Jump to content
Sign in to follow this  
altrixkk

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000

Recommended Posts

bun..., poate gasesc pe aici (posesori BMW)una de vanzare...

oricum multumesc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 ani am schimbat simeringurile de la pompa de apa si axul cu rotor la BMW F650, 95, al unui prieten.

 

In continuare ii baga lichidul de racire in ulei + in 5 minute de functionare sau 200 de metri de mers se duce temperatura motorului pe rosu.

 

E posedata? Ii facem o exorcizare, ceva? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A schimbat careva toba finala? Cu ce? M-am tot uitat la vick exhaust, dar nu am gasit ceva monocilindru sa il vad pe youtube si sa fie cu silencer. Nu vreau sa fac galagie, doar vreau sa scap de burlanul actual si de vreo cateva kg in plus.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de link. Vroiam sa aflu daca au facut ceva modificari la carb. Am scris si pe alt topic, dar inca nu a zis nimeni nimic. O sa sun la Vick sa intreb. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 ani am schimbat simeringurile de la pompa de apa si axul cu rotor la BMW F650, 95, al unui prieten.

 

In continuare ii baga lichidul de racire in ulei + in 5 minute de functionare sau 200 de metri de mers se duce temperatura motorului pe rosu.

 

E posedata? Ii facem o exorcizare, ceva? :)

 

Poate a fost mancat de rugina axul pompei de apa. Degeaba pui simeringuri noi. Schimba si axul si pune antigel concentrat, nediluat. Va raci mai prost dar nu va mai rugini axul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat tot kitul: ambele simeringuri si axul cu rotor. Noi, noute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa nu fiu gura aurita, dar verifica si garnitura la chiulasa...cred ca este dusa! :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbata si aia inaintea kitului de pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca totul a fost facut corect, piesele montate sint noi, chiar nu vad ce anume ar mai putea fi...doar o eroare de montaj care va scapa sau o fisura neobservata... :scratch:

Tine-ne la curent cu ce vei gasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de link. Vroiam sa aflu daca au facut ceva modificari la carb. Am scris si pe alt topic, dar inca nu a zis nimeni nimic. O sa sun la Vick sa intreb. :)

Uite mai jos un link, gasesti toba pe ebay.co.uk, la 175 Euro, noua, are si db killer.

Ar mai fi un GPR care, la fel, se potriveste fara modificari (plug'n'play sa zicem :) ), dar nu am gasit video la ea si e mai scumpa. Ma batea un gand si pe mine sa mi-o cumpar pe prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbata si aia inaintea kitului de pompa.

 

Cheie dinamometrica sau dinamometria manuala a lui Gigi mecanicu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare.

 

suruburile de amestec pe carburatoare, la cate rotatii sunt deschise ? multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 rotatii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare, fiind nou in lumea motocicletelor.

cand iti iei un f650, cum sunt cele pana in `2000 de exemplu, pt ce intrebuintare il iei? adica e bun pt drum lung, si eventual sa mai intri si pe drumuri forestiere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul este : da , e foarte bun pentru asa ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine se baga la o tura,noi astia cu BMW-ul??

aveti propuneri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimb pastila 2.2mm cu una de 2.3mm noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lant distributie nou 60euro

 

Atat am dat pe el , atata cer

0751223726

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada, nu uita, anul asta s-a vindut una din 1994 cu doar ~10.000 km (nu mai retin exact, dar ceva pe-aproape), si crede-ma ca si acum se vede cit de reali erau (motocicleta a fost si in seara asta pe la poarta mea, in plimbare)! Si tot eu am pus anuntul aici, cu toate ca posesorul era din Pitesti, avea cont aici si se si pricepea la fiare! Am mina buna la caprele astea! :peace:

Cea de la nea' Liche nu stiu exact citi kilometri a avut la cumparare, dar cert este ca omul nu a reusit sa faca nici macar 5.000 km cu ea, fiindca este scund, nu ajunge bine la comenzi, este batrin si destul de bolnav, mai are o Jawa 350 cu atas si o masinuta cu care se plimba pe la intruniri. Ma mir cum de nu a vindut-o pina acum, fiindca avrea ginduri din astea de vreo un an sau doi!

Oricum, caprita este in firea ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...