Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Dai jos carena fata, farul si bordul din surubul de sus (are 2 suruburi prinse de cadru), il lasi sa basculeze in jos. Ceasurile au sistem simplu de prindere. Scoti becul si mergi cu el in mana la magazin de piese auto si probabil te costa 1 leu. Iti recomand la aceasta operatiune sa scoti borna de pe baterie sa nu ai surprize neplacute. Fizic va dura pana dai jos si pui carena la loc, dar operatiunea e foarte simpla. Daca stie cineva o metadoa mai simpla sa il ajute....Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu am patit asa ceva cand aveam BMW!

Sfat: verifica sa ai contactul la masa bine facut!!! Adica masoara sa nu ai deloc rezistenta intre minusul de la baterie si cel ce intra in releu. Eu aveam 0,03 si nu incarca bine. Incearca sa faci contactele pana ajungi la 0,01. Tot cu multimetru masoara rezistenta pe o parte si pe alta a fiecarei mufe. La + de asemenea cu contactul pus verifica sa vezi ce rezistenta ai intre + de pe baterie si cel ce intra in releu.

Daca toate astea sunt in parametrii fa urmatoarea masuratoare:

1. desfaci mufa cu firele galbene

2. pornesti motoru

3. cu multimetru pus pe curent alternativ masori intre fiecare papuc din mufa de fire galbene ce vine din motor. Adica o sonda de la multimetru o bagi intr-un papuc din mufa si cealalta sonda in alt papuc din aceeasi mufa. In felu asta faci toate combinatiile. In fiecare caz ar trebui sa ai intre 20V si 40-50-60V nu mai stiu exact ... in functie de turatie. In orice caz, daca ai peste 20V inseamna ca motoru scoate curent si probabil daca ai urmat si pasii cu masuratul rezistentelor, ai cam fecundat si releul cel nou.

 

Spor maxim. (Sunt convins ca ai rezistente aiurea sau contacte imperfecte).

 

 

Mersi pana aici, mai am totusi niste intrebari, ca m-am saturat sa tot montez demontez, Daca am pus masa pe acel schlet al bordului, e posibil ca asta sa fie cauza. Daca da, vreau o idee unde as putea lega masa in alta parte. Firele le-am cositorit si am pus si protectie din aia speaciala, plus ca am luat de doua ori la mana, si cel mai probabil o sa mai fac asta inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult si raman dator cu o bere dar dac tot as schimba becul nu sunt si becuri cu ceva culoare nu as mai vrea alb as vrea de alta culoare oare se gasesc si pe la noi multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pana aici, mai am totusi niste intrebari, ca m-am saturat sa tot montez demontez, Daca am pus masa pe acel schlet al bordului, e posibil ca asta sa fie cauza. Daca da, vreau o idee unde as putea lega masa in alta parte. Firele le-am cositorit si am pus si protectie din aia speaciala, plus ca am luat de doua ori la mana, si cel mai probabil o sa mai fac asta inca o data.

 

Verifică să nu ai rezistenă între - de la baterie Âşi - de la intrarea în releu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifică să nu ai rezistenă între - de la baterie Âşi - de la intrarea în releu!

Pana aici mersi mult, am schimbat locul masei, pentru ca pe scheletul bordului se pare ca nu e mai deloc, nu stiui ce a fost in capul meu. In schimb acum am alta belea. Mi-a topit siguranta de 2.0 si am fost surprins cand am ramas fara curent in trafic. Apoi la turatie mica nu sunt probleme, sau nu am bagat de seama, insa la peste 5000 de ture si peste 110km -h, este o problema cu semnalizarile, aproape ca nu fuctioneaza si motorul trage greu, ca si cum nu ar avea putere, daca o domalesc pana la 3000 de ture, totul fuctioneaza perfect. Acum imi incarca, deci wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana aici mersi mult, am schimbat locul masei, pentru ca pe scheletul bordului se pare ca nu e mai deloc, nu stiui ce a fost in capul meu. In schimb acum am alta belea. Mi-a topit siguranta de 2.0 si am fost surprins cand am ramas fara curent in trafic. Apoi la turatie mica nu sunt probleme, sau nu am bagat de seama, insa la peste 5000 de ture si peste 110km -h, este o problema cu semnalizarile, aproape ca nu fuctioneaza si motorul trage greu, ca si cum nu ar avea putere, daca o domalesc pana la 3000 de ture, totul fuctioneaza perfect. Acum imi incarca, deci wtf?

