Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

http://www.electrexworld.co.uk/

 

Asta:

http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/G180.html

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

» Post actualizat in 26 Nov 2015 11:29

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

» Post actualizat in 26 Nov 2015 11:29

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

nu inteleg de ce te stresezi pentru garnitura aia, iti iei o coala de clingherit si iti faci tu...dureaza 10 minute

daca nu gasesti clingherit, poti face dintr-o coperta de bloc de desen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM COMANDAT ACESTE MANERE INCALZITE https://www.louis.de/artikel/heizgriff-set-daytona-fuer-metrische-lenker/10032048?list=1498725&filter_article_number=10032048 PENTRU A LE MONTA PE UN VFR VTEC 2003. MAI ARE CINEVA ASA CEVA? DACA DA MA INTERESEAZA UNE A MONTAT COMUTATORUL. ORICE ALTA INFORMATIE PRIVIND MONTAJUL SI INSTALAREA IMI SUNT DE FOLOS. MULTUMESC ANTICIPAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire, pe manerele stock nu prea ai spatiu. Va trebui sa faci un ben de improvizatie sa poti prinde comutatorul. Eu cand le-am luat mi-am luat si ghidon superbike si acolo spatiu-i suficient.

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=746610

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata,

Anul viitor trebuie sa schimb lantul la moto.

A mai schimbat cineva?

Sfaturi de achizitii?

Magazine?

Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 16 Dec 2015 14:48

nimeni nu a schimbat lantul?

» Post actualizat in 24 Dec 2015 10:04

Am achizitionat lantul.

Are 110 zale.

Este ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari la toata lumea. As vrea ca in 2016 sa intru si eu in grupul detinatorilor de Honda FVR, dar pentru asta as vrea sa testez un motor inainte. Macar sa vad cum stau pe el, daca de mers putin e cam frig. Daca mai e vreunul din voi care inca se da sau care ma poate ajuta, as fii recunoscator :)

Sarbautori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

Anul viitor trebuie sa schimb lantul la moto.

A mai schimbat cineva?

Sfaturi de achizitii?

Magazine?

Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 16 Dec 2015 14:48

nimeni nu a schimbat lantul?

» Post actualizat in 24 Dec 2015 10:04

Am achizitionat lantul.

Are 110 zale.

Este ok?

da.e ok

https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-vfr-800/rc46a/1054

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îndrăznesc și eu o întrebare despre VFR 800 VTEC (RC46). O pun aici ca să nu poluez topicurile de vânzare ale oamenilor. Pe scurt: ce e domle cu prețurile la motocicletele astea în România? :)

Întreb pentru că am un prieten care e interesat de model și am sondat piața împreună: prețul mediu este pe la 3000+ euro (mă uit la primii ani de producție: 2002-2004). Nu vi se pare puțin exagerat? O întreb sincer, inocent, fără umbră de îngâmfare sau răutate - și aș dori să primesc răspuns(uri) la fel :)

Da, știu ce înseamnă VFR, știu ce tehnologie are pe ea și că e Honda (i.e.: nici dumnezeu n-o strică), știu că posesorii sunt de obicei oameni serioși care au grijă de mobre și le servisează corespunzător - în general. Dar să ceri peste 3000 euro pentru o motocicletă care are mai mult de 10 ani și în general în jur de 50.000km pe bord (sunt și unele care au mai puțin, dar am dubii serioase legate de kilometrajul lor), în România, mi se pare... mult.

Poate că nu m-aș fi sesizat dacă nu comparam puțin cu prețurile din afară: astea sunt prețuri de Germania mă băieți :) În italia de exemplu, prețul e cu 25-30% mai mic. Ce mă descumpănește este faptul că, din câte observ, nici nu se prea vând. Dar oamenii preferă să țină la preț și să stea cu ele la vânzare luni și chiar ani decât să le dea la un preț mai mic.

