Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Si pt mine fu prima data cand schimbai antigelul .... Slava domnului mergea bine, n-a inghetat cand au fost aproape -20, vara nu-mi fierbea in oras si nici nu se incalzea excesiv in mars. Dupa schimb insa, pe vremea asta nu trece de 76 grade.

Vad maine la drum lung cum o fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O remorca de vanzare moto stie cineva pe undeva ?

eu am luat o remorca clasica.Am tot cautat una moto dar nu am gasit decat la preturi de zici ca-ti cumperi alt moto nu o amarata de remorca.

au si remorca moto e 3000 ron,cea clasica a fost 2000 ron.

http://www.repotrailers.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aia am luat-o, tai un pic oblonul din fata cat sa intre roata fata 10 cm spre protap sunt pe telefon ca-ti puneam o poze m-am inspirat si eu de la altii! daca e nevoie iti postezi maine o poza cu "taietura" care m-a inspirat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa multe sapaturi am gasit una la 204 cm si sper sa incapa direct si am dat 2 mil in plus.

Tu ca sa eviti taierea de ce nu ai puso longitudinal ?ma gandesc ca ai luat remorca noua si ai taiat o isi pierde si valuarea la revanzare si arata si aiurea...

Tu cum o incarci in remorca.Ti ai luat ceva rampa?

https://www.olx.ro/oferta/remorca-boro-750kg-dimensiune-utila-204x109x27-rar-efectuat-ID8PyLb.html#1c6d1bb415

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca n-am taiat-o, oricum ,revanzare nu cred, o tin,am in gand sa-mi iau un Atv sau o enduro si atunci oricum am la ce sa o folosesc. de urcat am de gand sa maresc oblonul din spate astfel incat cand il las jos sa actioneze pe post de rampa. daca nu,are cel de unde am cumparat remorca o rampa la 200 ron sau bricolez una de lemn. Ai vreo idee, ceva mai bun? :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat o remorca clasica.Am tot cautat una moto dar nu am gasit decat la preturi de zici ca-ti cumperi alt moto nu o amarata de remorca.

au si remorca moto e 3000 ron,cea clasica a fost 2000 ron.

http://www.repotrailers.ro/

 

Astia sunt ceva intermediari bag de seama, Pe site-ul producatorului este dedicata de moto la 500 euro

 

http://www.repo.com.ro/ro/remorci/moto/moto-pea-2111-07.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca n-am taiat-o, oricum ,revanzare nu cred, o tin,am in gand sa-mi iau un Atv sau o enduro si atunci oricum am la ce sa o folosesc. de urcat am de gand sa maresc oblonul din spate astfel incat cand il las jos sa actioneze pe post de rampa. daca nu,are cel de unde am cumparat remorca o rampa la 200 ron sau bricolez una de lemn. Ai vreo idee, ceva mai bun? :))))

Pai eu deja te am intrebat si dat solutie in acelasi timp : de ce nu o pui dea curmezisul ? sa nu mai fii nevoit sa o tai .Apropo.a ta cate kg are ? A mea are 120 .

Eu am luato tip cutie si pt ca este mai ieftina dar si pt ca pot cara cu ea chestii in afara de motor (asta maxim 1 data pe an in Dolomiti)

Ideea cu prelungirea oblonului nu este rea,chiar suna bine :) Eventual rampa sa fie pliabila si sa se inchida in remorca sa nu stea in sus sa faca drag prea mare.

La revanzare nu m am gandit nici eu niciodata cand am luat ceva,insa inevitabil,lucrurile nu sunt facute sa tina o viata si nevoile noastre se schimba si parca este pacat sa ramai blocat cu o remorca taiata si noua pe deasupra.Plus ca ma gandesc eu acum ca politistii nu privesc cu ochi buni modificarile fara omologare,si de ce sa risi sa ti strice vreunul concediu ?

