Jump to content
rmg

Honda Vfr 750/800/1200

Recommended Posts

salutare vfr' isti sunt interesat sa achizitionez 2 cuti laterele cu suporti sau genti astept oferte pe pm sau la 0766597260

Suportii de la givi monokey PL166 costa 100-110 euro noi. Cutiile le iei givi monokey. Eu am luat doua cutii givi E21 cu 90 euro amandoua. Sunt mai mici, arata mai bine pe vfr decat unele mari plus ca ma pot strecura prin trafic mai usor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare motoristi. Am posibilitatea de a cumpăra un VFR adus din Italia. Problema este ca îmi lipsesc ceva piese: aripa fata, carene, far si cam atât. Asta la prima impresie... Se găsesc greu piese SH? Sunt scumpe? Intentionez sa-l fac nached de aceea sper sa nu se supere impatimitii. Sunt la al 5-lea motor dar nu prea ma implic in reparatii foarte mult. Va rog sa va dați si voi cu părerea. VFR 750F, 1992. Mulțumesc.

Edited by mmoro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc. Acolo am găsit doar carenele mici din spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pui niște poze de inspiratie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pui niște poze de inspiratie?

Singurul VFR750 "neicheduit" ca la catre de care am eu cunostinta :

post-20150-0-16613400-1372732820.jpg

 

Aici este threadul de prezentare a lucrarii :

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75243-my-95-vfr-sf-project-the-process/

 

Succes !

Edited by Sorin128

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, m-am speriat. Astea sunt proiecte imense. Motoare adevărate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am eu a fost caracterizat de altii ca fiind un gunoi ... deci eu unul nu am asa mult cu ce ma lauda, cel putin nu aici, macar cel mai important lucru e acolo si anume faptul ca mie imi place :alcy:

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=989565



Cel mai greu o sa fie sa maschezi cumva bordul stock (daca ai sa il folosesti) folosind doar un far de naked si un parbriz sau o masca ...

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa pun unul electronic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suportii de la givi monokey PL166 costa 100-110 euro noi. Cutiile le iei givi monokey. Eu am luat doua cutii givi E21 cu 90 euro amandoua. Sunt mai mici, arata mai bine pe vfr decat unele mari plus ca ma pot strecura prin trafic mai usor

de unde le-ai cumparat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde le-ai cumparat ?

Dupa semnatura lui Garcya sunt sigur ca dupa ebay...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragi prieteni, cu parere de rau imi iau adio de la RENDA.

/index.php?/topic/708901-honda-vfr-750-rc36-92/

daca stiti vreun pasionat de vfr care vrea o bunaciune, sa ii spuneti ca eu ma despart de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am eu a fost caracterizat de altii ca fiind un gunoi ... deci eu unul nu am asa mult cu ce ma lauda, cel putin nu aici, macar cel mai important lucru e acolo si anume faptul ca mie imi place :alcy:

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=989565

 

 

Cel mai greu o sa fie sa maschezi cumva bordul stock (daca ai sa il folosesti) folosind doar un far de naked si un parbriz sau o masca ...

 

Super fain motorul. O sa încerc sa scot si eu așa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare.

Mergi la orice magazin de piese auto si intreaba da lucreaza cu Autonet si cere codul MT 730.97.76, e aceeasi la toate vfr-urile incepand de la rc 24 pana la v-tec

http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/honda-vfr-750:17984/category/10200000000/

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva?

Te referi la furca fata?

Trebuie sa schimbi simeringurile de ulei, daca cele de praf sunt si ele crapate sau uzate(se vede spatiu intre simering si tubul cromat) se schimba si alea + ulei de furca 10W.

E destul de simplu dar dureaza un pic si ai cateva chestii de demontat. Vezi intai manualul de service, daca te crezi in stare sa o faci dar ai nelamuriri te ajutam cu cea mai mare placere. Trebuie in principal sa demontezi bratele de pe motor ... Roata, aripa, etrieri(desfacuti de pe brate) si semighidoane. Toate astea bineinteles cu mobra suspendata de fata(cric central si ceva sub galerii ca sa o tina inclinata spre spate).

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

post-40610-0-24080100-1393797650_thumb.jpgpost-40610-0-67580200-1393797651_thumb.jpgpost-40610-0-15688600-1393797653_thumb.jpg



PS: Modelul este Givi B33NMK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

attachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 46.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg

 

PS: Modelul este Givi B33NMK

Incearca sa pui greutate in el sa vezi cum se simte, pe vremea cand aveam CB-ul faceam destul de des Iasi-Braila si invers cu pasager si topcase, de multe ori destul de burdusit. Numai in combinatia asta imi vobla uneori fata daca o lasam mai lejera, 5-10 kile greutate pe varful coditei plus pasager au un efect marisor asupra centrului de greutate. Personal acum optez mai degraba pentru sidecase-uri fara topcase. Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui.

 

Cum ti se par cauciucurile? Review-uri am vazut dar vfr-ul mi se pare un pic din alta categorie din cauza cuplului in ture mici. La mine cel putin, cu cauciucurile actuale, daca bag mana in gaz in a I-a si a II-a, indiferent ca-s reci sau calde spatele pleaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut ceva sa nu depaseasca latimea motorului si sa fie placut ca aspect, nu ceva old!

Am si cutiile laterale, de 21 litrii bucata, tot de la GIVI, modelul E21.

post-40610-0-29349400-1393807612_thumb.jpg

 

Personal am zis ca daca motocicleta este mai sportiva sa nu pun pe ea cutii imense de 45 litrii, mi se par ca arata ridicol.

Exemplu:

post-40610-0-75111000-1393807732_thumb.jpg

 

Cauciucul n-am apucat sa fac cu el decat vreo 400 km in total, el fiind nou.

Dar intradevar odata mi-a fugit si mie spatele, insa stiu ca am tras atunci intentionat tare de gaz (nu mai stiu motivul). Insa mi-a fugit :) nimica insa ce nu se poate corecta.

Edited by Garcya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

attachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 46.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg

 

PS: Modelul este Givi B33NMK

 

Arata ca unul de scuter.

 

Vezi ca nu trebuie sa clampane la cat costa... eu am no-name copie Givi si nu troncane cand e gol.

 

Daca atunci cand faceai pozele era inchis, mie mi se pare ca nu se inchide calumea... ce vad in poze..

 

Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui.

 

De scuter, mai bine isi punea o cutie de-aia patrata pt pizza, era cam tot aia. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici geamantanu' meu de 42 de litri nu (prea) troncane la gol. Sa nu fie, vorba colegului, o problema de inchidere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...