Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Dragi colegi VFR-isti,

 

Azi am intrat in posesia a 7 carene de VFR VTEC (model '02-'09). Sunt toate noi, de culoare visinie si cu mici defecte, urechi ciobite sau rupte - cea din imagine are 2. Ma voi invrednici sa le fac poze la toate si sa vad exect ce defecte aare fiecare.

Am intrat in posesia lor prin intermediul altui coleg motociclist care se impiedica de ele prin garaj.

Una peste alta, le dau la 300 ron bucata sau 500 perechea. Daca sunt amatori sau stiti pe cineva interesat, va rog sa dati de stire.

 

Toate bune si asfalt uscat celor (ca mine) ce nu si-au bagat mobra la iernat.

post-41410-0-71207500-1446463649_thumb.jpg

post-41410-0-52471100-1446463651_thumb.jpg

post-41410-0-47006900-1446463653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A inceput si mie sa-mi faca zgomot (din casca-l aud ca o bataie de tacheti) unul dintre lanturi. Eu voi opta (tot la anul) pt versiunea manuala - este si ceva mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am schimbat la un vtec intizatoarele, dupa ce au fost retensonate arcurile la nici 5000 de km a inceput sa faca iar zgomote desi intinzatorul ca pozitie era aproape de jumate, nici macar jumate. Am pus manuale,probabil intinzatoarele noi, OEM ar fi mers bine doar o perioada (dat fiind ca problema nu e intinzatorul in sine ci arcul care odata trecut de jumatate nu mai tine cum ar trebui), cu intinzatoarele manuale merge foarte bine, doar ca trebuiesc retensionate cand incep sa faza zgomot iar. Cel de la cilindrul din spate e foarte usor si accesibil, cel de la cilindrii din fata e mai aiurea, dar nu foarte complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Rog o parere din partea posesorilor de VFR 800 Fi (1998-2001).

In principiu ideea sta cam asa : vrau sa-mi schimb motocicleta si sa trec la un sport-touring mai aproape de adevar. Motoretele vizate sunt VFR-ul de care a pomenit mai sus si GSX 750 F.

Ce ma intereseaza si ce vreau sa fac cu motocicleta: in primul rand vreau sa o echipez pentru touring incepand cu cauciucuri, manere incalzite, gps, etc si lucrul cel mai important, sa pot monta topcase si side case-uri.

La ce va fi folosita motocicleta ? : plimbari prin tara gen weekend prelungit la 3 zile (vineri, sambata, duminica sau sambata, duminica, luni). Plimbari de 800 / 1000 / 1300 km in limita a 2-3 zile. Poate si plimbari prin afara tarii (Rep. Moldova, Bulgaria si Ungaria).

Un alt aspect important, consumul de combustibil. In timpul saptamanii merg la servici si fac 35km pe zi total. Jumatate sunt in oras, jumatate in afara localitatii. In weekend, plimbari lungi. Spun aspect important pentru ca la SV am 4.4 consum in afara si 5-5.5 in oras. Daca VFR-ul ar consuma 6.5-7 sincer imi taie elanul.

De ce vreau alta motocicleta ?: In mare parte e ok si SV-ul, dar simt ca imi este mica ca si dimensiuni. Apoi, vreo 100 CP ar fi ideali pentru ce imi doresc eu.

Si ultima chestie, sa nu fie foarte obositoare la drum lung. Motocicleta care sa nu te oboseasca nu exista, dar una e sa mergi pe SS si alta e sport-touring.

 

Credeti ca VFR ar putea indeplini conditiilie de mai sus ?

As opta mai mult pentru VFR pentru ca este superioara GSXF-ului (distributie pinioane vs lant, injectie vs carburatie, racire lichid vs aer+ulei, greutate mai scazuta).

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da :D eu am modelul RC 36II '97(carburatie ) consum in afara undeva pe la 5-5.3. in oras nu am facut un calcul dar normal ca mai creste in functie de cat o "urechesti"-la fel e valabil si in afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gsxf-ul e o baba in straie noi, sub carene e aceeasi tehnologie din 90, racire pe ulei, etc.

Consumul VFR-ului, eu scot la RC36 II-ul meu in jur de 8-9 oras si 7.5 combinat, in oras o urechesc si apoi afara la drum intins e in 90% din situatii autostrada unde merg undeva pe la 120 sau peste ... In tara, la drum intins scoateam pe la 5-5.5 hai 6 uneori si in oras pe la 7.5-8 , conteaza mult cum mergi cu motorul. Cand aveam cb500, avea si fratemiu fix la fel, eu sub 6 nu am reusit sa scot in oras, el scotea si 4.7-5.

