Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am un F650 ST din '98. Si o problema cu gasitul unor cauciucuri orientate catre enduro pe fata. Ma gandeam sa schimb roata cu totul si sa pun una de 19 (fata de 18 cat e acum), a facut cineva operatiunea asta?

Editat de rayman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata de la BMW-ul F650 model 1993-1996 este pe 19", asa ca poti pune fara modificari una de acest tip, pentru care gasesti si cauciuc adecvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa-ti montezi un cauciuc cramponat, sigur ca va atinge de aripa! Daca pui un cauciuc de enduro, normal, ajunge aproape de aripa dar nu atinge. Si-acum, daca vrei sa faci motocross cu BMW-u', sfatul este sa renunti la aripa si sa pui una fixa sub jug, care sa nu se incarce cu noroi si sa blocheze roata. Si in acest caz pune o roata pe 21", ca sa stii ca faci o treaba buna! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau cauciuc cu crampoane, doar ceva care sa se preteze mai bine pe drumuri cu piatra/pamant/ud decat cauciucurile de asfalt.

 

Pe fata am un BT45 care inca mai are "carne" (desi mie mi se pare ca e cam ezitanta directia la viteze mici), insa pe spate e aproape jale - si e de strada. Ar fi nasol daca as lua ceva enduro doar pe spate pana gasesc roata sau cauciuc cum vreau pe fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nici-un bai, poti pune slik pe-o roata si crampoane pe cealalalta, doar ca trebuie sa mergi atent si sa nu te hazardezi. Se stie ca pe asfalt cauciucul slik se comporta normal, pe cind cel de enduro are o aderenta mai redusa... si invers pe teren neasfaltat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneam anul trecut ca mi-am facut niste protectii pentru furca, dar nu am pus si poze. acum am avut ocazia sa fac cateva poze, pentru cei interesati (la fel am facut si pentru amortizorul spate).

post-12768-0-81234800-1312403194_thumb.jpg post-12768-0-51082800-1312403229_thumb.jpg post-12768-0-75374900-1312403241_thumb.jpg

Editat de andro_cd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW F650 de vanzare:

46000 km din care 6000 km efectuati acum o luna.

 

Consumabile schimbate recent:

 

Cauciuc fata, camera fata, kit de lant, pompa de ulei, baterie noua, ulei(cadru si furca), filtre, simeringuri, reglat carburatoare, antigel, lichid frana, .

 

Ambreiaj nou (garantie 2 ani la orice service BMW)

 

Optionale:

 

Side-case-uri aluminiu, top case Givi 48 K, manere incalzite, priza 12 V.

 

Pret 2200 euro; pentru cine doreste negociere sa considere pretul 2500 euro.post-24816-0-01622800-1312479009_thumb.jpg

 

Stare estetica 7 / 10.

Prezinta mici zgarieturi, nederanjante din punctul meu de vedere.

 

 

O vand pentru ca imi doresc un tourer mai mare, sper sa fie tot BMW

Editat de flor!n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Consumabile schimbate recent:

 

Cauciuc fata, camera fata, kit de lant, pompa de ulei, baterie noua, ulei(cadru si furca), filtre, simeringuri, reglat carburatoare, antigel, lichid frana, .

 

Ambreiaj nou (garantie 2 ani la orice service BMW)

 

 

salutare! am 2 intrebari, daca se poate..

 

care din pompele de ulei le-ai schimbat? motivul?

 

ai schimbat si discurile de la ambreiaj? sau doar placile de frictiune?

 

multumesc!

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am 2 intrebari, daca se poate..

 

care din pompele de ulei le-ai schimbat? motivul?

 

ai schimbat si discurile de la ambreiaj? sau doar placile de frictiune?

 

multumesc!

Salut,

 

1.Pompa de ulei situata langa pompa de apa.La o revizie mai amanuntita am vazut ca prezenta semne de uzura.

2.Placile de frictiune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

 

Saptamana viitoare trebuie sa merg cu un prieten incepator pentru a vedea un ST '95 pentru ca vrea sa isi ia mobra.

Eu am CBR deci sunt un pic cam necunoscator cu acest model si as vrea sa stiu daca sunt probleme comune pentru acest ST,adica daca este ceva la ce trebuie sa ma uit in special in afara de chestiile generale,motor fara pierderi ulei,fara batai prea mari si etc.

tin sa precizez ca mobra are cam 50 000 km(reali sper)

 

va multumesc si va astept cu pareri

 

am uitat sa zic pretul ca ar fi cam 1300 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru important la care sa te uiti este telescopul spate. El are un robinet de care intorci si iti scrie langa el, pe cadru, cate click-uri trebuie pt diferite setari. Iti recomand sa il rotesti pe 0 pana "e deschis de tot" si dupa sa incepi sa numeri 10 sau 11 click-uri si cam pe acolo ar trebui "sa se intareasca" telescopul. Daca merge mult in gol, respectiv mult peste 10...sa iei in calcul si un telescop pe viitor. In rest, urme de motor desfacut si alte chestii uzuale. Bafta si wellcome

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

1.Pompa de ulei situata langa pompa de apa.La o revizie mai amanuntita am vazut ca prezenta semne de uzura.

