Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

sper sa fie asta... desi, de ce sa nu mearga si la pozitia 2? uzura prea mare la ce? (:)) la tot moto, stiu).

 

 

dupa ce s-a modificat pozitia la cui (3 de sus in jos) merge fara probleme. acum revin la intrebarea de mai sus. mobra nu ar trebui sa mearga indiferent de pozitia la cui? ce se modifica atunci cand modifici pozitia la poantou? nu-mi pare normal ca o singura pozitie sa faca asa diferenta. cu multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Posibil ca uzura, sau chiar restul setarilor sa duca la aceste simptome. Fiindca nu ridicarea sau coborirea acelor sigurante constituie tot reglajul bateriei de carburatoare. Reglajul este complex si uneori uzura motorului face diferenta intre reglajul standard si cel facut ulterior. Bine ca s-a rezolvat! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca uzura, sau chiar restul setarilor sa duca la aceste simptome. Fiindca nu ridicarea sau coborirea acelor sigurante constituie tot reglajul bateriei de carburatoare. Reglajul este complex si uneori uzura motorului face diferenta intre reglajul standard si cel facut ulterior. Bine ca s-a rezolvat! :ok:

 

mda, am gasit ceva in engleza care zice ca pozitia pe ac determina cresterea sau scaderea benzinei din amestec. am citit toate paginile astea si parca pozitia 3 este standardul din fabrica (3 de sus in jos). poate cineva sa-mi confirme?

ms pt toate raspunsurile @ivan_pedala. m-au ajutat sa dorm cat de cat linistit

 

si ceva ce am gasit: "The air/fuel mixture must be changes to meet the demands of the needs of the engine. The ideal air/fuel ratio is 14.7 grams of air to 1 gram of fuel. This ideal ratio is only achieved for a very short period while the engine is running. Due to the incomplete vaporization of fuel at slow speeds or the additional fuel required at high speeds, the actual operational air/fuel ratio is usually richer. Figure 6 shows the actual air/fuel ratio for any given throttle opening. "

 

am incercat sa atasez ceva, dar nu merge, asa ca pun link-ul figura 6

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acul trebuie la crestatura 4 de sus in jos. nu sunt sigur la modelul din '99! daca face probleme la ralanti nu e de la acul de dozaj. nivel incorect de benzina in carburatoare, circuit pilot infundat. acul dozeaza amestecul de la 2/4 la 3/4 din cursa acceleratiei....

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat acum si-n carte, nu zice nimic, asa ca am constatat la fata locului ca @Sarpele are dreptate (doar el smotoceste de o saptamina la carburatoare si nu le mai termina!)...motiv pentru care tind sa-i dau dreptate. Uite, ca sa nu zica lumea ca omul asta nu munceste, pun si-o poza, doua, edificatoare! :cheers:

post-2215-0-25706600-1332355528_thumb.jpg

post-2215-0-05407000-1332355607_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acul trebuie la crestatura 4 de sus in jos. nu sunt sigur la modelul din '99! daca face probleme la ralanti nu e de la acul de dozaj. nivel incorect de benzina in carburatoare, circuit pilot infundat. acul dozeaza amestecul de la 2/4 la 3/4 din cursa acceleratiei....

 

hmm... la crestatura 2 de sus in jos statea f bine la relanti insa era problema la acceleratie. acu a fost pus la pozitia 3 de sus in jos si merge bine + sta bine la relantiu. ramane asa pana la noi ordine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! zilele urmatoare ash dori sa imi schimb toba stock si sa pun una sport! cine ma poate ajuta si pe mine cu o informatie: nu stiu la cine imi pot face capatul de galerie ce ar trebui sa intre in toba asta noua, bucata asta in 'S' ce trece pe sub airbox!

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta mă gândesc să întrebi pe ceva secțiune de BucureÂşti, să te trimită careva aproape. Sau la baieții cu chopper custom. La noi în Cluj fac Âşi firmele de eÂşapamente astfel de lucrări. Nu se mai potriveÂşte cea veche cu noua finală?

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica soneria de sub sa! :cheers:

 

acum am si eu o intrebare...

are cineva din dezmembrari un bendix de F650 (funduro /96) ?