Pentru mersul in oras ar fi mai simplu sa ai un al doilea motor micut gen 400 sau 250, sau chiar maxiscuter, consum mic, spatiu de depozitare mai mult ... nici un motor nu o sa fie perfect si in oras si afara. Tine totusi cont ca VFR-ul se incinge destul de tare in oras(radiator apa si ulei), nu stiu GSXF-ul dar dat fiind ca are radiator doar de ulei ... mira-mas sa nu se incinga la fel de tare.

Pe orice motor poti pune genti si topcase, conteaza mult puterea motorului, la mine cu bagaje si pasager se simte, comparat cu sv-ul o sa fie racheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te interesează a mea?

» Post actualizat in 08 Nov 2015 13:12

E la vanzare și corespunde. Vrei, 100 și ceva cai, mânere încălzite 4 trepte, proiectoare, cutii laterale, consum 5,5 dacă mergi cuminte, pilot 3 5000 km anvelopele, revizie la United de curând, din 2012 cu abs și frâne duale... etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......................... comparat cu sv-ul o sa fie racheta.

 

Multumesc pentru postare.

Referitor la drumuri lungi, cum e ? Paralizezi dupa 7-8 ore pe zi in şea ?

Pe SV de ex, dupa 4-5 ore de mers incepe sa te doara sezutul si putin spatele (cel putin in cazul meu).

 

Nu te interesează a mea?

» Post actualizat in 08 Nov 2015 13:12

E la vanzare și corespunde. Vrei, 100 și ceva cai, mânere încălzite 4 trepte, proiectoare, cutii laterale, consum 5,5 dacă mergi cuminte, pilot 3 5000 km anvelopele, revizie la United de poponeataând, din 2012 cu abs și frâne duale... etc....

 

De vrut, multe as vrea, dar din pacate, nu-mi permit sa dau 280 de milioane pe o motocicleta.

Arata formidabil. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru postare.

Referitor la drumuri lungi, cum e ? Paralizezi dupa 7-8 ore pe zi in şea ?

Pe SV de ex, dupa 4-5 ore de mers incepe sa te doara sezutul si putin spatele (cel putin in cazul meu).

 

 

De vrut, multe as vrea, dar din pacate, nu-mi permit sa dau 280 de milioane pe o motocicleta.

Arata formidabil. Multumesc.

Sincer nu am mers niciodata cu el stock, al meu are codita de 929, in general nu am avut probleme, dar la mine drumurile nu au fost mai mult de 4 ore. Totusi nu tii cont de un lucru, SV-ul e naked-comuter, pe cand VFR-ul e sport-touring, cel mai bine da o tura si ai sa te lamuresti singur, poate pe tine nu o sa te prinda, poate o sa te prinda de minune, tu cauti rc 46-le oricum, motor ce ca prima impresie mi s-a parut confortabil ca 36-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ThunderByte - multumim pt info. Intinzatorul manual, spun multi ca ar fi mai convenabil - delicat treaba-i cu cat il tensionezi.

Am plecat ieri dimineata din C-ta la 6 spre Cehia (Holesov) si, dupa aprox 1450km si 21 de ore am ajuns la destinatie. As fi ajuns mai devreme dar cred ca m-a lasat bateria. Initial am crezut ca-i regulatorul... M-am oprit cu agregatul pe marginea drumului, cam la 50km inainte de sosire, sa verific harta si n-a mai avut putere bateria. Mie alarma, Scorpio, imi arata la fiecare armare di dezarmare tensiunea bateriei. Mie-mi arata 11,4V - cand incercam sa dau la demaror se stingeau toate. Dupa semne de ajutor pe autostrada, am avut noroc cu un echipaj de politie. Au oprit baietii, m-au intrebat de sanatate, m-au invitat in masina sa ma incalzesc si au chemat un echipaj de asistenta cu cabluri electrice. Dupa 20 de min au venit cei de la asistenta dar nexam cabluri. Ei venisera sa ma ia pe sus cu platforma. Au plecat politistii spre sectie sa aduca niste cabluri de baterie, spuneau ei, pt 10-15 minute. Baietii de la asistenta, dupa ce s-au invartit 2 min pe langa motocicleta, m-au intrebat daca nu merge impinsa. Eu incercasem sa-mi dau vant in contrasens dar panta era prea mica dar, daca baietii s-au oferit, de ce nu?! A pornit la prima zmucitura, spre deliciul meu dar am oprit-o ca boul de alte 2 ori - de entuziasm, o data am bagat a 1-a crezand ca-i pe neutru si a doua am lasat cricul cu ea in viteza... A treia oara le-am zis baietilor ca cel mai bine o pornesc si nu ma mai opresc pana la destinatie. Am oprit inainte toti consumatorii inutili (al doilea far, lumini ornamentale ca deh am apucaturi de manelist, manere incalzite, chiar si incarcatorul de tel) si am dat bataie. Inainte dar si dupa eveniment, farul a mers fara probleme la intensitate normala. Ma asteptam sa experimentez acelasi lucru ca s3rj toamna trecuta - la cativa km sa se termine bateria si sa facem schimb cu a mea, bicla mea fiind pe post de incarcator :). Spre surprinderea mea, la oprire, tensiunea era tot de 11,4V ceea ce mi-a dat de gandit ca de fapt e bateria de vina - are mai bine de 2 ani.

