Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Da , de la Elf am luat-o , si ei m-au sunat , intrebandu-ma daca sunt de acord ca sa imi fie schimbat releul de incarcare , gratuit . Am acceptat , desi nu am avut probleme , incarcarea fiind in parametri .

Editat de AllenC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca Allen si-a schimbat regulatorul si din cate stiu are cumparata motocicleta de la Elf . Daca l-au anuntat si inlocuit defectul inseamna ca stiau de problema si au fost corecti. Acum eu ma intreb ce fac cei ce au iesit din garantie ?

 

Salutare colegi gixxefisti,

 

Si pe mine m-au chemat cei de la elf cand am facut revizia de primavara.

Au o bila alba in plus din partea mea pentru ca au fost atenti la asta. Si au fost ok si cu revizia,

chiar daca nu am facut mare lucru: schimb ulei, filtre, bujii, lichid de frana, ambreiaj, racire.

Schimbul nu are legatura cu garantia. Adica, fiind recall, si o greseala de manufacturare recunoscuta,

se schimba gratuit, chiar daca a iesit din garantie :blbl: (cum e si cazul meu).

La mine a ramas sa-i sun pe 3 mai sa vad daca a ajuns piesa. O sa-l schimb (doar e gratuit, ce naiba..)

chiar daca incarcararea era ok (au verificat asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi gixxefisti,

 

Si pe mine m-au chemat cei de la elf cand am facut revizia de primavara.

Au o bila alba in plus din partea mea pentru ca au fost atenti la asta. Si au fost ok si cu revizia,

chiar daca nu am facut mare lucru: schimb ulei, filtre, bujii, lichid de frana, ambreiaj, racire.

Schimbul nu are legatura cu garantia. Adica, fiind recall, si o greseala de manufacturare recunoscuta,

se schimba gratuit, chiar daca a iesit din garantie :blbl: (cum e si cazul meu).

La mine a ramas sa-i sun pe 3 mai sa vad daca a ajuns piesa. O sa-l schimb (doar e gratuit, ce naiba..)

chiar daca incarcararea era ok (au verificat asta).

 

 

Din ce se vede ELFii au mai multe bile albe .Am auzit numai lucruri bune de ei dar nu am fost niciodata pe acolo :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mailul primit de la Motorteam:

 

"...Am cerut o lista cu motocicletele care trebuie chemate in service de la Suzuki Europa si va trebui sa va chemam pentru a schimba releul regulator. Noi o sa-l comandam astazi si ajunge intr-o saptamana.

 

Odata ajuns releul va vom contacta sa va programam pentru inlocuirea releului. Suzuki Europa isi cere scuze pentru situatia creata..."

 

Deci, se schimba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut azi pe la service/dealer Motorteam [pe bd-ul Timisoara, buc.] sa verific si se pare ca sunt pe lista motoretelor cu problema.

E vorba de releul de tensiune. A ramas sa trec saptamana viitoare pe la service sa il schimbe. Eu am un Bandit 650 k8.

 

Ziceau ca vor pune luni-marti pe situl lor la stiri lista cu motoretele cu probleme! www.motorteam.ro si pe www.motociclete-suzuki.ro/

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic .

 

In cazul meu, inca nu a trecut saptamana despre care am pomenit in mesajul anterior.

Saptamana asta oricum n-am timp de asa ceva.

Cel mai curand, o sa ajung in service saptamana viitoare. Cand am noutati, postez.

 

Parerea mea este sa nu astepti noutati aici.

Ia legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti pentru a verifica seria sasiului si comanda releul (daca e cazul...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic .

 

In cazul meu, inca nu a trecut saptamana despre care am pomenit in mesajul anterior.

Saptamana asta oricum n-am timp de asa ceva.

Cel mai curand, o sa ajung in service saptamana viitoare. Cand am noutati, postez.

 

Parerea mea este sa nu astepti noutati aici.

Ia legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti pentru a verifica seria sasiului si comanda releul (daca e cazul...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic .

 

Astept sa ma programeze pentru inlocuire, dupa ce vor primi piesa.

 

Parerea mea este sa iei legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti si sa verifici daca "esti pe lista".

