Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

@invictus...indiferent ce vrei tu, regulile le facem tot NOI, moderatorii. trimiterea mea nu era catre aria bursei, am o perere similara cu a ta despre acea zona, ci la topicul dedicat comercialelor de la coltul enduristilor.daca ai ceva de spus, sugestii de facut, exista un pool creat SPECIAL pentru a "lua pulsul" comunitatii enduriste. tocmai pentru ca inteleg si accept utilitatea unui asemena topic am postat primul mesaj de mai sus, ideea este de a ajuta grupucelorcubmwf650 sa se ajute. nu e nevoie sa fi sarcastic, de destepti fara noroc dar cu multe sfturi suntem plini.

 

@restul...topicul ramane daca nu ia directia iarmarocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

desi nu sunt eu initiatorul, cred ca ce vrea TVA sa faca este sa inlesneasca gasirea unor piese pentru vechiul dar bunul F650 :ok:

sunt deacord sa nu se transforme in bazar pe genu "vand aeroterma dacia 1300", dar daca cineva vinde/doneaza/imprumuta piese pentru babele noastre, ar trebui sa fie lasat !

Totusi tind sa cred ca baza acestui topic este sa ajute comunitatea de "oldtimeri", de la piese pana la sfaturi.

Plus ca pe topicul dedicat, posturile vis-avis de funduro sunt putine, majoritatea sfaturilor si solutiilor sunt pentru modelele GS !( 200-2008)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa stiu daca si-a montat careva aparatoare pt radiator? Am vazut pe net ca sunt originale la Wunderlich parca dar sunt pe bani buni. Eventual daca a adaptat careva ceva sau hand-made. ms si hai cu primavara aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin si eu utilitatea topicului atata timp cat se refera strict la F650 clasic. Sectiunea comerciala a forumului este total inutila fiind mult prea greu de utilizat. :)

Bravo baieti, sus cu acest topic!O sa avem toti de invatat de aici, iar cei care sufera de "Dumnezeism" sa nu uite ca noi decidem ce trebuie promovat si ce nu!

GRESIT!!!

 

 

Asa cum zicea cineva mai sus, daca acest topic se dovedste inutil, va cadea singur in dizgratia timpului si subsolul site-ului! :cheers:

Acum, ca sa fiu "on topic", pot sa va aduc la cunostinta si "durerile" mele in ceea ce priveste F-ul meu din '94:

=Defectiuni in cei ~10.000km rulati cu dihania:

-s-a topit carcasa filtrului de aer de la cotul tobei de sub sa (supraexcitat de temperatura popoului pasagerei :bow: ) si mi-a intrat apa si tot felul de mizerii, terminind cu frunze uscate si mocirla, pina in carburator, dind peste cap carburatia si fiind necesara achizitionarea unui alt carburator SH (500lei), care face serviciu cu brio in prezent;

-rupt cablu kilometraj, comandat altul la un magazin de piese auto din Tg-Jiu si schimbat cu unul nou,la super pret (65lei);

-ars (scuturat) faza scurta la becul din far, schimbat cu bec H4 (12lei);

-ars garnitura cot toba esapament, comandat la acelasi magazin alta noua (40lei) si schimbat in acelasi atelier din garajul personal;

-ars releu de incarcare, comandat la Mirel pe internet si am in prezent releu nou (300lei);

-sucombat semeringurile pompei de apa, motiv pentru care le-am inlocuit cu altele noi (7 lei), cumparate dintr-un magazin de piese de hidrofoare si pompe de apa, manopera fiind individuala;

-decedat bateria care era originala (!) si comandat alta (120lei) la acelasi magazin din Tg-Jiu, pe care am inlocuit-o cu ajutorul cunostintelor mele in electrica motoarelor, in acelasi garaj personal;

=Schimburi necesare, efectuate "home", cu sculele din dotarea personala:

-schimbat ulei si filtre;

-schimbat kit lant;

-schimbat antigel si eliminat termostat(!);

=Dotari dupa cumparare, ceva de genul "after market"-uri:

-confectionat cu ajutorul unui bun prieten, Mihaita din Pitesti, crash-bar si suporti pentru coffere laterale (300lei), care le-am adaptat singur dupa nevoi;

-cumparat doua top-casse-uri SH de cite 45 litri, identice, pentru suportii laterali de bagaje (120 lei ambele,fara chei!- modificind singur butucii dupa cheia top-casse-ului deja aflat pe motor);

-cumparat tank-bag nou de 25 litri de la Bucuresti (70lei);

-cumparat si schimbat vreo citeva bujii, la pret de 10 lei buc.;

-dotat ca rezerva cu un set de placute frina fata-spate (140lei);

-stingator spray, scule semiprofesionale, pompa de aer, spray-uri de curatit, uns etc.(~200lei)

Cam astea ar fi cheltuielile si durerile suferite in cei citiva ani de cind sint posesor de BMW 650 F.

