Jump to content
rmg

Honda Vfr 750/800/1200

Recommended Posts

vreau si eu sa cumpar o trusa de scule pentru Honda VFR 800 DIN 2000 . Cine are de vanzare ? Sau stie cineva de unde sa cumpar . Imi trebuie in special cheia de lant .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

am avut o prima scurta iesire cu vfr-ica decand am inmatriculat-o. Desi cu morcov, pt ca-mi lipseste oglinda stanga, mi-a placut. Trebuie sa repar sau sa iau alta oglinda neaparat. Nu mi-am putut intoarce capul sa ma uit in spate datorita neck brace-ului. Noroc ca a fost noapte, mai putin trafic si cel putin celor ce depaseau le vedeam lumina farurilor.

 

Altfel a fost fain. N-am urcat mai mult de a 3-a si nici peste 5000. Insa laserele se aud bestial. In combinatie cu respiratia si vibratul motorului senzatia-i dementiala. 4 in linie suna bine dar 4-n V suna elegant. Un mic twist se simte instantaneu (si asta m-a cam speriat).

 

Pun si-o poza cu mine pe dansa...

 

:P

post-41410-1277073750_thumb.jpg

Edited by ciprinakos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,

 

am avut o prima scurta iesire cu vfr-ica decand am inmatriculat-o. Desi cu morcov, pt ca-mi lipseste oglinda stanga, mi-a placut. Trebuie sa repar sau sa iau alta oglinda neaparat. Nu mi-am putut intoarce capul sa ma uit in spate datorita neck brace-ului. Noroc ca a fost noapte, mai putin trafic si cel putin celor ce depaseau le vedeam lumina farurilor.

 

Altfel a fost fain. N-am urcat mai mult de a 3-a si nici peste 5000. Insa laserele se aud bestial. In combinatie cu respiratia si vibratul motorului senzatia-i dementiala. 4 in linie suna bine dar 4-n V suna elegant. Un mic twist se simte instantaneu (si asta m-a cam speriat).

 

Pun si-o poza cu mine pe dansa...

 

:P

 

Crash-padurile mi se par extrem de mult iesite in afata. De ce le-ai facut asa de lungi ? Probabil te-ai gandit ca mobra o sa atinga doar cu ele la o eventuala cazatura, insa acel crash-pad devine punct de giratie, cand mobra este intinsa pe jos ... el nu-ti garanteaza ca mobra nu va atinge si cu alta parte de sol ... asta intr-un caz teoretic, cand suprafata este plana fara ,,reliefuri". In cazul in care crash-padul se propteste intr-o bordura sau alt obstacol, daca este suficient de ,,tzapan" risti sa se indoaie cadrul si nu el !

 

Eu vad un crash-pad mai mult ca o ,,patina" prinsa nu foarte ,,rigid" pe cadru, astfel incat sa se poata indoii (poliza) foarte usor in cazul unei prabusirii. Altfel acele ,,pitoane" iti pot cauza mai mult rau decat bine !

 

In alta ordine de idei, eu as conta mai mult pe integritatea mea, in cazul unei cazaturi, decat pe cea a mobrei ! Oricum se duc mai multe, nu doar crash-padurile ! La ultima mea prabusire cu VFR-ul, ne-am dus tarash pe asfalt ..... eu m-am oprit, insa mobra sa dus direct in curte la unul ! Asa ca puteam sa am si ,,mama crash-padurilor" ca nu ma ajuta la nimic !

 

Bafta mare si ....... multa grija !

Edited by petrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, sunt (foarte) mari insa nu si rigide. Le-am facut in ideea cazaturii la viteza mica (gen scapat de pe loc, ca-s bun la asta), la socuri mari insa ele ar trebui sa cedeze tocmai pentru a nu forta cadrul (bucatile de textolit stau pe o bara filetata). Va trebui totusi sa le egalizez, stanga iesind mai mult in afara.

Bafta tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are mare dreptate Petrica! Scoate crash padurile ca risti sa strici mai mult la mobra decat ai putea. Ele trebuie cumva sa absoarba socul caderii, ceea ce fac carenele, sa protejeze alte parti ale motocicletei. Daca ele sunt foarte dure unde o sa se duca forta de impact? In cadru, care o sa cedeze. Parca tu ziceai ca ti-ai pus carene de fibra tocmai pentru a se sparge ele cand cazi.

 

Think about it

Edited by Sudsemnatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

am o intrebare pentru posesorii de vfr rc46 an 98-99.

a facut cineva modificarea asta:

http://homepage.ntlworld.com/stu.tyrrell/Turbo_Mod.htm

(faza cu cooloerul de sursa pe releul de incarcare.)

sau daca a incercat cineva sa adapteze un releu de incarcare rc46 00-01 pe un rc46 98-99,

conform unor siteuri ar fi urmatoarele diferente:

The 2000 (FiY) regulator/rectifier differs from the previous years because it has an extra wire "Voltage Sense". This voltage sense is a feedback mechanism that helps prevent the reg/rec from cooking itself. This is why you hear of 1998/99 bikes cooking the reg/rec but not the 2000 bikes.

