ThunderByte Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 rmg, bine ca nu i-ai zis sa isi ua doar original ... vorba aia, tre sa faca si honda un ban cinstit ... iti zic de pe acum ca pe original bate pe la 80 de euro, m-am lovit recent de o situatie similara si stiu sigur ca e pe la 80 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Eu am folosit in primul VTEC Castrol Power 1 si Motorex nu mai stiu de care din momentul in care nu am mai gasit Castrol pe stoc. Mi s-au parut amandoua ok. La al doilea am folosit Motul 7100 si 300V initial, dar nu mi s-au parut "compatibile" cu motorul de VTEC. Am pus ultimele doua schimburi AMSOIL 10w-40 si mi se pare ca e foarte ok, doar ca importatorul de asemenea ulei aduce doar la comanda ulei de moto si trebuie sa comanzi o cantitate mai mare decat un schimb. Din motivul asta acum caut alt ulei, ulei care sa fie pe stoc cam tot timpul pe undeva si sa nu fie Motul. Am primit pana acum din doua parti recomandari pt Rockoil si cred ca asta o sa ramana. Legat de incalzirea motocicletei, si 800 VTEC se incalzeste foarte tare in oras. Peste 30 de grade Celsius ventilatorul sta incontinuu pornit, iar temperatura motorului intre 100 si 105. Bineinteles ca si cadrul e fierbinte. Da, vreau sa incerc si eu ceva diferit de Motul si Bel-Ray, in motor se comporta ok uleiul...cutia face nazuri. Am sa incerc un Elf Moto Race 10W-60, e din categoria Motul 300V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 salut. tocmai am facut primii 700 km cu vfr 800x. am o vaga senzatie ca papa putin ulei. gresesc sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 salut. tocmai am facut primii 700 km cu vfr 800x. am o vaga senzatie ca papa putin ulei. gresesc sau nu? N-ar trebui. Cum ai ajuns la concluzia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 m-am bagat cu ea pe coclauri si poate mi s-a parut pt ca stateam in rampa accentuata si mi s-a oprit motorul. apa statea in 105 si ventilatorul s-a oprit si el. am asteptat vreo 10 minute ca nici nu stiam cum sa cobor de unde ma cocotasem incercand sa traversez un deal in dobrogea... apoi mi s-a parut ca martorul d eulei e gol dar poate din cauza inclinatiei motorului. sau ca sunt eu paranoic ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Ai ramas cocotat pe dealul din Dobrogea? Daca nu, odata ajuns acasa nu ai mi verificat nivelul uleiului pe teren drept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 am verificat cand am ajuns, era putin peste minim. dar fiind prima tura (motor proaspat cumparat)am omis sa verific cat era cand am plecat. de aceea suspectez ca poate a consumat si ma intrebam cum e la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 La motoarele SH proaspat cumparate se inlocuieste uleiul inainte de prima tura! Cum crezi ca cineva de pe forum poate sti cu cat ulei ai plecat tu de acasa si care este diferenta pana la volumul actual de ulei? Singurul raspuns posibil este: Schimba uleiul, filtrul de ulei si celelalte consumabile care nu sunt aproape noi pe motorul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 ma asteptam la un raspuns d egenul: nu ar trebui sa consume sau da, exista statistic un consum de ulei de ... ml la 100 km. ca am schimbat eu sau nu uleiul e alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Actualul VTEC are 66.000km, iar fostul VTEC avea ceva mai mult cand l-am vandut si nu am observat la nici unul din ele sa consume. Monitorizeaza dupa ce faci schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Pustoaica mea are 110000 km si nu consuma deloc . Schimbul il fac la 10000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 ok, m-am relaxat. inseamna ca a fost doar o suspiciune inutila. daca tot avem motoare la fel, eu am remarcat un consum intre 5,8 - 6,5 %. 5,8 era mers constant, nu domol. e in plaja motoarelor voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 ok, m-am relaxat. inseamna ca a fost doar o suspiciune inutila. daca tot avem motoare la fel, eu am remarcat un consum intre 5,8 - 6,5 %. 5,8 era mers constant, nu domol. e in plaja motoarelor voastre? Cam la fel si la mine e consumul, 5.5-6.5% in general. Cel mai mic a fost pe undeva la 5.2% prin Germania, iar cel mai mare de 9%, amandoua pe autostrada . Vorbesc doar de extraurban, in oras nu m-a interesat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 L am luat... super motoreta!!! » Post actualizat in 30 Jun 2015 10:17 Gasesc pe la cineva manere pt pasager pt vfr 98-01? Mobra mea nu le are si e urata tare fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) Pana la urma 800-le care il aveam la vanzare o sa plece fara toba sport, parbrizul touring si capacul monopost ... automat sunt la vanzare. Inca nu am preturi pentru ele dar daca e cineva interesat o sa dau un pret. Poza cu toba mai jos, de la parbriz si monopost nu mai gasesc nimic acum ,o sa le fac poze maine, orientativ parbrizul seamana bine cu cel de la givi (a venit cu mobra, nu stiu ce natie e) iar monopostul e oem culoare rosie. Editat Iunie 30, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccuculas Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 parbrizul oare se potriveste la vfr 800 x? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 parbrizul oare se potriveste la vfr 800 x? Nu. Sau nu fara adaptari sau alte tiganii Cauta unul dedicat modelului pe care il ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Pana la urma 800-le care il aveam la vanzare o sa plece fara toba sport, parbrizul touring si capacul monopost ... automat sunt la vanzare. Inca nu am preturi pentru ele dar daca e cineva interesat o sa dau un pret. Poza cu toba mai jos, de la parbriz si monopost nu mai gasesc nimic acum ,o sa le fac poze maine, orientativ parbrizul seamana bine cu cel de la givi (a venit cu mobra, nu stiu ce natie e) iar monopostul e oem culoare rosie. 20150430_200013.jpg ma intereseaza pe mine evacuarea,daca vine cu tot cu gatul ala. 0724131953 da mi ,te rog un sms cu pretul. multumesc. » Post actualizat in 03 Jul 2015 19:24 voi ce placute va ti pus pe spate? si ce preturi ati gasit? eu am gasit asa : Placute spate pentru VFR800 - 1998: Brembo (sinter) - 150 Ron (promo) Lucas TRW (sinter) - 145 Ron Ferodo (sinter) - 115 Ron SBS (sinter) - 135 Ron EBC (sinter) - 180 Ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 (editat) Cam tarziu dar ... pozele promise : » Post actualizat in 03 Jul 2015 21:04 ma intereseaza pe mine evacuarea,daca vine cu tot cu gatul ala. 0724131953 da mi ,te rog un sms cu pretul. multumesc. » Post actualizat in 03 Jul 2015 19:24voi ce placute va ti pus pe spate? si ce preturi ati gasit? eu am gasit asa : Placute spate pentru VFR800 - 1998: Brembo (sinter) - 150 Ron (promo) Lucas TRW (sinter) - 145 Ron Ferodo (sinter) - 115 Ron SBS (sinter) - 135 Ron EBC (sinter) - 180 Ron Toba vine completa cu prinderi, gat, arcuri, tot ce trebuie pentru montaj. » Post actualizat in 03 Jul 2015 21:16zis_ungureanu ai PM Editat Iulie 3, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 am si eu o nedumerire , modelul 2002 VTEC serie sasiu JH2RC46A82M404673 cu siguranta are distributia pe lant ? exista posibilitatea in 2002 sa fie VTEC-uri si pe pinioane ? si daca e pe lant a schimbat cineva de pe forum distributia ca as avea nevoie de niste detalii tehnice si preturi la piese . merci anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 NU EXISTA VTEC cu distributie pe pinioane! Piesele pentru distributie (lanturi, patine, intinzatoare, etc) sunt pe undeva pe la 900 de euro la dealerii Honda din Romania din ce imi aduc aminte, si ceva mai ieftine in state. Sunt curios cati km are de te gandesti la distributie. De obicei la modelul asta (si nu numai, si la alte Honde) distributia face urat din cauza intinzatorului/intinzatoarelor de lant. La VTEC problema e intinzatorul de la cilindrii din fata. Din ce am observat (la mine si la alti detinatori) incepe sa faca figuri pe la 50.000km. Un intinzator este 106 euro la mymoto spre exemplu plus vreo 3 euro garnitura si nu mai stiu exact cat capacul din varful intinzatorului. Daca schimbi intinzatoarele si tot face zgomot atunci te poti gandi sa schimbi si patine si lanturi. Pana atunci eu zic ca nu are rost sa cheltui banii pt ca s-ar putea sa o faci degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 am si eu o nedumerire , modelul 2002 VTEC serie sasiu JH2RC46A82M404673 cu siguranta are distributia pe lant ? exista posibilitatea in 2002 sa fie VTEC-uri si pe pinioane ? si daca e pe lant a schimbat cineva de pe forum distributia ca as avea nevoie de niste detalii tehnice si preturi la piese . merci anticipat . S3RJ are perfectă dreptate. Eu La 90000km mi-am schimbat intinzătorul .Am fost in Debrecen la un fost mecanic Honda , Istvan 0036 204 700 294 omul stie exact ce si cum dar merge doar pe programare. Mi a confectionat intinzatorul din 2 intinzatoare de CBR600F din 96 , a spus că sunt mai rezistente decât cele noi de Vtec. Totul m-a costat undeva la 35000FT(asta cu schimb de filtre si lichide si reglat supape) . Am vandut VFR ul la 115000km si totul mergea perfect și încă merge .Am trecut la XX dar mi-e dor de manevrabilitatea VFR ului pe curbe și sunetul motorului V4.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 confuzia a venit in urma unei vizite la un service moto .... motorul are 85 mii km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 (editat) confuzia a venit in urma unei vizite la un service moto .... motorul are 85 mii km . Ia si verifica intai ce si cum, eu am retensionat recent 2 arcuri la un intinzator la un Vtec(in jur de 50 000 de km) si merge foarte ok de atunci. Dupa ce intinzatorul trece de 40-50% din cursa lui arcul nu mai are aceeasi forta ca inainte si din cauza vibratiilor il impinge inapoi. Blocat intinzatoarele pe motor in pozitia in care sunt (iti trebuie o cheie, gasesti dimensiunile cheii in manual) apoi scoase si vazut, daca bate spre maxim iti trebuie macar lanturi si intinzatoare, patinele de obicei se duc al naibii de greu; daca intinzatoarele sunt pe la jumate din cursa e vorba doar de manopera retensionarii arcului. Editat Iulie 5, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 (editat) merci fain de sfaturi , am lucrat azi vreo 2 ore cu proprietarul , care-mi e vecin si nu are user facut aici pe forum , la motor , am tensionat arcul sa intinda mai tare si se pare c-a mers ,vom vedea daca pe viitor zgomotul va revenii . Editat Iulie 5, 2015 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.