Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200.

Filtrul normal e mai bun pentru ce vrei tu decat K&N.

Mi se pare ca esti un pic exagerat cu grija asta, praf e peste tot, nu numai in Romania. Schimba filtrul la cat iti recomanda manualul de intretinere si cu asta basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merci de raspuns. Da sunt puțin maniac. Mereu schimb la timp ulei și filtre. Încerc doar sa nu fac schimbări proaste. De exemplu după achizitia evacuării akrapovic apare întrebarea următoarele : pentru un Flow corect de aer e nevoie de alt filtru? Backpressure se va mai face în aceeasi parametrii ca la evacuarea stock?

Știu ca pentru cei cu mai multe mobre la activ și km în pedala suna noob dar eu întreb pentru ca nu știu lucrurile astea și încerc sa nu fac tâmpenii.

Editat de nikkon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic K&N, mai ales daca ai evacuare custom.

Am curatat si sincronizat carburatoarele, facute confom manual si aveam un punct mort in mid rpm, asta cu filtru oem stock. Cum am pus K&N s-a schimbat treaba, trage liniar de jos pana sus, asa ca tragi tu concluzia. Asta a a fost acum 3 ani...anul asta am dat iar jos carburatoarele sa le curat si sincronizez...guess what, nu era mai deloc mizerie dupa filtru, deci nu-i atat de tragic daca cureti anual filtru ala si-l dai cu spray pt filtre sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic K&N, mai ales daca ai evacuare custom.

Am curatat si sincronizat carburatoarele, facute confom manual si aveam un punct mort in mid rpm, asta cu filtru oem stock. Cum am pus K&N s-a schimbat treaba, trage liniar de jos pana sus, asa ca tragi tu concluzia. Asta a a fost acum 3 ani...anul asta am dat iar jos carburatoarele sa le curat si sincronizez...guess what, nu era mai deloc mizerie dupa filtru, deci nu-i atat de tragic daca cureti anual filtru ala si-l dai cu spray pt filtre sport.

 

Nu compara, el are injectie, tu ai carburatie. Chiar si in cazul tau, punctul mort din mid rpm se poate scoate din reglajul carburatoarelor daca mergi la mecanicul potrivit. Eu am avut toba sport cu filtru normal si nu aveam nici un punct mort sau comportament ciudat al motorului. Nu sunt pro sau contra K&N dar un filtru mai permisiv nu poate filtra totusi mai bine sau macar la fel de bine ca unul mai putin permisiv, nu cu aceeasi durata de viata(cicluri de spalare), unul fiind facut din hartie filtranta si altul din burete imbibat cu ulei, uleiul prinde particulele fine dar pana intr-un punct, cand devine prea plin praful trece pe langa ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde pe unde te dai cu motorul si in ce conditii. Daca te dai cu el pe plaja, e clar ca nu e indicat un filtru sport.

Atat timp cat mergi pe drumuri ok si cureti periodic filitru ala, atunci nu o sa ai probleme, eu in curat anual si e ok.

La carburatie e mai complicata treaba, dar daca ai injectie nu pot sa garantez ca o sa simti o diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg cu el zilnic în București(și voi mai tot merge pana îmi cumpăr un scooter ceva pt ca nc750s ul l-am vândut) la muncă și pe cât posibil afară drumuri lungi.

Cât privește filtrul și debitul de aer, chiar dacă am flux mai mare calculatorul face amestecul de aer și benzină asa ca probabil va trebui resoftata ca sa beneficieze cu adevărat de noul debit de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebe nici o resoftare, de-aia exista softul actual si de aia exista injectie si un senzor sau mai multe lambda. Injectia se autoregleaza in functie de parametri intr-o bucla inchisa. Daca nu aveai sonde de oxigen mai ziceam dar asa..

Eu nu inteleg de ce inventeaza unii probleme acolo unde nu exista probleme. Cumpara un filtru Hiflo, pune-l acolo si vezi-ti de viata inainte. Nu o sa se intample nimic.

Ai verificat macar ochiometric filtrul actual, e cazul sa-l schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu a zis nimeni ca ar avea o problema. Eu întreb în urma opțiunilor venite de la mecanic. Cum nu ma pricep la asa ceva am intrebat aici. Nu știu cum funtioneaza Injectia, deci Merci pentru detalii. Momentan nu e cazul sa schimb nimic. Am abia 3300 km și voi face următoarea revizie la 6k. Nelămurirea era k&n vs stock filters. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am o evacuare finala de la Leo Vince, nu stiu exact modelul.

