Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

salutare

cat trebuie sa incarce un vfr de 800 2202 fara abs

al meu incarca 13,5v

multumesc

 

13.5V la 5000 de ture si cu faza lunga aprinsa e OK.

Asa se face testul de incarcare si trebuie sa fie intre 13.5-14.5V cu o baterie in stare buna

Daca bateria e obosita vei citi un voltaj mai scazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna ziua imi poate spune si mie cineva de ce sunt asa mari probleme cu statorul la aceasta motocicleta, vfr 800 vtec abs 2006 si cum se poate remedia?

Multam

Problemele nu-s mari decat cand apar ... Nu e o chestie foarte intalnita la Honda, dar se pare ca vtec-ul are o problema la capitolul asta. Cauzele nu-s multe, e posibil ca pur si simplu sa fie un lot cu probleme sau modelul in sine nereusit, nivelul uleiului in motor e iarasi un factor important, uleiul preia din caldura scazand temperatura statorului in timpul functionarii prevenind incingerea pana la arderea izolatiei si punerea mobinajului in scurt si prezenta unui scurt in instalatia electrica intre generator si releu poate fi iar o cauza. Am inteles ca motorul e la Madras, pot sa iti aduca de la Electrex si ar trebui sa nu mai ai batai de cap dupa, nu iti recomand sh(nu stii in ce stare e si cat mai tine), OEM costa mult, prea mult iar de rebobinat nu iti poate garanta nimeni ca tine, inainte se faceau in Iasi la Petra si tineau dar de la o vreme incepusera sa nu le mai faca bine si s-a renuntat la tipul asta de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua imi poate spune si mie cineva de ce sunt asa mari probleme cu statorul la aceasta motocicleta, vfr 800 vtec abs 2006 si cum se poate remedia?

Multam

Vineri vine si statorul meu!

Electrex.

Am un releu de vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot mai mesteresc cate ceva pe la motocicleta, incerc sa o aduca intr-o stare cat mai perfecta :)

 

Acum incerc sa rezolv problema cu indicatorul nivelului de benzina.

Sincer nu stiu pe ce principiu functioneaza plutitorul (daca e cu plutitor) din rezervor.

 

Ideea e ca dupa ce fac plinul, indicatorul de nivel de pe bord nu se misca pana nu consum jumate de rezervor...apoi logic incepe sa scada brusc.

 

Cu ce as putea incepe? Ma gandesc sa dau jos rezervorul zilele astea.

 

Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face si a lu frate-miu. Probabil ar merge ajustata un pic tija plutitorului dar personal eu nu mi-as bate capul cu asta. Orice i-ai face nu vei putea obtine o indicatie liniara din cauza formei rezervorului. Pe langa asta conform manualului rezervorul nu se umple pana sus. Daca-l umpli cat zice in manual cred ca mai ramane loc de cel putin 2l de benzina.

Si la masinile pe care le-am folosit dealungul timpului situatia era cam la fel, adica dupa ce umpleam maxim rezervorul, mergeam o gramada pana sa inceapa sa scada acul.

 

Totusi daca zici ca la tine scade brusc e posibil ca atunci cand faci plinul sa se blocheze plutitorul in partea de sus si se eibereaza la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face si a lu frate-miu. Probabil ar merge ajustata un pic tija plutitorului dar personal eu nu mi-as bate capul cu asta. Orice i-ai face nu vei putea obtine o indicatie liniara din cauza formei rezervorului. Pe langa asta conform manualului rezervorul nu se umple pana sus. Daca-l umpli cat zice in manual cred ca mai ramane loc de cel putin 2l de benzina.

Si la masinile pe care le-am folosit dealungul timpului situatia era cam la fel, adica dupa ce umpleam maxim rezervorul, mergeam o gramada pana sa inceapa sa scada acul.

 

Totusi daca zici ca la tine scade brusc e posibil ca atunci cand faci plinul sa se blocheze plutitorul in partea de sus si se eibereaza la un moment dat.

 

 

E destul de enervant, ma induce destul de mult in eroare, dupa ce trec de jumatatea rezervorului pot sa vad cu ochiul liber cum coboara acul...prefer sa scutur motorul sa estimez cata benzina mai am.

 

Cum pot ajusta tija plutitorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am facut un drum de 2500 km cu o medie de 500 km pe zi pe un vfr vtec din 2003 si as vrea sa intreb ce solutie as avea sa nu ma mai bata atat de tare vantul pe autostrada. Care ar fi modelul de deflector de vant ideal pe care as putea sa-l instalez pe barbriz cand merg la drumurile lungi? Sau exista cineva care confecționeaza asa ceva? Merci

P.S. In rest motorul s-a comportat exemplar, nu am nimic de reprosat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am facut un drum de 2500 km cu o medie de 500 km pe zi pe un vfr vtec din 2003 si as vrea sa intreb ce solutie as avea sa nu ma mai bata atat de tare vantul pe autostrada. Care ar fi modelul de deflector de vant ideal pe care as putea sa-l instalez pe barbriz cand merg la drumurile lungi? Sau exista cineva care confecționeaza asa ceva? Merci

P.S. In rest motorul s-a comportat exemplar, nu am nimic de reprosat.

Nu stiu daca este un parbriz suficient de bun sa te fereasca de vant la peste 130. Pana la 120, al meu, face fata dar peste, trebuie sa ma aplec usor in fata.

Al meu este un vario touring dar cu partea mobila facuta/largita de Dl. Harea din Bucuresti.

Eu unul, pt ca pe autostrada ma plictisesc si era sa adorm de cateva ori pe mobra (ascult/ma uit la videoclip-uri pe youtube cu sunet de VFR cand vreau sa adorm mai repede), prefer drumurile normale unde merg in medie cu 110 si consumul este f. bun (pana-n 5 l/100km) - plus ca-i more fun. Autostrada o folosesc ca ultima instanta cand trebuie sa ajung repede in Buc sau alte destinatii in tara.

Incearca sa vorbestoi cu /index.php?/user/8769-bogdan-harea/ . Cred ca face si parbrize custom printre cutiile laterale.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am facut un drum de 2500 km cu o medie de 500 km pe zi pe un vfr vtec din 2003 si as vrea sa intreb ce solutie as avea sa nu ma mai bata atat de tare vantul pe autostrada. Care ar fi modelul de deflector de vant ideal pe care as putea sa-l instalez pe barbriz cand merg la drumurile lungi? Sau exista cineva care confecționeaza asa ceva? Merci

P.S. In rest motorul s-a comportat exemplar, nu am nimic de reprosat.

 

Depinde si de inaltimea ta si de pozitia pe motocicleta.

Am schimbat pe cele 2 VFR-uri, in afara de parbrizul de fabrica, urmatoarele: Givi Touring (identic cu Kappa), parbriz OEM Touring Double Bubble, MRA Vario (cel cu deflector), Puig Double Bubble si Zero Gravity Sport Touring. Dintre astea ultimul e cel mai OK (dar si mai mare), urmeaza cel OEM Touring. Parbrizele Givi si MRA imi dadeau turbulente fix in barbie. (Am 1.83 si pozitia mea e putin aplecata, nu-mi place sa stau pe rezervor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...