Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Si cu GS800 o sa ai un consum de 7% la 170 km/h, fara pasager si bagaje. Acelasi consum si la GS1200. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT. Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT.

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?

» Post actualizat in 15 Jul 2018 21:44

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?

sa meritat mutarea ? ca de diferenta ma gandesc ca pot sa ma plimb cu vfr ul si la consumul actual vre o 3 ,4 ani lejer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A costat mai putin decat media de pe aici. Si isi merita cu prisosinta fiecare banut. Sincer nu credeam sa fiu atat de impresionat de o alta motocicleta dupa anii petrecuti pe VFR. Si spun asta din postura unuia care iubeste VFR-ul cu fiecare fibra. A meritat mutarea? In fiecare secunda as face-o din nou. Consumul cu pasager: 5,2-5,4 l/100km. Daca vrei sa iti faci o idee facem intr-o zi un schimb de ture intre parapanta si RT.

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e misto "saracia" de RT. Pentru cine iubeste drumurile lungi, e o alegere foarte buna. Numai ca nu se impaca deloc cu macadamul si drumurile proaste. Si din ce vad, Ungureanu cam are nevoie de ceva mai de forestiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metale, pe gunoaie de drumuri gen “judetene” e muuult mai bine cu RT decat cu VFR. Imi clantane mai putin dantura. O sa vad cum e si pe ceva macadam si pietruit saptamana viitoare si revin cu impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man, stiu. Imi dau seama ca semighidoanele si saua tare nu fac echipa buna cu gropile.

Dar nah, asta avem, cu asta defilam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai RT am mai avut dar 1100 si nu mia placut sunetul motorului.

E adevarat ca mi a consumat cel mai putin din toate mobrele 5% dar era un motor linistit,fara nici o veleitate sportiva,plictisitor chiar pt ca eram mai tanar :)

Al tau arata mai bine si de aia te intrebam concret cat ai dat pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@6k+. E total diferit ca feeling fata de 1150. Mult mai liniar, desi tot a tractor suna. Imi inchipui ca fata de 1100 cu atat mai mult este superior. Dar da, desi este foarte flickable si are o ciclistica foarte misto - neasteptat de buna pentru clasa din care face parte si net superioara generatiei anterioare, nu se compara cu VFR la capitolul “fun”. Inca nu sunt 100% obisnuit cu el si asta are cu siguranta ceva de a face cu ce inteleg eu acum din el fata de ce intelegeam dupa vreo 4-5 ani de VFR, dar chiar si asa cu siguranta nu e atat de amuzant pe cat poate fi un VFR pe curbe - cel putin nu inca pentru mine. In rest este mult peste la toate capitolele.

Poate ar trebui sa te uiti si catre ceva gen K1200GT sau K1300GT. Banii sunt cam tot aia dar castigi un pic de sportivitate alaturi de competentele de touring si in plus e un motor in linie - mai aproape un pic de feelingul ala de motor aproape electric al V4lui...doar mai aproape ca de egalat nici o sansa. Motorizarea aia V4 pe pinioane este cel mai misto propulsor pe are l-am incercat vreodata. Daca as putea avea genul ala de motor pe RT cred ca mi s-ar parea motocicleta perfecta. Stiam ce sacrific si ce castig in momentul in care am schimbat si eram multumit de raport. Asteptarile in schimb mi-au fost depasite, asa ca ma bucur cu atat mai mult de alegere.

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari.

Toate bune!

Super sfat.asa am de gand sa fac.

Imi comand ghidon si distantiere sa o inalt si pe fata de pe aliexpress dar nu stiu ce dimensiune imi trebuie sa mi intre mansoanele si restul

vad ca sunt 2 marimi : de 22 si 28 ...poate stii tu .

https://www.aliexpress.com/item/1pcs-Motorcycle-handlebar-22-700mm-Aluminum-handle-Vintage-motorcycle-accessories-Multicolor-optional-for-BWS125-MSX125/32793840430.html

https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32839837478.html

» Post actualizat in 17 Jul 2018 21:47

Eu am un voltmetru ebay de cativa ani si a mers ok, super moka, china. Nu e tocmai precis plus ca nu am luat curent direct din baterie(pierderi pe traseu), dar e acolo si daca scade sub 12v sau ajunge/trece peste 15v e clar ca am o problema.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DC12V-Car-Motorcycle-LED-Panel-Digital-Voltage-Socket-Meter-Gauge-Voltmeter-Boat/273189740558?hash=item3f9b60a00e%3Am%3AmvNHfrH3lsOH8xQJX05jF7w&var=572459729640

» Post actualizat in 10 Jul 2018 16:44

 

 

Pe fata e destul de simplu dar complicat in acelasi timp. Poti trece la ghidon de la semighidoane pentru o pozitie mai comoda, apoi iti raman cam 4 cm de tub care ies in sus, semighioanele vine peste jugul superior, nu sub( ca la vitezane), automat tuburile sunt mai lungi, apoi poti cobora aia 4 cm in jos si fixed. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea

Super,asa o sa fac .Deja imi caut chidon si inaltatoare.Nu cred ca mi mai schimb mobra :)

Cum dau de Belbadea asta sa mi spuna daca sa schimbat ciclistica la mobra si cum se simte cand esti mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si pe louis setul. Kit complet cu jug, ghidon si inaltatoare. Ca sa nu te mai chinui cu traznaile de pe ali.

