Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Acum 5 ore, Metal Heart a spus:

@l.u.v, tu n-ai vefere :)

Fostul proprietar mi-a zis ca a mers numai cu Motul (si a tinut-o vreo cativa ani buni) asa ca tot cu Motul am mers si eu mai departe. Mi-a picat pe mana niste 300V intr-un sezon, am folosit din ala, dar nu mi-a placut. Parca nu mergea cutia asa de smooth cum merge cu 7100. Si motorul parca suna altfel. Ce-i drept, 300V-ul ala nu prea e nici el pt motorete de strada.

IDEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 09.09.2019 la 21:25, Marc87 a spus:

Salut,

Pe cricul central, scrie in manual, pe care iti recomand sa-l downloadezi.

CE sa downloadeze, cricul? :lol:

 

Eu inca mai am VFR, e la vanzare dar nu-l vrea nimeni si nici nu ma agit sa il dau. O pun la muzeu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

CE sa downloadeze, cricul? :lol:

 

Eu inca mai am VFR, e la vanzare dar nu-l vrea nimeni si nici nu ma agit sa il dau. O pun la muzeu. :)

Vreau si eu un cric pt cbr-ul meu :D

Eu am trecut de la v4 la l4 si sincer imi e dor de vfr, avea feeling fain motorul si suna misto de tot. 

La ce preturi au vfr-urile gen. 4-5 nu merita sa le vinzi, eu am dat-o cu 1800 eu si era mega bibilita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cer 1500 pe ea in conditiile in care am dat vreo 400 pe cauciucuri nou noute... cu cat dracu sa o dau, cu 800? Degeaba? Lasa ca mai bine ma mai plimb eu cu ea cand am chef.. ca nu cere de mancare. :D 

Stiu ce zici, eu m-am dat o zi cu 4L si cand m-am urcat inapoi pe VFR-u meu.. ooo papusa lu tata ce fel trage ea.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu era atat de pagubos in comparatie cu suratele, VTECH-ul  trebuia sa fie diamatul principal pe coroana Onda. Cu mici investitii devine un RSV4 ceva mai gras si mai astmatic.

 

La ce preturi au acum modelele de 1200 cc, parca nu mi-as lua un 800 in detrimentul unui 1200...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Gixu. a spus:

Daca nu era atat de pagubos in comparatie cu suratele, VTECH-ul  trebuia sa fie diamatul principal pe coroana Onda. Cu mici investitii devine un RSV4 ceva mai gras si mai astmatic.

 

La ce preturi au acum modelele de 1200 cc, parca nu mi-as lua un 800 in detrimentul unui 1200...

 

 

Defineste pagubos, chiar nu stiu nimic de vtec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele generatii de VTec au avut probleme cu intinzatoare de distributie.  Bine, mai toate modelele Honda din vremea aia aveau dude ci intinzatoarele. Deci, daca iei un VTEC din primii ani, primul lucru pe care.l faci e sa ii schimbi distributia. Plus tot felul de chihite pe electrica. Cel putin eu asta am citit. Din 2006, cand au venit cu un "facelift" pe model, s.au mai schimbat putin lucrurile in bine. Unii mai iscusiti au luat motoarele de pe gen 98-01 si le.au inlocuit pe cele de pe VTEC. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere generatia 98-01 e unul dintre cele mai reusite VFR-uri, imbina multe tehnologii bune, acum sa fiu sincer nu am mai urmarit modelele ultimilor ani.

Despre ce puteau face Honda cu V4-ul de pe VFR ... sky is the limit, de ce nu au facut asta, beats me, le-a luato Aprilia inainte. VFR-ul de 400 am inteles ca e o mica bestiuta, nu am calarit niciodata unu dar daca se comporta cum e VFR-ul comparat cu un 750 4L, atunci 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani si 30k  km , scriu cateva despre experienta mea calare pe un vtec 2005 abs

 

-vizual calitate buna suduri/imbinari/ , constructie solida, lucru bine facut(am termen de comparatie ,am avut mai multe motoare), plastice,vopsea, suruburi etc, toate la locul lor si gandite sa reziste uzurii normale in timp .motorul sta afara cu husa

-ciclistica buna, comfortabila daca e folosita la drum lung, unde se simte ca o rata pe lac

-frane pe care te poti baza, am avut cateva franari de urgenta in care m-am gandit daca sa o culc sau sa franez

-putere destula cat sa te bucure ,sa zambesti in casca. Vtecul aduce un plus de farmec, e placuta senzatia,in plus zgomotul produs de supape e si el parte din scenariu