Am avut probleme cu releul in cauza acum 2 ani cand a fost schimbat. Acum cand se incalzeste foarte tare suspectez ca nu

incarca la parametri normali - si asta din proprie experienta e semn de duca :P

numai bine.

Mesaj completat

vreau si eu sa cumpar o trusa de scule pentru Honda VFR 800 DIN 2000 . Cine are de vanzare ? Sau stie cineva de unde sa cumpar . Imi trebuie in special cheia de lant .

 

salut

daca vrei un sablon dupa cheia in cauza sa imi spui. la reglaj nu e necesar sa aplici

cine stie ce forta asa ca o poti face din aproape orice material.

numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca cineva e interesat am un filtru K&N nou-nout pt VFR 800, FI&VTEC la 220 ron.)Tel:0744762622

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din motive medicale......am scapat-o pe jos si i-am rupt scaritza dreapta. Momentan am reparat cu adeziv pentru metale, dar nu ma simt prea multumit.

Daca stitzi careva pe unde gasesc asa ceva sau de la ce alt model se potriveste, v-as fi recunoscator pentru informatzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut eu o extra-racire a regulatorului de tensiune. I-am pus un cooler de sursa PC. Am conectat-o la lumina de pozitie, astfel merge tot timpul in mers, bineinteles daca este pornit farul. Citisem undeva ca aceste relee cel putin la modelul meu(94-97), in functie de temperatura ambianta, acolo era vorba de 27C, poate sa ajunga la 72C. La mine nu o sa raceasca sub 50C, dar totusi destul sa ii prelungeasca perioada de functionare.

Mi-a luat 30 de minute sa fac aceasta operatie.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Are mare dreptate Petrica! Scoate crash padurile ca risti sa strici mai mult la mobra decat ai putea. Ele trebuie cumva sa absoarba socul caderii, ceea ce fac carenele, sa protejeze alte parti ale motocicletei. Daca ele sunt foarte dure unde o sa se duca forta de impact? In cadru, care o sa cedeze. Parca tu ziceai ca ti-ai pus carene de fibra tocmai pentru a se sparge ele cand cazi.

 

Think about it

 

Multumesc pentru sfaturi. Pentru moment le voi tine insa. In poza nu se vede (voi face o alta mai tarziu) ca am acolo si un gen de "garnitura" din cauciuc care ar trebui sa diminueze din soc la caderea/scaparea laterala. In caz de cadere in timpul mersului crash padul (sau mai bine zis bara filetata pe care sta c.p.) va ceda lasand carenele sa atenueze ce-or mai putea. Voi pune o poza cu detaliul de montare a c.p.

Stiu ca-s capos dar, pana nu invat sa manevrez cum trebuie fierul, am sa le tin. :)

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Din motive medicale......am scapat-o pe jos si i-am rupt scaritza dreapta. Momentan am reparat cu adeziv pentru metale, dar nu ma simt prea multumit.

Daca stitzi careva pe unde gasesc asa ceva sau de la ce alt model se potriveste, v-as fi recunoscator pentru informatzie.

Nu ți-aÂş recomanda să stai cu ea aÂşa. Dacă se rupe în vreo curbă e de rău. Sudeaz-o sau schimb-o. De cele mai multe ori se potrivesc Âşi de la alte modele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns si eu la aproape 1000 km cu VFR-ca mea ( din pacate toti in oras - lipsa de timp si vreme pentru plimbari mai lungi) si as avea ceva de intrebat:

 

- pentru etrier as putea gasi doar bolturile, sau poate stiti daca bolturile au ceva bucse din din bronz sau alte materiale - nu am reusit sa dau etrierul jos ca sa vad eu

- pe modelul din '94 pot fi montate crash paduri - daca da - cum?

 

 

 

Mersi,

Iulian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am ajuns si eu la aproape 1000 km cu VFR-ca mea ( din pacate toti in oras - lipsa de timp si vreme pentru plimbari mai lungi) si as avea ceva de intrebat:

 

- pentru etrier as putea gasi doar bolturile, sau poate stiti daca bolturile au ceva bucse din din bronz sau alte materiale - nu am reusit sa dau etrierul jos ca sa vad eu

- pe modelul din '94 pot fi montate crash paduri - daca da - cum?

 

 

 

Mersi,

Iulian

 

Salut,

 

cel mai bine incerci sa deslusesti ceva de aici:

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...service-manual/

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...p-setup-manual/

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Din motive medicale......am scapat-o pe jos si i-am rupt scaritza dreapta. Momentan am reparat cu adeziv pentru metale, dar nu ma simt prea multumit.