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vad ca esti din Targoviste, de acolo am luat-o si eu in Octombrie pe a mea, posibil sa o stii. Avea numerele DB XX ARS . Daca vrei , dai o fuga sa vezi live cum prelungesc oblonul, sper week-endul asta sa o fac cu un prieten priceput in ale sudurii. O sa incerc sa o pun in diagonala, am calculat si in teorie incape fara probleme, taiatul e a doua optinue.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum am facut eu prinderea rotii fata, poate te ajuta.

asta cu ceva materiale gasite prin curte ca sa nu mai dau bani pe altele si sa pierd vremea sa le aduc..

post-46672-0-84401100-1521299920_thumb.jpgpost-46672-0-81164800-1521299937_thumb.jpgpost-46672-0-36115000-1521299954_thumb.jpg

Pe aia am luat-o, tai un pic oblonul din fata cat sa intre roata fata 10 cm spre protap sunt pe telefon ca-ti puneam o poze m-am inspirat si eu de la altii! daca e nevoie iti postezi maine o poza cu "taietura" care m-a inspirat!

 


» Post actualizat in 18 Mar 2018 21:41

Si a marit cineva rezervorul la vfr ?

Nu mi se pare suficienta autonomia .

Mi se aprinde becul la 200 km,deci un range destul de mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum am facut eu prinderea rotii fata, poate te ajuta.

asta cu ceva materiale gasite prin curte ca sa nu mai dau bani pe altele si sa pierd vremea sa le aduc..

attachicon.gifIMG_20180317_171455.jpgattachicon.gifIMG_20180317_171510.jpgattachicon.gifIMG_20180317_171529.jpg

 

» Post actualizat in 18 Mar 2018 21:41

Si a marit cineva rezervorul la vfr ?

Nu mi se pare suficienta autonomia .

Mi se aprinde becul la 200 km,deci un range destul de mic.

Ii pot pune filtru de benzina de la modelul vfr 750 ? vad ca desi este de plastic este la 150 de lei nu 300 cat este asta original

post-46672-0-97978100-1521411695_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai rezervor de 20 litrii?

Si mie mi se pare ca mi s-a marit consumul dar, in prima faza as vrea sa duc sa verifice regulatorul de presiune. Din nefericire, la service unde duc eu bicla, baietii nu verifica si curata injectoare. Le suspectez sa pise in loc sa faca ceata :) Are cineva idee unde le-as putea curata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Post actualizat in 18 Mar 2018 21:41

 

Si a marit cineva rezervorul la vfr ?

Nu mi se pare suficienta autonomia .

Mi se aprinde becul la 200 km,deci un range destul de mic.

 

Era pe cateva pagini mai in spate o chestie cu rezervorul cum ca tot asa, cineva nu putea pune mai mult de X litri in el, desi se golea. Sau ceva de genul. Si la fel, autonomie destul de mica fata de ce ar trebui sa aibe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era pe cateva pagini mai in spate o chestie cu rezervorul cum ca tot asa, cineva nu putea pune mai mult de X litri in el, desi se golea. Sau ceva de genul. Si la fel, autonomie destul de mica fata de ce ar trebui sa aibe.

Tot eu eram .se pare ca vorbesc singur :)

» Post actualizat in 21 Mar 2018 09:08

Tot eu eram .se pare ca vorbesc singur :)

Ce ma frapeaza este ca toata lumea da aia 70 e pe cacatul ala de filtru de benzina si nimeni nu adapteaza de la alta masina ca slava domnului sunt o gramada de filtre metalice pe piata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai vorbesti simplu, zi-mi te rog cum ai prins crashpadurile alea si cum ai matrasit rezervorul de lichid. Se poate cumpara de undeva ceva ce sa se potriveasca sau trebuie o adaptare dupa priceperea fiecaruia.

Crashurile sa zicem ca le-as face aici, local. Am mai facut si imi place cum lucreaza baiatu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot eu eram .se pare ca vorbesc singur :)

» Post actualizat in 21 Mar 2018 09:08

Ce ma frapeaza este ca toata lumea da aia 70 e pe cacatul ala de filtru de benzina si nimeni nu adapteaza de la alta masina ca slava domnului sunt o gramada de filtre metalice pe piata .

