Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

eu am topcase SHAD, si sidecase-uri mi-am luat originale sh, le-am luat cu 900 ron; mi se par cele mai ok pentru vfr

 

o sa revin si cu pozele cu sidecase-uri

post-69628-0-01296700-1394089457_thumb.jpg

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aveti careva o scula de aia de batut semeringurile la furca? as vrea weekendul viitor sa servisez furca si ma gandeam ca imi usurez munca cu o scula buna, nu una improvizata.

multumesc.

ce simeringuri recomandati?

am gasit de praf si de ulei oem la we moto cu 24E. (deci imi trebuiesc doua total 50E)

dar ulei? ce vascozitate folositi? eu ma uitam prin carte si zicea ceva de 5w ulei honda. voi ce puneti?

am un vfr 750 din 92.

merci de ajutor.

Editat de boicustefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intentionez sa-mi transform motocicleta intr-un street-fighter si aici apare urmatoarea intrebare/ problema: Daca nu este carenajul complet, farul original ( in principiu mai toata partea din fata) a motocicletei, pot obtine certificatul de autenticitate de la RAR?

Editat de Rzww
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia certificatul si dupa incepi modificarile. In general RAR-ul din orasele mari respinge motoretele modificate, uneori chiar daca au doar o toba sau un xenon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buba principala e ca sunt nevoit sa fac modificarile sau sa-mi caut carene. Moto a suferit o "sifonare" de pe urma careia a ramas fara carenele frontale. Ca de aici pleaca si ideea de street-fighter, ca sa nu mai arunc banii pe plastice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,la ce foloseste socul la un vfr 800i din 98 pe injectie, la pornire si daca e posibil sa se "inece" din cauza lui, fiind tras la maxim si cu multe chei...tot nu a pornit desi bateria a invirtit bine la multe incercari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,la ce foloseste socul la un vfr 800i din 98 pe injectie, la pornire si daca e posibil sa se "inece" din cauza lui, fiind tras la maxim si cu multe chei...tot nu a pornit desi bateria a invirtit bine la multe incercari..

Salutare Adi, ai trecut pe VFR?

Socul e pentru pornirea la rece, dar daca bujiile sunt proaste sau benzina veche posibil sa fie inecata.

 

aveti careva o scula de aia de batut semeringurile la furca? as vrea weekendul viitor sa servisez furca si ma gandeam ca imi usurez munca cu o scula buna, nu una improvizata.

multumesc.

ce simeringuri recomandati?

am gasit de praf si de ulei oem la we moto cu 24E. (deci imi trebuiesc doua total 50E)

dar ulei? ce vascozitate folositi? eu ma uitam prin carte si zicea ceva de 5w ulei honda. voi ce puneti?

am un vfr 750 din 92.

merci de ajutor.

Esti sigur ca 5w, e prima oara cand aud, eu din ce stiu, la al meu si la alti ani e 10w.

Ca simeringuri nu as merge pe stoc pentru ca nu multi cumpara si risti sa cumperi simeringuri state pe raft 5 ani cu cauciucul imbatranit si dupa ceva vreme s-ar putea sa inceapa sa curga iar.

 

Eu intentionez sa-mi transform motocicleta intr-un street-fighter si aici apare urmatoarea intrebare/ problema: Daca nu este carenajul complet, farul original ( in principiu mai toata partea din fata) a motocicletei, pot obtine certificatul de autenticitate de la RAR?

Cerificatul de autenticitate se refera strict la serii, sa corespunda seriile de pe hartie cu cele de pe motor. Eu il am facut pe al meu naked si am fost sa fac ITP-ul la statie particulara, trecut fara probleme. Normal trebuie sa astepti o confirmare de la bucuresti si uneori mai blocheaza pe cate unul, bineinteles ca pe mine m-au blocat. Vine inspectorul lu peste de la RAR, se uita la discuri, isi trage degetele pe ele sa vada daca is uzate apoi ma pune sa o pornesc, se scarpina in cap(toba sport, nu mult zgomot ... DB killer), imi zice sa o accelerez apoi se invarte prin hala parca cautand coltul unde se aude mai tare, imi zice sa o accelerez mai tare ... nimic ... cu parerea de rau citita pe figura imi zice "E ok!".

Atata timp cat nu ai fire lasate libere aiurea, chestii legate cu soricei sau sarma si arata decent nu are un motiv intemeiat ca sa se lege de tine. Cam peste tot sunt reticenti la lucruri care nu-s asa din fabrica, se leaga ca asa s-au invatat, daca nu e ca din fabrica nu e bine + ca-s multi care vin cu tot felul de cazane si s-au invatat sa fie reticenti la modificari.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am avut VFR 800 Vtec, tot sifonata o luasem, si ca sa trec de "autenticitate" la RAR, mi-au zis ca trebuie sa fie in starea originala = cum o au ei trecuta in catalog. Mentionez ca este vorba de RAR - Voluntari. Asa ca am fost nevoit sa lipesc carenele pe care le aveam sa le dau un spray argintiu si m-am dus cu ea asa si m-au trecut.

