Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Diferenta provine in principiu de la schimbarea placutelor uzate cu unele noi coroborat eventual si cu operatiuni de mentenanta ale sistemului de franare gen schimbat lichid hidraulic si curatare, evident ca se vor observa imbunatatiri majore pt alea noi, e normal.

 

 Plus ca nu poti compara sinterizat CL cu organic de la Brembo, de exemplu, trebuie sa fie aceeasi clasa de placute si ambele noi, puse pe motorete identice ca model si setari, ca sa fie relevanta comparatia, altfel e doar o bajbaiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 3 minute, paulynos a spus:

Diferenta provine in principiu de la schimbarea placutelor uzate cu unele noi coroborat eventual si cu operatiuni de mentenanta ale sistemului de franare gen schimbat lichid hidraulic si curatare, evident ca se vor observa imbunatatiri majore pt alea noi, e normal.

 

 Plus ca nu poti compara sinterizat CL cu organic de la Brembo, de exemplu, trebuie sa fie aceeasi clasa de placute si ambele noi, puse pe motorete identice ca model si setari, ca sa fie relevanta comparatia, altfel e doar o bajbaiala.

Sunt perfect de acord. Comparatia a fost facuta cu brembo pe care le am pus in 2017 noi, tot pe vfr, iar anul asta schimbate cu CL pentru ca a curs furca la un drum lung si pana acasa a curs si pe placute.  Deci sunt comparate practic de la egal la egal, insa nu stiu ce placute au fost cele vechi. Doar brembo si atat. 

Ideea era ca sunt bune CL XBK5. Le recomand mai ales pt vfr care este f grea. Deja la una usoara ca f4i diferenta e wow. Insa la aia nu stiu ce placute au fost puse inainte pentru ca asa a fost cumparata cu ele si schimbul a fost tot la mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Mar Ian said:

Sunt perfect de acord. Comparatia a fost facuta cu brembo pe care le am pus in 2017 noi, tot pe vfr, iar anul asta schimbate cu CL pentru ca a curs furca la un drum lung si pana acasa a curs si pe placute.  Deci sunt comparate practic de la egal la egal, insa nu stiu ce placute au fost cele vechi. Doar brembo si atat. 

Stai putin om bun, nu sunt comparate de la egal la egal deloc, tocmai opusul. Nu poti sa iei CL XBK5 noi + furca proaspat servisata si reglata, ca banuiesc ca ai dus-o la doctor din moment ce curgea de a ajuns pe placute, si sa compari cu "Brembo si atat" + furca cu namol in loc de ulei si simeringuri pe moarte, si sa concluzionezi ca CL > Brembo, nu asa functioneaza lucrurile.

 

Franarea depinde de multi factori cum ar fi starea si setarile furcii, anvelopa(noua/veche/model/presiune), temperatura si suprafata de rulare...etc, toate chestiile astea se aduna, placutele de frana sunt doar un parametru, de aia am zis motorete identice mai putin placutele. Doar din setari diferite de furca se poate schimba major franarea si tinuta agregatului pe franare.

 

Tu poti spune doar ca esti multumit de CL XBK5, atat. Si eu vreau sa le incerc pentru ca am auzit numai lucruri bune despre model.

 

@Metal Heart - sinterizatele sunt cele performante, ceva mai scumpe si mai agresive cu discurile, organicele sunt opusul. Daca se pune problema de buget eu as merge pe organice doar daca discurile de frana sunt spre sfarsitul vietii ca sa mai trag de ele ca sunt scumpe in draci, diferenta de pret intre sinterizat si organic nu e mare, cateva zeci de lei, si iarna abia a inceput. Personal nu as face rabat la sistemul de franare, mai ales pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, paulynos a spus:

Stai putin om bun, nu sunt comparate de la egal la egal deloc, tocmai opusul. Nu poti sa iei CL XBK5 noi + furca proaspat servisata si reglata, ca banuiesc ca ai dus-o la doctor din moment ce curgea de a ajuns pe placute, si sa compari cu "Brembo si atat" + furca cu namol in loc de ulei si simeringuri pe moarte, si sa concluzionezi ca CL > Brembo, nu asa functioneaza lucrurile.