Probabil nici nu o sa apara nimic pe site-uri referitor la problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic .

 

Astept sa ma programeze pentru inlocuire, dupa ce vor primi piesa.

 

Parerea mea este sa iei legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti si sa verifici daca "esti pe lista".

Probabil nici nu o sa apara nimic pe site-uri referitor la problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De ce e topicul nostru pe a doua pagina ? Motocicleta asta merita un sticky post, acolo sus, pe prima pagina..

Pana una alta pun cateva poze de la plimbarea de sambata :)

Si .. poate facem si noi o "gasca" de gixxefisti ? :grinbandit:

post-10329-0-41263400-1305474996_thumb.jpg

post-10329-0-43063900-1305475009_thumb.jpg

post-10329-0-46963100-1305475023_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit vineri releul buclucas la Motorteam.

 

Piesa se inlocuieste relativ simplu, dureaza maxim 30' operatiunea efectuata de un meserias cu scule necesare la indemana.

Practic, trebuie data jos carena stanga. Dupa aia e floare la ureche.

 

NU exista nicio diferenta notabila in functionare fata de releul vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit vineri releul buclucas la Motorteam.

 

Piesa se inlocuieste relativ simplu, dureaza maxim 30' operatiunea efectuata de un meserias cu scule necesare la indemana.

Practic, trebuie data jos carena stanga. Dupa aia e floare la ureche.

 

NU exista nicio diferenta notabila in functionare fata de releul vechi.

 

Am fost si eu la Motorteam saptamana trecuta si a ramas ca ma suna. Inca nici o veste .O sa incerc si la Pitesti ca de acolo am luat-o . DIferente nu au de ce sa fie ,incarca sau nu incarca.

 

Te-a costat ceva ? sau plateste Suzuki toata operatiunea ?

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pana una alta pun cateva poze de la plimbarea de sambata :)

Si .. poate facem si noi o "gasca" de gixxefisti ? :grinbandit:

 

Frumoase poze, fain OZN! :)

 

I'm in, daca se pune de-o "gasca" (sper ca nu e vorba de gisca/giste)! :D

 

 

Am fost si eu la Motorteam saptamana trecuta si a ramas ca ma suna. Inca nici o veste .O sa incerc si la Pitesti ca de acolo am luat-o . DIferente nu au de ce sa fie ,incarca sau nu incarca.

 

Te-a costat ceva ? sau plateste Suzuki toata operatiunea ?

 

N-am platit nimic. Se noteaza operatiunea in cartea de garantie/service, deci trebuie s-o ai la tine.

 

Nu are legatura cu dealerul de la care ai achizitionat-o.

Orice dealer SUZUKI trebuie/poate sa schimbe piesa respectiva.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat de o mica belea....am nevoie de acel 'intinzator' de la maneta de ambreaj...se potriveste de la suzuki si honda..sau orice japoneza, posibil...dau bere sau bani pe un rahat din acela.. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat de o mica belea....am nevoie de acel 'intinzator' de la maneta de ambreaj...se potriveste de la suzuki si honda..sau orice japoneza, posibil...dau bere sau bani pe un rahat din acela.. multumesc!

