mmoro Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Salutare motoristi. Am posibilitatea de a cumpăra un VFR adus din Italia. Problema este ca îmi lipsesc ceva piese: aripa fata, carene, far si cam atât. Asta la prima impresie... Se găsesc greu piese SH? Sunt scumpe? Intentionez sa-l fac nached de aceea sper sa nu se supere impatimitii. Sunt la al 5-lea motor dar nu prea ma implic in reparatii foarte mult. Va rog sa va dați si voi cu părerea. VFR 750F, 1992. Mulțumesc. Editat Februarie 27, 2014 de mmoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Carene cam greu, dar daca vrei sa o dezbraci... Aripa fata si far incearca aici: http://mercador.ro/oferta/vand-piese-honda-vfr-750-f-IDJs0L.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmoro Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Mulțumesc. Acolo am găsit doar carenele mici din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da-i inainte, eu tot naked il am facut, doar ca al meu e 94, RC 36II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmoro Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu pui niște poze de inspiratie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Nu pui niște poze de inspiratie? Singurul VFR750 "neicheduit" ca la catre de care am eu cunostinta : Aici este threadul de prezentare a lucrarii : http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75243-my-95-vfr-sf-project-the-process/ Succes ! Editat Februarie 27, 2014 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmoro Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da, m-am speriat. Astea sunt proiecte imense. Motoare adevărate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Ce am eu a fost caracterizat de altii ca fiind un gunoi ... deci eu unul nu am asa mult cu ce ma lauda, cel putin nu aici, macar cel mai important lucru e acolo si anume faptul ca mie imi place /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=989565 Cel mai greu o sa fie sa maschezi cumva bordul stock (daca ai sa il folosesti) folosind doar un far de naked si un parbriz sau o masca ... Editat Februarie 27, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmoro Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Am sa pun unul electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Suportii de la givi monokey PL166 costa 100-110 euro noi. Cutiile le iei givi monokey. Eu am luat doua cutii givi E21 cu 90 euro amandoua. Sunt mai mici, arata mai bine pe vfr decat unele mari plus ca ma pot strecura prin trafic mai usor de unde le-ai cumparat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 de unde le-ai cumparat ? Dupa semnatura lui Garcya sunt sigur ca dupa ebay... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 de unde le-ai cumparat ? Ebay - http://www.ebay.co.uk/itm/360579905374?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Dupa semnatura lui Garcya sunt sigur ca dupa ebay... Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 http://www.cycleworld.com/2014/02/04/2014-honda-interceptor-vfr800f-first-look-review-photos-specs/?src=related&con=outbrain&obref=obinsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 dragi prieteni, cu parere de rau imi iau adio de la RENDA. /index.php?/topic/708901-honda-vfr-750-rc36-92/ daca stiti vreun pasionat de vfr care vrea o bunaciune, sa ii spuneti ca eu ma despart de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Ce am eu a fost caracterizat de altii ca fiind un gunoi ... deci eu unul nu am asa mult cu ce ma lauda, cel putin nu aici, macar cel mai important lucru e acolo si anume faptul ca mie imi place /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=989565 Cel mai greu o sa fie sa maschezi cumva bordul stock (daca ai sa il folosesti) folosind doar un far de naked si un parbriz sau o masca ... Super fain motorul. O sa încerc sa scot si eu așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare. Mergi la orice magazin de piese auto si intreaba da lucreaza cu Autonet si cere codul MT 730.97.76, e aceeasi la toate vfr-urile incepand de la rc 24 pana la v-tec http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/honda-vfr-750:17984/category/10200000000/ Editat Martie 1, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu46 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva? Te referi la furca fata? Trebuie sa schimbi simeringurile de ulei, daca cele de praf sunt si ele crapate sau uzate(se vede spatiu intre simering si tubul cromat) se schimba si alea + ulei de furca 10W. E destul de simplu dar dureaza un pic si ai cateva chestii de demontat. Vezi intai manualul de service, daca te crezi in stare sa o faci dar ai nelamuriri te ajutam cu cea mai mare placere. Trebuie in principal sa demontezi bratele de pe motor ... Roata, aripa, etrieri(desfacuti de pe brate) si semighidoane. Toate astea bineinteles cu mobra suspendata de fata(cric central si ceva sub galerii ca sa o tina inclinata spre spate). Editat Martie 2, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum. Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator. PS: Modelul este Givi B33NMK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum. Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator. Photo 01.03.2014, 15 11 46.jpgPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg PS: Modelul este Givi B33NMK Incearca sa pui greutate in el sa vezi cum se simte, pe vremea cand aveam CB-ul faceam destul de des Iasi-Braila si invers cu pasager si topcase, de multe ori destul de burdusit. Numai in combinatia asta imi vobla uneori fata daca o lasam mai lejera, 5-10 kile greutate pe varful coditei plus pasager au un efect marisor asupra centrului de greutate. Personal acum optez mai degraba pentru sidecase-uri fara topcase. Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui. Cum ti se par cauciucurile? Review-uri am vazut dar vfr-ul mi se pare un pic din alta categorie din cauza cuplului in ture mici. La mine cel putin, cu cauciucurile actuale, daca bag mana in gaz in a I-a si a II-a, indiferent ca-s reci sau calde spatele pleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Am vrut ceva sa nu depaseasca latimea motorului si sa fie placut ca aspect, nu ceva old! Am si cutiile laterale, de 21 litrii bucata, tot de la GIVI, modelul E21. Personal am zis ca daca motocicleta este mai sportiva sa nu pun pe ea cutii imense de 45 litrii, mi se par ca arata ridicol. Exemplu: Cauciucul n-am apucat sa fac cu el decat vreo 400 km in total, el fiind nou. Dar intradevar odata mi-a fugit si mie spatele, insa stiu ca am tras atunci intentionat tare de gaz (nu mai stiu motivul). Insa mi-a fugit nimica insa ce nu se poate corecta. Editat Martie 3, 2014 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum. Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator. Photo 01.03.2014, 15 11 46.jpgPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg PS: Modelul este Givi B33NMK Arata ca unul de scuter. Vezi ca nu trebuie sa clampane la cat costa... eu am no-name copie Givi si nu troncane cand e gol. Daca atunci cand faceai pozele era inchis, mie mi se pare ca nu se inchide calumea... ce vad in poze.. Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui. De scuter, mai bine isi punea o cutie de-aia patrata pt pizza, era cam tot aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Nici geamantanu' meu de 42 de litri nu (prea) troncane la gol. Sa nu fie, vorba colegului, o problema de inchidere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Se inchide bine. Cred ca te-ai uitat la poze si nu ai citit ce am scris! Arata oribil cu unul vechi, patratos de 45 litrii, nu isi are rostul pe un sport touring! Ori e finut, ori e transalp? Nu a costat mult, 50 lire cutia noua. 90 euro cutiile laterale si 110 suportii. Cu 250 am tot setul, nu cred ca e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.