@Radu H. - VFR-ul e buna ca touring daca nu ai probleme cu genunchii. Nu e supersport dar este totusi o sportiva.

Eu am opresc, in general, doar intre alimentari dar, pana ieri, cel mai lung drum al meu a fost de aprox 750km (C-ta - Apuseni). De data asta, atrebuit sa fac cateva opriri extra sa-mi intind genunchii si sa-mi dezmortesc ... bucile (scuzati expresia) cu toate ca, din cand in cand, imi mai intindeam picioarele pe (tigania mea :) ) buloane. Cred ca trebuie sa ma gandesc la alta bicla mai confortabila. Din nefericire choperele nu ma tapeteaza din cauza lipsei protectiei la vant.

Vremea C-ta Pitesti a fost cetoasa (in Buc tremuram de frig cu pompa-n mana), intre Deva si Arad m-a plouat prin munti si dupa Bratislava iar ceata si frig. Am gresit ca nu mi-am luat costumul de surf din neopren :)

Am bulit-o si cu alta chestie: am incarcat o harta in PCV laudata de multi VFR-isti de prin SUA si asta s-a dovedit mancatoare de benzina - am scos intre 6 si 7 consum general (intre C-ta si Fetesti i-am dat 180 dupa un BMW-eu care, nu's cum draku, vedea bine prin rahatul ala de ceata). Avand laptop-ul la mine, n-am gasit frate nici un cablu USB cu conexiune mini - toate erau micro sau de iphone. Va trebui s-o schimb inainte de plecarea inapoi...La intoarcere vreau sa vin prin Oradea sa am parte de mai multe drumuri fara autostrada si, implicit, sa-mi dezmortesc una alta mai des - imi place sa ma misc pe bicla in curbe.

Urmeaza sa scriu o scrisoare de multumire Politiei Cehe pentru asistenta oferita mokka - desi sigur nu citeste nici unul aici, le multumesc pentru amabilitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ThunderByte - multumim pt info. Intinzatorul manual, spun multi ca ar fi mai convenabil - delicat treaba-i cu cat il tensionezi.

O sa il simti cand e prea strunit, se simte la mana surubul, vibreaza ciudat, apoi cand il turezi suiera un pic lantul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Caut un releu de incarcare mosfet pt al meu vfr. In afara de ebay, stiti in tara unde-as putea gasi?

Al meu este aproape prajit pt ca ieri noapte, la intoarcere din Cehia, am traversat tara fara faruri, luptandu-ma cu bicla sa nu mi se opreasca si cersind curent de pornire dupa fiecare alimentare. Ca fapt divers, recomand sa instalati HID-uri: balasturile se opresc daca nu au suficienta energie. ABS-ul insa mi-a semnalizat in continuu ca n-are juice :)

 

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Caut un releu de incarcare mosfet pt al meu vfr. In afara de ebay, stiti in tara unde-as putea gasi?

Al meu este aproape prajit pt ca ieri noapte, la intoarcere din Cehia, am traversat tara fara faruri, luptandu-ma cu bicla sa nu mi se opreasca si cersind curent de pornire dupa fiecare alimentare. Ca fapt divers, recomand sa instalati HID-uri: balasturile se opresc daca nu au suficienta energie. ABS-ul insa mi-a semnalizat in continuu ca n-are juice :)

 

Merci anticipat!

