Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Arata bine!

Am vazut pe ebay set ce contine si capacel pt gaura aia din butuc - aprox. 11 lire.

 

Ai facut ceva cu filtrul ala de de benzina?

Nu vorbi vorbe aici.Vino cu link .Eu ti am aratat ca setul ala costa 100 de lei si ti sa parut mult.Acum daca stii tu unul cu 50 da mi sa vad.

Filtrul de benzina merge (chiar si batut cu ciocanul pt ai reduce diametrul) insa problema cu alimentatul nu sa rezolvat.Tot 16 litri imi incape in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16L ? Eu bag cam 18. Acum a inceput sa clipeasca ultima liniuta. Mai fac inca 8 km pana acasa si inainte sa alimentez as scoate toata benzina din rezervor. Sa ma duc sa alimentez doar cu jumatate de litru sau cu ce e in motor. Sa vedem cat intra si la mine. Daca se apropie de 21...

 

Uite aici link de pe ebay
https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR-800fi-Dressing-kit-Rear-wheel-and-swing-arm-Chrome-bungs-nut-covers/323228081320?hash=item4b41e51ca8:g:N60AAOSw-dBTvuRx.

 

In continuare, mi se pare scumpe niste rahaturi ordinare din plastic cromat.

 

Singura investitie ar fi in niste crashpaduri (inca sunt in cautari sa vad cine mai face pe aici la preturi decente.... pacat ca s-a retras Petru din biznis) si niste proiectoare. Dar pe alea nuj cum naibii sa le montez. Am vazut la tine, dar parca nu sunt impacat cu solutia ta. Le-as pune undeva mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai 17 lire (transportul nu l pui?) nu insemna 100 de lei ??? :))))) ma miram sa gasesti tu altceva

proiectoare mai sus de oglinzi vrei ??? :)))) vezi ca eu am 2 perechi.Alea de jos sunt de ceata iar alea de sus sunt de zi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare din nou! Am o mica nelamurire. In 2006 s.a schimbat putin modul de functionare al v.tecului...asta inseamna ca orice model din 2006 are recenta remapare de v.tec? Intreb pentru ca voi achizitiona una in scurt timp...si am de ales intre cateva din ianuarie 2006! Sa fie ultimele imbunatatiri deja din ianuarie 2006?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cu HISS :rusinica:

Ia un contact pentru acelasi model si schimba doar partea electrica de pe el astfel incat cheia si cipul sa ramana aceeasi. CIP-ul din cheie, antena si ECU sunt una, yala mecanica e alta si partea mecanica-electrica e alta, doar ca yala si partea mecanica-electrica vin impreuna(contactul) dar asta nu inseamna ca nu-s demontabile si interschimbabile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-46672-0-38480500-1529442946_thumb.jpg

Mi am pus Repsol 10w40 Sintetic si am constatat o cutie galagioasa ce sarea intre viteze,destul de periculos la frana de motor cand practic pleca pe liber.

Am mers 200 km cu el si l am aruncat .Astazi am pus Motul 7100 si este altceva.

Credeam ca mi sa stricat cutia dar nu are nici o treaba.

Am mai patit in trecut asa ,dar uitasem,cand am folosit un 10w40 Yako .

Asa ca daca aveti cutii sensibile feriti va de Repsol si Yako

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus probabil un ulei contrafacut :) Repsol a fost una dintre marcile de ulei intens falsificate.

 

Am avut de-a lungul anilor diverse uleiuri in motociclete si n-am patit niciodata ce descrii tu mai sus.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare cheia pentru desfacut roata spate? Sau o solutie de tubulara cu care sa pot desface prezoanele alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine se blocheaza foarte greu. :) A trebuit sa ma opintesc bine ca sa scot putin fum din cauciuc. Cand a facut testul cu frana spate era sa-l arunce pe nenea ala in nas, nu se astepta ca sa blocheze si fata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Am patit si eu asa.

Dar a venit un inginer si i-a explicat tehnicianului (incepator sau batut in cap) ca am ABS si ca nu blocheaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt in cautare de VFR.

 

Am gasit unul in Bucuresti, 2007.

Propietar cinstit, a zis ca a avut si un incident cu ea.

Mobra arata bine, e echipata cu bagaje si tot ce trebuie pebtru caltoriile pe care vreau sa le fac,

 

Problema car emi se pare mie. Se aude o bataie in zona de jos a motorului (zona alternator/ambreiaj) ca si cum o piesa in miscare atinge ceva, alternativ. Zgomot metalic.

Propietarul zice ca asa a luat-o si el si ca cineva cunoscator de VFR-uri ( un asa zis Musta, nu cunosc, nu ma pronunt) i-a zis ca asa tre sa faca.

 

Cunoaste cineva proprietarul? chill0ut user pe forum.

