Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Tocmai de asta nu as vrea sa o pierd. Este ultimul an, 2001, fara problema cu injectia, arata si ok. Daca suna si bine si nu are alte minunatii de probleme, nu stau pe ganduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bre, multe nu ar fi pentru ca nu prea are ce pica daca a fost intretinuta ok. Poti sa vezi rulmentul la ambreiaj, un huruit care dispare cand tragi ambreiajul si eventual sa masori o incarcare ... in afara de asta nu prea ai ce verifica in mod special ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postezi niste poze daca ai luat-o, is curios!

Cu siguranta.

 

Daca totul merge bine si ma inteleg cu omul, luni dimineata plec dupa ea, iar spre seara ar trebui sa fiu acasa.

 

Multumesc mult pentru sfaturi. Am sa tin cont.

Asfalt uscat.

» Post actualizat in 04 May 2016 12:51

----------

 

Imi cer scuze ca intreb fara a cauta daca s-a mai postat.

Care ar trebui sa fie tensiunea de incarcare normala la VFR800 ? Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aveti idee de unde pot cumpara cheia in semiluna pentru ajustarea lantului la VFR-urile cu monobrat ? A mea a venit fara trusa de scule si as vrea sa imi achizitionez una.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aveti idee de unde pot cumpara cheia in semiluna pentru ajustarea lantului la VFR-urile cu monobrat ? A mea a venit fara trusa de scule si as vrea sa imi achizitionez una.

 

Multumesc

SPANNER, PIN 89201-MR8-000 Codul Honda, e cam 10 euro.

» Post actualizat in 05 May 2016 21:07

Cu siguranta.

 

Daca totul merge bine si ma inteleg cu omul, luni dimineata plec dupa ea, iar spre seara ar trebui sa fiu acasa.

 

Multumesc mult pentru sfaturi. Am sa tin cont.

Asfalt uscat.

» Post actualizat in 04 May 2016 12:51

----------

 

Imi cer scuze ca intreb fara a cauta daca s-a mai postat.

Care ar trebui sa fie tensiunea de incarcare normala la VFR800 ? Mersi.

Intre 12.5v-13v la relanti si 14.5v-15v maxim in turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari colegi VFR-isti,

 

Mi-am schimbat statorul la mobra - 'al vechi se vede ca-i parlit in poza - dar nu stiu cat de tare sa strang suruburile la capac. In manual zice doar de suruburile de tin statorul in capac si nimic de cele de capac.

 

Merci anticipat,

post-41410-0-99441500-1462734745_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam toate suruburile M6 se strang la 12Nm

Welcome back!


» Post actualizat in 08 May 2016 19:40

L.E. Cum sa nu zica bre capitolul 17-3 sau pagina 556 in josul paginii ...

 

 

Cum ziceam ... muringuristi bre :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam atat pt info cat si pt urare.

Tot la 12 Nm am strans si eu dar credeam ca-i prea putin. I-am bagat garnitura noua si silicon unde zicea manualul - sper sa fie bine si sa nu scape ulei.

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te refereai la asta:

"TORQUE VALUES
Flywheel flange bolt
Alternator stator torx bolt
Stator wire socket bolt
Engine oil f ilter cartridge
Engine oil drain bolt
103 N·m (10.5 kgf-m, 76
lbf·ft)
12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft)
12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft)
26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft)
29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft)
Apply oil to the threads
Apply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te refereai la asta:

"TORQUE VALUES

Flywheel flange bolt

Alternator stator torx bolt

Stator wire socket bolt

Engine oil f ilter cartridge

Engine oil drain bolt

103 N·m (10.5 kgf-m, 76

lbf·ft)

12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft)

12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft)

26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft)

29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft)

Apply oil to the threads

Apply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac.

Nu am inteles eu bine, scuze.