Am uitat sa mentionez parbrizul touring inca nemontat, primit de la Bogdan Harea :ok: si doua proiectoare noi cu halogen,cumparate cu 25 lei de pe piata libera.

Daca imi mai amintesc ceva,acum stiu unde voi posta!

Sus cu "babutele"! ;)

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat peste niste baieti care au bucati si piese importante dintr-un F ca al meu...aviz amatorilor...preturi bune...piese importante. Va sustin cu detalii contact.

stii cumva daca aveau si contactul (preferabil tot setul de incuietori)?

sau...mai bine zis...stie cineva unde pot sa gasesc un contact (sau set) de bmw f650 din '96 sau macar ceva compatibil?

:cheers: si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gataaaaaaaaa traiesteeeeeeeeee , balauruuu traiestteeee ! :cheers: :ok: ;)

aseara, balaurul a pornit !

rezultatele sunt mult peste asteptarile mele,

in primul rand sunetul motorului e altul, dupa e l-am pornit am inceput sa inspectez evacuarea crezand ca n-a fost prinsa bine, dar de u, asta e noul sunet mai gros si mai infundat.

apoi, trage si intr-a 5 de la 1500 de ture, merge constant, porneste la sfert, compresie 9 la rece, b,a bla.

ce sa mai alta, motoreta

azi noapte i-am bagat un rodaj mic de vreo 200km.

in sfarsit ma bucur de mbra !

 

bafta !

 

aviz amatorilor:

pise: set segmenti/cablu turometru/kit ambreiaj/ulei,filtre/antigel/garnituri/rectificat chiulasa1900ron

manopera 850ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sper sa ramana in picioare topicu', acu ramane de vazut !

ieri am terminat mobra, segmentat motoru bla bla.

pentru ca garnitura de chiulasa era a dreac de scumpa si pentru ca imi trebuiau si altele am cumparat setul intreg.

cred ca am 20 de garnituri si o-ringuri, tot soiu de chestii.

in fine, daca are cineva nevoie sa ma anunte.

incerc sa pun azi niste poze cu ele,

 

 

bafta si hai sa tragem un pic de noi sa tinem topicu curat si parfumat :)

mai ales ca pentru posesorii de funduro ar fi un castig !

 

 

 

 

 

 

:cheers: :ok: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, plimba-l cu blandete vreo 500km, ca e si el nou-nascut :cheers:.

l-am bagat deja in programu rodaj !

 

 

bafta !

 

teone sa-ti traiasca termocupla ! :ok:

eu zic sa-ti mai iei o termocupla, asa just in case ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo baieti, sus cu acest topic!O sa avem toti de invatat de aici, iar cei care sufera de "Dumnezeism" sa nu uite ca noi decidem ce trebuie promovat si ce nu!

GRESIT!!!

................

 

salut nea ivane,

daca montezi proiectoarele alea, neeaparat baga poze, multe poze ! :cheers:

de mult ma bate gandu sa fac treaba asta si sunt in cautare de solutii.

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repsol 5W ala nu e cam sintetic? Poate din cauza asta patineaza ambreajul...aditivi...chestii....trestii...

Io zic sa-i fu-ti una lu Fritz ala de ma BMW...

 

 

 

Bre nea...EOS 1 Mark III ala il ai de pe la munca de undeva?

 

astea cu toba le-am facut cu camera unui coleg, 400d

mk3u' e precum masina de curse, daca declansezi un cadru, COSTA ! :cheers:

defapt mk3 e motivu pt care nu am 12gsadv :ok:

 

 

bafta !