-pozitia de pilotat a fost un factor important cand am luat-o. Stai cu coloana mai dreapta decat pe un sport touring normal( ex zx9)

-foarte manevrabila in ciuda imposibilitatii care ti-o da cand o misti pe loc, imi place sa ma las pe curbe si vacuta nu are nimic de comentat cand vine vorba de aspectul asta.  cu conditia sa aiba ghetute cat mai noi. La toate motoarele pe care le am avut le am pus anvelope noi, indiferent de starea celor cu care a venit la achizitie. Acum am pilot road 2 ct, le am dus 30k,  nu mi place sa mi bat joc de anvelope, nu merg tare aiurea pe drum drept .oricum la 150 e cam limita de sus in care poti sta drept pe vfr

 

 

minusuri

 

-consum putin cam maricel, daca tragi de ea la drum lung sare de 8-9,  iar oras mers linistit ,la fel consuma cam mult. E mare, e grea  , e normal sa consume. Si motorul, propulsorul in sine e greu. la fel si cadrul

- probleme mici la partea electrica, eu am avut oxidat firul de masa in mufa mare albastra. Normal ca a gasit-o la drum lung nebunia. M-a cam scos din pepeni, dar am rezolvat-o singur. In mare reparatiile mi le fac singur ajutat de manuale si youtube.

-nu e deloc manevrabila la viteze mici, se incinge destul de tare incat sa nu ti doresti sa o mai plimbi prin oras. Uraste asta

 

Sunt o persoana tehnica, imi iau ochii lucrurile bine facute, am o judecata clara cand cumpar ceva. Si , da. Daca as mai avea ocazia , as cumpara-o din nou

 

Nu exista motocicleta perfecta, totul e sa te impaci tu cu "neajunsurile lor"  .  Nu e o motocicleta pentru oricine, intr-o vreme erau supra evaluate(pentru cunoscatori- haha)  , acum vad ca le-a mai scazut pretul ca au imbatranit si e normal

 

Eu cred ca fiecare motocicleta iti ofera bucurie daca te rezumi la bucuria si libertatea care ti-o da fierul in sine. Daca stam sa le cautam de purici, cred ca scriem romane..

 

 

Drumuri bune  si la multi ani romanilor de 1 dec

 

la plusuri :

 


- intinzatoarele la distributie se schimba usor fara prea multa bataie de cap, e gandit bine aspectul asta. ( mariti diametrul orificiului traversare ulei  pt o mai buna eficienta si durata in timp; e doar o recomandare testata de mine)

 

In topicul de sus am facut unele greseli de scriere.   stiu ca se comenteaza pe tema asta. personal consider ca ideea de forum e aceea de informare si dupa cea legata de punctuatie si gramatica, de fapt cea din urma pentru mine e absolut neimportanta.  doar frustratii comenteaza pe tema asta in loc sa ia de buna informatia corecta de pe forum. adica sfaturi gratuite/ la un clic distanta

 

 

 

bafta

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎01‎/‎12‎/‎2019 la 16:37, Spaceghost a spus:

Dupa 4 ani si 30k  km , scriu cateva despre experienta mea calare pe un vtec 2005 abs

 

-vizual calitate buna suduri/imbinari/ , constructie solida, lucru bine facut(am termen de comparatie ,am avut mai multe motoare), plastice,vopsea, suruburi etc, toate la locul lor si gandite sa reziste uzurii normale in timp .motorul sta afara cu husa

-ciclistica buna, comfortabila daca e folosita la drum lung, unde se simte ca o rata pe lac

-frane pe care te poti baza, am avut cateva franari de urgenta in care m-am gandit daca sa o culc sau sa franez

-putere destula cat sa te bucure ,sa zambesti in casca. Vtecul aduce un plus de farmec, e placuta senzatia,in plus zgomotul produs de supape e si el parte din scenariu

-pozitia de pilotat a fost un factor important cand am luat-o. Stai cu coloana mai dreapta decat pe un sport touring normal( ex zx9)

-foarte manevrabila in ciuda imposibilitatii care ti-o da cand o misti pe loc, imi place sa ma las pe curbe si vacuta nu are nimic de comentat cand vine vorba de aspectul asta.  cu conditia sa aiba ghetute cat mai noi. La toate motoarele pe care le am avut le am pus anvelope noi, indiferent de starea celor cu care a venit la achizitie. Acum am pilot road 2 ct, le am dus 30k,  nu mi place sa mi bat joc de anvelope, nu merg tare aiurea pe drum drept .oricum la 150 e cam limita de sus in care poti sta drept pe vfr

 

 

minusuri

 

-consum putin cam maricel, daca tragi de ea la drum lung sare de 8-9,  iar oras mers linistit ,la fel consuma cam mult. E mare, e grea  , e normal sa consume. Si motorul, propulsorul in sine e greu. la fel si cadrul

- probleme mici la partea electrica, eu am avut oxidat firul de masa in mufa mare albastra. Normal ca a gasit-o la drum lung nebunia. M-a cam scos din pepeni, dar am rezolvat-o singur. In mare reparatiile mi le fac singur ajutat de manuale si youtube.