Si eu am crezut initial ca, daca are toate cele necesare inmatricularii: frane, oglinzi, faruri, semnalizari, etc, pot sa trec RAR-ul, dar m-am inselat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am avut VFR 800 Vtec, tot sifonata o luasem, si ca sa trec de "autenticitate" la RAR, mi-au zis ca trebuie sa fie in starea originala = cum o au ei trecuta in catalog. Mentionez ca este vorba de RAR - Voluntari. Asa ca am fost nevoit sa lipesc carenele pe care le aveam sa le dau un spray argintiu si m-am dus cu ea asa si m-au trecut.

Si eu am crezut initial ca, daca are toate cele necesare inmatricularii: frane, oglinzi, faruri, semnalizari, etc, pot sa trec RAR-ul, dar m-am inselat.

Care catalog, ti l-au aratat ? Cum ziceam mai sus ... oamenii sunt reticenti la modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ati vazut-o pe a mea, "dezbracata" dar....nimeni nu a comentat nimic....Probabil mai la tara la mine, Alba Iulia, Cluj, Timisoara, pe unde mi-am facut ITP-ul, nu s-a stresat nimeni de cum arata, au testat doar lumini/semnalizari/frane...depinde de personajul care probabil asteapta spaga. Romanie, plai de dor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca 5w, e prima oara cand aud, eu din ce stiu, la al meu si la alti ani e 10w.

Ca simeringuri nu as merge pe stoc pentru ca nu multi cumpara si risti sa cumperi simeringuri state pe raft 5 ani cu cauciucul imbatranit si dupa ceva vreme s-ar putea sa inceapa sa curga iar.

Fork oil weight 5W (Honda SS-7)

 

http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/Bvfr750fl-p-mi.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o greseala in siteul ala. 5w se foloseste pt furcile USD cu setari complete. Pt furca de VFR trebuie 10w sau 15w cum am pus eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o greseala in siteul ala. 5w se foloseste pt furcile USD cu setari complete. Pt furca de VFR trebuie 10w sau 15w cum am pus eu.

merci pentru luminare. pe toata lumea auzeam la serviceuri ca vroiau sa imi puna 15w si nu stiam de ce. hm....

ok .. acu ca asta am luminato .. ce semeringuri puneti? dimensiunile le stiu dar nu stiu ce producator recomandati ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ati vazut-o pe a mea, "dezbracata" dar....nimeni nu a comentat nimic....Probabil mai la tara la mine, Alba Iulia, Cluj, Timisoara, pe unde mi-am facut ITP-ul, nu s-a stresat nimeni de cum arata, au testat doar lumini/semnalizari/frane...depinde de personajul care probabil asteapta spaga. Romanie, plai de dor.

Nu, nu am vazut-o, asteptam poze

:pics:

 

merci pentru luminare. pe toata lumea auzeam la serviceuri ca vroiau sa imi puna 15w si nu stiam de ce. hm....

ok .. acu ca asta am luminato .. ce semeringuri puneti? dimensiunile le stiu dar nu stiu ce producator recomandati ..

Din experienta mea All Balls nu a dat niciodata gres, Ariete la fel de bune ... Athena doar daca nu ai alte variante si vrei rapid.

Pe viitor iti sugerez manualul de service ca etalon si nu alte surse de pe internet.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am topcase SHAD, si sidecase-uri mi-am luat originale sh, le-am luat cu 900 ron; mi se par cele mai ok pentru vfr

 

o sa revin si cu pozele cu sidecase-uri

 

 

la modelul '98-'01 nu stiu sa existe cutii laterale originale de la Honda.

Ai luat de '02-'09 si le adaptezi ?

Editat de styx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"La cererea telespectatorilor", a 5-a reinviere (cunoscuta).

 

Puteti face orice reclamatii, eu ma simt bine cu ea asa (desi la nivel de estetica as face destule modificari....)

 

cateva recomndari fara investitii f mari care ar schimba aspectul f mult:

 

1. fara masca aia si cu un bord mic de naked, de ex:

http://dx.com/p/ak-my-063-motorcycle-speed-pointer-odometer-instrument-panel-for-titan-2000-black-171916#.Ux3spnlWFD8

http://dx.com/p/qj125-19a1-1-diy-motorcycle-digital-3-0-led-speed-meter-black-172925#.Ux3syHlWFD8

http://dx.com/p/diy-motorcycle-lcd-display-instrument-panel-w-clock-odometer-incoming-call-reminding-169603#.Ux3sj3lWFD8

 

2. Masca pt rezervorul de antigel o poti face din tabla + autocolant "carbon"....vazusem la VFR in state, destul de simplu si de efect

 

3. Alt pointjob....chiar si cu niste cutii de spray negru...

 

4. handguards pe VFR ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am avut VFR 800 Vtec, tot sifonata o luasem, si ca sa trec de "autenticitate" la RAR, mi-au zis ca trebuie sa fie in starea originala = cum o au ei trecuta in catalog. Mentionez ca este vorba de RAR - Voluntari. Asa ca am fost nevoit sa lipesc carenele pe care le aveam sa le dau un spray argintiu si m-am dus cu ea asa si m-au trecut.