Cine mă poate edifica puțin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nevoie de edificare . Asta e piata libera . Totul tine de cerere si oferta . Daca nu vrei sa iei de aici poti lua din Italia , Germania , Uk , etc ... . Cine te opreste ? Daca erai pe vremea lu' Ceasca te plangeai ca nu poti iesi '' afara ' sa iti cumperi mobre la preturi bune si ai doar oferta asta redusa din Ro . Acum ca poti iesi fara probleme , te plangi de preturile din Ro ... Ce dracu, vrei sa iti vanda cineva mobra , calul , apartamentul sau orice alt lucru la pretul pe care ti-l doresti tu sau care il consideri tu ''normal'' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, am 3 amici care au luat teapa (nu VFR), pe Italia sunt foarte uzate si prost intretinute.

Am si un amic care nu au avut probleme pe Italia, BMW R1200RT (o bijuterie).

Pretulie sunt cerute dar nu intotdeauna se vand la pretule afisate (se negociaza).

Cele dupa 2006 sunt mai "bune" pentru ca au un update de soft - de aici si pretul (cred).

La cele din strainatate mai este o problema de drum (timp, bani, distanta), inscrierea (RAR), revizie majora (timp, bani).

Nu prea se vand pentru ca cererea e mica - se cer vitezanele.

Cred ca nu se vand prea multe si se cer bani multi pentru ca sunt foarte bune si se comporta excellent si sunt detinute de cei care au o varsta (peste 35 ani) si care tin la bunurile proprii.

Parerea mea!

lol

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nevoie de edificare . Asta e piata libera . Totul tine de cerere si oferta . Daca nu vrei sa iei de aici poti lua din Italia , Germania , Uk , etc ... . Cine te opreste ? Daca erai pe vremea lu' Ceasca te plangeai ca nu poti iesi '' afara ' sa iti cumperi mobre la preturi bune si ai doar oferta asta redusa din Ro . Acum ca poti iesi fara probleme , te plangi de preturile din Ro ... Ce dracu, vrei sa iti vanda cineva mobra , calul , apartamentul sau orice alt lucru la pretul pe care ti-l doresti tu sau care il consideri tu ''normal'' ?

În primul rând, conform descrierii personale, observ că nu ai VFR. Ești fost posesor? Sunt interesat de părerile celor care dețin sau au deținut modelul. Cu tot respectul :)

 

Dar da, evident că se va orienta spre piața din afară, având în vedere că acolo sunt la același preț sau mai ieftine. Și nu e vorba de prețul pe care îl consider eu normal, ci prețul pe care îl face piața, sau mai bine zis cererea și oferta. Nedumerirea mea nu ar exista dacă motocicletele care sunt la vânzare la noi și la care fac referință și-ar găsi cumpărător. Dar având în vedere faptul că stau de mult timp la vânzare, mă face să cred că cererea nu prea corespunde cu oferta :)

 

Din cate stiu eu, am 3 amici care au luat teapa (nu VFR), pe Italia sunt foarte uzate si prost intretinute.

Am si un amic care nu au avut probleme pe Italia, BMW R1200RT (o bijuterie).

Pretulie sunt cerute dar nu intotdeauna se vand la pretule afisate (se negociaza).

Cele dupa 2006 sunt mai "bune" pentru ca au un update de soft - de aici si pretul (cred).

La cele din strainatate mai este o problema de drum (timp, bani, distanta), inscrierea (RAR), revizie majora (timp, bani).

Nu prea se vand pentru ca cererea e mica - se cer vitezanele.

Cred ca nu se vand prea multe si se cer bani multi pentru ca sunt foarte bune si se comporta excellent si sunt detinute de cei care au o varsta (peste 35 ani) si care tin la bunurile proprii.

Parerea mea!

lol

Mulțumesc pentru răspuns.

 

Înțeleg ce spui și-ți dau dreptate: sunt și în Italia destui țepari și vânzători fără scrupule. Însă trebuie să recunoști că per total, calitatea pieței moto de la ei este mai bună decât cea de la noi. Șansele să "ți-o iei" sunt deci mai mici.

