Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Zilele trecute am demontat din nou carburatorul ,asta in macedonia.Si pt ca nu functiona socul am setat diferit clapetele de acceleratie.Ca prin minune a inceput si socul sa functioneze. Rog daca are cineva un carburator dat jos sa masoare cate ture din capat se roteste surubul ,ca acele clapete sa fie sincronizate.Unde stau acuma nu prea am posibilitatea sa dau jos carburatorul.Iar operatiunea de rotire a surubului o pot face dand rezervorul jos ,cea ce este mult mai simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A scos cineva carburatorul pe deasupra,doar cu rezervorul dat jos,fara sa mai umble la evacuare? Intentionez sa fac operatiunea asta ,si sunt curios daca este ceva bine de stiut, sau vre-un secret sa iasa mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat si rasdiscutat asta aici...da, se poate face aceasta operatiune cu scule minime si atentie maxima...plus rabdare si ceva dexteritate! Nici macar rezervorul nu trebuie dat jos, musai! Acum depinde de cine vrea sa faca aceasta operatiune, fiindca e necesar ca persoana care face acest lucru sa posede si o mina dreapta, nu doua stingi! Secretele le afli dupa ce incepi treaba...atentie mare insa la busca de ebonita de la cablul socului si...la degete! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A scos cineva carburatorul pe deasupra,doar cu rezervorul dat jos,fara sa mai umble la evacuare? Intentionez sa fac operatiunea asta ,si sunt curios daca este ceva bine de stiut, sau vre-un secret sa iasa mai usor.

 

Cel mai important mi se pare sa impingi racordul de cauciuc cat mai mult in airbox. Are o buza mica, care intre usor inauntru. Foloseste scule boante!

Rezervorul iti recomand sa-l dai, dureaza 5 min si te scuteste de nervi.

 

S-a mai discutat si rasdiscutat asta aici...

 

Adevarat, dar e omu la ananghie..in Macedonia..

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat, dar e omu la ananghie..in Macedonia..

Imi cer scuze, nu citisem asta si acum ii inteleg disperarea!

Oricum, nu-i mare brinza scosul carburatoarelor...mai greu este la operatiunea inversa...la bagat la loc!

Trebuie vreo doua surubelnite sanatoase drepte, una in stea, ceva lubrifiant (bun ar fi un WD40 sau chiar ulei simplu de motor, ca sa umezeasca burdufele de cauciuc (cel de pe motor, acel racord care se prinde fix pe motor si cel din spatele carburatoarelor) pentru ca montajul sa se faca mai usor. La demontare se scot carburatoarele dinspre spatele motocicletei in sus, apoi se scoate dinspre partea din fata. La montaj se procedeaza invers. Numai ca atunci trebuie unse partile de cauciuc sa alunece mai usor carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat chiar a fost ok 45 min pe plaja ,am refacut toate reglajele se tureaza mult mai frumos si nu mai vibreaza asa tare.Totusi am impresia ca ramane putin turat la revenire,o accelerez si pe la 2500 rpm coboara mai lent acul turometrului. P.S.Saptamana trecuta am desfacut carburatorul in Macedonia(atunci am dat peste cap setarile),acuma ia venit randul sa-l desfac si in Grecia .Multumesc pentru raspunsuri.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca revine mai greu verifica traseul cablului de acceleratie (sa nu fie gituita sau cutata camasa cablului, sa urmeze un traseu fara curbe strinse, sau cablul sa fie blocat de vreo piesa pe linga care trece), ori sa prezinte fire rupte pe interior (suvite din cablu), cazuri in care merge greu si...apoi se rupe. Unge-l cu ulei sau WD40, ori cu ce ai la indemina, fiindca nu-i prieste nici mersul pe uscat (picura putin ulei pe interiorul camasii cu o seringa sau pipeta). Spor si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am schimbat uleiul si filtrul pentru prima data, ca filtru am luat un Hiflo HF 151, teoretic compatibil cu F650 din '94, dar cand l-am dat jos pe cel vechi (MANN) am vazut ca cel nou e mai inalt decat cel vechi, cam cu 1 mm.

Am strans un pic mai tare capacul filtrului dar se pare ca tot nu s-a etansat bine si pierde ulei pe acolo, se vede ulei sub cutia filtrului si a inceput sa se vada si la nivelul de pe joja...

