Disturber Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 gresesti! vfr-urile merg numai in linie dreapta, iar pamantul se inclina sub ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 gresesti! vfr-urile merg numai in linie dreapta, iar pamantul se inclina sub ele. doar daca le calareste chuck norris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Revin cu alte intrebari. Mi-am pus pe lista deja o baterie Yuasa si 4l de Motul 300v 10w40. Spuneti-mi ce spre ce filtre sa ma orientez? Sunt ok filtrele de aer si de ulei de la Hiflo? Oricum la ulei deja m-am uitat dupa un K&N Baterie - http://www.motovip.ro/produse/YTX12-BS%20-%20acumulator%20moto%20Yuasa_386.htm Filtru de aer - http://www.motovip.ro/produse/HFA1801%20-%20filtru%20de%20aer%20HifloFiltro,%20Honda%20VFR800,%20Interceptor_3677.htm Filtru de ulei - http://www.motovip.ro/produse/KN-303%20-%20filtru%20de%20ulei%20K&N_2151.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Ce stie sa faca acest filtru K&N, comparativ cu unul nesportiv gen Hilfo, Champion etc? Sant curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu stiu...nu m-am ghidat dupa nume\performante, pentru ca nu vad ce modificari ar putea avea. Ma gandeam doar strict la calitatea filtrului in sine. Well? Este bun si cel de la Hiflo? Ce stie sa faca acest filtru K&N, comparativ cu unul nesportiv gen Hilfo, Champion etc? Sant curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Ce stie sa faca acest filtru K&N, comparativ cu unul nesportiv gen Hilfo, Champion etc? Sant curios! Pentru inceput iti da un pic de putere, apoi e practic pe viata, cand se murdareste il speli il ungi si e ca nou, in 1-2 ani max ti-ai scos investitia, un filtru stock cam la 25 000 de km maximul maximului tre sa il schimbi, deci ... acum depinde bineinteles si de cati km faci. Era sa uit, nu mai zic de faptul ca nu mai tre sa stai sa il comanzi, sa iti vina, desfaci sa verifici, daca e murdar ansamblezi totul la loc apoi cand vine desfaci iar, desfaci il speli, il usuci, il ungi l-ai montat si gata. P.S. Nu ma refer doar la K&N ci la filtrele sport in general. Revin cu alte intrebari. Mi-am pus pe lista deja o baterie Yuasa si 4l de Motul 300v 10w40. Spuneti-mi ce spre ce filtre sa ma orientez? Sunt ok filtrele de aer si de ulei de la Hiflo? Oricum la ulei deja m-am uitat dupa un K&N Baterie - http://www.motovip.ro/produse/YTX12-BS%20-%20acumulator%20moto%20Yuasa_386.htm Filtru de aer - http://www.motovip.ro/produse/HFA1801%20-%20filtru%20de%20aer%20HifloFiltro,%20Honda%20VFR800,%20Interceptor_3677.htm Filtru de ulei - http://www.motovip.ro/produse/KN-303%20-%20filtru%20de%20ulei%20K&N_2151.htm Hiflo, mann, chiar si Champion, desi am auzit cateva chestii de rau de ei, personal nu am avut probleme. Editat Februarie 1, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) As avea si eu novoie de un "Owners Manual" pentru VFR 800 VTEC din 2006. Am "Service Manual". Multumesc! Editat Februarie 3, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Nu ai nevoie de Owners Manual chiar nu inteleg de ce iti trebuie....gasesti tot ce iti trebuie in service manual, chiar mult mai mult decat in Owners Manual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Nu ai nevoie de Owners Manual chiar nu inteleg de ce iti trebuie....gasesti tot ce iti trebuie in service manual, chiar mult mai mult decat in Owners Manual... Doresc sa aflu toate informatiile posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Cam cat ar costa un sindecar si cine lar putea face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Smok3 este acuzat de tradarea cauzei VFR-iste . II acordam sansa sa ne explice motivele dezertarii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Motivul intemeiat zic eu este fratele mai mare ) la care visam de ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 As avea si eu novoie de un "Owners Manual" pentru VFR 800 VTEC din 2006. Am "Service Manual". Multumesc! aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/files/file/44-2006-interceptor-abs-owners-manual/ daca nu merge da-mi prin pm email-ul tau si-l trim acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 In ce consta acest "Owners Manual" comparativ cu manualul clasic al motocicletei? Thx Exista cumva owners manual si la VFR 98'-01'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Da este si pt VFR-ul tau - cauta tot pe la sectiunea de download-uri din vfrdiscussion. Este vorba ,cred, despre acelasi manual ca cel clasic in format mic (incape sub sea), vine odata cu motocicleta noua si contine instructiuni de exploatare si folosire a motocicletei. Contine informatii utile ce nu se gas in manualul service (de ex cum sa reglezi ceasul de bord etc). In Europa vine tiparit in cateva limbi uzuale si drept urmare-i cam grosuta - eu am rupt toate exceptand lb EN (la mine bicla a venit din germanica - nu stiu cele vandute in tara in ce lb vin). Mie unu mi-a fost si este util. Editat Februarie 7, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Multumesc Ciprian! Il voi cauta! P.S...ce ziceti de acesti moto politisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Un model dinala gen5 cu abs as vrea si eu. M-am prins de ce fac astia motoarele astea asa grele, japonezii astia toti au 50 de kile si oricum se duce motoru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 O copaie cu fiare. http://www.okazii.ro/piese-bloc-motor-moto/piese-motor-honda-vfr-rc-24-a123271110 http://www.okazii.ro/motociclete-honda/honda-vfr-750-rc-36-a123214542 Pentru specialisti!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Da ... eu am parte de asta in fiecare zi, de ce am parte mai rar e un sunet si mai tare de v4; mi-a ramas un rest de la scurtarea unei tobe si mi-am facut un short can care vine montat fix la iesirea din galerie , bineinteles ca nu poti merge cu ea zi de zi, dar pentru o distractie de weekend e super Editat Februarie 10, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Ieri si azi am profitat de soare si am mai dezmortit un pic motorul in timp ce mi-am amortit un pic membrele )) Cu ocazia iesirii de azi, am atins si primul 200 pe anu' asta. Surprinzator ce poate face aerul rece ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Gixule, gixule! Te incumeti man! Splendide pozele, la fel si vremea, dar vad ca sunt unele portiuni chiar periculoase! Eu nu prea m-as incumeta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Nu cred ca e prea riscant, intradevar zapada e destula, dar daca asfaltul e curatat bine, la primul soare se usuca. Daca a fost peste 5 grade sigur nu era gheata; trebuie doar sa fii atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Azi la amiaza era fix 1 grad Pe portiunile cu soare se putea circula decent, unde batea o umbra, grija mare la aderenta Am iesit pentru ca din casa, privind pe geam, parea mai cald ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Da-ne un filmulet ca sa te credem! Aveam ceva, de jumatate de ora caut in comp dar nu mai dau de ea ... o sa fac una data viitoare ca sa moara fetili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.