Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, nu stiu cat ar putea ajuta o resoftare.

Mi-mi face treaba cred power commander-ul. Nu stiu daca are ceva in plus sau nu la caluti dar faptul ca put merge aproape la relanti fara sa ma zgaltaie si fara sa simt trecerea la peste 7000 de ture ma multumeste. F rar cand bagam in ea, imi ridica roata fata.

Devani intregi am tot mers cu ea fara sa-i mai fac altceva decat sa schimb ulei, filtru, si lichidela de frana + racire. Dar mi-a crescut consumul in ultimii ani. Este drept ca o folosesc (aproape) doar in oras - cand o scot la ceva drum intins mai apuca sa rasufle :)  Cred ca trebuie curatate injectoarele si/sau verificat regulatorul de presiune. Stie cineva unde se poate face

asta?

Desi vine iarna, pt cei ce nu-si baga motoarele la hibernat si calaresc si iarna, asa cum o fac eu atata timp cat nu-i zapada si gheata, plimbari faine!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Buna dimineata, are cineva amabilitatea si posibilitatea dintre posesorii de VFR1200 sa ma lase sa stau un pic pe motor sa vad cum stau pe el?Multumesc anticipat si sarbatori linistite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la domniile voastre si La multi ani!
Doua intrebari am si eu :


1. Unde as putea gasi de cumparat mufele de la far ce sustin cele 3 fire pentru becuri si totodata se infig in bec ? S-au slabit papucii, s-au incalzit in timp si s-au cam deformat suportii de plastic (mufa in sine). Acum papucii au joc pe suportul de plastic. (vezi atasament 1 si 2).

 

1024396345_3bulbconnector.thumb.jpg.1d375a88397fe38f37b5a06f77c3256d.jpg1550714558_4IMG_20201226_131655.thumb.jpg.86a15e38ef0451e0a64731dd47093af9.jpg

 

2. Ce diametru interior are gaura centrala de pe "stearing head socket" ? Imi cer scuze ca nu stiu cum ii zice in romana. Am incercat sa-l botez cu ajutorul manualului + google.
Vreau sa-mi comand un suport de GPS cu prindere pe acea gaura si nu vreau sa gresesc dimensiunea (vezi atasament 3 si 4).
Motocicleta este la tara la garaj la parinti, nu am acces la masuratori in urmatoarea perioada.


29FOvcu.jpgXMRyzXm.jpg


Multumesc. Un an nou cu noi realizari si km cat mai multi!

 

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Radu H. a spus:

Salutare la domniile voastre si La multi ani!
Doua intrebari am si eu :


1. Unde as putea gasi de cumparat mufele de la far ce sustin cele 3 fire pentru becuri si totodata se infig in bec ? S-au slabit papucii, s-au incalzit in timp si s-au cam deformat suportii de plastic (mufa in sine). Acum papucii au joc pe suportul de plastic. (vezi atasament 1 si 2).

 

1024396345_3bulbconnector.thumb.jpg.1d375a88397fe38f37b5a06f77c3256d.jpg1550714558_4IMG_20201226_131655.thumb.jpg.86a15e38ef0451e0a64731dd47093af9.jpg

 

Salutare si La Multi Ani!

Conectorii sunt standardizati (ca si becurile).

Gasesti pe orice site de piese auto conectori (mufe) cu sau fara fire pentru becuri de orice fel.

Probabil ca la tine este un bec H4.

De ex: https://www.bestautovest.ro/mufa-bec-h4-cu-cablu-20-cm-din-plastic.html

(prima chestie care s-a deschis pe goagal 😊

Daca cumperi conector cu cablu va fi mai usor de montat. Nu uita daca faci o lipitura intre firele conectoruklui cel nou si firele mobrei sa le pui un tub termocontractibil pentru etansarea corecta si de durata (in loc de banda izolatoare)

Ca idee: papucii trebuie sa aiba joc in plastic. Ei se fixeaza pe lamele becului (care sunt mai solide) si drept urmare papucul se aseaza dupa bec si nu invers.

Din acest motiv pe papuc ai un mic pinten care impedica iesirea papucului din conector, iar papauc sta lejer in locas.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Silver Arrow a spus:

Succes!

 

Multumesc mult Silver!
Nici nu m-as fi gandit ca sunt standard si nici nu am cautat inainte sa postez aici ce e drept.
Imi era frica ca trebuie sa dau iarasi comanda pe la Honda si mai rau, sa nu-ti vanda doar conectorii ci o parte mai mare din instalatie.