 

E adevărat că dacă vrei să cumperi din afară ai o cheltuială în plus, dar tocmai: dacă până și cu această cheltuială suplimentară ajungi la prețul motocicletei luate din România, nu prea văd de ce ți-ai mai lua-o de aici, pentru că... vezi ce am zis mai sus :) Și crede-mă că nu sunt absurd și nu fac o comparație a extremelor, nu vorbesc despre cele mai ieftine RC46 din Italia (sunt unele și la sub 2000 euro acolo), ci de o medie. Iar această medie de preț este mai mică în Italia decât în România. Iar tipologia posesorilor despre care ai vorbit este cam aceeași și la ei.

 

Nu mă îndoiesc de faptul că modelele mai recente sunt mai bune, dar din păcate nu sunt în bugetul lui. Urmărește exclusiv primii ani de fabricație. În acest sens, știi ceva de probleme inerente la primele modele, lucruri care trebuiesc urmărite/verificate?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îndrăznesc și eu o întrebare despre VFR 800 VTEC (RC46). O pun aici ca să nu poluez topicurile de vânzare ale oamenilor. Pe scurt: ce e domle cu prețurile la motocicletele astea în România? :)

 

Întreb pentru că am un prieten care e interesat de model și am sondat piața împreună: prețul mediu este pe la 3000+ euro (mă uit la primii ani de producție: 2002-2004). Nu vi se pare puțin exagerat? O întreb sincer, inocent, fără umbră de îngâmfare sau răutate - și aș dori să primesc răspuns(uri) la fel :)

 

Da, știu ce înseamnă VFR, știu ce tehnologie are pe ea și că e Honda (i.e.: nici dumnezeu n-o strică), știu că posesorii sunt de obicei oameni serioși care au grijă de mobre și le servisează corespunzător - în general. Dar să ceri peste 3000 euro pentru o motocicletă care are mai mult de 10 ani și în general în jur de 50.000km pe bord (sunt și unele care au mai puțin, dar am dubii serioase legate de kilometrajul lor), în România, mi se pare... mult.

 

Poate că nu m-aș fi sesizat dacă nu comparam puțin cu prețurile din afară: astea sunt prețuri de Germania mă băieți :) În italia de exemplu, prețul e cu 25-30% mai mic. Ce mă descumpănește este faptul că, din câte observ, nici nu se prea vând. Dar oamenii preferă să țină la preț și să stea cu ele la vânzare luni și chiar ani decât să le dea la un preț mai mic.

 

Cine mă poate edifica puțin?

 

 

De ce pe o Africana din 88 se cere 2000 euro?

Raspunsul e acelasi si in cazul acestui model, defapt sunt mai multe variabile, deja precizate de o parte din voi.

 

1. E V4.

2. E fiabila

3. E Vtec

4. Cine cauta VFR stie ce vrea, deci e dispus sa plateasca.

5. Sistem de franare peste competitie.

6. Cerere si oferta.

 

Cine a experimentat V4 nu prea ar trece pe alta motorizare...de aici si pretul mare la vanzare.

 

hope it helps

 

P.S unele modele isi pastreaza valoare mai bine in timp decat altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce pe o Africana din 88 se cere 2000 euro?

Raspunsul e acelasi si in cazul acestui model, defapt sunt mai multe variabile, deja precizate de o parte din voi. (...)

 

Mulțam și ție pentru detalii și argumente, cu care sunt familiar total de acord. Dar nu cred că ai înțeles întrebarea :)

 

Nu mă întreb de ce e scump VFR-ul ca model în general, ci de ce este mai scump la noi decât în Italia, de exemplu. Genul de preț care se cere pe un asemenea model la noi este comparabil cu prețurile din Germania. Știu că motocicleta, atât cea din Germania cât și cea din România sunt la fel, dar ce viață a dus veferică în DE și ce viață a dus el în RO? Nu intru în detalii, sunt sigur că înțelegi ce vreau să spun :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cerere si oferta, la noi sunt putini posesori de VFR-uri.

N-am stat sa analizez situatia, dar da, am sesizat si eu preturi mai mari la modelele mai rar intalinite.

 

Un R6, o honda shadow, un TDM le gasesti des, de aici proabil si pretul mai scazut.

Iarasi inca un argument, unele modele mai vechi sunt mai reusite decat modelele noi.

 

Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok.