 

Faptul ca-ti semnalizeaza greu rezulta tot din faptul ca ai o problema de incarcare.

 

ATENTIE la masuratul rezistentei pe firul de masa: NU trebuie sa ai rezistenta. Ar trebui sa fie ca si cum unesti sondele de la multimetru. Din cate am vazut acest lucru nu prea e posibil. Deci valoarea ideala ar fii de 0,01 dar merge si 0,02. Multimetru trebuie setat pe 20k ohmi.

 

Nu ne-ai zis ce valori citesti la incarcarea pe baterie (in turatii si la relani)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze pentru intarziere dar am fost foarte prins cu alte chestii.

radiatorul de ulei l-am luat de la un dezmembrator pe criteriul dimensiunilor cam 8cm/20cm ca sa incapa cat mai bine.

furtunele de ulei le-am prelungit cu unele de ulei de masina (chiar de mercedes, dar merg oricare doar sa se potriveasca la gura.

o sa fac si o poza cu unde s-a facut intreruperea. pe furtunul de retur.

 

Asteptam cu nerabdare pozele cum ai facut legatura radiatorului la circuitul de ungere..am vazut ca unii au pus si termostat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoste cineva diferenta intre placute de frana standard si cele SINTERIZATE? Trebuie sa cumpar un set si nu stiu ce sa aleg. Se merita diferenta in plus pentru cele sinterizate?

 

Dupa 15.000 km, placutele mele de pe spate s-au uzat inegal - cea din interior e uzata complet, cea din exterior (care e impinsa de piston) e uzata doar putin. Mie mi se pare suspecta treaba. Voi ce parere aveti?

 

nu merita

am avut sinterizate si mi au mancat un disc de frana in 7000km

recomand brembo organice,suntc am 1,2 mil lei fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de ajutor.

 

Am luat un F650 acum cateva zile. L-am dus la service pentru verificarea tehnica, a iesit ok; I-au facut schimbul de ulei, lichid de frana, filtre.

Dar am niste probleme cu el.

 

Dupa potopul de ieri (Bucuresti) - motorul a stat in ploaie - nu imi mai merg luminile cum trebuie. Nici faza scurta, nici cea lunga nu mai functioneaza. Banuiesc ca e un contact, fiindca flash-ul functioneaza. Sau o fi vreo siguranta arsa? M-as apuca sa desfac intrerupatoarele, sper sa le mai pot pune inapoi.

 

Cred ca socul nu functioneaza cum trebuie. Trag socul cand il pornesc, maneta in jos. Sta undeva sub 1500 rpm si mi se pare ca nu merge rotund. Eu stiam de la vechiul oltcit ca atunci cand trag socul sta mai turat la relanti, la asta nu se vede nicio diferenta cu el tras sau netras. Chiar si dupa ce se incalzeste, tot ne-rotund merge (patrat? :moron:) si tot la turatia aia. Ce mi se pare ciudat e ca atunci cand am facut tura de proba cu el inainte sa il cumpar am plecat cu motorul rece, insa pana in capatul strazii s-a incalzit si era mai turat, am dat maneta aia in sus si a coborat in ture.

 

Azi am dat o tura cu el si alta buba. A inceput sa dea rateuri, explozii la evacuare cand luam mana din gaz, nu statea la relanti si mergea in suturi. Cand debreiam se oprea motorul. Am ajuns acasa cu el cu chiu cu vai, bine ca la ora cretina la care am iesit eu din casa nu prea era trafic. Cum scot bujiile sa le inspectez, ce altceva ar mai putea fi?