Daca stitzi careva pe unde gasesc asa ceva sau de la ce alt model se potriveste, v-as fi recunoscator pentru informatzie.

 

Incearca cu incredere una de CBR 600 F4 ! Astea se gasesc din belsug .....

Merg si oglinzile, insa stau putin mai ,,spre jos".

Merg multe subansambluri de la ,,alte Honde", la VFR ...... vorba aia: ,,...tot Honde sunt !"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca de la un CBR600 am si statorul de la alternator......mama lor de ingineri, tot economistii ii dirijeaza, si inca de atatzia ani...

Multumesc pentru informatie.

Mesaj completat

Nu ți-aÂş recomanda să stai cu ea aÂşa. Dacă se rupe în vreo curbă e de rău. Sudeaz-o sau schimb-o. De cele mai multe ori se potrivesc Âşi de la alte modele.

 

S-a rup doar una din "urechi", cea inferioara, si ruptura nu e pe directia solicitarii in mers. E in curs de inlocuire, nu sunt ata de inconstient sa circul cu ea crapata :)

Rabdare, se rezolva toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

asa cum am zis, revin cu cateva poze mai de detaliu a crash pad-urilor mele. Intregul ansamblu este compus din 3 bare: una centrala lisa si doua filetate de duritate mai mica (comparativ cu cea mediana). Acestea sunt prinse intre ele cu cate o bara hexagonala filetata la interior (foto 2). Apoi vin cate doua piese din textolit cu "garnituri" din cauciuc (de presiune folosit la nave pentru atenuarea socurilor la inchiderea capacelor de magazii; de culoare galben inchis) intre ele. Textolitul din interior are diametrul mic pentru a se rupe in cazul cazaturii in viteza si a preveni astfel pivotarea motorului in jurul pad-ului. Nu stiu daca am reusit sa ma fac inteles... Ideea mea a fost sa nu am un pad deosebit de solid ca cele ce se gasesc in comert, gen http://www.moto24.de/images/product_images...ages/3308_0.jpg .

 

In ultima imagine am pus oglinda reparata de un strungar. Mai trebuie sa vopsesc atat bratul oglinzii cat si crash pad-ul.

 

:)

post-41410-1277387931_thumb.jpg

post-41410-1277387956_thumb.jpg

post-41410-1277387972_thumb.jpg

post-41410-1277387990_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In week-endul asta (sambata), parca as pune de o plimbarica, putin, mai lunga ! :laugh: Criza asta nu ma lasat sa mai plec prea departe de casa, insa am ceva banuti si ma gandeam sa fac un traseu asa ca'n vremurile bune ... de la 5 dimineata si pana la 10 seara. Dar nu stiu in ce directie sa o apuc ?! :D

 

Cred ca o sa fac o bucla pana pe litoral si inapoi., pe traseul: Alexandria - Giurgiu - Oltenita - Calarasi - Cobadin - Topraisar - Tuzla - Constanta - Cernavoda - Fetesti - Bucuresti - Alexandria. Popas la Constanta: pranzul, cafeaua si un sarut cu marea, apoi ..... spre casa.

Momentan nu am nici un tovaras de calatorie, insa pana spre seara poate ma cuplez cu cineva de prin zona mea. Oricum se va rula in regim ,,de touring" - 50-60km/h in localitati si 120km/h afara .... fara graba ! ..... asa batranseste. La intoarcere pe autostrada, ma voi grabii in functie de timpul ramas !

Posibil ca maine sa se intample calatoria asta ! Nu conteaza conditiile meteo ! ...... am kilometrii facuti pe ploaie, mai mult decat s-au plimbat multi in viata lor ! ;)

 

P.S. Daca ,,ezista" vre'un ,,fan VFR-ist" prin Constanta, ma poate insotii la o coasta de crap prajit, maine la pranz in Portul Tomis.

 

Cu bine !

@petrica - 0762 774 987

post-10224-1277445953_thumb.jpg

Edited by petrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

@petrica: Parca stiu de undeva motorul asta :laugh: . Bine ai revenit in randul VFR-istilor

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

 

P.S. Daca ,,ezista" vre'un ,,fan VFR-ist" prin Constanta, ma poate insotii la o coasta de crap prajit, maine la pranz in Portul Tomis.

 

Cu bine !

@petrica - 0762 774 987

 

Buna dimineata,

 

daca doriti ne putem intalni in C-ta intr-un loc & ora data de dv. Astazi, cel putin, ploua cu broaste - nici f. tare nici prea incet insa-i continuu. Maine nu stiu cum o fi.