CARE MA POATE AJUTA CU CATEVA RASPUNSURI LA O CAPRA DIN 95. SIMPTOME : dupa curatat carb. facuta doar sincronizare de banc, pus nou filtru aer si ulei, schimbat ulei si bujii, PORNESTE DAR NU LA SFERT/ DUPA CE SE INCALZESTE MOTORU STA LA RELANTI IN 1300 ture daca o accelerez ori da sa moara motorul ori revine acceleratia dar la2-3mii nicidecum la 1300,/Pe toba se aud rateuri mici si in sarcina si relantiu / furtunele care se prind pe radiator scapa ulei exact la prinderea pe radiator desi sunt stranse la refuz, ...DECI ... 1.ce pot face sa nu mai piarda ulei 2. de la ce sunt simptomele cu relantiul si in sarcina 3.care sunt pozitile robinetului eu il am cu sageata inspre sa pus 4. pot pune robinet de pe un model din 91 care are doar un furtun de alimentare al carburatarelor mentionez ca cel care il am acum are 2 furtune ce alimenteaza carb. 5/ se poate face colortune la modelu asta95 cat de eficient este cat costa aprox. /////MOTORUL TRAGE BINE DE TOT INAFARA CELOR EXPUSE MAI SUS. SURUBURILE DE AMESTEC LE-am ajustat toate la 2,5 ture...;...astept sfaturile si raspunsurile voastre .MULTAM ANTICIPAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca iti agata ralantiul este datorat amestecului sarac. poate iti trage aer fals pe la admisii, poate din cauza o-ringurilor din carburatoare, mai ales cele de la porturile de sincronizare, poate la furtunul ca actioneaza rebinetul vacuumatic..sau poate din reglajul prost al plutitoarelor. sunt multe cauze, cert e faptul ca ai amestecul sarac, mai ales ca un motor cu amestec sarac porneste greu la rece si la cald merge mai ok. rateurile tot de la amestecul sarac sau aerul fals. pe termen lung amestecul sarac distruge un motor, mai ales ca astea sunt racite pe aer din cauza supraincalzirii! nu mai strange ca kuru suruburile in prostie nici la radiator nici la capacul culbutorilor, unde deja ai dus un filet din ce spuneai. uita-te si vezi ca la radiator sunt niste o-ringuri ce trebuie schimbate. bafta!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok daca amestecu esarac de ce miroase pe esapament a benzina?

? plutitoarele sunt reglate aprox. identik ...capacele la carburi sunt stranse bine referindu-ma la partea pe unde se regleaza carburile.. despre ce oringuri vorba la radiator ca eu nu am vazut niciunu decat saibe si e vorba de 2 radiatoare desfacute panacum.. alte ideii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer du-te la mecanic. daca amestecul este sarac sau trage aer fals, benzina nu este arsa total, de acolo mirosul. plutitoarele sunt reglate aprox identic?? adica? eu stiam ca trebuie regate la 14,6 +- 1mm. ale tale cum sunt? sunt vreo 5-6 o-ringuri prin carburatoare, in ce stare sunt? admisiile din cauciuc? furtunul de vacuum? capacele de la porturile de sincronizare? o-ringurile acestora? la radiator sunt o-ringuri...sau trebuia sa fie! uite aici pe schema, o-ring-urile nr 10! http://www.bikebandit.com/1994-suzuki-gsx600fw-new/o/m6177#sch260962

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai oringurile sunt toate ok. la radiator vine altfel la mine pris nu cum e schema data de tine, aer fals nust pund ar putea trage ca tot e stans nu gluma pe la admisie etc.. cei drept nu am facut sincronizarea s cred sa nu fie asta buba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci la radiator trebuie schimbate inele de etansare, uite aici nr 14 http://www.bikebandit.com/1991-suzuki-gsx600fm-katana/o/m6170#sch280145. si totusi nu cred ca strangand la refuz un surub nu mai trage aer fals. orice o-ring se aplatizeaza in timp si poti sa strangi pana se f'''e filetul si tot nu etanseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci la radiator trebuie schimbate inele de etansare, uite aici nr 14 http://www.bikebandit.com/1991-suzuki-gsx600fm-katana/o/m6170#sch280145. si totusi nu cred ca strangand la refuz un surub nu mai trage aer fals. orice o-ring se aplatizeaza in timp si poti sa strangi pana se f'''e filetul si tot nu etanseaza...

refuz adica nu ca taranu cat sa rup surubu..cat se simte la mana.. saptamana asta dau o fuga la streesu el e doctoru ei de obicei /acum ai idee robinetu de benzina merge schimbat cu unul care almenteaza cu un furtun carburatoarele ..ma gandeam sa fac un T prin care sa unesc cele 2futrune care alimenteaza bateria carb. pentru ca imi cam pierde benzina pe la robinetu actual care e prevazut cu 2iesiri la carburi si de aici ma tot gandesc sa traga aer naspa si sa nu alimenteze corect( simple presupuneri) cum ar trebui sa fie sageata ca sa fie spre ON nu pe PRI.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti si fete, am facut proba unui gsxf din '99 si totul era super ok doar ca in mers, in momentu in care luam mana de pe ghidon intra in voblaj de la incet spre tare. Care sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...