 

https://www.louis.eu/artikel/lsl-superbike-handlebar-kits-various-models-fuer-honda-vfr-800-fi/10021320?filter_bike_id=0848&filter_article_number=10021360&list=f8a7837f99a3df614b6514113c6f0038

 

Bine, pretul e cu mult peste ce gasesti pe ali.


» Post actualizat in 18 Jul 2018 06:53

Acum ma uit atent si nu cred ca te ajuta cel de pe Louis. Daca nu ma insel, nu o sa castigi bucata aia ramada de furca, cea de care esti interesat.

Daca nu ma insel, motoreta lui BB are kit din asta.

 

Deci tot o romaneasca trebuie facuta cu gauri in jugul stock, inaltatoare si ghidon drept. Ca sa nu dai de nepotriviri, ia din dezmembrari inaltatoarele si ghidonul de Hornet 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-46672-0-76341000-1531907039_thumb.jpgMersi de sfat Metal

Am cautat prin dezmembrari si am gasit ghidon si prinderi insa din ce vad eu sunt late inaltatoarele astea si nu cred sa incapa pe plansa mea.


» Post actualizat in 18 Jul 2018 09:45

plus ca vad ghidonul destul de inalt si imi este sa nu loveasca in rezervor sau in carenele din fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai poti incerga ghidon de Yamaha FZ6N. Toate ghidoanele astea aftermarket mi se par extrem de late.

SAu sa te orientezi catre ceva de firma, lucrat calumea: Barracuda, Rizoma, LSL

 

 

Functie de dimensiunea ghidonuluiu, ai aici si toate prinderile.

http://achimoto.ro/piese-moto-strada-custom-enduro-mx-atv-scuter/ghidon-251603345/inaltatoare-distantiere-prinderi

 

 

Ghidonul musai sa il alegi dupa diametrul semighidonului tau, sa nu te trezesi ca nu ti se mai pupa comenzile dupa aia. Dupa aia alegi si prinderile. Dar va trebui sa gauresti jugul superior.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am gasit ghidon de 74 cm .am masurat la mine si are 70 al nostru deci asta pare ok.https://www.aliexpress.com/item/-/32838125380.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.47bf3c000PGc60

Apoi ma gandeam la distantierele astea ca vaf ca sunt si aplecate si mai inalte decat unele normale https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32824177522.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoarele alea par ok. Misto ca sunt un pic mai aduse-n spate, te ajuta putin la pozitie.
In schimb, ghidonul ala de dirt nu-mi place deloc. Sunt prea ridicate, tii mainile pe el ca pe enduro :) De asta-ti ziceam de ghidonul de FZ6N. Totusi, nu costa o mare avere, ai putea incerca. Gaseste-ti si un jug superior de backup, in caz ca vrei sa revii la vechile semighidoane - asta ca sa nu umbli cu cel gaurit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem

1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez

2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, ce releu de incarcare îmi recomandati pentru un v-tec din 2003, sunt pareri ca un releu vfr 750 ar fi mai bun decat un releu aftermarket nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat.

Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune.

 

am mai studiat problema si am descoperit 2 neajunsuri la care nu ma gandisem

1 daca inalt motoreta cu 4 cm cricurile nu si vor mai face treaba.Ala lateral il pot prelugi cumva dar cel central nu am cum ca va atinge pe stanga lantul,as aca va trebuii sa l demontez

2 cu noul ghidon pozitia va fi una mai dreapta si voi lua mai mult vant cu corpul si ce ma plang eu de consum ,atunci sa vezi :)

Sa ai in vedere ca atunci cand pui ghidon lat sa iti ajunga cablurile si toata matzaraia... sa nu ai surpriza ca sa faci modificari dupa aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Tourmax pe al meu cand a cedat.

 

Sunt si mai pricopsite, daca vrei. SH de Honda n-as pune.

 

Pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat acum aproape 2 ani releul la pre Vtec din 2001. Am luat unul sh la nimereala de pe OLX, este de pe generatia Vtec,

A mers in tot acest timp. L-am asistat cu voltmetru sa ma asigur ca totul este ok. Am dat vreo 200 lei. Poate doar am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...