 

Fratilor cred ca-s "defect"! Aseara am iesit la un antrenament: "U" turn-ul la stanga il pot face pana-n 6-7 metrii dar la dreapta mi se lupta mainile cu ghidonul si nu reusesc nici in 10 m :D . Asa ca am nevoie de training, training & iar training. :laugh: Cum dreak' imi ieseau in poligon 8-urile?!?!?!

Prin oras nu am probleme (acu' ca am ambele oglinzi) dar nici nu merg tare. Se cam uita, cu mandrie, conservarii ca ma depasesc, eu mergand cu 50-60 km/h si 80-90 cand ies pe varianta. Aseara un A6 era plin de el ca m-a depasit pe podul de pe varianta, peste calea ferata ;) .

 

Asfalt ... errr... daca nu uscat macar fara balti ca cea a Brailei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca aveti drum prin CT poate veniti si la 2Mai / Vama Veche sa ma incurajati :D

 

Eu voi participa la un triatlon stafeta - www.faraasfalt.ro si mi-ar prinde bine ceva sustinatori :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@petrica: Parca stiu de undeva motorul asta . Bine ai revenit in randul VFR-istilor

 

Salut man ! ... sigur ca stii motorul cu pricina, doar este al tau acum ! :haha:

VFR-ul albastru se afla printre cele mai bazate mobre ce le-am detinut ..... ever !

Motor demn de toata lauda ! ..... la cati kilometrii l-ai adus pana acum ? ... sunt tare curios !

 

:cheers:

Mesaj completat

Buna dimineata,

 

daca doriti ne putem intalni in C-ta intr-un loc & ora data de dv. Astazi, cel putin, ploua cu broaste - nici f. tare nici prea incet insa-i continuu. Maine nu stiu cum o fi.

 

Fratilor cred ca-s "defect"! Aseara am iesit la un antrenament: "U" turn-ul la stanga il pot face pana-n 6-7 metrii dar la dreapta mi se lupta mainile cu ghidonul si nu reusesc nici in 10 m :D . Asa ca am nevoie de training, training & iar training. :laugh: Cum dreak' imi ieseau in poligon 8-urile?!?!?!

Prin oras nu am probleme (acu' ca am ambele oglinzi) dar nici nu merg tare. Se cam uita, cu mandrie, conservarii ca ma depasesc, eu mergand cu 50-60 km/h si 80-90 cand ies pe varianta. Aseara un A6 era plin de el ca m-a depasit pe podul de pe varianta, peste calea ferata

 

Asfalt ... errr... daca nu uscat macar fara balti ca cea a Brailei!

 

Da-mi un SMS la numarul de mai sus si te sun maine cand ma apropii de Constanta, ca nu pot stabili o ora exacta ! Intentionez sa ajung in jurul pranzului.

 

..... si inca ceva ! ... renunta la formalitatile de genul: ,,...daca doriti ..." cred ca suntem de aceeasi varsta si chiar daca nu am fi, nu-si au rostul ! TuTu-este-ma linistit, nu este nici un fel de problema ! ;)

Edited by petrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intebare - pentru VFR exista vreun programel & interfata cu care te poti conecta la motocicleta si citi/modifica parametri motorului sau rula diagnostice? Ma refer la ceva gen VAG-COM pentru volkwagen - http://www.ross-tech.com/.

 

Ionut

Edited by tzunoi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intebare - pentru VFR exista vreun programel & interfata cu care te poti conecta la motocicleta si citi/modifica parametri motorului sau rula diagnostice? Ma refer la ceva gen VAG-COM pentru volkwagen - http://www.ross-tech.com/.

 

Ionut

 

Vfr-ul, cel putin 800 V-tec, nu are conexiuni pentru alte interfete. El indica eventualele avarii/nereguli prin un numar definit (functie de problima) de flash-uri a led-ului "FI". Exista un "service connector" insa acela se foloseste pentru resetarea codurilor ECU (practic se pune masa/negativ pe unul din bornele ECU). O varianta ar fi folosirea PC III Usb care este in masura sa dea / modifice (doar) o parte din parametrii de functionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vfr-ul, cel putin 800 V-tec, nu are conexiuni pentru alte interfete. El indica eventualele avarii/nereguli prin un numar definit (functie de problima) de flash-uri a led-ului "FI". Exista un "service connector" insa acela se foloseste pentru resetarea codurilor ECU (practic se pune masa/negativ pe unul din bornele ECU). O varianta ar fi folosirea PC III Usb care este in masura sa dea / modifice (doar) o parte din parametrii de functionare.

 

CORECT !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca practic nu prea se poate citi din ECU mare lucru - ma interesa, de exemplu km si presiunea de injectie & compensarea pe cilindiri - asta poate sa iti dea intr-o oarecare masura cat de uzat este motorul. Acum, presupunere e ca KM se stocheaza si in alta parte decat in bord...

Banuiesc ca softul asta exista dar doar pentru Honda, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...