Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ceva e gresit.

 

Din ceea ce stiu, normal, este 110 / 80 R17 pe fata si 140 / 80 R17 pe spate.

http://www.mbike.com/honda/vfr750f/1989

https://bikez.com/motorcycles/honda_vfr_750_f_1989.php

https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/honda/honda-vfr-750-f-1989

 

 

Mai este un model cu 110/90-V16 pe fata si 130/80-V18 pe spate.

https://www.autoevolution.com/moto/honda-vfr-750f-1986.html#aeng_honda-vfr-750f-1986-748

 

Succes!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Gata am rezolvat cu intinzatoarele, conform unui tutorial de pe youtube, a fost putin de lucru dar am rezolvat,sunt explicate si unele probleme care pot aparea in timpul procesului,

 nu se mai aud zgomote metalice de nici un fel, sa vedem si cati km va tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare si Hristos a inviat!

 

Aveti careva idee de ce un VFR 800 VTEC 2004 intrerupe in mers complet aleator ?

 

Pana acum au fost verificate/incercate/remediate urmatoarele:

 

- conectorul albastru (fir pasuit si legat la masa)

- probabil toate mufele desfacute si curatate cu spray de contacte

- plin si cu benzina de 99 ( ca mna, poate ii place mai mult )

- borne stranse

- relanti

- sigurante verificate si curatate

 

Orice sugestie este binevenita :).

Multumesc anticipat!

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am eliminat si alte cauze, inclusiv bateria (am luat una noua), motocicleta tot nu incarca ok si intrerupe. Mai precis, incarca 12,5 la relanti si 13.1 la 5000 de ture, in ambele situatii cu lumini aprinse (pozitie si faza scurta).

Daca aveti cumva pe acasa, un releu de incarcare cu care as putea sa fac o proba sa vad daca el este vinovatul, v-as fi recunoascator.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura solutie e sa iei unul bun de pe un model ca al tau si sa il pui sa vezi. 

Mie asa imi facea la VTR, era din cauza TPS-ului (throttle position senzor) si la relanti mai dadea si ceva rateuri. Dar de incarcat incarca OK. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, releul de incarcare cred ca ti-l poate masura orice mecanic. Si sa-ti zica daca e prajit au ba. Ii ia fix doua minute. Cat poa' sa coste? 10-20 de lei!?!? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vfr isti!

 

Razvane, cred ca ai gresit ca n ai luat vfr ul meu. 

E adevarat ca nici eu nu stiu sa vand, dar si tu ai luat pe nu in brate :)

 

Am vrut sa l dau si sa iau ceva de putere, dar mi am dat seama ca piata e plina de gunoaie si am zis sa mai astept pana dispar natural , continuand aventura cu troaca mea:)

 

Nu pot sa accept ideea de a face reclama unui produs care se vede de la o posta ca e in stare buna. (as fi zis impecabil dar cuvantul deja a devenit prea popular in piata de vanzari)

 

Succes

 

 

Ps  Cumpara releul ala nou,nu sh ca vei avea nevoie de el:)

 

E defect cunoscut, functionare aleatoare. Nu e nimic ciudat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Spaceghost
Salut!

1. Stii punctul meu de vedere despre VFR-ul tau si stii si de ce nu l-am luat. Daca ai decis prea tarziu sa ma lasi sa il verific a fost strict optiunea ta, optiune care a facut ca eu sa aleg alteceva pana cand ai decis tu sa ma lasi sa il verific. In viata, cand facem alegeri, ele au consecinte, hai sa ne asumam acele consecinte si sa mergem mai departe.

2. Eu nu cred ca am gresit, din mai multe puncte de vedere, pe care nu face sens sa le enumar aici.

3. Releul il iau nou, nu sh, ceea ce am nevoie, este un releu cu care sa fac o proba si sa ma asigur ca e vina lui. Daca gasesc bine, daca nu gasesc, iau unul nou si merg mai departe.

4. "Cumpara releul ala nou,nu sh ca vei avea nevoie de el:)"
Din cate am citit, probleme de incarcare la motocicletele astea pot sa apara cam oricand, la orice varsta si orice kilometraj, asadar, nu mai fii ironic ca nu se stie niciodata cand ti se poate intampla.

Zi buna sa ai!

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Ai dreptate ,imi asum

 

Doar ca la p4 nu am vrut sa fiu deloc ironic. Era un sfat sa nu iei sh. Lumea obisnuieste sa aleaga varianta asta.

 

Am zis cred ca ai gresit.  Nu am zis ai gresit .

 

Adica cred ca era mai bine daca nu aveai probleme decat sa le ai. Desigur si releul meu putea sa se arda a 2 a zi dupa achiitie.