Legat de lipituri, o sa incerc sa gasesc ca in link (suport plastic + fire + papuci). Multumesc pentru sfat. Am mai facut acum vreo 4 ani la regulatorul de tensiune si a fost ok, ca la carte. :)
Legat de jocul papucilor in suportul de plastic, m-am exprimat gresit. Da, trebuie sa aiba joc. La mine insa nu mai stau deloc pentru ca s-a topit tot ce ii sustinea. Am avut bafta ca am vazut la timp.
Multumesc inca o data!

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar fi rău să schimbi și becurile sau măcar să cureți bine lamelele lor de contact! Treaba cu încălzitul papucilor vine de la un contact imperfect, apare rezistență electrică și de aceea se topește plasticul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, john17 a spus:

N-ar fi rău să schimbi și becurile sau măcar să cureți bine lamelele lor de contact! Treaba cu încălzitul papucilor vine de la un contact imperfect, apare rezistență electrică și de aceea se topește plasticul. 

90% vine de la eroare umana.

Lamelele becurilor oxideaza mai greu.

Am patit si eu la bembeu. (na, ca am facut si o rima 🤣)

Accesul la becuri este la unele mobre mai dificil spre naspa, si uneori cand iti schimba becul altcineva (in loc sa o faci personal), nu verifica daca becul s-a infipt corect in conector.

''Merge lumina?'' Daca da, atunci gata, bec schimbat cu succes. Si de la contactul prost te trezesti cu plasticul mufei topit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 28.02.2021 la 21:52, datcubogdan a spus:

Salut, am o întrebare și anume cum e trecut in acte VFR-ul vostru generația 6, din 2002 in sus? Al meu din 2003, la varianta in CIV și talon e trecut RC46/1/VFR800Fi.

E ok așa sau trebuia VFR800Vtec?

Al meu e la fel, singura diferenta e ca in loc de VFR800Fi este VFR800A. Nu stiu de ce ar trebuit trecut acel Vtec, cand este doar o caracteristica a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.02.2021 la 21:52, datcubogdan a spus:

Salut, am o întrebare și anume cum e trecut in acte VFR-ul vostru generația 6, din 2002 in sus? Al meu din 2003, la varianta in CIV și talon e trecut RC46/1/VFR800Fi.

E ok așa sau trebuia VFR800Vtec?

 

Acum 3 ore, ovidiux a spus:

Al meu e la fel, singura diferenta e ca in loc de VFR800Fi este VFR800A. Nu stiu de ce ar trebuit trecut acel Vtec, cand este doar o caracteristica a motocicletei.

 

Si la mine e trecut VFR800A (RC46 1) din 2006.

Vtec este motorul motocicletei, tine de functionarea acestuia nu de modelul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut domnilor!

Are cineva o versiune de Service Manual pentru RC46 după 2002 (VTEC) cu OCR (text, nu poze cum e manualul care se găsește cel mai ușor)?

 

Deasemenea am găsit pe vfrdiscussion (aici) o astfel de variantă doar că nu reușesc sa-mi fac un cont acolo.

BTW a mai încercat cineva în ultimele săptămani să-și facă cont? toate bune și frumoase pană îmi verific mailul de confirmare ce nu apare nici după o săptamană, iar daca incerc forgot password pare că userul nu există in sistem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am eu o versiune a manualului cu text selectabil dar are aprox 67MB.

 

Pe vfrdiscussion vad ca-mi recunoaste inca ID-ul :)

 

In legatura cu talonul, si la al meu apare VFR800A.

Nu cred ca are ceva cu VTEC-ul ci cred ca-s alte criterii folosite pentru identificarea modelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

O chestiune ce ma nelinisteste de 2 zile.
Cu filtrul jos si cu mana pe palnii, cilindrii din fata (2 si 4) trag aer foarte puternic de iti lipeste palma de adminsie, pe cand cilindrul din spate nr. 1 trage slabuț, iar numarul 3 slab rau de tot spre deloc.
Motorul merge normal si trage ca in prima zi cand l-am luat. Nu mai zic ca am bagat ture de mii de km cu pasager si bagaje si s-a comportat exemplar.
"Testul" s-a facut cu motorul la temperatura optima de functionare. Pur si simplu in 6k ture, cilindrul nr. 3 nu trage aer mai deloc spre deosebire de restul.
Alta chestie ovservata, uleiul din airbox, putin ce e drept, exista in jurul admisiei celor 2 cilindri care trag mai slab aer (3 si 4).
Vreo explicatie ?

ed1IMG_20210327_135226.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Radu H. a spus:

O chestiune ce ma nelinisteste de 2 zile.
Cu filtrul jos si cu mana pe palnii, cilindrii din fata (2 si 4) trag aer foarte puternic de iti lipeste palma de adminsie, pe cand cilindrul din spate nr. 1 trage slabuț, iar numarul 3 slab rau de tot spre deloc.
Motorul merge normal si trage ca in prima zi cand l-am luat. Nu mai zic ca am bagat ture de mii de km cu pasager si bagaje si s-a comportat exemplar.
"Testul" s-a facut cu motorul la temperatura optima de functionare. Pur si simplu in 6k ture, cilindrul nr. 3 nu trage aer mai deloc spre deosebire de restul.
Alta chestie ovservata, uleiul din airbox, putin ce e drept, exista in jurul admisiei celor 2 cilindri care trag mai slab aer (3 si 4).
Vreo explicatie ?

ed1IMG_20210327_135226.jpg

 

O fi avand de aface cu sitemul V-TEC care intra mai sus in ture?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e modelul RC46 98-01 acela nu are VTEC; doar cele dupa 2002 au. Dar chiar si asa VTEC-ul nu face altceva decat sa mai deschida o supapa pe admisie si pe evacuare pe fiecare cilindru.

 

Eventual incearca sa acoperi cele prin care trage mai mult aer sa vezi daca vor compensa celelate.

Editat de MarcusC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, edward_zone a spus:

 

O fi avand de aface cu sitemul V-TEC care intra mai sus in ture?

 

Acum 5 ore, MarcusC a spus:

Daca e modelul RC46 98-01 acela nu are VTEC; doar cele dupa 2002 au. Dar chiar si asa VTEC-ul nu face altceva decat sa mai deschida o supapa pe admisie si pe evacuare pe fiecare cilindru.

 

Eventual incearca sa acoperi cele prin care trage mai mult aer sa vezi daca vor compensa celelate.


Este 2001 Fi, non VTEC.
Nu compenseaza cu cele 2 admisii acoperite ci tinde sa se opreasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.03.2021 la 19:52, Radu H. a spus:

O chestiune ce ma nelinisteste de 2 zile.
Cu filtrul jos si cu mana pe palnii, cilindrii din fata (2 si 4) trag aer foarte puternic de iti lipeste palma de adminsie, pe cand cilindrul din spate nr. 1 trage slabuț, iar numarul 3 slab rau de tot spre deloc.
Motorul merge normal si trage ca in prima zi cand l-am luat. Nu mai zic ca am bagat ture de mii de km cu pasager si bagaje si s-a comportat exemplar.
"Testul" s-a facut cu motorul la temperatura optima de functionare. Pur si simplu in 6k ture, cilindrul nr. 3 nu trage aer mai deloc spre deosebire de restul.
Alta chestie ovservata, uleiul din airbox, putin ce e drept, exista in jurul admisiei celor 2 cilindri care trag mai slab aer (3 si 4).
Vreo explicatie ?

ed1IMG_20210327_135226.jpg

Verifica garniturile dintre corpurile clapeta si galeria de admisie. Ori sunt coapte, desprinse, sau nu le ai deloc. Trage aer pe acolo. Cilindrul 3 e normal sa fie plin de ulei, e cel mai aproape de aspiratia vaporilor din carter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.03.2021 la 22:49, john17 a spus:

Măsoară compresia în primul rând. 

 

La 29.03.2021 la 23:21, Mihai Olteanu a spus:

Verifica garniturile dintre corpurile clapeta si galeria de admisie. Ori sunt coapte, desprinse, sau nu le ai deloc. Trage aer pe acolo. Cilindrul 3 e normal sa fie plin de ulei, e cel mai aproape de aspiratia vaporilor din carter

 

Multumesc pentru sfaturi. O sa incep verificarile din nou.

Mihai Olteanu mi-a dat ceva sperante. Merge prea bine motorul in general ca sa fie "mort" pe o jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

        Salutare. In urma reviziei anuale am ramas cu cateva piese achizitionate de care nu am nevoie. Mentionez ca acestea sunt in ambalajul original, nedesfacut.

E vorba de VFR800 generatia a 6a - an, RC46.

  • Garnitura capac chiuloasa fata 751.68.75 - 150 lei (cod 7516875)
  • Garnitura capac chiuloasa spate S410210015114 - 130 lei (cod S41021005114)
  • Lant distributie (original) 2 bucati * 400 lei (cod 14401-MCW-03)
  • Roata dintata (original) 4 bucati * 200 lei (cod 14321-MCW-000)
  • Patina distributie (original) 2 bucati * 250 lei (cod 14610-MCW-03)

 

            Am dat copy/paste de pe facebook, am zis ca e mai ok sa postez aici, tinand cont ca suntem doar o mana de oameni in toata tara, astazi urmeaza sa postez anuntul si pe olx si ebay, prioritate au avut cei de pe grupul de facebook vfr Romania.

          Daca aveti nevoie de informatii va stau la dispozitie la nr de telefon 0722186051.

          O zi frumoasa si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...