Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

salut. scuze de anunt.poate e cineva interesat.

Vand bujii NGK noi,4bucati ,35 lei/buc JR9C thread diameter Ø 12mm.

Cred ca astea sunt modelele pt care se potrivesc

Suzuki GSX 750 F KGR78A19894100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F LGR78A19904100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F MGR78A19914100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F NGR78A19924100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F PGR78A19934100 PS, 74 kw Suzuki GSX 750 F RGR78A1994498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F SGR78A1995498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F TGR78A1996498 PS, 72 kw Suzuki GSX 750 F VGR78A1997498 PS, 72 kw Suzuki GSX-R 750 JGR77B19884100/112 PS, 74/82 kw Suzuki GSX-R 750 KGR77B19894100/112 PS, 74/82 kw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Update :

 

I-am scos vreo 300 de ml de ulei si nu mai scoate fum , acum nivelul e putin peste L . Cred ca era putin in panta motocicleta cand am bagat uleiul, pentru ca azi am pus-o in pozitie inversa si imi arata nivel mult mai jos. Oricum, m-am chinuit putin dar a pornit pana la urma.

 

Fac o paranteza aici : mi-a zis un prieten la telefon ca se ineaca si din cauza ca de depoziteaza in carburator benzina si mizerii (vorba lui) iar cand dai sa o pornesti se ineaca. Solutia (lui) : motocicleta pornita cat de des posibil, cam la 2-3 zile macar cate 5-10 min, daca nu se face uz zilnic ... pareri ?

 

Oricum in primavara ii schimb bujiile si o sa ii curat carburatoarele, trebuie sa schimb si gumele.

 

Am mers cu ea vreo 20 de km azi, i-am bagat benzina de 100, am tras de gaz pana pe la 8.000 de turatii si merge bine. Citisem undeva ca au motoare indestructibile , asta daca sunt intretinute bine.

 

post-57306-0-41973000-1420486668_thumb.jpg post-57306-0-51535400-1420486615_thumb.jpg

 

 

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut in cartea tehnica arata foarte bine, injectie de ulei, atata timp cat pui ulei in ea nu se strica

 

nu cred ca este o solutie sa o pornesti zilnic, depinde de cum a fost intretinuta si de cati km are la activ

 

a mea are 24500km acum si nu scoate fum niciodata, am lasat-o la depozitat cu bateria pe ea si aditiv pentru carburatoare in rezervor


» Post actualizat in 06 Jan 2015 09:16

trebuie sa tragi soclul si porneste de fiecare data, bineinteles ca doar la rece, la cald nu mai este nevoie, si eu astept sezonul, ma pregatesc de bujii iridium si ulei 10w60

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut in cartea tehnica arata foarte bine, injectie de ulei, atata timp cat pui ulei in ea nu se strica

 

nu cred ca este o solutie sa o pornesti zilnic, depinde de cum a fost intretinuta si de cati km are la activ

 

a mea are 24500km acum si nu scoate fum niciodata, am lasat-o la depozitat cu bateria pe ea si aditiv pentru carburatoare in rezervor

» Post actualizat in 06 Jan 2015 09:16

trebuie sa tragi soclul si porneste de fiecare data, bineinteles ca doar la rece, la cald nu mai este nevoie, si eu astept sezonul, ma pregatesc de bujii iridium si ulei 10w60

 

A mea are peste 53.000 de km, luata la 46.000 km acum aproape un an - e din 1999. Oricum o folosesc si iarna, mai putin cand ninge, pentru ca aici strazile sunt curate si temperaturile destul de ok.

 

O pornesc cu socul tras la rece tot timpul, in ultima vreme am inceput sa folosesc metoda descrisa mai sus de un coleg , adica :

 

- ii dau o cheie fara soc tras, daca da semne ca vrea sa plece o las sa moara

- trag socul pe la 50%, inca o cheie si accelerez usor.

- daca pleaca accelerez putin si o las cu socul tras cam 1 min, daca vrea sa urce peste 2.500 - 3. 000 de turatii ii mai iau din aer

- dupa un minut accelerez usor din nou si ii iau socul

 

Am avut probleme mai mari de 3 ori anul trecut si ieri, cand nu a vrut sa plece chiar deloc (dupa ce a ramas cateva zile nepornita ...).

 

post-57306-0-19673100-1420560783_thumb.jpg post-57306-0-97257700-1420560793_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update :

 

I-am scos vreo 300 de ml de ulei si nu mai scoate fum , acum nivelul e putin peste L . Cred ca era putin in panta motocicleta cand am bagat uleiul, pentru ca azi am pus-o in pozitie inversa si imi arata nivel mult mai jos. Oricum, m-am chinuit putin dar a pornit pana la urma.

 

Fac o paranteza aici : mi-a zis un prieten la telefon ca se ineaca si din cauza ca de depoziteaza in carburator benzina si mizerii (vorba lui) iar cand dai sa o pornesti se ineaca. Solutia (lui) : motocicleta pornita cat de des posibil, cam la 2-3 zile macar cate 5-10 min, daca nu se face uz zilnic ... pareri ?

 

Oricum in primavara ii schimb bujiile si o sa ii curat carburatoarele, trebuie sa schimb si gumele.

 

Am mers cu ea vreo 20 de km azi, i-am bagat benzina de 100, am tras de gaz pana pe la 8.000 de turatii si merge bine. Citisem undeva ca au motoare indestructibile , asta daca sunt intretinute bine.