 

Nu am zis cu rautate nimic

 

 

 

 

 

 

PS  m -am cam ofticat ca nu l-ai luat , sincer.  mai ales ca stiam ca virgula motorul e in stare buna ,si mai mult de-atat

 

Am scris mesajul mai mult din suparare ca nu l ai luat pe al meu si ai luat unul care ti face probleme

 

 

 

 

Sper sa ti rezolvi problema si sa ne salutam daca ne intersectam pe vreundeva

 

 

Cheers,

 

Editat de Spaceghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎04‎/‎05‎/‎2019 la 19:54, Metal Heart a spus:

Man, releul de incarcare cred ca ti-l poate masura orice mecanic. Si sa-ti zica daca e prajit au ba. Ii ia fix doua minute. Cat poa' sa coste? 10-20 de lei!?!? 

Mare atentie la "orice mecanic"!

Eu am fost la "orice mecanic" (in Ploiesti) cu aceeasi problema si acesta a constatat releul de incarcare (cu foaie de service stampilata).

Am comanadat unul nou (vreo 170 euro), am asteptat 2 sapatamani sa vina si nu era releul ci 2 bobine de pe stator pe care l-am comandat ulterior.

In total am pierdut 1 luna si vreo 100 euro.

Am fost la service, iar acestia au refuzat orice discutie si m-am ales cu hartia si cu paguba.

La ANPC nu am apelat ca suntem intre motociclisti si tepele astea nu se pun. 😜

Apeleaza la un electronist bun sau la un mecanic recomandat chiar si pentru o constatare de 10-20 ron.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @edward_zone!

Am verificat rezistentele intre cele 3 fire care vin de la stator si continuitatea intre ele si masa. Totul in regula acolo.
Am gasit pe vfrdiscussion cum sa verific releul si aparent el ar fi problema.
Dat fiind faptul ca nu am gasit nici un releu cu care sa fac proba prin apropiere, cel mai probabil o sa comand unul de la Electrex din UK, verific daca el era vinovatul si revin cu update. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti lua si un Tourmax de aici de la noi si iti vine destul de repede. 
https://motodiscount.ro/Regulator-Tensiune-Honda-Rgu-143

Mai sunt si cele de la Mosfet, dar sunt semnificativ mai scumpe. Stiu ca-s cam peste 700 de lei. La mine cand s-a prajit, am pus Tourmax. Merg de 3 ani cu el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, razvan.dumitrescu10 a spus:

Salut @edward_zone!

Am verificat rezistentele intre cele 3 fire care vin de la stator si continuitatea intre ele si masa. Totul in regula acolo.
Am gasit pe vfrdiscussion cum sa verific releul si aparent el ar fi problema.
Dat fiind faptul ca nu am gasit nici un releu cu care sa fac proba prin apropiere, cel mai probabil o sa comand unul de la Electrex din UK, verific daca el era vinovatul si revin cu update. :)

Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa).

In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator.

Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns @Z3US!
Fac verificarea diseara cand ajung acasa si iti dau de veste.
Multumesc!

Salut @Z3US! Am facut verificarea :).

Aparent, daca am masurat corect (ceea ce tind sa cred ca am facut - scos mufa vesela cu 3 fire si masurat intre ele la 4000 ture, multimetrul setat pe AC range 200V) valorile sunt urmatoarele:

23 - 23.7
13 - 22.8
12 - 5.7

Sa inteleg ca de fapt am toate sansele ca intr-adevar sa fie statorul prajit, doar ca nefiind inca prajit complet mai face ceva treaba, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Statorul e stricat, eu l-am rebobinat pe al meu anul trecut si e ok, dar a trebuit sa cumpar si un releu de incarcare si am luat nou de la Tourmax, cand desfaci capacul de la stator,  schimba si garnitura e vreo 30 ron, iar

cand scoti cablul de la stator printre cilindri,leaga si o sarma de mufa, iti va fi mult mai usor la montaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

In primul rand, multumesc pentru opinii.

 

Statorul era prajit. Am cumparat de la

Electrex, din UK, totul ok cu incarcarea.

 

Opritul este de la ceva scurt pe faza scurta / releu faza scurta. Fara releu montat,  totul impecabil.

 

Urmeaza sa ma lamuresc de unde este si il remediez :).

Salutare!

 

In primul rand, multumesc pentru opinii.

 

Statorul era prajit. Am cumparat de la

Electrex, din UK, totul ok cu incarcarea.

 

Opritul este de la ceva scurt pe faza scurta / releu faza scurta. Fara releu montat,  totul impecabil.

 

Urmeaza sa ma lamuresc de unde este si il remediez :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se opreste din cauza ca nu ai masa la mufa pricipala sub carena din stanga, se rezolva foarte usor

Cauta pe youtube si găsești tutoriale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2019 la 11:48, Z3US a spus:

Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa).

In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator.

Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei. 

 

Am gresit putin valorile tensiunii masurate la firele statorului, ma corectez ca sa nu induc pe careva in eroare; astfel, la mobra asta, valorile masurate intre infasurari trebuie sa fie intre 20-40 V la 4000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stiu ca s-a mai discutat, dar...

La cat trebuie sa stea temperatura si la cat intra ventilatorul de racire.

Multumesc.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...