-nu e deloc manevrabila la viteze mici, se incinge destul de tare incat sa nu ti doresti sa o mai plimbi prin oras. Uraste asta

 

Sunt o persoana tehnica, imi iau ochii lucrurile bine facute, am o judecata clara cand cumpar ceva. Si , da. Daca as mai avea ocazia , as cumpara-o din nou

 

Nu exista motocicleta perfecta, totul e sa te impaci tu cu "neajunsurile lor"  .  Nu e o motocicleta pentru oricine, intr-o vreme erau supra evaluate(pentru cunoscatori- haha)  , acum vad ca le-a mai scazut pretul ca au imbatranit si e normal

 

Eu cred ca fiecare motocicleta iti ofera bucurie daca te rezumi la bucuria si libertatea care ti-o da fierul in sine. Daca stam sa le cautam de purici, cred ca scriem romane..

 

 

Drumuri bune  si la multi ani romanilor de 1 dec

 

la plusuri :

 


- intinzatoarele la distributie se schimba usor fara prea multa bataie de cap, e gandit bine aspectul asta. ( mariti diametrul orificiului traversare ulei  pt o mai buna eficienta si durata in timp; e doar o recomandare testata de mine)

 

In topicul de sus am facut unele greseli de scriere.   stiu ca se comenteaza pe tema asta. personal consider ca ideea de forum e aceea de informare si dupa cea legata de punctuatie si gramatica, de fapt cea din urma pentru mine e absolut neimportanta.  doar frustratii comenteaza pe tema asta in loc sa ia de buna informatia corecta de pe forum. adica sfaturi gratuite/ la un clic distanta

 

 

 

bafta

 

 

 

 

 

La plusuri: Tare aratoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 5 ani am renunțat la Vtec in favoarea unei motociclete adventure, am fost super multumit de motocicleta, am fost pe tot felul de drumuri cu ea si sa comportat foarte bine.

Probleme am avut cu firul de minus din mufa din stânga, intinzatoarele de lant, pe care le-am retensionat si nu mai zornăia lantul, dar apoi le-am schimbat cu unele originale Honda( am marit si gaura de ungere) pt confortul meu psihic, statorul cu releul de incarcare si am schimbat antigelul cu unul la care temp de fiebere este +137 grade de la Motul si nu se mai incalzea atat de tare in oras

Consider ca vtec-ul nu este un plus pentru Vfr si dupa mine ideal ar fi motocicleta anii 2002-2009 cu motorul de la 1998-2001

Eu am cerut un pret decent pentru o motocicleta de varsta ei(2003) si nu a durat o saptamana pana sa o vand, iar noul propietar e super incatat de achizitie

Pe viitor nu exclud ideea de a achizitiona din nou un VFR, are ceva special pentru mine acest modelul 

IMG-20190926-WA0013.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vfr 800 ,fie il urasti ,fie il iubesti.

Are multe aspecte total diferite fata de alte motociclete, acasta chestiune facand o cumva unica. Nu imbina cu finete plusurile si minusurile cum o fac alte modele care se vand bine( cbf de exemplu,sau hornet). Aici ai totul sau nimic, eu asa o percep. Ceva gen cei ce apreciaza martipanul. E un dulce deosebit de ciudat. Unii il urasc,iar altii l-ar consuma toata ziua. Gusturile nu se discuta.

Asta explica si piata de vanzare redusa pentru modelul in cauza.

 

 

Imi vin in gand multe aspecte ce tin de plus. 

 

Luminile. Farurile cu 4 becuri iti ofera o vizibilitate cum putine motoare o fac.

 

Ca o paranteza, intr-o perioada am cochetat cu ideea de a-l vinde, insa nu am reusit.  Va pleca de la mine cand voi avea bani de un touring  mare. gen gs1200. Cred ca asta urmareste fiecare motociclist care merge spre 40 ani. Eu am pasiunea asta in sange, nu pot dormi daca nu am 2 roti in fata casei. Deci ,daca voi avea sanatate ,toata viata voi avea motor. Imi si place sa trebaluiesc ,sa repar, asta ma relaxeaza.