 

p.s. e posibil ca zgomotul de sonerie sa fie si de la bendix... ( ca sa nu zici ca-s rautacios :)) )

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am pus bateria sus, am curățat filtrul Âşi l-am dat cu ulei, am dat drumul la benzina din carburatoare Âşi am apăsat butonul de pornire. Jos pălăria pentru cei care au proiectat capra asta. Dacă nu ar consuma benzină, ar fi perfectă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinionul fata trebuie sa aiba o contrapiulita sau ceva care sa il tina in loc?

Zilele trecute mi-a cazut pinionul si ma gandesc ca a cazut din cauza vibratiilor ceva care il tinea...

 

siguranta inelara pana in 97, piulita cu saiba de siguranta din 98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. cauta la Mymoto. Eu de la ei am luat pt. pegaso (de bmw era fraiul) si tin minte ca am iesit destul de bine fata de preturile care le gaseam pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve. acum 1 sapt am descoperit ca-mi arunca lichid de racire pe la busonul radiatorului. asa ca am dat carenele jos pana am ajuns la busonul cu pricina care are 2 garnituri, una care vine in partea de jos a capacului, urmata de arculetul ala apoi inca o garnitura. am pus o garnitura mai groasa in partea de sus (busonul s-a inchis mai greu, dar nu mai scapa lichid). intrebarea e: pot sa stric ceva prin faptul ca e garnitura asta mai groasa? ce rol are busonul ala cu 2 garnituri?? de ce are 2 garnituri? careva care se pricepe poate detalia?

 

cu multumiri. am 500km fara probleme cu moto. incantat nevoie mare; sunt interesat sa ii fac consumul, dar trece cu usurinta de 5%, iar ca viteza de croaziera e undeva la 100, acceleratii usoare (cu cateva scapari), 90% folosit in afara orasului. plus nivelele de la acele poantou puse pe 3. pe 4 cred ca ajunge la 6 usurel

 

salutari cu faru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acele caneluri ale acelor de dozaj nu fac neaparat consumul de benzina sa scada sau sa creasca, iar ele se amplaseaza in functie de uzura motorului, calitatea benzinei, si multi alti factori. Reglajul corect al carburatiei se face pe linga metoda clasica, aceea cu masurarea nivelului, si prin ridicarea sau coborirea acelor sau prin inchiderea sau deschiderea suruburilor de aer, aflate sub carburatoare. Mult mai corect ar fi un carbtune profesional, dar nu cred ca se merita la un monocilindru, decit in cazul in care consumul este excesiv si puterea sau reprizele motorului au de suferit din cauza reglajului incorect al carburatiei.

La BMW F650 un consum mediu de 5% mi se pare normal, dar acum depinde si de stilul de condus, cit si multi alti factori care pot influenta cresterea consumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acele caneluri ale acelor de dozaj nu fac neaparat consumul de benzina sa scada sau sa creasca, iar ele se amplaseaza in functie de uzura motorului, calitatea benzinei, si multi alti factori. Reglajul corect al carburatiei se face pe linga metoda clasica, aceea cu masurarea nivelului, si prin ridicarea sau coborirea acelor sau prin inchiderea sau deschiderea suruburilor de aer, aflate sub carburatoare. Mult mai corect ar fi un carbtune profesional, dar nu cred ca se merita la un monocilindru, decit in cazul in care consumul este excesiv si puterea sau reprizele motorului au de suferit din cauza reglajului incorect al carburatiei.

La BMW F650 un consum mediu de 5% mi se pare normal, dar acum depinde si de stilul de condus, cit si multi alti factori care pot influenta cresterea consumului.

carburatoarele au fost reglate in service. eu am ales sa fie pozitia 3. am citit ca ar modifica si consumul, ma rog; motorul trage cum trebuie, de la orice turatie, porneste f bine atat la rece cat si la cald. o sa-i fac un consum sapt viitoare pe 600km.

ce poti sa-mi spui de radiator? arcul de la buson ce rol are?

ca si stil de condus nu am ce sa-mi reprosez :))... am scos 3.8l/100km pe un CB500 (cu pasager).

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...