Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motocicleta este impecabila.

Se aprinde martorul ABS si dupa cativa metri se stinge, cum este normal - deci siguranta exista si functioneaza.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Voi ce gume aveti pe mobre? Eu am un VFR din 99 si inca nu m-am hotarat ce sa iau anul asta.

Pana acum am avut Pilot Power, Pilot Road, Metzeler dar nu mai tin minte modelul, si Diablo Rosso. Cel mai multumit am fost de Pirelli, spatele m-a tinut aproape 20,000.

 

Are cineva Diablo Rosso II? E mai misto ca primul?

 

De Metzeler Roadtec 01 si Metzeler Roadtec Z8 Intact stiti ceva? Au review-uri foarte bune.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

In sfarsit am reusit sa scot si eu VFR-ul cumparat in toamna. Am avut ceva probleme cu carburatoarele de a trebuit sa gasesc altele. In rest totul bine.
Dilema mare acum e la cauciucuri, nu stiu ce sa aleg Michelin RP4 sau Pireli Angels ST/Diablo Rosso II. Any ideea ?

PS: e modelul din 94 :)

Editat de lilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Voi ce gume aveti pe mobre? Eu am un VFR din 99 si inca nu m-am hotarat ce sa iau anul asta.

Pana acum am avut Pilot Power, Pilot Road, Metzeler dar nu mai tin minte modelul, si Diablo Rosso. Cel mai multumit am fost de Pirelli, spatele m-a tinut aproape 20,000.

 

Are cineva Diablo Rosso II? E mai misto ca primul?

 

De Metzeler Roadtec 01 si Metzeler Roadtec Z8 Intact stiti ceva? Au review-uri foarte bune.

 

Merci

Salut,

Eu Pilot Road 4 de 2 ani si sunt destul de multumit.

Am optat pentru touring.

Bafta!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva montat pe spate PR4 GT ? La modelul meu din 97 nu se potriveste PR4 standard si sunt curios daca se preteaza si pe VFR.

Eu am optat pentru PR4 standard pe VFR.

PR4 GT sunt pentru motociclete de touring grele gen BMW1200RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la astia gasisem eu odata niste chestii care nu prea le gaseam in alte parti...

 

http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/honda-vfr-750:17985/category/10800000000/

 

Legat de cheie, cam la orice atelier de face chei. Eu gasisem copie dupa originala pt. VF-ul din '84. Dar daca nu ai pretentie sa arate ca originala, vei gasi mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Se mai tine intalnirea saptamanala a vfr-istilor in buc?

Daca da,cand si unde? Este vreun topic dedicat pt asta?

 

Nu stie nimeni de intalnire?

Editat de iama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Cat mai curand merg sa vad un VFR800 din 2001. Este vreo particularitate careia ar trebui sai acord mai multa atentie in afara de lucrurile normale care se verifica la o achizitionare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Cat mai curand merg sa vad un VFR800 din 2001. Este vreo particularitate careia ar trebui sai acord mai multa atentie in afara de lucrurile normale care se verifica la o achizitionare ?

Jocul din roata/braț spate și sunetul distribuției

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Este prima versiune de 800 dar totodata si ultima cu distributia pe pinioane. Stiu ca are un sunet putin mai pronuntat. Cum ar suna daca ar avea probleme ?

Iar la jocul bratului banuiesc ca se trage de el / roata stanga dreapta, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este prima versiune pe pinioane in cascada , eu am avut acum multi ani un vfr de 750 ( an fabricatie 90 sau 91 daca retin bine minte ) tot pe pinioane , despre sunet nu cred c-ar trebuii sa se auda absolut nimic suspect , cel putin a mea pe vremea aia torcea ca pisica pe soba , n-am avut ce comenta la acel model ...

 

acuma am vzt c-ai scris ca e prima versiune de 800 in cascada , da corect ai dreptate eu avusesem de 750

Editat de MariusTm29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800 pe pinioaneSe fabrica intre 98-01, intre 98-99 injectoarele nu erau atat de bune, cel mai bun model din 800 cu pinioane e cel dintre 00-01, cu injectie buna. La distributie n-ai la ce sa asculti, merg mai multe sute de mii de km fara nicio problema. Din 02 venea v-tec pe lant, alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...