 

 

 

Bine, am mai vazut mosuleti pe zx6, dar nu sunt sanatosi la cap. : )

 

zile bune,

 

 

Editat de Spaceghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Admin
La 03.12.2019 la 16:30, Spaceghost a spus:

.  Va pleca de la mine cand voi avea bani de un touring  mare. gen gs1200. Cred ca asta urmareste fiecare motociclist care merge spre 40 ani.

Eu, care merg pe 53 și sunt încalecat de criza vârstei mijlocii, am ales GTR 1400 🙂

Ca și idee, cei care au Ferrari, Porsche sau M3 sunt majoritar tipi trecuți de prima tinerețe 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, alex.alexey said:

Salutare! Cumpăr suport etrier spate pentru vfr 800. Astept oferta cu poza si mesaj. Multumesc frumos!

20190902_145407.jpg

Suna-l pe Catalin la Timisoara.

 

Cred ca inca mai are un VFR 800 la dezmembrat. Totusi, ar trebui sa vezi pt ce model ai nevoie si daca-s compatiile, daca nu ma insel, prinderea e diferita la Fi fata de VTec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.12.2019 la 19:10, l.u.v a spus:

Eu, care merg pe 53 și sunt încalecat de criza vârstei mijlocii, am ales GTR 1400 🙂

Ca și idee, cei care au Ferrari, Porsche sau M3 sunt majoritar tipi trecuți de prima tinerețe 😆

Alegere de mascul.  Mergi spre 55 si ai curajul sa mergi pe un Pegas adevarat.  Inseamna ca ai o coloana lombara de fier. 

 

 

 

 Motociclismul ramane un sport riscant ,imi zic asta in fiecare zi.  atentie si iar atentie.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 05.01.2020 at 12:10, alex.alexey said:

Multumesc frumos!

De bascula stii ceva daca sunt diferite ? Ca si dimensiuni. Am nevoie pentru un proiect. 

Nu stiu sa spun... 

Daca tot iei, ia cu totul, tot ansamblul ca sa nu ai surprize. Teoretic bascula ar trebui sa fie la fel. Practic... D-zeu cu mila. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Metal Heart a spus:

Nu stiu sa spun... 

Daca tot iei, ia cu totul, tot ansamblul ca sa nu ai surprize. Teoretic bascula ar trebui sa fie la fel. Practic... D-zeu cu mila. 

Am luat complet. Dar dupa o saptamana mi-am dat seama ca nu am suportul de etrier. Omul mi-a spus că e bascula de pre-cred. Pana in 2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hai , sa traiti ,bai vfr-istilor!

 

Deoarece drumuri mai lungi, m-am hotarat sa pun un gps pe motoreta; ma tot gandesc daca sa -l alimentez direct pe baterie cu un switch si siguranta sau sa iau un 12v pe contact on.

 

A mai facut cineva chestiunea asta? 

 

E vorba de un charger cu care voi alimenta camera de filmat si gps ul.   Parca mi-ar fi mai util un 12 v functional dupa punerea contactului.

 

La camera inca lucrez, va fi o camera auto fara acumulator pt autonomie. Am incercat variante cu go pro, insa este enervant cand ramai fara baterie. Pe mine ma intereseaza sa am inregistrare pe tot parcursul drumului meu.Nu e vorba de inregistrari pt epatare ,ci doar pentru siguranta mea, eventual dovezi. S-a cam obraznicit lumea ,nimeni nu mai recunoaste nimic, dar asta e alta discutie

 

Distante de 2-5 ore.

 

Una peste alta, orice gand, sfat imi e de folos. Cu vremea asta de afara, sezonul cred ca va incepe in februarie-martie.  Deci rca pe 9 luni

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc

Am o nelamurire vis-a -vis de conexiunea releului

 

In prima poza aveti fizic identitatea releului pe care l-am cumparat

 

Nu inteleg mai exact de ce 85 si 86 din soclu au puntea asta comuna intre ele..pare o rezistenta

 

Va dati seama ca am cautat pe google ,insa in imaginea luata de la un tip(poza2) care a montat pare ca totul este pe dos fata de situatia prezenta la mine.

 

Sa ma lumineze cineva care a mai facut asta. 

Ps  nu sunt stangaci, ba dimpotriva,insa un sfat m -ar scuti de search

img_4159.jpg

1a.jpg

1a2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu ma înșel contactele sunt unul normal inchis altul normal deschis. Adică pe 2 alimentezi bobina releului iar in functie de cum le grupeze pe cele 2 din 3 rămase fie iti face legătura cand bobina releului e alimentată fie cand nu e alimentată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...