 

 

asta mkIII

post-20871-1236245383_thumb.jpg

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aveti parte de ele, barbati! ;)

 

3in1: bre, poti sa faci un calcul aproximativ fara ambreiaj (pentru ala dau oricum comanda) si fara cablul ala? Ma cam tenteaza ideea, desi sta destul de bine dpdv al compresiei offizieru'.. Pe de alta parte, ma gandesc la "if it ain't broke, don't fix it".. :ok:

 

PS: D70s-ul meu e gelos (si umilit).. :cheers:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut zilele trecute pe Pantelimon, in spate langa blocul Turn un F650 rosu.Mai este un 650GS la intersectia Pierre de Coubertain cu Vatra Luminoasa. Care sunteti? Nu de alta, dar daca tot suntem vecini, macar sa ne cunoastem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cosx, uite poze cu toba de suzuki bandit :cheers:

 

2

 

Arata intr-un mare fel toba aia !

Eu m-am cam linistit cu Arrow... 302 Euro (tva inclus)...dar nu mai apare in catalogul 2009 si nu se stia daca mai exista ceva pe stoc in italia (asta mi-au spus cei de la Inter Motorcycle).

O caruta de bani

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati de suferinta :ok: urmeaza sa schimb si eu toate furtunele de la sistemu de racire + benzina sper sa gasesc unele asemanatoare si ieftine in comert , filtrele ulei si aer - probabil pe comanda , placutele si discurile care le am deja :cheers: primite la achizitia f650 - ului . Am sa revin cu un rezumat financiar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aveti parte de ele, barbati! ;)

 

3in1: bre, poti sa faci un calcul aproximativ fara ambreiaj (pentru ala dau oricum comanda) si fara cablul ala? Ma cam tenteaza ideea, desi sta destul de bine dpdv al compresiei offizieru'.. Pe de alta parte, ma gandesc la "if it ain't broke, don't fix it".. :ok:

 

PS: D70s-ul meu e gelos (si umilit).. :cheers:

 

bre facturile le-am rupt, deh cineva totusi nu trebuie sa stie chiar tot :bow:

daca tin minte bine kit-ul de ambreiaj (discuri/placi/arcuri) a fost in jur de 450ron sau p'acolo

la mine de exemplu, discurile si placile erau aproape ok, arcurile cedasera aproape de tot...

 

bre, si mk3-ului meu i se imoaie genunchii la vederea D3-uli, ala stii tu de la nikon

 

 

bafta !

 

 

ps: stai ca am inteles in gura ca de obicei :)

deci segmentii au fost 250ron, setul de garnituri ( m-am incapatanat si le-am luat pe toate) a fost 600 si cam atat..

manopera a fost 850 parca,

by the way, nicu mymoto e foarte tare,

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre facturile le-am rupt, deh cineva totusi nu trebuie sa stie chiar tot ;)

daca tin minte bine kit-ul de ambreiaj (discuri/placi/arcuri) a fost in jur de 450ron sau p'acolo

la mine de exemplu, discurile si placile erau aproape ok, arcurile cedasera aproape de tot...

 

bre, si mk3-ului meu i se imoaie genunchii la vederea D3-uli, ala stii tu de la nikon :)

Ai luat pesele de la AB?? :cheers:

 

Bre, D3-ul (chiar D700-le) sunt deja la nivelul a cateva F650-uri.. las-o la muma-sa de treaba, ca tre' sa faci bani seriosi din fotografie ca sa merite!! :ok: (sau sa fii "bashtan" :bow: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai luat pesele de la AB?? :cheers:

 

Bre, D3-ul (chiar D700-le) sunt deja la nivelul a cateva F650-uri.. las-o la muma-sa de treaba, ca tre' sa faci bani seriosi din fotografie ca sa merite!! :ok: (sau sa fii "bashtan" :) )

 

nu mai am hartiile alea din pacate, dar la momentul decisiv, oferta AB a fost cea mai eftina,

D-3u cu trusa full, ca si mk3 is la nivel de 12gs ;) nu de f650

 

 

in fine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JJ, mi-au ramas niste garnitri, inclusiv aia de la capacul supapelor,

da un semn daca-ti trebe ceva,

unde-ti faci ofitezu ? la ce service

 

 

 

bafta !

 

 

psoff:

cer senin, 2 grade, care va bagati la o nocturna mica ? :cheers:

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...