Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Scuze daca se repeta intrebarea dar nu gasesc prin sutele de pagini.

E ok un Motul 7100 10w40 pt un VFR800 2005?

Am vazut pe site-uri din afara ca multi folosesc semi sintetic 5100.

 

Multumesc in avans pentru raspunsuri.

 

Personal folosesc 5100, dar daca mergi mai mult sportiv decat touring atunci se merita 7100.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut

 

Am achizitionat de curand o honda VFR 800 vtec din 2003.

Am o problema cu partea electrica: am gasit sigurata de 30A de langa baterie, topita cu soclu cu tot.

Recomandati-mi va rog, un sevice sau un electician moto, la care sa verific si eu moto.

 

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand VFRness. A mea e modelul 98-01.de cand e cu vfrness pe ea s-a cam schimbat treaba. Si eu aveam bube cu siguranta aia, asa s-au rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot VFRness-u-l am. Un d'ala ar trebui sa te scape de probleme.

 

Daca stie cineva unde-as putea gasi un far dreapta si un capac drept de carena (al' de vine langa ceasul de bord) pt un '02-'09, rog sa dea de veste.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l poti gasi in tara.

Il poti comanda din state. Vezi aici: http://www.wiremybike.com/vfr-specific-parts-2002-2009-vfr-parts-c-1_17.html

Daca tu crezi ca nu te descurci, cere ajutorul cuiva care aduce de peste ocean - eu il recomand pe user-ul garcya: /index.php?/user/40610-garcya/

 

In legatura cu rugamintea de mai sus, iata de ce am nevoie de mai sus amintitele articole:

 

 

post-41410-0-58175300-1426533273_thumb.jpg

post-41410-0-90518900-1426533274_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are putin peste 30k si nu vad inca probleme la regulator. Spre deosebire de generatia '99-'01 unde regulatorul era sub sa, '02-'10 are regulatorul montat pe cadru in dreapta fata - asa are mai multa ventilatie in mers iar in stationare disipa cat poate din caldura in cadru; dar tot sta la peste 80 de grade odata ce s-a incins motorul si, implicit, cadrul :)

 

Stie cineva unde gasesc un far dreapta (preferabil secon hand ca oricum il desfac sa indes proiectoare xenon in el) pt a mea? Si daca stie cineva un vopsitor bun in vecinatatea Constantei, sa dea va rog de veste.

Am dat cu ea (si mine) de pamant la aceasta iesire /index.php?/topic/717983-cheile-bicazului-pasul-tihuta-sighisoara-20-21-septembrie/page-5&do=findComment&comment=3840762 si mi-au ramas farul si vopsitul. Deocamdata merg cu ea chioara si nevopsita :)

attachicon.gifIMG_0573.JPGattachicon.gifIMG_0575.JPG

Stimabile, am vazut ca aveai nevoie de un vopsitor. Daca mai ai rabdare un picut, cred ca te pot ajuta eu. Sculele le mai, de vopsit cred ca mai stiu, acum depinde de timp si de vreme (nu am cuptor si de asta ziceam sa fie mai cald). Bineinteles, fara nici o taxa, doar iti cumperi vopseaua. Sincer sa fiu, te mai vedeam pe la mine prin compozitorilor si imi cam pare rau de incidentul tau...

Aici e o bara de 407...

 

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor, are cineva idee ce dimensiuni are semeringul de la axul schimbatorului de viteze? ma gandesc ca dupa dimensiuni l-as putea gasi si in alte magazine. precizez ca am o Honda vfr 750 din 1997

Editat de bibicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am patit ceva interesant azi, m-a prins ploaia la intoarcerea di centru de la o plimbarica. In momentul in care am ajuns in fata garajului am simtit un miros de ars/cauciuc ars, care venea de undeva de sub rezervor/sa. Ma puteti ajuta cu un raspuns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare aveti careva un releu de incarcare?

rectific: imi trebuie stator daca aveti careva ma intereseaza un pret

nu stiu exact de pe ce alte motoare merge, am inteles ca s-ar potrivi de pe gsx-r 600 k1-3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care rulati mai multi dinti pe pinionul spate, ce viteza de croaziera (reala) aveti si la ce RPM ?

As vrea sa-mi pun undeva intre +2 si +6 pe spate. Probabil 45/47 dinti.

Eu mia-m pus pt o perioada un pinion mic cu +1 si nu fu tocmai bine. Dar ca sa determin viteza, am folosit gps-ul telefonului. Pt tine poti doar sa faci incercari sa vezi ce viteza/rpm ar tine bine la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciprianikos :

Pinion pe fata +1, inseamna ca ti-a crescut top speedul, ti-a scazut rpm-ul la viteza de croaziera, eu vreau opousul, sa-mi scada top speedul si sa am mai mult cuplu/ acceleratie, dar sa nu consume extraordinar de mult la 110/120 max 140.

 

toply:

Am o janta cu discuri in stare foarte ok de pe vfr 750 97, daca sa potriveste let me know.


» Post actualizat in 23 Apr 2015 11:37

Ok, janta se doneaza lui toply.

Am doua discuri de frana de pe 750, se potriovesc si la cbr f3 parca, sunt in stare buna din cate imi aduc aminte, tot asa, se doneaza cui are nevoie de ele. Exclus samsarilor sau combinatorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rectific: imi trebuie stator daca aveti careva ma intereseaza un pret

nu stiu exact de pe ce alte motoare merge, am inteles ca s-ar potrivi de pe gsx-r 600 k1-3?

totusi:)) imi trebuie si releu...deci cumpar de la cine are de vanzare

am bobinat statorul si acum este ok; la ralanti incarcarea este 14.05v iar la 5000rpm scade la 13.79v (masurat cu un anume aparat...)

 

ideea e ca, daca, cuplez mufa de la releu cu cea de la stator intre doua fire masurate la 5000rpm (dintre cele 3 galbene) este un curent de 6.,, v, in timp ce intre celelalte este 16.,,v

 

cu mufele necuplate am aceasi valoare pe toate cele 3 fire galbene

 

 

asadar caut releu de incarcare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand VFR rc36/2


Motocicleta este in stare foarte buna. o vand din cauza ca vreau ceva mai marisor. Am investit o gramada de timp si de bani in ea. Nu am facut rabat de la bani cand a fost vorba de mentenata. Cauciucuri aproape noi dot 2014, ulei motul + filtru schimbate, filtru aer schimbat, simeringuri furca fata schimbate+ulei motul 7w, Xenon, diverse accesorii. Are in jur de 58000 km si functioneaza impecabil. An de fabricatie 1994 Tel 0754669305



Pretul este 1500 euro negociabil doar la fata locului.


post-16635-0-75044200-1430070974_thumb.jpg

post-16635-0-19493500-1430070980_thumb.jpg

post-16635-0-94503000-1430070984_thumb.jpg

post-16635-0-93181900-1430070992_thumb.jpg

post-16635-0-08527900-1430071000_thumb.jpg

post-16635-0-27242400-1430071005_thumb.jpg

post-16635-0-21379800-1430071010_thumb.jpg

post-16635-0-26700300-1430071015_thumb.jpg

post-16635-0-04176300-1430071022_thumb.jpg

post-16635-0-78609400-1430071027_thumb.jpg

post-16635-0-17449700-1430071033_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...