Si eu am crezut initial ca, daca are toate cele necesare inmatricularii: frane, oglinzi, faruri, semnalizari, etc, pot sa trec RAR-ul, dar m-am inselat.

nu mai faceti prostia sa mergeti in voluntari. aia nu cred ca ca vor sa munceasca, nu cred ca vor sa aibe clienti. Am fost cu vfrica prima data in voluntari pentru ca la dincolo era ocupat si nu aveam decat loc peste 3 4 zile, si eu vroiam atunci.

Dupa ce am vazut ca se iau de toba mea care "NU ERA ORIGINALA" (pe dracu trebuia sa ii dau cu ea de cap sa vada originea) bani nu au luat, si o tot tineau ca sa merg sa imprumut una si sa vin pe urma, am zis ca ma duc pe grivita.

acolo, cu nici un fel de probleme si foarte bucurosi am intrat la rand, pac pac poze plata si gata.

am luat rarul in 30 minute.

a refuzat orice atentie pentru bunavointa. mi-au spus sa am grija cum merg si o zi buna.

asa da oameni, evitati pe cat posibil voluntariul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva recomndari fara investitii f mari care ar schimba aspectul f mult:

 

1. fara masca aia si cu un bord mic de naked, de ex:

http://dx.com/p/ak-my-063-motorcycle-speed-pointer-odometer-instrument-panel-for-titan-2000-black-171916#.Ux3spnlWFD8

http://dx.com/p/qj125-19a1-1-diy-motorcycle-digital-3-0-led-speed-meter-black-172925#.Ux3syHlWFD8

http://dx.com/p/diy-motorcycle-lcd-display-instrument-panel-w-clock-odometer-incoming-call-reminding-169603#.Ux3sj3lWFD8

 

2. Masca pt rezervorul de antigel o poti face din tabla + autocolant "carbon"....vazusem la VFR in state, destul de simplu si de efect

 

3. Alt pointjob....chiar si cu niste cutii de spray negru...

 

4. handguards pe VFR ?

Totul tine de gustul fiecaruia.

In afara de al 2-lea restul par mizerii, desi posibil nici ala sa nu fie cine stie ce, totusi ca sa adaptezi alt bord pe vfr ai de munca, bordul stock vine cu o gramada de martori si ai un pic de cautat fire prin instalatie ca sa il legi pe ala aftermarket, stiu din propria experienta.

 

"La cererea telespectatorilor", a 5-a reinviere (cunoscuta).

 

Puteti face orice reclamatii, eu ma simt bine cu ea asa (desi la nivel de estetica as face destule modificari....)

Ciudatica asa dar daca tu te simti bine cu/pe ea asa, asta e cel mai important :10:

 

Eu tocmai i-am dat de cap VFR-ului meu cu o problema destul de veche si enervanta si acum am inceput usor usor sa o fac cum as fi vrut de la inceput, atat estetic cat si mecanic. Apropo de VFR-uri naked, tocmai citeam pe vfrdiscussion de bobine in capul bujiei(COP) pentru generatia 4 de vfr-uri si am vazut ca pe afara se poarta vfr-urile naked, la noi oamenii sunt reticenti in general si cand zic asta ma refer la forumisti nu autoritati.

Nu stiu cum e al tau, cum se comporta acum, dar eu consider ca renuntarea la carene a avut un efect major asupra comportamentului pe sosea al motocicletei. O simt mai bine, pot sa ma joc cu ea mai usor, mi se pare mult, mult mai manevrabila.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bordul sa il schimbi te chinui cam mult.....gramada de fire. Banutzi relativ multi, dar...cine stie....

Rezervorul de antigel are deja o tabla decorativa peste, ca si radiatoarele....e o bucatica din munca mea (mai ales daca in spate e prinsa cu un "colier de Turda")

Alt paintjob in nici un caz, ce se vede e urmare a drumurilor pe asfaltul patriei, o amica a muncit destul de mult la detalii.

HANDGUARD-uri pe vfr.....o minune, mai ales daca ghidonul e de cross :P.

 

Cea mai importanta modificare in comportament dupa "dezbracare" am obtinut-o prin coborarea suspensiei fata cu 1 cm....Chiar la inceput cand am mers cu ghidonul acela mai lat se comporta destul de ciudat, mai ales la viteza.

Acum se misca exact cum imi place mie. Partea mecanica e in perfecta stare de functionare, o folosesc mult in oras, si la drum lung e foarte comoda, cu handguard-uri si cu parbriz de Aprilia. E un proces evolutiv, uite mai jos poze inainte de mascari radiatoare, ghidon alb, alte oglinzi, parbriz original taiat, suport bagaje, etc...

 

Masca fata e un proiect de viitor, pentru cand mai am idei sadice. Are o ruptura destul de urata de la ultima cazatura pe balega,

Important e sa ne simtim bine, si desi sunt constient ca juriul care l-ar avea pe styx presedinte m-ar descalifica, asta nu inseamna ca nu te salut cand ne vedem pe doua roti.

post-41212-0-27454100-1394522424_thumb.jpg

post-41212-0-12853600-1394522495_thumb.jpg

post-41212-0-12071800-1394522524_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...