A mai patit cineva asta? Voi ce filtre folositi? L-as putea schimba fara sa pierd tot uleiul sau daca desfac capacul filtrului curge tot pe acolo?

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai nevoie de alt filtru,pe care il comanzi cu talonul in mana .Poti sa scoti uleiul vechi prin metoda clasica,si sa-l refolosesti.Cand il torni inapoi sa-l treci printr-o strecuratoare ca cea pentru supa pentru a retine eventualele impuritati.Daca scoti acum capacul filtrului imprasti peste tot ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HF151 este un filtru bun pt F650, eu sunt la al 3-lea fara probleme.

In primavara asta am schimbat ulei+filtru (HF151), atat eu cat si un prieten, amandoi cu F650. La a mea totul OK, la a lui curgea ulei pe la capacul filtrului. Am lasat moto pe partea stanga (pus o patura sau ceva) si am desfacut capacul. Am gasit o pietricica foarte mica pe garnitura de cauciuc, care facea sa nu mai etanseze bine. Am sters capacul filtrului cu o carpa curata, l-am prins la loc, am ridicat motorul, am pornit si VOILA! Totul era in regula :) Am mai completat uleiul lipsa si gata toata afacerea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog cativa detinatori de F650, imi puteti spune cum e trecuta seria pe talon la voi? sunt 7 cifre cu F650 la sfarsit sau fara?

 

ma confrunt cu o problema la inmatriculare

 

multumesc

 

Noroc!

Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu cand mi-am inmatriculat motoreta. In actele de Italia, erau trecute doar ultimele 7 cifre ale numarului de identificare, primele fiind specifice tuturor f650-urilor (WB1016101, sau aproape tuturor).

Problema s-a rezolvat printr-o declaratie notariala de genul: "Subsemnatul Popescu Ion, declar pe propria raspundere ca motoreta xyz, cu anul de fabricatie abcd, n-a fost furata..." etc. Textul exact care trebuie declarat, ti-l zic cei de la RAR, sau cel putin in cazul meu asa s-a intamplat.

Bafta!

post-55237-0-71433800-1370555504_thumb.jpg

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea! Se pare ca de maine voi deveni proprietarul unui BMW F650GS din 2000. Sper ca am facut o alegere buna :). Ar trebui sa ii fac schimbul de ulei si filtre si etc etc. Ce recomandare aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nici macar o problema! Sa-l stapinesti sanatos si sa te bucuri de el, mult si bine, fara evenimente neplacute! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu cand mi-am inmatriculat motoreta. In actele de Italia, erau trecute doar ultimele 7 cifre ale numarului de identificare, primele fiind specifice tuturor f650-urilor (WB1016101, sau aproape tuturor).

Problema s-a rezolvat printr-o declaratie notariala de genul: "Subsemnatul Popescu Ion, declar pe propria raspundere ca motoreta xyz, cu anul de fabricatie abcd, n-a fost furata..." etc. Textul exact care trebuie declarat, ti-l zic cei de la RAR, sau cel putin in cazul meu asa s-a intamplat.

Bafta!

 

Multumesc! Din pacate cei de la RAR Grivita unde am fost nu mi-au spus nimic despre nici o declaratie de genul, ba au facut mai mult rau trecand la observatii acele detalii fara ca eu sa am idee ca voi avea probleme la inmatriculari.

Asta e, cei de la DRPCIV Bucuresti sunt foarte scrupulosi si a trebuit sa las dosarul cu o tona de acte "in lucru" sa verifice ei seria in italia prin softul Eucaris. intre timp am luat numere rosii si astept solutionarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati colegi, voi de unde va procurati filtrul de aer ? la o cautare scurta pe google nu am gasit prea multe rezultate. Merci :)

 

P.S. : din cate stiu este f usor de schimbat... desfac capacul de langa baterie. Ceva special ce ar trebui sa stiu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez : am reusit sa dau jos carburatorul :) Multumesc pentru sfaturi :cheers: nu a fost foarte greu. nu am scos airbox-ul, pur si simplu l-am tras cu japca... si tot asa l-am bagat la loc (carburatorul) :) nu a fost nevoie sa scot nici baterie + suport. In principiu am dat jos plasticele si rezervorul. A durat cam o ora, dar nici nu m-am grabit.

 

Acum as vrea sa verific bujiile sa vad cum arata. Am nevoie de o cheie speciala pentru BMW sau e OK orice cheie de bujii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...