Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Salut.

Am un F 650 ST (1999) si vreau sa merg la RAR sa-mi adauge in CIV o noua dimensiune de anvelopa pentru roata fata.

 

In CIV am acum: 100/90-18

Si doresc sa adaug: 100/90-19 si 110/80-19 (asta de 110 o am in prezent pe roata fata).

 

Din cate stiu eu cei de la RAR o sa faca modificarea doar in doua cazuri:

1. aduc de la producator o declaratie prin care dovedesc ca pe acest model se poate monta anvelopele dorite

2. daca au mai adaugat in trecut si in alt CIV asemenea dimensiuni (pentru asta trebuie sa consulte baza lor de date).

 

Mai are cineva in CIV dimensiunea de 19 pe fata, pentru modelul ST.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul ST, pe langa alte "piese" si accesorii noi, a beneficiat incepand cu anul 1997 si de roata fata pe 18"...asa ca modelul respectiv apare in documente doar cu acest tip de roata. Faptul ca se potrivesc rotile de pe un model pe altul, este normal...doar ca legiuitorul nostru nu cred ca va admite sa treaca in carte roata de 19" fiindca aceasta roata a echipat modelul fabricat doar pana in anul in care s-a trecut la ST. Spre exemplu io am pe capra mea (fabricata in 1994) roata pe 19" vara si in perioada rece folosesc o roata pe 18"...fara a fi trecuta in acte. Am doua randuri de roti si le schimb in functie de necesitati, iar pentru ITP merg, logic, cu roata trecuta in acte. Niciodata nu am avut probleme, iar in trafic este putin probabil sa se impiedice cineva de acest aspect. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Iti multumesc pentru raspuns.

O sa ma duc la primavara la RAR sa incerc sa adaug si 19''. Poate pana atunci gasesc pe cineva care sa aiba la ST in CIV si 19''.

 

Tormz, uite prima mea motocicleta :) Sa ai grija de ea. Ce ai tu nu este versiunea ST, este varianta Funduro. Diferenta se face foarte usor in functie de aripa fatza si de ghidon. La ST aripa este asemanatoare cu cele de la biciclete, nu coboara pe furci, iar ghidonul nu are bara intermediara (cea subtire), dinc e imi aduc aminte. Asa ca stai relax, mergi asa cu ea, e facuta sa mearga cu roata de 19 pe fatza!

 

Un motor bun, m-au lovit amintirile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TheHaWk, ai mare dreptate. Este varianta Funduro. Acum dupa ce mi-ai atras atentia, diferentele sunt evidente.

Problema e ca in Cartea tehnica e trecut F 650 ST iar la anvelope 100/90-18 56 H pe fata.

Cu siguranta a fost o greseana a RARului, facuta in 2005 cand a fost inscrisa in RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Salutare, unde gasesc motorasul de la ventilator F650ST 1998 sau care ar fi alta solutie de inlocuire, unul nou cam bate la buzunar/220 eur! Multumesc anticipat!

Nu stiu daca te ajuta dar, din cate tin minte, pe Pegaso-ul meu (care e in mare aceeasi motocicleta) am avut adaptat un ventilator de CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

am o furca de F650 GS. Este servisata, etc. Nu curge, nu prezinta defecte. Se vinde completa cu juguri. A fost pe o aprilia pegaso 650 care a revenit la forma initiala.

Pret : 350 lei, cumparatorul plateste transportul.

Locatie Buzau.

0751437120.

Daca anuntul in aceasta arie a forumului deranjeaza, rog a fi sters.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Presimt ca mai avem un coleg de pasiune care de curand si-a luat un F650...sper sa se simta si sa ne impartaseasca si noua bucuria lui, noua capra si...sa ne salutam si-aici, nu doar la coltu' comunistelor! Ce zici Ciobi'?:clap:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo (pe feizbuciuc, la F650) am dat de multi atotcunoscatori, unii analfabeti functionali si de multe persoane care, dupa ce-ti pierzi timpul raspunzandu-le intrebarilor inepte si cretine cu bunacredinta, te iau la mistouri ieftine si iti raspund ca pe maidan... Adica, pierdere de timp! Informatiile complete aici sunt... doar ca trebuie sa le cauti si sa le citesti!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gresesc deloc... de grupul ala este vorba! Cand am vazut cum sunt tratat, cum mi se raspunde si mai ales de catre cine, fara ca acela care administreaza grupul sa intervina, am iesit si am blocat pagina...

Io n-am nimic de pierdut!:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia am uitat intamplarea...nici ca mai vreau sa-mi amintesc, asa ca o las moarta! Amin! Discutam aici orice... fiindca aici pot ignora unii useri, pot raspunde preferential, sau daca n-am chef, nu raspund sau nici nu citesc! Acolo primeam notificari la fiecare basina (pagina de pe care postam era a clubului zonal, aveam mai multi administratori si nu mi-am permis ca sa implic si pe altii in balacareli ieftine) si am preferat varianta simpla. Ca sa nu mai vorbesc despre faptul ca pagina aia era un oleics mai mic! Si nu...nu-i pagina administrata de tine, Patrick...fiindca te urecheam de mult daca era aia!:blbl: Era una dintre multiplele pagini facute ca sa fie, asa cum este cam tot site-ul ala! Oricum, daca vrei sa ne auzim, telefonul meu este acelasi... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! am citit si eu pe aici..doar lucruri bune. am si eu un bmw f650 din 94.vreau sa i fac schimbul de ulei de la motor si am mai inteles ca si cel din cutia de viteze trebuie schimbat..acum nu stiu daca am dat de informatiile corecte.motocicleta are 36 de mii parcursi o am de ceva ani insa nu prea am mers cu ea din cauza lipsei categoriei A. Imi poate spune cineva ce uleiuri ar trebui sa iau ?si cum se face schimbul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Povestea cu uleiurile e lunga, dar eu personal iti recomand un ulei bun. Am folosit in Funduro si Dakar 15-50 semi de la motorex. Poti merge si pe 10-40 semi, dar vezi si in manual gradatiile de temperatura si vascozitatile. Oricum, primul lucru este sa iti iei manualul de reparatii si acolo vezi tot. te ajuta si site-ul F650.com, unde ai multe informatii si tutoriale. Spor

On 30.04.2019 at 10:53, ivan pedala said:

Abia am uitat intamplarea...nici ca mai vreau sa-mi amintesc, asa ca o las moarta! Amin! Discutam aici orice... fiindca aici pot ignora unii useri, pot raspunde preferential, sau daca n-am chef, nu raspund sau nici nu citesc! Acolo primeam notificari la fiecare basina (pagina de pe care postam era a clubului zonal, aveam mai multi administratori si nu mi-am permis ca sa implic si pe altii in balacareli ieftine) si am preferat varianta simpla. Ca sa nu mai vorbesc despre faptul ca pagina aia era un oleics mai mic! Si nu...nu-i pagina administrata de tine, Patrick...fiindca te urecheam de mult daca era aia!:blbl: Era una dintre multiplele pagini facute ca sa fie, asa cum este cam tot site-ul ala! Oricum, daca vrei sa ne auzim, telefonul meu este acelasi... ;)

Tot te prind eu la o bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...