 

attachicon.gif10923766_864228216932786_4599721791080221763_n.jpg attachicon.gif10906293_862744447081163_969751309785087177_n.jpg

Cu robinetul de benzina cum stai?

Inchide etans?

Eu am patit o data o faza nasoala....Am lasat-o peste iarna si in primavara cand am pornit-o imi intrase benzina in ulei si evident ca nivelul era ridicat.

Legat de fiabilitate,da sunt foarte tari.A mea avea 86000 cand am vandut-o,dar sigur nu erau reali :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci tb sa verifici carburatoarele cred, uite nici eu nu am pornit-o de 3 sapt, ma duc sa verific

 

ultima data dupa tot aprox 3 sapt, am uitat sa trag soclul, a pornit cateva sec, pe urma cu soclu cateva sec, a 3-a oara nu s-a mai oprit, banuiesc ca normal era sa umplu carburatoarele prima data.....


» Post actualizat in 06 Jan 2015 17:32

prima!! umplut carburatoare cateva sec, soclu jumatate si cheie, a scazut dupa cateva sec la 1000rpm, pe urma a urcat la 4000rpm, tb sa reduc de fiecare data soclul in 2 trepte

 

dupa cateva sec se tureaza foarte tare la 4000-5000rpm si tb sa reduc iar la 2000rpm

 

am lasat-o sa mearga 2-3 min, abia astept sa se faca 10grd afara :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am idee cum sa verific daca robinetul de benzina e inchis etans, dar nu am vazut sa picure benzina sau sa fie umed imprejur. Cand o las in garaj peste noapte se simte un miros lejer de benzina in aer, dar mi s-a zis ca e normal la motoarele pe carburator. Cel de pe rezervor ramane ridicat putin de tot, cca 1 mm, si vara se simte mai tare mirosul, dar nu exagerat. O fii din cauza aia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu miroase a benzina, niciodata nu a mirosit, tb sa verifici nivelul in carb, si robinetul daca inchide corect

 

pe ce pozitie tii robinetul?

 

Cu sageata in jos, deci pe ON din cate stiu eu. In primavara o duc la mecanic sa ii regleze carburatia si o sa schimb si bujiile, apoi vedem daca mai face probleme la pornire ... iarna, pt ca vara nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e musai sa curga pe langa.

La mine nu a curs si s-a dus direct in motor...

Cand am pornit-o a inceput sa trosneasca :crack:

Se aprindea benzina in spatele pistonului,dar tot n-a crapat.Degeaba nu ii se zicea Katana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Nu de mult am cumparat un Suzuki Gsx 600 f din 88.Motorul are ceva piese lipsa deci nu il voi putea face functional.

Deci prin urmare va trebui sa il dezmembrez.Motocicleta e facuta bucati pt comenzi 0761774249 Marius

post-28762-0-60295200-1421002532_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah intrebare de baraj ... cum se intinde lantul ?
Eu pana acum am fost tot la mecanic cu ea, nu am indraznit sa ma bag la intinderea lantului (desi stiu ca e o banalitate pentru marea majoritate). M-am uitat prin cartea tehnica, dar as prefera sa imi spuna cineva din experienta proprie cum se face exact la Katana (sau daca exista si vreun video demonstrativ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah intrebare de baraj ... cum se intinde lantul ?

Eu pana acum am fost tot la mecanic cu ea, nu am indraznit sa ma bag la intinderea lantului (desi stiu ca e o banalitate pentru marea majoritate). M-am uitat prin cartea tehnica, dar as prefera sa imi spuna cineva din experienta proprie cum se face exact la Katana (sau daca exista si vreun video demonstrativ).

Cam asa e si la katana

Slabesti roata si apoi incepi sa dai de suruburile astfel incat sa fie la fel in ambele parti.

Apoi te pui pe ea si stai asezat.Cineva sa miste de lant in sus si in jos si sa vada cat variaza.In principiu nu tre sa se miste mai mult de 2,5 cm.

Cam asta e tot:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti EBC sinter nu semisinter ar fi de preferat , am avut si au fost bune ,nu au mancat din disc. Acum am brembo sinter si la fel de multumit pana acum ,parca un pic mai bune ca ebc-urile . Trw am avut pe spate(sinter) ,acceptabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru ulei HIFLO cu cap hexagon? sau k&n?

 

mersi @claman o sa caut sinter

 

ulei motul 7100 10w60 se preteaza sau este prea gros

sau 15w50 ?


» Post actualizat in 20 Jan 2015 22:14

am gasit BRENTA SINTER ptr spate, EBC SINTER numai pe fata vad ca se gasesc, cred ca le combin asa :)


» Post actualizat in 20 Jan 2015 22:19

si la filtre de aer nu gasesc decat HIFLO, sunt ok?

Editat de boaska
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, deci vreau neaparat sa pun ngk ix, in manual zice cr9ek iar eu vreu sa pun cr9eix, dar cr9eix au 0.8-1mm distanta la electrod asta inseamana ca trebuie sa reglez cu lera la 0.6mm.....asa ca o sa pun bujii reci cr10eix care vin direct cu 0.6mm , sper sa nu ma pripesc cu bujii reci mai ales ca eu merg loca :))

 

ce parere aveti? se preteaza bujii reci la un tourer?

 

mda, revin, se pare ca orice as cumpara trebuiesc reglate la 0.6mm, in carte scrie 0.6-0.7mm

Editat de boaska
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune bujiile recomandate, oricum trebuie reglata distanta. Fara iridium, tritium, uranium si alte balarii ca nu face diferenta la motoarele noastre.

Hai cu vara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...