Toba nu are silencer, este goala pe dinauntru (hackuita de fostul proprietar) si cu toate astea, motorul suna decent.

 

Din doua motive as vrea sa o mai scurtez putin.

1. Este putin cam lunga si inestetica in acelasi timp (cel putin asta e parerea mea).

2. As vrea sa sune totusi putin mai tare.

 

Acum nu stiu, daca o scurtez s-ar putea sa sune ca dracu ? Care e principiul mai exact ? As risca sa o stric si sa dau banii apoi pe alta ... ?

Mersi.

 

 

post-60496-0-13377700-1496839672_thumb.jpg

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, mie nu-mi plac improvizatiile astea mioritice. Ai putea sa strangi niste banuti si sa-ti iei una calumea de la baietii astia

 

Nu sunt ele miezul din dodoasca, dar sunt facute bine si suna ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am o evacuare finala de la Leo Vince, nu stiu exact modelul.

Toba nu are silencer, este goala pe dinauntru (hackuita de fostul proprietar) si cu toate astea, motorul suna decent.

 

Din doua motive as vrea sa o mai scurtez putin.

1. Este putin cam lunga si inestetica in acelasi timp (cel putin asta e parerea mea).

2. As vrea sa sune totusi putin mai tare.

 

Acum nu stiu, daca o scurtez s-ar putea sa sune ca dracu ? Care e principiul mai exact ? As risca sa o stric si sa dau banii apoi pe alta ... ?

Mersi.

Daca nu tai foarte mult din ea se aude mai tare si mai gros, acum depinde si cat tai, in general eu am taiat intre 10-20 de cm din tobe, in functie de lungimea si cum da pe motocicleta, ca sunet a fost ok. Ai grija cat tai, daca o injumatatesti spre exemplu risti sa sune a altceva, ceva nasol. Daca ai inca toba stock, go for it, daca nu o ai ti-as recomanda fie sa cauti una, fie sa iei alta de taiat/rezerva. Eu am 2 la 929, in functie de chef fie merg cu un BOS de carbon care se aude decent, dar pentru ca, ca si tine vroiam ceva mai tare, am luat un MICRON de inox, culmea era atinsa fix in zona pe care am taiat-o ulterior. Acu merg cu care vreau. MICRON-ul e un pic cam nesimtita ca sunet iar BOS-ul e foarte decenta.

» Post actualizat in 07 Jun 2017 17:39

Sincer, mie nu-mi plac improvizatiile astea mioritice. Ai putea sa strangi niste banuti si sa-ti iei una calumea de la baietii astia

 

Nu sunt ele miezul din dodoasca, dar sunt facute bine si suna ok.

Adica sa isi ia un no name in lumea evacuarilor, ceva ce vine deja improvizata, dar pentru ca vine asa din fabrica nu e "improvizatie mioritica", nice ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde mult de fiecare. Cat și ce vrea și mai ales cât e dispus sa cheltuiască. Eu am plecat de la premiza ca nu dau bani pe akrapovic și pana la urma tot akrapovic am comandat. Depinde ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebe nici o resoftare, de-aia exista softul actual si de aia exista injectie si un senzor sau mai multe lambda. Injectia se autoregleaza in functie de parametri intr-o bucla inchisa. Daca nu aveai sonde de oxigen mai ziceam dar asa..

Eu nu inteleg de ce inventeaza unii probleme acolo unde nu exista probleme. Cumpara un filtru Hiflo, pune-l acolo si vezi-ti de viata inainte. Nu o sa se intample nimic.

Ai verificat macar ochiometric filtrul actual, e cazul sa-l schimbi?

Eu am schimbat filtrul de aer pe la 35000-40000 km.

L-am verificat de fiecare data si era curat.

Am unul de rezerva dar inca nu trebuie schimbat.

La revizia din primavera arata perfect.

Filtrul are 2 ani si moto tocmai a implinit 60000 km.

HiFlo.