Eu am cumparat de la Electrex.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand http://roadstercycle.com/

Are super-recomandari si kitul arata intr-un mare fel:cabluri sanatoase, lipituri profi. Asta dupa ce m-am fript cu o chinezarie la 50$.

Pare ca lucreaza ok iar kit-ul ocoleste instalatia electrica a motoretei, se duce direct pe baterie. La ralanti sta undeva pe la 13,5-13,8 iar in ture se duce pe la 14,5. Mi-am montat si un mic voltmetru in zona ceasurilor, pt a vedea mereu incarcarea. Nu am facut decat vreo 100-150km de la montaj, eu sper sa tina. Chinezaria a cedat in 20km de mers in oras. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un nou regulator mosfet... dar cred ca problema era de fapt alta, cea din imagini. Acum ma rog sa nu fie bulit si statorul alternatorului :eek:

A avut cineva experienta similara? La ce as putea sa ma astept?

Deocamdata voi schimba mufa de la alternator si curata contactele celei de iesire din releu sa vad ce s-o intampla.

 

Salutari!

post-41410-0-68094900-1447781555_thumb.jpg

post-41410-0-55915200-1447781560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un nou regulator mosfet... dar cred ca problema era de fapt alta, cea din imagini. Acum ma rog sa nu fie bulit si statorul alternatorului :eek:

A avut cineva experienta similara? La ce as putea sa ma astept?

Deocamdata voi schimba mufa de la alternator si curata contactele celei de iesire din releu sa vad ce s-o intampla.

 

Salutari!

Eu am schimbat releul dupa constatare la service (unul parat) si surpriza, buba era la stator.

Am vandut releul la jumatate din bani sa mai recuperez din paguba.

Sercice-ul care a facut constatarea gresit nici nu a vrut sa auda cu toate ca numai constatarea a costat 100 ron.

Se poate masura usor statorul.

Nu mai stiu procedura.

Te poate ajuta un electrician bun.

La mine a fost consultie prin telefon.

Bafta!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un nou regulator mosfet... dar cred ca problema era de fapt alta, cea din imagini. Acum ma rog sa nu fie bulit si statorul alternatorului :eek:

A avut cineva experienta similara? La ce as putea sa ma astept?

Deocamdata voi schimba mufa de la alternator si curata contactele celei de iesire din releu sa vad ce s-o intampla.

 

Salutari!

 

Bine ca nu te-ai transformat in Ghost Rider :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu de verificat statorul. Se scoate mufa alba in care intra 3 fire galbene ce vin de la stator si cu voltmetrul se masoara 2 cate 2 firele pt fiecare dintre cele 3 faze, curent alternativ!!. Ar trebui sa ai, daca-mi aduc aminte bine, undeva intre 20-30V si 60-70 volti sau chiar mai mult, in functie de turatie. Si sa fie cam la fel pentru fiecare faza. Se mai verifica si rezistenta interna pe fiecare faza, insa nu stiu cat ar trebui sa fie in ohmi. Gasesti pe net stiva de informatii, mai ales pe vfrworld. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu motorul oprit nici unul din firele galbene nu trebuie sa dea la masa; cu motorul pornit, intre combinatii de 2 la relanti ar trebui sa ai in jur de 20 de volti la relanti si peste 70 de volti curent alternativ, la 5000 e ture. Valorile pot varia, totusi nu e semn bun daca ai diferenta mai mare de 1-2 volti intre combinatii la relanti si 3-5 volti in turatie, daca ai diferente mari inseamna ca una din bobine e pe duca ... De asemenea verifica si siguranta principala, eventual pune un pic de vaselina siliconaica in ea sa impidici corodarea si automat contactul imperfect. Ti-as sugera sa cositoresti firele alea, mufele pot ceda, nu e ca si cum umbli acolo zi de zi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

Ai verificat ce curent de iesire ai cu motorul pornit si mufa decuplata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Am intre 3 si 6 volti si variaza in continuu. Una din ele chiar se duce la zero... cu mufa decuplata.

Rezistenta intre faze este sub 1 ohm spre zero si la fel intre faze si masa. Nu stiu cum dar se pare ca statoru-i topit. Va trebui sa desfac si sa vad ce este inauntru. N-am verificat inca dar mi se cam face sila daca va trebui sa schimb uleiul in proces. Plus ca-mi va trebui si o noua garnitura pentru capac... belea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...