 

Din pacate urmatoarea saptamana sunt absolut pe janta cu banii deci varianta cu mers la service cu el e cam exclusa. Trebuie sa incerc sa ii dau singur de cap daca vreau sa ma mai bucur de el. Si e ATAT de frumos afara, racoare si senin... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu bubuielile in evacuare, nu sta la relanti cum trebuie si merge in suturi e posibil sa fie de la ploaie, sa nu iti fi intrat apa pe langa bujie/bujii (nu in motor logic) si sa iti fure curent la fisa. Asa mi se intamplase la masina odata, cand am spalat motorul :scratch: Eventual scoate fisele, si bagi servetele pe langa bujii sa stergi. O andrea ajuta sa impingi si sa colectezi servetelele umede :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat o tura ieri dupa ploaie si a mers ok (exceptand luminile), apoi azi dimineata am facut orasul sud-nord fara nicio problema, abia la intoarcere a inceput. Ma duc la el acum sa ma mai ochenez pe la bujii, poate ma prind cum se scot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de ajutor.

 

Am luat un F650 acum cateva zile. L-am dus la service pentru verificarea tehnica, a iesit ok; I-au facut schimbul de ulei, lichid de frana, filtre.

Dar am niste probleme cu el.

 

Dupa potopul de ieri (Bucuresti) - motorul a stat in ploaie - nu imi mai merg luminile cum trebuie. Nici faza scurta, nici cea lunga nu mai functioneaza. Banuiesc ca e un contact, fiindca flash-ul functioneaza. Sau o fi vreo siguranta arsa? M-as apuca sa desfac intrerupatoarele, sper sa le mai pot pune inapoi.

 

Cred ca socul nu functioneaza cum trebuie. Trag socul cand il pornesc, maneta in jos. Sta undeva sub 1500 rpm si mi se pare ca nu merge rotund. Eu stiam de la vechiul oltcit ca atunci cand trag socul sta mai turat la relanti, la asta nu se vede nicio diferenta cu el tras sau netras. Chiar si dupa ce se incalzeste, tot ne-rotund merge (patrat? :moron:) si tot la turatia aia. Ce mi se pare ciudat e ca atunci cand am facut tura de proba cu el inainte sa il cumpar am plecat cu motorul rece, insa pana in capatul strazii s-a incalzit si era mai turat, am dat maneta aia in sus si a coborat in ture.

 

Azi am dat o tura cu el si alta buba. A inceput sa dea rateuri, explozii la evacuare cand luam mana din gaz, nu statea la relanti si mergea in suturi. Cand debreiam se oprea motorul. Am ajuns acasa cu el cu chiu cu vai, bine ca la ora cretina la care am iesit eu din casa nu prea era trafic. Cum scot bujiile sa le inspectez, ce altceva ar mai putea fi?

 

Din pacate urmatoarea saptamana sunt absolut pe janta cu banii deci varianta cu mers la service cu el e cam exclusa. Trebuie sa incerc sa ii dau singur de cap daca vreau sa ma mai bucur de el. Si e ATAT de frumos afara, racoare si senin... :baldy:

Salutare. Posibil sa nu fi inteles eu bine. Ca sa tragi socul tragi de acea maneta in sus adica inspre tine, iar cand se incalzeste un pic motorul il dai inapoi adica in jos inspre roata fata.

In rest verificat incarcarea si scanteia. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Tocmai ce am constat ca s-a ros rola de ghidare a lantului, rola de deasupra. Constatarea am facut-o dupa ce am facut un drum lung cu pasager si bagaj in spate.

De fapt nu a mai ramas din rola decat partile exterioare si dupa cum arata pare a fi fost rupta (acum poate o fi imbatranit materialul, nu stiu). Modelul meu e varianta "lowered", am testat cum sta oprit cu doua persoane fara bagaj si mai ramane cam 1,5 cm de la lant la rola. e posibil sa fi fost de la hopuri sau denivelari si sa fi ros?

Ce-mi ramane de facut, alternative de inlocuire a acelei role, comand de la AB sau gasesc ceva in comert, alte verificari pe care sa le pot face?

Mai e mobra sigura de mers la drum? (mentionez ca rola nu era blocata ci libera de miscare)

 

Mersi.