 

Ai dreptate, acela nu-i rău. Dar când văd un VFR din 2005 cu 30 și ceva de mii km, proaspăt revizionat și cu garanție 1 an la 2800 euro la macaronari...

 

Nu este accesorizat, și știu că garanția se pierde la export (deși asta înseamnă implicit și o mică reducere din preț), dar așa, indicativ :)

 

În fine. E just că fiecare om își vinde fierul cu cât vrea. Poate VFR-urile cu preț adevărat competitiv se vând foarte repede. Sau informal.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam și ție pentru detalii și argumente, cu care sunt familiar total de acord. Dar nu cred că ai înțeles întrebarea :)

 

Nu mă întreb de ce e scump VFR-ul ca model în general, ci de ce este mai scump la noi decât în Italia, de exemplu. Genul de preț care se cere pe un asemenea model la noi este comparabil cu prețurile din Germania. Știu că motocicleta, atât cea din Germania cât și cea din România sunt la fel, dar ce viață a dus veferică în DE și ce viață a dus el în RO? Nu intru în detalii, sunt sigur că înțelegi ce vreau să spun :)

 

Diferente preturi Italia - Romania:

 

Italia:

 

- cerere mica, oferta mare;

- motoare neglijate;

- forjate pe circuit (se gasesc la tot pasul si sunt foarte ieftine);

- distanta pana la Romania;

- multidudinea de service-uri (concurenta).

 

Romania:

 

- cerere mare?, oferta foarte mica!;

- motoare intretinute;

- mers batraneste (touring-cazul meu);

- se pot vizita relativ usor;

- intretinere mai scumpa (service);

- oameni mai putini pregatiti! (sercice);

- in Romania VFR-urile sunt mai bine echipate.

 

Bineanteles ca eu sunt posesor de VFR si sunt subiectiv!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că ai dreptate :)

Deși nu sunt de acord cu forjate pe circuit (VFR pe circuit?) și motoare neglijate (tipologia posesorilor de VFR cred că este aceeași ca la noi), per total cred că pe acolo e explicația: piața, implicit oferta mai mare și concurența.

Totuși, nu pot decât să deplor situația, mutual dezavantajoasă pentru cumpărători și vânzători: primii se vor orienta în principiu spre piația din afară, iar cei din urmă vor sta în consecință mult mai mult cu motocicletele la vânzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că ai dreptate :)

 

Deși nu sunt de acord cu forjate pe circuit (VFR pe circuit?) și motoare neglijate (tipologia posesorilor de VFR cred că este aceeași ca la noi), per total cred că pe acolo e explicația: piața, implicit oferta mai mare și concurența.

 

Totuși, nu pot decât să deplor situația, mutual dezavantajoasă pentru cumpărători și vânzători: primii se vor orienta în principiu spre piația din afară, iar cei din urmă vor sta în consecință mult mai mult cu motocicletele la vânzare.

 

In Italia orice motocicleta intra pe circuit.

Sau mai bine spus toate motocicletele inta pe circuit. Obligatoriu!

Sunt circuite la tot pasul de aceea au o cultura a motocicletelor si a campionilor la motociclism. La fel ca in Spania.

VFR-ul este sport-touring.

Neglijate deoarece sunt puse la vanzare si nu le mai ingrijesc. Si acolo dureaza pana vine vreunul din Romania sa o cumpere. lol

Si italianul le foloseste pe orice fel de vreme si de drum.

Romanul este mai comod - sa nu se murdareasca, sa nu se ude, etc.

Presupun ca in Romania cel care vinde VFR-ul o sa cumpere alta motocicleta (70-80%) pe care o cumpara tot din Romania si aceea cu un pret mai mare decat in Italia.

Acestea sunt doar pareri personale nu ma ocup cu comercializarea.

Poate ne edifica cei care au magazine si/sau sercice-uri si sunt membrii acestui forum.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de curand sunt si eu posesor de VFR 750, rc 36, din 97. Momentan astept primavara si mai caut una alta pentru a o echipa cat mai touring posibil.

In acest sens, caut suporti pentru topcase si sidecaseuri, tocmai am ratat un set SH la 300 de roni :(

Daca aveti informatii in acest sens, va rog sa ma ajutati :)

 

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...