 

Pretul cerut , an 2007, 45k km e 4000 negociabil (echipata ful GIVI)

 

Cum nu ma pricep la VFR-uri va rog dati o parere. Despre model, despre user, despre Musta :)

 

Multumesc!


» Post actualizat in 26 Jun 2018 18:12

ps: Caut VFR.

Echipat cu bagaje, stare cat mai buna, an cat mai nou si evident, cat mai ieftin. Buget. Maxim 4K

 

Oferte pe privat va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ieri am iesit prima data cu vfr.ul achizitionat recent. Model 2006 abs. Totul in regula cu o singura problema... am observat o voblare atunci cand iau mainile de pe ghidon, chiar si la 50 kmh sau 70kmh....apoi daca las maninile foarte lejer pe ghidon doar cat sa am cel mai mic sprijin tot simt ca vrea sa vobleze usor. Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9, iar anvelopele sunt din 2014. Motocicleta a rulat foarte putini km in acesti 4 ani de cand dateaza gumele... ce pareri aveti? Voblatul asta se simte doar cand nu am mana pe ghidon, si nu mereu face asta, ci cam din 3 teste prin care las ghidonul liber , da sa vobleze doar o data. Sa fie ceva din anvelopa sau pot avea un mare noroc costisitor gen jug,amortizoare etc?! Nici nu stiu ce mecanic sa aleg, pentru ca peste tot sunt pareri pro si contra despre service.uri. in trecut am fost cu vfr.ul anterior la united motors, insa mi s.a parut piperat pretul pentru micile revizii facute, iar acum vad/aud foarte multe vorbe negative despre ei. Ceva sfaturi? Multumes, orice idee imi poate fi de folos!

» Post actualizat in 28 Jun 2018 08:02

Scuze pentru greslile ortografice....dau vina pe telefon pt ele !

Editat de alexandreifirst
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ia-o in ordine:

 

- roata dezechilibrata

- cauciuc uzat neuniform / cu galma in el
- rulmenti roata dusi
- rulmenti jug dusi
- rulmenti jug slabiti

- furca stramba

 

Vezi ce poti face tu...

- ia un spray de frana si curata etrierii - sunt sanse ca un etrier sa nu elibereze complet placuta si sa in permanenta un disc sa fie in frana

- verifica roata fata la ochi si vezi daca ti se pare suspect cauciucul, daca prezinta urme de lovituri, daca janta e stramba sau a suferit vreo lovitura - groapa, accident, bordura

- roaga un amic sa-ti tina apasat pe codita in timp ce motocicleta e pe cricul central si sa-ti tina ghidonul blocat, in timpul acesta tu misti cu toata puterea de roata fata si vezi daca ai ceva joc in rulmenti. Teoretic orice joc mic ar trebui sa il simti. De asemenea, niste rulmenti pe fata dusi scot si un huruit nefiresc in mers si iti da o nesiguranta asupra directiei.

- verifica toate suruburile de prindere de pe furca, sa nu ai ceva slabit pe acolo

 

Pentru furca si rulmentii de jug ar trebui sa vezi un mecanic, asta daca nu esti tu un minitehnicus.

 

Deocamdata cam ideile astea le am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i cam mare presiunea aia?

 

eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata :)

 

altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Ar trebui sa blocheze roata, fara ABS chiar daca este frana combinata.

nu-i cam mare presiunea aia?

 

eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata :)

 

altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug

"presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9"

Este ca la carte.

Tu cat pui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP :what:

Asa se testeaza.

Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim.

In conditii de laborator (pe tester-ul RAR).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se testeaza.

Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim.

In conditii de laborator (pe tester-ul RAR).

 

Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit.

 

 

Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana.

 

Imi pare rau sa aud asta :( La mine franeaza fara blocarea rotii, inclusiv fata se simte deci de functionat sigur functioneaza, placute mai am ceva, dar s-ar putea sa fie vechi, le schimb in toamna si mai vad de acolo. As vrea sa imi motez si eu crashpad-uri dar ce am gasit fara schimbarea/modificare vasului de lichid costa cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am banuit ca s-a blocat roata si a fugit spatele, motocicleta culcata pe stanga si eu dupa ea. Am luat crash padurile din Anglia cu vas de expansiune cu tot, a fost in jur de 200 de lire. Daca esti din Bucuresti sau te poti deplasa spre zona Bragadiru/Bucuresti te pot ajuta sa modificam vasul pe care il ai si sa poti monta crashurile.Daca nu iese il avem pe al meu de rezerva si indiferent de rezultat nu se pune problema de costuri, decat benzina ta pana la mine! :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit.

La cele cu ABS trebuie cu motorul pornit.

De fapt la toate fiind hidraulice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...