Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu mi-am comandat crash-pad-uri de la AlfaMotors (parca asa ii spune :lol:). Imi includ in pretul lor si montajul (ceea ce ma bucura caci nu-mi distrug eu carena dand gauri). Cand vin si le monteaza postez niste poze :P si o apreciere asupra "servirii".

 

In rest, asfalt uscat si fara gropi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minunata alegere ai facut................Si eu le-am comandat la ei,m-am dus am dat avans,dupa ce m-au chemat de doua ori degeaba ca nu mi le adusesera............Dupa 2 luni mi-am luat bani inapoi..E un baiat care le face el si o sa le fac la el daca vrei iti dau id de mess.Sper sa nu patesti ce am patit eu cu aia...Nu mai calc acolo niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate la magazinul ala de jos de la cotroceni...Nu imi vine numele...Vis a Vis de Interamerican.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io are :P Daca pui mai mare pe fata, pune mai mare si pe spate. Merge pana la 150 - spate, 120 - fatza, cu amendamentul ca, fiind cauciucul mai lat, se comporta altfel de curbe. Depinde cu ce viteze si pe unde te dai cu ea. Teoretic, nu e f mare diferenta, dar este.

 

Era sa uit sa-ti spun ca a mea tot din '93 este, deci ...

 

Later edit: Din intamplare, dintre cei cu Suze pana in 97, a scos vreunul sitele? Spre deosebire de modelele ulterioare, noi avem 2 tobe. Evident, ambele sudate de galerii, deci varianta de a scoate tobele si a le schimba cu altceva pica, daca vrei sa revii ulterior la tobele originale. M-am gandit sa scot sitele, nu de fitze; vreau sa fiu auzita in trafic, dar nu injurata.

 

As vrea sa le pun pe amandoua mai mari pt ca nu gasesc dimensiunile din talon adica 110 si 140 decat de cross sau f scumpe. 120 cu 150 sint mult mai des intalnite. Vreau sa te intreb ce dimensiuni ai exact adica ai pastrat 150 80 17 sau ai micsorat inaltimea cu un numar adica 150 70 17. Sa inteleg ca nu atinge, nu bate, nu miauna...

In legatura cu sitele. Eu am evacuarea modificata adica am o singura toba (nu stiu exact cum e facuta pt ca nu am demontat-o inca, asa am cumparat-o, banuiesc ca a facut un Y si a tras-o spre dreapta si asta e) cu sitele scoase. Se aude... hmm, m-am obisnuit :D dar oricum sint auzit clar ! Poate faceti vreo intalnire de gsxf-uri d-astea antice (pana in 97) sa mai dau si eu cu ochiu pe la altele.

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minunata alegere ai facut................Si eu le-am comandat la ei,m-am dus am dat avans,dupa ce m-au chemat de doua ori degeaba ca nu mi le adusesera............Dupa 2 luni mi-am luat bani inapoi..E un baiat care le face el si o sa le fac la el daca vrei iti dau id de mess.Sper sa nu patesti ce am patit eu cu aia...Nu mai calc acolo niciodata.

 

Sa vedem ... daca pana pe 20 ale lunii nu le au inseamna ca ai avut dreptate, daca le au inseamna ca ai avut ghinion.

Povestea ceva omul de acolo de un alt baiat cu GSXF ... dar nu mi-a spus finalul povestii sincer sa fiu :P

 

Am mai vorbit si de un parbriz fumuriu ... macar unul din doua lucruri o aduce ... nu de alta dar al meu e zgariat destul de rau.

 

Sanatate maxim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all vad ca s-au mai strans cativa katanisti pe aici de cand nu am mai postat ....momentan a mea este bolnava ...se recupereaza incet mai trebuiesc o tija mediana de la ambreiaj si un arculet de revenire al ambreiajului si in priincipiu furia albastra e gata de scandal

App cu problema asta pe care am avut-o cu ea am aflat de la cei de la suzuki ce banuiam eu de mult motocicleta mea nu este din 98 ci din 2002 norocul meu cand nu am vandut-o :P

cum ramane cu crash padurile? cineva si-a pus pana la urma?

erau niste crashpaduri la kawa motors gen slider care aveau un sistem de prindere pe cadru fara sa il gaureasca decat se strangea pe el cu 2 imbusuri suportul ar mai fi motriders de incercat niste vecini cu motociclete si-au deschis un magazin pe strada viilor 97A cica merita incercat si la ei eventual de preturi si produse , o sa vorbesc eu cu ei ce pot sa ne aduca si noua pt modelele noastre pt ca suntem f neglijati de marii producatori de aftermarketuri

in afara vad tot felul de accesorii interesante pe katanele lor (vreau si eu parbriz iridium cu reflexie colorata , crashpaduri bune, mansoane sport, manete titax sau rizoma .... o gramada. ...si sa nu uitam de capacul monopost de peste sa!