Intr-adevar nu scrie acolo deci probabil se incadreaza la valorile standard capitolul 1-12 :)

» Post actualizat in 08 May 2016 21:38

mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general

Adevarat si totusi cred ca daca ai da o cautare rapida pe google sigur ai gasit ceva si nu ar mai fi nevoie sa stai pana iti raspunde cineva de pe forum, plus ca e imposibil sa atasezi un manual de 180 de mb pe forum direct.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Intr-un final, am batut palma ieri pentru VFR-ul de care vorbeam mai sus. O perioada o sa va mai stresez cu unele intrebari (stiu ca nu va suparati :D).

Este ultimul an al generatiei a 5-a, respectiv 2001. Are cateva defecte optice (zgarieturi carene, o fisura pe la imbinare, o urma de forţare de la desfacut carena, o semnalizare fisurata, o oglinda zgariata, etc), oarecum normale le consider eu tinand cont de varsta.

Ideea e ca stiam de ele si cand am plecat la drum, nu ma asteptam sa gasesc motocicleta de reprezentanta.

Motorul merge foarte bine sau cel putin asa cred eu. Nu scoate fum, porneste usor, nu sare din viteza, nu patineaza ambreiajul, nu se aud zgomote ciudate (mai putin fluieratul specific injectiei + distributiei pe pinioane).

De la Piatra Neamt la Iasi am avut oarecum ceva drum sa-l testez. Pe curbe este incredibil. Desi este mai greu cu vreo 40 kg decat SV-ul, aproape se lasa singur in viraje. Spun asta dupa 150 km parcursi. Ma gandesc ca dupa 5000 o sa mearga si mai bine.

O alta chestie, fata de SV, franeaza de 10 ori mai bine. Aici la fel, spun asta dupa 150 km ...

In mare parte cam asta e. Astept sa termin cu actele vietii dupa care o sa-l bag la ture de 2-3 zile prin tara.

 

======================================================================================

 

Intrebare :

In primul si primul rand, vreau sa fac schimbul de ulei. Ce recomandati sa folosesc ?

In motor este Motul (nu stiu ce model si ce vascozitate). Mi se pare cam subtire si m-as indrepta spre altceva.

Sfaturi ?

 

 

post-60496-0-07880500-1462888782_thumb.jpg

post-60496-0-88734700-1462888797_thumb.jpg

post-60496-0-99467900-1462888812_thumb.jpg

post-60496-0-59333200-1462888828_thumb.jpg

post-60496-0-56732900-1462888848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era la 2350 E la vanzare....cred ca macar 150 E a lasat si vanzatorul....exemplarul asta am vrut sa il iau si eu, dar kilometrajul suspect de mic, cateva defecte optice (far fisurat), modificari cu posibile probleme la RAR, plus distanta relativ mare pana la Piatra Neamt m-au facut sa renunt la el...Sper sa se bucure noul cumparator , de atelaj.Consider ca e cea mai reusita generatie de VFR.Am tot cautat una in stare buna dar fara macar 2800 E nu gasesti nici in strainatate.

Drumuri bune si benzina in rezervor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn :), dar ceasul este mort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca s-a mai discutat pe forum sau nu ....363 de pagini ma descurajeaza :) dar...sunt curios daca mai exista posesori de VFR care au facut modurile la airbox (flapper, pair valve, snorcle) si desigur eliminarea senzorilor de o2?

Eu le-am facut si sunt multumit de rezultate!

La voi cum a iesit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn :), dar ceasul este mort.

 

Asta pentru ca sunt senzori diferiti. Din ce spui tu, sunt sanse mari sa fie senzorul de temperatura. Nu am retinut ce motor ai exact dar ... gasesti in manual positionarea lui, cred ca vine undeva pe dreapta in spatele cilindrilor din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii?

» Post actualizat in 13 May 2016 18:39

....vfr 750 93!

» Post actualizat in 13 May 2016 19:40

De unde vine impulsul la turometru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii?» Post actualizat in 13 May 2016 18:39....vfr 750 93!» Post actualizat in 13 May 2016 19:40De unde vine impulsul la turometru?

Din cdi, vezi schema electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...