Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Da jos ceasul, ia o bormasina si invarte pe invers. Foloseste un cablu de kilometraj. Am vazut pe net pe cineva facand asta. Acum nu stiu in practica daca merita, dar poti incerca.

» Post actualizat in 26 Sep 2016 10:14

Si de 3 zile sunt posesorul, pe langa gsx750f din 92 modificat, si al unui gsxf1100 din 89. E vorba de data asta de o motocicleta cam abandonata de vreo 10 ani sub o terasa, pe care vreau sa o salvez, restaurez fara modificari.

» Post actualizat in 26 Sep 2016 10:21

La achizitie arata cam asa:

» Post actualizat in 26 Sep 2016 10:25

Daca tot am intrat sa pun o poza cu cainele pe platoul Ciocanu. E un caine bun care ma plimba fara probleme :-)

post-40134-0-86398400-1474885147_thumb.jpg

post-40134-0-86154500-1474885188_thumb.jpg

post-40134-0-66335300-1474885262_thumb.jpg

post-40134-0-80501600-1474885494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salutare....cine ma poate ajuta cu niste date/informații despre suzuki gsf400...stiu ca nu e in categoria topicului. .dar poate e cineva amabil si cunoscător al acestui motor. Va multumesc si asfalt uscat cand vine timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu.

» Post actualizat in 09 Jul 2017 15:53

Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu.

post-5978-0-15591900-1499615582_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cam mort topicul asta ... eu de cand am schimbat utilajul nu am mai intrat pe aici. Postez o poza cu motorul meu de acum doi ani, am facut Italia-Romania cu ea, cu nevasta, cu bagaje ... tine bine la drum. Nu am vandut-o de rea sau de veche, ci pentru ca am trecut la o cilindrata mai mare.

 

post-57306-0-11713700-1502126024_thumb.jpg

 

Cat despre capacul spart, se gasesc pe e bay sau pe subito.it. la preturi destul de ok.

 

Exemplu : http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-DEL-MOTORE-DX-COPERTURA-PER-SUZUKI-GSF-600-GSX-750-GSXR-GSX-R-750-/232390717617?hash=item361b90f0b1:g:UyAAAOSwPWRZU7nU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare !

 

Vreau sa schimb gumele pe 650F-ul meu. Am momentan PR4 dar as vrea sa incerc PR4 GT. Problema e ca aparent, cei de la Michelin nu fabrica modelul asta de guma pe 160, cat mi-ar trebui mie. Cea mai mica marime pe care am gasit-o este de 170.

 

Intrebarea mea : a mai pus cineva pe F650 (2008 and newer) guma spate mai mare de 160 ( cat e de la mama lui ) ?

 

Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a pus pe bandit 600 cauciuc de 160, de fabrică fiind 150. Se poate monta, nu stă cum trebuie, are o formă de ciupercă. Pentru un cauciuc mai lat trebuie o jantă mai lată de la 5j la 5.5 sau 6j ,hai că la mașină mai merge dar nu te juca, în caz de ceva vei rămâne fără talon plus că nu o să mai fie la fel debl manevrabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut guma de 170 pe GSX ul meu, insa am revenit la 160 cand a trebuit sa o schimb. Daca faci un accident pot sa iti faca probleme chiar daca nu e vina ta din cauza cauciucului. Nu ti-as recomanda modelul PR4 GT, eu l-am montat pentru drumul dus-intors la Nordkapp, insa pe mijloc a ramas tare si pe laturi s-a consumat binisor, diferenta de durime a cauciucului e notabila. Mai bine PR4 , care oricum te tin intre 12-15 mii de km.

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Fix aia m-ar interesa, anume sa fie mai tare pe centru, dar la fel de moale pe laterale.

Consumul nu e unform, si undeva pe la 10k km diferenta e notabila. Al meu PR4 GT are acum in jur de 14k km, mai are carne pe el dar e cam de schimbat datorita diferentei mari intre mijloc si laterale. Si 14k km oricum ii faceam cu PR4 normale, insa cu un consum uniform pe tot cauciucul. Eu unul nu o sa mai imi iau cauciuc GT, probabil e mai bun pentru RT, FJR, etc. Vreau sa incerc Metzelr Roadtec 01, am citit chestii bune despre ele. Dupa 4 trenuri de PR3 si PR4 imi ajunge ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma interesau GT-urile ca sa nu mai stau cu teama ca mi se patratesc dupa un drum pe autostrada ( nu prea ma impac cu autostrada, dar in unele cazuri e singura varianta ok ). Cu PR4 normale nu am avut probleme. La stilul meu de mers nu am simtit niciodata ca aluneca, am putut sa si inchid spatele.

 

Roadtec 01 ar fi a2a varianta luata in calcul de mine, dar din ce review-uri am vazut, nu ar rezista asa mult ca PR4.


» Post actualizat in 29 Sep 2017 11:21

Salut !

 

Revin cu o intrebare legata de lumini. Tocmai ce am observat ca mi s-a ars becul pe faza scurta :rusinica: (noroc cu proiectoarele ca altfel trebuia sa merg cu lunga). De ceva vreme ma bate un gand sa pun LED. Am vazut ca pe faza scurta la 650'ul meu, trebuie H7.

Intrebarea mea e : a mai pus cineva pe modelul asta LED? daca da, ce model?

 

Stiu ca becurile pe LED au si niste fante care sa faciliteze racirea :scratch: (nu dati cu pietre, nu sunt expert) si am auzit discutii la alti oameni cum ca au avut probleme cu spatiul din far cand au incercat sa monteze asa ceva in locul becurilor obisnuite.

 

PS : Daca stiti si un magazin fizic in Bucuresti unde as putea sa gasesc eventualele voastre recomandari, ar fi perfect.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare!

Sunt pe cale sa achizitionez o Katana 600 din '98, am vazuto si am observat ca are suspensia fata destul de moale. De exemplu, pe loc cand ma apas pe ghidoane se comprima relativ usor si revine cam repede. Am mai incercat lucrul asta la o Katana 750 din 2002 si la un bandit din 2002, ambele raspunzand diferit fata de prima ( se comprima ceva mai greu si revine la fel de greu). Din ce am mai citit, am inteles ca la modelele fabricate pana in 2000 ar fi un model de furca mai slab, iar dupa 2000 a fost pusa una imbunatatita.

Intrebarea e: credeti ca e normal ca furca sa reactioneze asa, sau are probleme si ii trebuie revizie?

Mentionez ca nu am mers cu ea pentru ca era cam ud pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...