 

Incerc sa descarc pozele din telefon si sa le incarc aici.

 

Salutare,

 

Tocmai ce am constat ca s-a ros rola de ghidare a lantului, rola de deasupra. Constatarea am facut-o dupa ce am facut un drum lung cu pasager si bagaj in spate.

De fapt nu a mai ramas din rola decat partile exterioare si dupa cum arata pare a fi fost rupta (acum poate o fi imbatranit materialul, nu stiu). Modelul meu e varianta "lowered", am testat cum sta oprit cu doua persoane fara bagaj si mai ramane cam 1,5 cm de la lant la rola. e posibil sa fi fost de la hopuri sau denivelari si sa fi ros?

Ce-mi ramane de facut, alternative de inlocuire a acelei role, comand de la AB sau gasesc ceva in comert, alte verificari pe care sa le pot face?

Mai e mobra sigura de mers la drum? (mentionez ca rola nu era blocata ci libera de miscare)

 

Mersi.

 

Incerc sa descarc pozele din telefon si sa le incarc aici.

 

Dpdv al sigurantei ma refer la incarcare cu pasager si bagaje pt ca am si genti laterale pe care nu le-am montat deocamdata.

Editat de bobocel007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mare baiu'... si la mine s-a tocat una si am gasit alta second hand, acceptabila, dar care nu cred ca mai rezista mult nici asta la cit ii pun in spinare camilei! O sa-mi fac una din teflon sau eventual din cauciuc de la cuplaje de motoare de 6KV, fiindca astea de cauciuc originale is moi si se taie repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus bucsi de dacie 1310! aia de jos so mancat imediat si am inlocuito cu una facuta la strung dintrun plastic mai dur gandit sa se roteasca pe acolo(bucsa nu se rotea)

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

A cumparat cineva aceasta roata (face parte din sistemul de pornire) noua de la BMW ? Daca da imi poate spune si cat costa ? Calutul zace bolnav din cauza ei .

Salut! Aceasta piesa, plus acel rulment unidirectional(frei) costa in jur de 25 de mil la BMW. Dar ce ai patit, nu de alta, dar si mie mi-a spus cineva ca ar trebui sa schimb frei-ul.. ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mare baiu'... si la mine s-a tocat una si am gasit alta second hand, acceptabila, dar care nu cred ca mai rezista mult nici asta la cit ii pun in spinare camilei! O sa-mi fac una din teflon sau eventual din cauciuc de la cuplaje de motoare de 6KV, fiindca astea de cauciuc originale is moi si se taie repede.

 

Sa inteleg ca nu conteaza cat o incarc (in limita bunului simt), de la hopuri nu poate sa suprasolicite lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca nu conteaza cat o incarc (in limita bunului simt), de la hopuri nu poate sa suprasolicite lantul?

 

Ba conteaza. Moto incarcata, coborata si cu pasager = rola atinge mai tot timpul lantul. Cauta sa o inlocuiesti cu doi rulmenti mici imbracati in ceva furtun de cauciuc, plastic, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca n-ai prea rasfoit pe-aici, fiindca altfel vedeai cit poate cara o astfel de camila! Insa mare atentie la siguranta de la pinionul mic daca ai model 1993-1996, fiindca se uzeaza prematur si sare... iar de-aici incep dansurile! In rest lantul rezista, daca nu-i prea uzat, la multe chinuri! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca n-ai prea rasfoit pe-aici, fiindca altfel vedeai cit poate cara o astfel de camila! Insa mare atentie la siguranta de la pinionul mic daca ai model 1993-1996, fiindca se uzeaza prematur si sare... iar de-aici incep dansurile! In rest lantul rezista, daca nu-i prea uzat, la multe chinuri! :bigstar:

 

Siguranta pentru pinionul de atac am luat, am verificat-o si pe cea veche si pare in regula, oricum am s-o inlocuiesc.

Deci de la un hop, sa zicem, nu sunt sanse ca lantul sa se intinda si sa cedeze. (acest lucru depinzand de uzura lantului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...