Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am verificat ieri, circuit electric, releu, stator..

Statorul are arse doua faze din trei, fara far aprins incarca 13.8 cand pornesc farul​ scade la 12.5 V ... Alt stator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat ieri, circuit electric, releu, stator..

Statorul are arse doua faze din trei, fara far aprins incarca 13.8 cand pornesc farul​ scade la 12.5 V ... Alt stator..

Eletrex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ma poate ajuta si pe mine cineva, cu un starter-clutch pentru Honda VFR 750 F RC36 II (1995) ?

Poate stiti pe cineva care are la dezmembrari, sau de unde pot sa cumpar piesa noua!

Piesa noua am gasit-o doar pe partzilla.com insa am citit niste feedback-uri despre site, si lumea se plange ca timpii de livrare sunt astronomici. Aprox 3 saptamani pentru USA. In Ro, nici nu vreau sa ma gandesc!

Editat de MirceaRM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.motorteam.ro

www.motoretail.ro

www.motodiscount.ro

 

Trimite-le mailuri si vezi ce-ti raspund. Toti cei de mai sus aduc piese OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat prin intermediul unui service din Iasi, un capac de radiator original din Japonia. A ajuns in 8-9 zile lucratoare.

Nu cred ca niste site-uri mari, cum sunt cele enumerate de Metal Heart, nu iti pot rezolva problema. Incearca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot schimbat mailuri pentru ca mi-am tot luat lucruri de la ei la inceputul sezonului. Si ca sa nu bat drumul degeaba si sa nu aibe pe stoc, trimiteam mail inainte :) Baietii raspundeau destul de repede, intr-o ora, max. 2.

 

 

 

http://www.motonetro.ro/


» Post actualizat in 11 May 2017 07:04


Sau incearca si la contact@shop4moto.ro.

Nu stiu sigur daca aduc piese OEM, dar nu strica sa faci o intrebare.

 

mai ai:

romimoto

dillypoint


» Post actualizat in 11 May 2017 07:11

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma,voi cum reglati farurile la vfr 800 fi ?

eu a gasit doar 2 suruburi de reglare ,dar se regleaza stanga dreapta.

Mai sunt altele ? eventual sus jos? si daca da,pe unde ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma,voi cum reglati farurile la vfr 800 fi ?

eu a gasit doar 2 suruburi de reglare ,dar se regleaza stanga dreapta.

Mai sunt altele ? eventual sus jos? si daca da,pe unde ?

E simplu ca buna-ziua; uite unde le gasesti celelalte

post-69628-0-19974000-1495085112_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am acces la suruburile astea ? sau trebuie sa desfac bordul ?

Este putin mai greu accesibila zona aia, se poate si fara sa dai jos ornamentele de pe langa bord, dar cu rabdare de ceasornicar.

Totusi, cel mai bine e sa desfaci bordul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, Ceva pareri despre honda VFR 800 2002 , as vrea sa stiu si eu cam care este consumul la oras dar si in afara orasului, daca are probleme de fabricatie ceva detalii ajutatoare inainte de a cumpara unul . Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum in oras nu stiu, afara intre 5.8 si 7%, dar 7% mers pe autostradă la viteze ce au depasit 240km/h,apropo nu am mers "la consum" niciodată, defecte de fabricatie: probleme cu firul de masa din mufa din stanga(se rezolva f usor), mai sunt si altele dar eu doar de asta m-am lovit,

Ce nu-mi place: este foarte grea si trebuie sa fi atent cand faci manevre atunci cand esti pe langa ea(de ex cand o scoti din garaj)

Ce imi place: merge pe orice fel de drum(nu ma refer la trasee de motocross),poti pune bagaje, are un design modern pt varsta ei si a fost cel mai bun sport-touring din lume( cauta pe YouTube)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, Ceva pareri despre honda VFR 800 2002 , as vrea sa stiu si eu cam care este consumul la oras dar si in afara orasului, daca are probleme de fabricatie ceva detalii ajutatoare inainte de a cumpara unul . Multumesc !

Din ce am citit eu pe afara cica modelele de inceput cam aveau probleme cu distributia. Se pare ca dupa 2005 s-a rezolvat si e totul in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intrebare scurta legata de un VFR 1200F 2015. Ce se intampla cu controllerul care actioneaza clapeta din evacuarea stock dupa skimbarea tobei. Se dezactiveaza cu OBD ? sau se lasa acolo si nu apar erori.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am acces la suruburile astea ? sau trebuie sa desfac bordul ?

Am desfacut recent, nu desface bordul ca nu are rost. Trebuie sa desfaci toata carena fata care iese mult mai usor decat borrdul - si oricum ca sa dai omeneste jos bordul trebuie sa dai jos carena fata.

Cum scoti carena fata cu tot cu far:

1. Scoti oglinzile si suruburil de sub prinderea oglinzilor care tin parbrizul.

2. Scoti urechiusele care sunt ca o continuare a bordului spre partea cu oglinzile - au cate un surub fiecare.

3. Scoti parbrizul.

4. Scoti cele 2 suruburi de sus ale mastii bordului - fara sa scoti masca bordului - alea le scoti ca sa eliberezi carena fata.