 

Franarea depinde de multi factori cum ar fi starea si setarile furcii, anvelopa(noua/veche/model/presiune), temperatura si suprafata de rulare...etc, toate chestiile astea se aduna, placutele de frana sunt doar un parametru, de aia am zis motorete identice mai putin placutele. Doar din setari diferite de furca se poate schimba major franarea si tinuta agregatului pe franare.

 

Tu poti spune doar ca esti multumit de CL XBK5, atat. Si eu vreau sa le incerc pentru ca am auzit numai lucruri bune despre model.

 

@Metal Heart - sinterizatele sunt cele performante, ceva mai scumpe si mai agresive cu discurile, organicele sunt opusul. Daca se pune problema de buget eu as merge pe organice doar daca discurile de frana sunt spre sfarsitul vietii ca sa mai trag de ele ca sunt scumpe in draci, diferenta de pret intre sinterizat si organic nu e mare, cateva zeci de lei, si iarna abia a inceput. Personal nu as face rabat la sistemul de franare, mai ales pe fata.

Gata, m ai prins iar. Ai dreptate cu ce spui. Offf, mi e prea lene sa scriu tot. 2017 furca servisata plus placute noi. 2018 furca servisata plus placute noi. Doar ca in 2017 am pus semeringuri All balls care au tinut doar 4000 km. De aici si servisul din 2018. Uleiul a fost acelasi. Daca semeringurile alea fac diferenta, inseamna ca nu sunt de la egal la egal. Per total eu sunt mai multumit cu astea, sau cel putin asa am impresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ,

Mai oameni buni,iubitori ,posesori si pasionati de vfr,

Daca stiti pe cineva care vrea un vfr in stare foarte buna, trimiteti-l sa o vada pe a mea.

Nici unul dintre motoarele pe care le-am avut (4 inainte de vfr) nu au aratat asa bine , si, totusi s-au vandut mult mai repede.

Ca sa inteleg si eu, e o depreciere a vfr ului? sau efectiv a fost pe un val fals la vremea cand exista cerere mai mare ca oferta?(acum 2 -3 ani)

E adevarat ca nu am pus anunt pe olx, dar totusi, sa nu intrebe nimeni nimic?

Ps .nu vreau sa l dau sub pretul pietei,doar pentru ca e luna decembrie....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Efectiv mi-e groaza de lume de pe olx, poate suna cumva dur,insa in trecut vindeam un 636 si m-a sunat un tip sa ma intrebe ce cilindree are motorul.

Despre asta e vorba

Vreau sa l dau unui om cu care sa pot comunica, cat e de comunicat intre un vanzator si cumparator.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spaceghost , hai ca te luminez eu de ce nu te suna nimeni ptr VFR , ori te-a pacalit cineva si nu stii insa daca pozele din anuntul tau sunt reale , VFR -ul tau nu are ABS , si daca avea tot nu facea 3300 iepuroi , VFR urile se gasesc la greu nu e o marfa rara deloc , daca avea ABS probabil puteai spera , in sezon  nu acuma , la maxim 2700 euro , fara ABS daca iei 2400 vinde-l rapid si dai si de baut . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ABS. 
Pretul eu zic ca e corect. Undeva pe la 3000E. O moto 2005, cu ABS, injectie, cam pe acolo se invarte. 

Probabil ca te-ar fi ajutat si niste accesorii in plus, gen topcase si side-uri - cine ia VFR nu ia pentru aspect si performante, ci pentru touring. Totusi, compara si tu cu motoare din acelasi an si ai sa vezi ca VFR-urile (nu neaparat al tau) sunt un pic supraevaluate. Bine, daca ma uit la preturile Horneturilor, al F4i-urilor sau 600RR 1st gen imi cam pun niste semne de intrebare.. 

Merge sa pui anuntul pe OLX, clar ai mai multe vizualizari acolo, pana la urma tu vrei sa vinzi motocicleta sau vrei sa astepti pana apare "acel" doritor de VFR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, MariusTm29 a spus:

Spaceghost , hai ca te luminez eu de ce nu te suna nimeni ptr VFR , ori te-a pacalit cineva si nu stii insa daca pozele din anuntul tau sunt reale , VFR -ul tau nu are ABS , si daca avea tot nu facea 3300 iepuroi , VFR urile se gasesc la greu nu e o marfa rara deloc , daca avea ABS probabil puteai spera , in sezon  nu acuma , la maxim 2700 euro , fara ABS daca iei 2400 vinde-l rapid si dai si de baut . 