Filtrul de combustibil se potriveste de la auto producator MANN: MWK44. Este aceeasi dimensiune doar ca trebuie sa ii adaptezi cotul acela de 180 grade, pe care poti sa il folosesti de la filtrul vechi,.

 

Ca sa nu mai vorbesti simplu, zi-mi te rog cum ai prins crashpadurile alea si cum ai matrasit rezervorul de lichid. Se poate cumpara de undeva ceva ce sa se potriveasca sau trebuie o adaptare dupa priceperea fiecaruia.

Crashurile sa zicem ca le-as face aici, local. Am mai facut si imi place cum lucreaza baiatu'.

Crash-pad-urile le montezi pe suportul unde se prinde motorul langa vasul de expansiune cu tija dintr-o parte in alta a motorului.

Rezervorul de lichid il modelezi cum vrei cu un feon (de preferat industrial ca sa mearga mai repede).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de combustibil se potriveste de la auto producator MANN: MWK44. Este aceeasi dimensiune doar ca trebuie sa ii adaptezi cotul acela de 180 grade, pe care poti sa il folosesti de la filtrul vechi,.

 

Crash-pad-urile le montezi pe suportul unde se prinde motorul langa vasul de expansiune cu tija dintr-o parte in alta a motorului.

Rezervorul de lichid il modelezi cum vrei cu un feon (de preferat industrial ca sa mearga mai repede).

Foarte utile raspunsurile tale.Daca stiam de asta cu feonul acum 4 ani nu mai aruncam rezervorul vechi si umblam acum cu bidon de antigel la 1 litru :)

Cat despre filtru ma i salvat de drumuri la toate magazinele ce te intreaba de coduri si modele de masina....:) ma miram eu ca toti de pe forum sa fiti milionari deghizati cu motoare de acum 20 de ani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de combustibil se potriveste de la auto producator MANN: MWK44. Este aceeasi dimensiune doar ca trebuie sa ii adaptezi cotul acela de 180 grade, pe care poti sa il folosesti de la filtrul vechi,.

 

Crash-pad-urile le montezi pe suportul unde se prinde motorul langa vasul de expansiune cu tija dintr-o parte in alta a motorului.

Rezervorul de lichid il modelezi cum vrei cu un feon (de preferat industrial ca sa mearga mai repede).

Asta m-am prins si eu. Tot asa era si prinderea la VTR. Acolo s-a facut si cu niste adaptoare astfel incat sa nu fiu nevoit sa tai din carene. Partea cu vasul de antigel matrasit cu feonul industrial imi dadea mie cu virgula!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte utile raspunsurile tale.Daca stiam de asta cu feonul acum 4 ani nu mai aruncam rezervorul vechi si umblam acum cu bidon de antigel la 1 litru

Cat despre filtru ma i salvat de drumuri la toate magazinele ce te intreaba de coduri si modele de masina.... ma miram eu ca toti de pe forum sa fiti milionari deghizati cu motoare de acum 20 de ani

:peace: nu stiam de filmuletul asta...

Exact la fel am procedat si eu doar ca am folosit un laser dinala de jucarie pus pe 2 baterii auto :crack:

 

Asta m-am prins si eu. Tot asa era si prinderea la VTR. Acolo s-a facut si cu niste adaptoare astfel incat sa nu fiu nevoit sa tai din carene. Partea cu vasul de antigel matrasit cu feonul industrial imi dadea mie cu virgula!

Filmuletul de mai sus este exact ce trebuie, e floare la ureche.

In ceea ce privesc gaurile in carene, eu le-am facut mai mici un pic, mai fixe si crash-urile mai aproape de carene.

post-69628-0-16954000-1521638001_thumb.jpeg

post-69628-0-76946200-1521638011_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...