 

Daca atunci cand faceai pozele era inchis, mie mi se pare ca nu se inchide calumea... ce vad in poze..

 

Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui.

 

De scuter, mai bine isi punea o cutie de-aia patrata pt pizza, era cam tot aia. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se inchide bine.

Cred ca te-ai uitat la poze si nu ai citit ce am scris!

Arata oribil cu unul vechi, patratos de 45 litrii, nu isi are rostul pe un sport touring!

Ori e finut, ori e transalp?

 

Nu a costat mult, 50 lire cutia noua.

90 euro cutiile laterale si 110 suportii. Cu 250 am tot setul, nu cred ca e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...