Eu sunt de parere ca fiecare fier, are cumparatorul lui. Daca tie nu ti place, asta nu inseamna ca, nimeni nu va cumpara. Vfr ul, ca si alte mobre, nu este pt oricine. Cum nici KTM ul nu este pt oricine;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Stanciu Florin a spus:

Eu am luat plăcute de la Honda, Brembo au fost, în jur de 130 RON setul pentru față. @Spaceghostpai man, dacă nu ai pus anunț cum sa te caute lumea. Eu, în 2017 de pe olx am luat-o. 

De unde de la Honda?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Mar Ian a spus:

Eu sunt de parere ca fiecare fier, are cumparatorul lui. Daca tie nu ti place, asta nu inseamna ca, nimeni nu va cumpara. Vfr ul, ca si alte mobre, nu este pt oricine. Cum nici KTM ul nu este pt oricine;)

m.am uitat din nou la poze . Nu vad la roata fata nici un Abs . Ma rog asa is romanii astia niste fraieri ca nu cumpara vfr.uri ieftine . Ce naspeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, MariusTm29 a spus:

m.am uitat din nou la poze . Nu vad la roata fata nici un Abs . Ma rog asa is romanii astia niste fraieri ca nu cumpara vfr.uri ieftine . Ce naspeti.

Stai linistit. Ca nici KTM uri nu cumpara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti pe dinafara . Ktm urile din plaja de pret 2000  - 3000 euro chiar se vand ba mai mult chiar se cauta . Dai o cautare aici pe forum de cate ori am postat ca cumpar cu banii jos si nu am gasit . Doar sa nu fie cazaturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, MariusTm29 a spus:

Esti pe dinafara . Ktm urile din plaja de pret 2000  - 3000 euro chiar se vand ba mai mult chiar se cauta . Dai o cautare aici pe forum de cate ori am postat ca cumpar cu banii jos si nu am gasit . Doar sa nu fie cazaturi .

Daca tu cauti, asta nu inseamna ca se vand. Daca ai fi rational, ai fi inteles din primul mesaj ca orice fier are cumparatorul lui. Tu nu. Vfr e de rahat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

48 minutes ago, MariusTm29 said:

m.am uitat din nou la poze . Nu vad la roata fata nici un Abs . 

Uita-te atent la discul de pe dreapta fata. Plus ca etirerii aia aurii au fost pusi doar pe modelele cu ABS. Pe cele doar cu CBS erau etrieri negri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara

 

Multumesc de interes,

Mentionez ca motocicleta pe care o vand eu are Abs. 

Fiecare motocicleta are farmecul ei; topicul nu l am deschis sa mi manifestez dezinteresul pentru alti producatori, ci doar sa vand fierul .

Imi doresc sa-l vand rapid,fara sa investesc prea mult timp in directia asta. Nu am timp sa gadil cumparatorul si sa i prezint marea cu sarea.  Sunt o fire directa si pragmatica.

Una peste alta, s-o gasi un ins interesat sa -mi cumpere fieratania.

 

Sarbatori cu bine tuturor

Metal Heart, multumesc frumos pentru adaugiri; am sa tin cont de sfaturile pe care le primesc.

Cu bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul de rahat (zic unii) sau nu, vaca (este grea ca draku daca trebuie s-o impingi) sau nu, odata pusa-n miscare este o bicla deosebit de confortabila si, cu o evacuare mai acatarii,  te unge la suflet, in special daca treci la toate 4 valve. Dar nu oricine stie asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca calaretul utilizeaza motorul in directia in care a fost gandit sa fie, touring, atunci e un prieten de nadejde.

Are un parfum aparte cuplul motor dupa 7k,cand intra toate valvele la lucru; e o vacuta cu veleitati sportive. O cucoana bine,la 46 ani,cu un dres negru si pantof rosu. Doar :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...