 

 

id-ul meu este for_ever_bachelor cosmin stie unde stau :D eventual urmatoarea intalnire o sa particip si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa le pun pe amandoua mai mari pt ca nu gasesc dimensiunile din talon adica 110 si 140 decat de cross sau f scumpe. 120 cu 150 sint mult mai des intalnite. Vreau sa te intreb ce dimensiuni ai exact adica ai pastrat 150 80 17 sau ai micsorat inaltimea cu un numar adica 150 70 17. Sa inteleg ca nu atinge, nu bate, nu miauna...

Numai bine !

 

Am coborat la 70, acela este un procent din prima valoare. Nu atinge, nu bate, nu miauna :lol:

 

edit: era sa uit. Azi mi s-a rupt cablul de ambreiaj si joi am nevoie de moto sa merg la o inmormantare... :P Aveti cumva asa ceva? Pt modelul din 93?.. :D

Editat de Kali
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba va omorati atat sa puneti crash-paduri.. din experienta va zic :D ca motoreta asta a fost gandita in caz de accident carena sa amortizeze tot socul..

nu stiu din ce e fabricata, probabil fibra de stica.. dar e foarte rezistenta ..

am avut 2 accidente cu motorul pana acum.. prima data cu pana pe fatza, cand motorul s-a dus de-a rostogoul PE CARENA la 130 km/h si carena a rezistat cu brio, amortizand tot impactul.. chiar daca s-a polizat un pic, reparatia + vopsit m-a costat 100 de epuroi, cam tot atat costa si un crashpad..

 

si al doile accident, in oras, cand mi-a taiat un nene cu masina fatza si am parcat cu frane paralel cu el.. i-am lasat forma motocicletei pe aripa si pe usa soferului si sa nu va vina sa credeti dar carena nu avea absolut nimic!, mie nici acu nu imi venea sa cred :lol: (tabla vs fibra de stica)

 

mai sunt unele zvonuri carcotashe care zis ca daca iti pui crashpaduri, in caz de accident slideru ala o sa ti-o dea peste cap.. in loc sa o lase sa se culce cum cere centrul ei jos de greutate, salvezi carenele dar rupi tot ce nu tine de carena :lol: oglinzi, faruri, stopuri, rezervor samd :P

 

in poza sa vede cam cat s-a polizat carena cand a picat motoru pe ea la 130 la ora

ps: a se vedea ca semnalul stanga e intact

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, voi ce echipament purtati acum? Piele? Textil? Incaltari racing sau touring...merci...sunt pe la inceput shi nu stiu spre ce sa ma orientez...

Desi mori de cald te sfatuiesc sa iti cumperi o geaca de piele cu protectii full(racing) niste manusi de care vrei tu cu protectii pielea insa te salveaza cel mai bine cizme in oras nu ar neaparat nevoie dar daca suporti caldura e bine sa ai ceva cu intarituri la glezna minim si niste protectii madhead pt genunchi si tibie ar fi perfecte costa destul de putin

 

App a mea are o mica problema care ma ajuta si pe mine? si e dispus sa ii dau jos 5 imbusuri sa ma uit si eu putin sub protectia de la pinion?? dau o bere .....vreau sa vad daca imi mai lipseste vre-o piesa sa stiu sa dau comanda din timp ....stau de o luna si 3 sapt pe bara deja :friends:(

cel putin se poate organiza o intalnire in fata blocului meu de katanisti:D pana o scot si eu pe a mea

 

 

o sa imi iau niste crash-pad de gsx-r cu surub mai lung, o sa dau gauri in cadru si o sa le montez singur, ce ma mai complic cu adaptari si alte chestii....

te sfatuiesc sa nu iti gauresti cadrul!....acm faci cum vrei dar poti sa faci rost de o piulita cu acelas pas si filet ca a surubului de pe crashpad si sa te duci la cineva sa o sudeze pe 2 placute de metal care se pot prindele ele pe cadru in 2 suruburi sanatoase

am vazut sistemul asta de prindere pt honda cbr-f4 de la puig parca si rizoma avea ceva in gen parca

cel putin asa nu distrugi cadrul (gandeste-te ca daca doamne fereste cazi mai serios tot socul este preluat de craspad si transmis prin tot surubul direct in cadru care este slabit si vulnerabil avand o mare gaura in el ....)