5. Scoti toate cele 6 suruburi (3 stg si 3 pe dreapta) dintre carena laterala si cea frontala.

7. Pe interiorul carenelor mai sunt vreo 4 clipsuri de plastic, 2 sus sub far si doua in fiecare laterala - le scoti si pe alea

8. Tragi de carena fata si ramai cu ea in mana - deconectezi becurile si semnalizarile si poti sa te duci cu ea in casa.

 

Ultima oara mi-a luat vreo 5 min sa fac tot ce-am zis mai sus, aveam apa in far si voiam sa vad pe unde a intrat.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut recent, nu desface bordul ca nu are rost. Trebuie sa desfaci toata carena fata care iese mult mai usor decat borrdul - si oricum ca sa dai omeneste jos bordul trebuie sa dai jos carena fata.

Cum scoti carena fata cu tot cu far:

1. Scoti oglinzile si suruburil de sub prinderea oglinzilor care tin parbrizul.

2. Scoti urechiusele care sunt ca o continuare a bordului spre partea cu oglinzile - au cate un surub fiecare.

3. Scoti parbrizul.

4. Scoti cele 2 suruburi de sus ale mastii bordului - fara sa scoti masca bordului - alea le scoti ca sa eliberezi carena fata.

5. Scoti toate cele 6 suruburi (3 stg si 3 pe dreapta) dintre carena laterala si cea frontala.

7. Pe interiorul carenelor mai sunt vreo 4 clipsuri de plastic, 2 sus sub far si doua in fiecare laterala - le scoti si pe alea

8. Tragi de carena fata si ramai cu ea in mana - deconectezi becurile si semnalizarile si poti sa te duci cu ea in casa.

 

Ultima oara mi-a luat vreo 5 min sa fac tot ce-am zis mai sus, aveam apa in far si voiam sa vad pe unde a intrat.

Omul intreba de acces ca sa isi regleze farl si tu ii zici sa dea carena jos :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,chiar asa,cum sa l mai reglez farul daca il dau jos???

Mie imi bate prea sus .Faza scurta nu ma deranjeaza (pe mine) ca mi bate mult in fata,dar cand dau faza lunga omor toti plopii :)) deci este inutila

Daca este asa dificil de reglat farul pe inaltime ,ma gandeam ca mai simplu este sa mi pun ceva lumini suplimentare.

Cum stiu ca la masina tot ce nu este din fabrica este interzis si risti sa ti ia talonul ,la moto cum este ?

Proiectoare clasice cum nu prea am unde le monta ma gandeam sa iau o grila din asta de jeep,sa o pun fix sub far https://www.aliexpress.com/store/product/12inch-72W-With-CREE-LED-Chips-Work-Drive-Light-Lamp-Bar-Combo-Beam-Offroad-Light-12V/420740_32715167743.html

Voi ce va ti pus ca lumini suplimentare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti monta Proiectoarele pe prinderea aripi fata.

Asta am in plan "nu stiu cand"

- 4 suruburi mai lungi

- 4 distantiere "suruburile de prindere a aripi sunt pe 2 cote -au un distantiere-"

- 2 platbande de AL facute pe comanda in functie de prinderea proectorului.

 

Urmeaza sa umblu si eu la reglaj far, dar reusesc in weekend te anunt

 

Mai am in plan: priza12 v+usb+volmetru

 

Si acum status la problema de incarcare,

 

Primul defect: a crapat statorul " 2 faze arse " dupa care a crapat releul ...

 

Soluti: schimbat stator si releu :) 14.45v incarcare cu farul aprins, cand intra ventilatorul mai scade "14.1-13.8 "

Editat de Macho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radeti degeaba, nu i-am zis sa dea farul jos fara motiv.

La suruburile de reglaj de jos ajungi cumva fara sa demontezi nimic si alea le poti roti cu o cheie de 10 parca dar daca ai nevoie sa le reglezi pe cele de sus e imposibil sa ajungi la ele.

Daca ai un dereglaj foarte mare le reglezi si pe cele de sus -si cat dureaza sa pui carena cu tot la loc si sa cuplezi firele si sa vezi daca farul bate in copaci. Carena cu tot cu far sta fara sa pui nici un surub la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma puteti ajuta si pe mine cu ceva idei pana ajun la un service, cu un VFR din 2004,

1.cand il accelerez brusc (stand pe loc) da sa moara dupa care se tureaza normal, daca il accelerez lin se tureaza normal.

2. Uneori daca il tin peste 8-9000 rpm mi se aprinde becul Fi si sta aprins, dar nu influenteaza mersul motorului.

3. Inainte sa intre Vtech da in nas dupa care la 1-2 s intre vtech-ul

Fitrele, uleiul si bujiile au fost schimbate, a avut filtru de aer sport, dar i-am pus standard, poate sa fie asta cauza?

Ms :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi suna a lipsa de combustibil. Ori poNpa de benzina nu da suficient debit ori ai ceva injectoare/filtre infundate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma puteti ajuta si pe mine cu ceva idei pana ajun la un service, cu un VFR din 2004,

1.cand il accelerez brusc (stand pe loc) da sa moara dupa care se tureaza normal, daca il accelerez lin se tureaza normal.

2. Uneori daca il tin peste 8-9000 rpm mi se aprinde becul Fi si sta aprins, dar nu influenteaza mersul motorului.

3. Inainte sa intre Vtech da in nas dupa care la 1-2 s intre vtech-ul

Fitrele, uleiul si bujiile au fost schimbate, a avut filtru de aer sport, dar i-am pus standard, poate sa fie asta cauza?

Ms :unsure:

Filtrul de benzina l-ai schimbat ? E in rezervor si il poti gasi doar pe original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...