2.Placile de frictiune

 

 

Si regulatorul de tensiune, ar trebui luat in considerare. Ii destul de scumpisor (500 lei), deci mai scazi din pret daca-i ceva neinregula cu incarcarea...

 

Reply-ul era ptr. Neutral...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul la capra mea, mers decent,~4,5 litri/100 km, singur fara bagaje (asta insemnind viteze de 90-140 km/h), iar incarcat cu bagaje si pasager, viteza cam in aceleasi limite, ~6 litri/100 km. In oras n-am facut o medie, dar niciodata nu am sarit de 6 litri consum, nici atunci macar cind aveam carburatia zapacita. Ma minunez cind vad ce consumuri aveti, si cred ca pe linga carburatie mai sint si alte probleme la caprele voastre (bujii, filtru aer, pneuri, frine si lant defectuos reglate...etc.). :bigstar:

 

Sa-ti zic cat am eu consumul dupa ce am dat mobra la AB sa-mi curete carbelitoarele ?

 

Eu (96 Kg) cu nevasta (55) un topcase de 33 plin si un tankbag,extraurban 80% (intre Odorhei si Brasov) , forja la depasiri si 120 Km/h croaziera..............5,2% Pam Pam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost sa vad acea motocicleta pentru prietenul meu si am constatat urmatoarele chestii neplacute:

 

partea frontala a motorului inclusiv toate furtunele care le mai are pe acolo pline de ulei ,semn ca ar pierde undeva pe la garniturile motorului

 

toba stoc fiind pe deccelerare zornaia foarte tare semn ca ar fi rupte sitele inauntru

 

schimba destul de bine vitezele doar ca din 1 la neutral iesea foarte greu( sau deloc)

 

nu functioneaza turometrul ,doar vitezometrul

 

in rest arata acceptabil,nu extraordinar

 

tin sa va amintesc ca:

 

50 mii km, an '95,pret 1300 euro

 

astept va rog si parerile voastre despre aceste inconveniente ale mele si cat de grave(scumpe)vi se par remedierea acestor lucruri

 

cam cat costa o toba stoc,set garnituri motor?

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost sa vad acea motocicleta pentru prietenul meu si am constatat urmatoarele chestii neplacute:

 

partea frontala a motorului inclusiv toate furtunele care le mai are pe acolo pline de ulei ,semn ca ar pierde undeva pe la garniturile motorului

 

toba stoc fiind pe deccelerare zornaia foarte tare semn ca ar fi rupte sitele inauntru

 

schimba destul de bine vitezele doar ca din 1 la neutral iesea foarte greu( sau deloc)

 

nu functioneaza turometrul ,doar vitezometrul

 

in rest arata acceptabil,nu extraordinar

 

tin sa va amintesc ca:

 

50 mii km, an '95,pret 1300 euro

 

astept va rog si parerile voastre despre aceste inconveniente ale mele si cat de grave(scumpe)vi se par remedierea acestor lucruri

 

cam cat costa o toba stoc,set garnituri motor?

 

multumesc anticipat

 

stii tu vorba aia... cat dai atata face?

daca incepi sa schimbi chestii pe la ea, o sa coste destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba cred ca-i tare scumpa, e din inox...iar restul deja devin maruntis! Pretul nu mi se pare extrem de bun avind in vedere bubele sesizate. Pierderile de ulei pot ascunde multe, asa ca nu m-as incurca cu un astfel de motor. La acei kilometri ar trebui sa arate boboc, doar e un motor Rotax, care nu crapa asa usor. Problema cu treapta de viteza si iesitul pe liber poate fi si de la un ambreiaj uzat, care nu decupleaza corect, sau de la uzura baladorului treptei respective. Parerea mea, zic sa mai cautati si sa va mai ginditi inainte de a lua-o! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la motorul din semnatura.

 

Are facuta o revizie generala in vara asta, cu multe consumabile schimbate.

motorul tau e ok doar ca prietenul meu nu are mai mult de 1200-1300 de euro

 

Astazi am fost sa vad acea motocicleta pentru prietenul meu si am constatat urmatoarele chestii neplacute:

 

partea frontala a motorului inclusiv toate furtunele care le mai are pe acolo pline de ulei ,semn ca ar pierde undeva pe la garniturile motorului

 

toba stoc fiind pe deccelerare zornaia foarte tare semn ca ar fi rupte sitele inauntru

 

schimba destul de bine vitezele doar ca din 1 la neutral iesea foarte greu( sau deloc)

 

nu functioneaza turometrul ,doar vitezometrul

 

in rest arata acceptabil,nu extraordinar

 

tin sa va amintesc ca:

 

50 mii km, an '95,pret 1300 euro

 

astept va rog si parerile voastre despre aceste inconveniente ale mele si cat de grave(scumpe)vi se par remedierea acestor lucruri

 

cam cat costa o toba stoc,set garnituri motor?

 

multumesc anticipat

astept inca pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra pe cricul central, in treapta 1 la un momentdat smuceste dupa care merge rotund si iar smuceste. e normal?

Se mai aude un usor clantanit, nu tot timpul, in mers atunci cand accelerez, dupa ce am trecut de ~3000rpm nu se mai aude. Banuiesc ca ar fi din zona "Cam Chain" (imi scapa acum denumirea autohtona).

Editat de bobocel007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...