parerea mea acum faci cum vrei tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

App a mea are o mica problema care ma ajuta si pe mine? si e dispus sa ii dau jos 5 imbusuri sa ma uit si eu putin sub protectia de la pinion?? dau o bere .....vreau sa vad daca imi mai lipseste vre-o piesa sa stiu sa dau comanda din timp ....stau de o luna si 3 sapt pe bara deja :friends:(

cel putin se poate organiza o intalnire in fata blocului meu de katanisti:D pana o scot si eu pe a mea

 

vin eu daca e de demontat :crack: care e protectia aia de la pinion?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca astepti pana marti si nu te vezi cu knox pana atunci te ajut cu privitul...La demontat nu te incurc pt ca sunt a tehnic:)

 

Maine cred ca o sa montez crash pad.O sa pun si poze:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

protectia de la pinion este un fel de capac pe partea stanga in care intra maneta de schimbat vitezele vine exact peste pinionul de la lant, urmaresti lantul si vezi ca intra in spate la ceva

cu ocazia asta iti curat si jegul de acolo care sunt sigur ca s-a acumulat :friends:

 

Daca astepti pana marti si nu te vezi cu knox pana atunci te ajut cu privitul...La demontat nu te incurc pt ca sunt a tehnic:)

 

Maine cred ca o sa montez crash pad.O sa pun si poze:)

 

sa vedem poze e valabil si pt tine :crack: daca vrei sa iti curat pe acolo tragi o fuga cand am timp si eu si curatam locul

vreau sa vad si niste poze cu crashurile o sa imi fac si eu pe viitor, oricum se anunta de o intalnire a katanistilor in fata blocului meu :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu atunci pot. Eu zic sa ramana marti.Cine mai vrea sa vina il asteptam.Masa si dansul vor avea loc in fatza bloculuiȘ))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba va omorati atat sa puneti crash-paduri.. din experienta va zic :crack: ca motoreta asta a fost gandita in caz de accident carena sa amortizeze tot socul..

nu stiu din ce e fabricata, probabil fibra de stica.. dar e foarte rezistenta ..

am avut 2 accidente cu motorul pana acum.. prima data cu pana pe fatza, cand motorul s-a dus de-a rostogoul PE CARENA la 130 km/h si carena a rezistat cu brio, amortizand tot impactul.. chiar daca s-a polizat un pic, reparatia + vopsit m-a costat 100 de epuroi, cam tot atat costa si un crashpad..

 

si al doile accident, in oras, cand mi-a taiat un nene cu masina fatza si am parcat cu frane paralel cu el.. i-am lasat forma motocicletei pe aripa si pe usa soferului si sa nu va vina sa credeti dar carena nu avea absolut nimic!, mie nici acu nu imi venea sa cred :bounce: (tabla vs fibra de stica)

 

mai sunt unele zvonuri carcotashe care zis ca daca iti pui crashpaduri, in caz de accident slideru ala o sa ti-o dea peste cap.. in loc sa o lase sa se culce cum cere centrul ei jos de greutate, salvezi carenele dar rupi tot ce nu tine de carena :banana: oglinzi, faruri, stopuri, rezervor samd :friends:

 

in poza sa vede cam cat s-a polizat carena cand a picat motoru pe ea la 130 la ora

ps: a se vedea ca semnalul stanga e intact

 

 

Super noroc ca ai scapat fara semnal spart. eu n-am reusit fara sa se sparga:). Stie careva unde gasesc semnale pentru modelul de dupa 98?

 

Numai bine,

 

Laurentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super noroc ca ai scapat fara semnal spart. eu n-am reusit fara sa se sparga:). Stie careva unde gasesc semnale pentru modelul de dupa 98?

 

Numai bine,

 

Laurentiu

 

avea cineva la dezmembrare pe forum acum vreo 2 luni.......

poate e careva interesat: vand toba originala gsx 750 f an '99 ( e putin mai lunga decat cea de 600) in stare foarte buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri sunt fericitul posesor al unui Suzuki gsx 650f. Ieri am facut primii kilometrii de la showrum si pana acasa si azi alti 30 km. E prima mea motocicleta si am luat carnetul de 3 saptamani. Singurele motoiclete pe care le-am condus au fost cele de la scoala si nu suporta comparatie.

 

Un suzuki gsx-f a fost motocicleta care m-a determinat sa fac pasul asta, asa ca m-am decis sa ma bag is eu in seama cu voi putin.

 

Asfalt uscat si de abaia astept sa ne vedem pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...