Primul a fost stock.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu tai foarte mult din ea se aude mai tare si mai gros, acum depinde si cat tai, in general eu am taiat intre 10-20 de cm din tobe, in functie de lungimea si cum da pe motocicleta, ca sunet a fost ok. Ai grija cat tai, daca o injumatatesti spre exemplu risti sa sune a altceva, ceva nasol. Daca ai inca toba stock, go for it, daca nu o ai ti-as recomanda fie sa cauti una, fie sa iei alta de taiat/rezerva. Eu am 2 la 929, in functie de chef fie merg cu un BOS de carbon care se aude decent, dar pentru ca, ca si tine vroiam ceva mai tare, am luat un MICRON de inox, culmea era atinsa fix in zona pe care am taiat-o ulterior. Acu merg cu care vreau. MICRON-ul e un pic cam nesimtita ca sunet iar BOS-ul e foarte decenta.

 

As taia 10, maxim 15 cm astfel incat privind din lateral, toba sa nu mai iasa in afara rotii. Sa fie undeva in dreptul cauciucului sau putin in fata acestuia. Este cam lunga acum.

Dar inainte de asta am sa analizez mai bine toba. Ma gandesc ca mai are o "pre-camera" pentru ca nu inteleg cum o toba goala poate sa sune destul de decent. Ori catalizatorul isi intra in rol ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

As taia 10, maxim 15 cm astfel incat privind din lateral, toba sa nu mai iasa in afara rotii. Sa fie undeva in dreptul cauciucului sau putin in fata acestuia. Este cam lunga acum.

Dar inainte de asta am sa analizez mai bine toba. Ma gandesc ca mai are o "pre-camera" pentru ca nu inteleg cum o toba goala poate sa sune destul de decent. Ori catalizatorul isi intra in rol ?

Catalizatorul tau nu e mare branza, la RC36 e altfel, e catalizator cu plaman, la fel si modelel mao noi au asa, dar din cate tin minte vtech-ul. Toba ta presupun ca e goala pe mijloc doar, cred ca la asta te referi. Are un cilindru de plasa iar spatiul dintre cilindru si exterior e umplut cu material fonoabsorbant, de asta se aude decent.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa fac maine o poza cu lumina pe interior ca sa intelegi ce spun.

Toba a fost masacrata la interior de fostul proprietar pentru ca in formula "stock" se auzea la fel ca cea originala.

Eu daca ma uit in toba vad doar o plasa cu gauri mari pe laterale. Pe mijloc e gol, vad teava de lagatura care vine de la galerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei nu e, e din cate tin eu minte, doar ca nu mai stiu si unde exact ....

 

Belbade, ia zi bre, unde e ca tu ai asa ceva.


» Post actualizat in 11 Jun 2017 01:11

Ei nu e, e din cate tin eu minte, doar ca nu mai stiu si unde exact ....

 

Belbade, ia zi bre, unde e ca tu ai asa ceva.

 


» Post actualizat in 11 Jun 2017 01:12

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunea cheii gheara de intins lantul? Eu nu o am si doresc sa imi cumpar una.

Multumesc.

Ce dimensiuni vrei mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nikkon - in primul rand un filtru de aer se schimba undeva la 20-30.000km, tu cu 3000 de km ai tai iti cauti de treaba acolo unde nu e. Eu personal cand aud de cuvantul "revizie" mi se ridica parul in cap, si la moto si la masini. Sute de mii de oameni care dau bani aiurea pe aceste revizii pentru ca nu vor sa invete niste chestii elementare gen cum se schimba un ulei. Hai ca la masini nu e asa usor insa la moto da-o incolo de treaba, o revizie consta in schimbat ulei si o inspectie a filtrelor.

 

@riderontornadoes - nu exista un surub de reglat relantiul ca la modelele mai vechi la care il puteai roti cu mana. Tot ce am vazut este un surub care poate regla pozitia initiala a clapetelor dar este intr-o pozitie destul de naspeta de intrat cu surubelnita in el.

Ridica rezervorul - ai doar cele 2 suruburi de langa furca de scos si tre sa scoti si saua. Undeva in dreapta langa airbox o sa vezi acel surubel, cu rezervorul ridicat daca dai de acceleratie o sa vezi ce se misca acolo si o sa vezi acel surubel care are rol de stopper.

Ala e singurul care se poate regla. Si la mine era relantiul cam mic, in jur de 1250 rpm, dar am scos capacul de la airbox si am curatat clapetele de acceleratie si acum sta undeva la 1300-1500, depinde cat de cald e motorul. Nu m-am atins de acel surub.

Iti sugerez sa cureti clapetele, nu e mare lucru, dai jos filtrul de aer si in cutie o sa vezi cele 4 gaturi, le scoti - au 2 suruburi fiecare si apoi poti sa vezi clapetele, la mine erau pline de negreala si unsuroase vai mama lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...