Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti intari furca doar dintr-un singur reglaj(damping), cel din capetele jambelor, trebuie sa invarti in sens orar pentru intarire. Iar pentru amortizorul spate e ceva mai complicat pentru ca ai mai multe reglaje, iti las o postare in care cineva a explicat destul de clar cum sa o reglezi. Nici eu nu stiam ca pot regla rebound-ul pana sa citesc asta, am mai strans doua trepte si acum se simte mult mai bine spatele.

image.thumb.png.98e86c4eeda3df77ad8490b206a796e1.pngimage.thumb.png.c7d8cba32347e9e2a1ef9e77da48a07b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut domnilor.

De vreo doua zile tot caut pe net despre „Timing Retard Eliminator” - TRE. În mare este vorba despre un mic dispozitiv electronic care, atasat circuitului electric, ar imbunatati acceleratia in treptele 1,2, 3 si 4. M-am documentat doar pentru suzuki gsx 650f.

Asadar, atasez caracteristicile dispozitivului: 

„Suzuki have retarded the ignition timing of the first 4 gears on the most of its latest models. This restriction is applied by Suzuki to limit the available torque in low speeds for road safety.
Our Smart TRE bypasses this restriction and gives the optimal map to all gears for maximum performance.
The Smart TRE will also disable the speed limiter to all 1000cc+ models

SmartMoto has created this new version of the popular TRE mod which is smart and does not affect the map of Neutral, while it gives the unrestricted 5th gear signal when any other gear is selected. Also, we gave special attention to durability; we enclose the whole product into special high grade resin like the most motorcycle manufacturers do in similar applications.

Key Features

Bypasses the Timing Restriction of the first 4 gears

Improves the throttle response and releases maximum torque

Does not affect Neutral like the cheap TRE versions

Plug and play design, no wire cutting required

Compatible with the Power CommanderTM and the Bazzaz Z-FiTM.

Disables the Speed limiter on all 1000cc+ models”

 

De curiozitate, am decis sa caut mai mult decat atat. Dispozitivul asta ar pacali intr-un fel sau altul ECU si ii transmite mereu informatia ca motocicleta este in permanenta in treapta 5 de viteza. De aici apare in permanenta si pe bord doar treapta 5. Pe unele siteuri am citit ca nici neutral (0) nu mai vede și nici ledul verde nu il aprinde cand este in aceasta pozitie. Producatorul spune totusi ca nu afecteaza acest lucru, totodata afland si ca pe neutral, motoreta are o alta harta de injectie.

Cu informatiile astea, ecu nu  limiteaza in niciun fel cuplul dezvoltat in treptele 1,2,3,4. Mi-e greu sa cred ca cineva s-a gandit sa limiteze un Gsx 650f, care are aproape 90 de cai. 

 

1. Are cineva mai multe informatii despre acest TRE? 

2. Se gaseste pe ebay si costa aprox 30 lire. Are cineva cont si ma poate ajuta sa comand? ..si daca mai sunt doritori

 

 

s-l300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta.

 

Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F)

 

Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou.

 

Mersi ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ WotRU2Me, warlock : Multumesc frumos pentru raspunsuri ! Inca nu am ajuns sa desfac nimic pentru ca nu am motoreta disponibila saptamana asta. Am zis sa ma interesez din timp de bec, pana in weekend cand ma si apuc de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Ciprian_B a spus:

Salutare!

 

Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta.

 

Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F)

 

Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou.

 

Mersi ! 

 

Îți trebuie un bec R5W 

P21/5  este la poziție/ frână

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou.

 

Multumesc!

5 hours ago, lookster123 said:

Salutare,

 

Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou.

 

Multumesc!

Gata am rezolvat. O sa va anunt daca era de la CDI sau nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare!

Cum a venit primăvara si e puțin mai cald afară, e vremea sa ma apuc de meșterit la motocicleta.

 

Am in plan sa fac următoarele lucruri:

- curăț etrierii si ung ghidajele cu vaselina 

- ung cablurile de accelerație/soclu/ambreiaj cu vaselină lichidă

- mai adaug ceva vaselină pe la schimbator, pedală frâna si pe unde mai trebuie

- schimb bujiile

- schimb bec faza scurtă

- curatat/uns lant

- schimb cauciuc față

- schimb furtun alimentare benzină

- schimbare garnituri robinet benzina (cele vechi s-au gandit sa cedeze fix la vreo săptămână după ce am bagato la hibernat si a facut ditamai balta de benzina in garaj + vopseaua arsa pe carena )

As mai vrea sa verific rulmenții rotilor, si sa mai adaug ceva vaselină daca e nevoie, dar aici nu prea stiu cum sa fac verificarea, si nici ce vaselina sa pun. Presupun ca e ok o vaselină de temperatura si am una de la Divinol pe baza de litiu pentru rulmenți, pe care scrie ca rezistă până pe la 180 grade.

 

Ce verificări/operații ar trebui sa mai fac pentru a fi sigur ca merge in parametri?

 

P.S: Carburatoarele nu cred ca trebuie sincronizate deoarece ultima data motorul functiona destul de bine, uleiul si filtrele nu le schimb momentan, deoarece abia au vreo 4000km, furca inca nu curge :)).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare tuturor! Pe la sfârșitul săptămânii viitoare mă duc să vizionez un GsxF 750 din 2000 în vederea achiziției. Care sunt aspectele pe care ar trebui să le am în vedere, punctele slabe ale motocicletei? 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@valentin.urda

Nu e târziu. Am văzut-o dar nu am cumpărat-o. Motocicleta e stată de doi ani, vânzătorul nu are permis. Nu am putut să o pornim, bateria era moartă așa că a rămas să mă sune când o pornește. A dus-o în service, azi mi-a trimis video cu ea mergând. I-a fost schimbată bateria, bujiile, făcută carburația... Mai are de lucru la ea, rezervorul e plin de rugină... Aștept să o aducă în stare decentă și apoi voi vedea dacă o iau. Momentan sunt pro achiziție dar vreau să o iau pe roțile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate se repara, mai greu e cu rezervorul.. 

Am vazut ca mai au mici probleme pe la carburatie/vacuum si conexiunea dintre carburator si motor care se crapa in timp si trage aer fals. Problemele la carburatie apar cand umbli si le dereglezi, fara cineva proiceput le reglezi cam greu. Dar daca merge bine, si nu iti bagi nasul aiurea merge mult timp fara probleme, a mea are cel putin 5 ani (2 la mine) de cand nu a umblat nimeni la carburatie si merge impecabil. 

Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei.

Te mai poti uita la frane, furca, rulmenti, lant, scurgeri de ulei pe la motor, chestii generice pentru toate motocicletele.

Oricum piesele de schimb sunt destul de ieftine si le gasesti usor, nu trebuie sa iti faci griji pentru asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, 

 

Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. 
cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. 
in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) 

cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . 

cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. 
dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) 

am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . 

am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu  - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras chiar daca turatia coboara la ralanti.
cand pun a1-a da sa smunceasca putin :)

 

ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? 

sa fie de la ulei ?
posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? 
poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? 

 

idei ? sugestii ?

Salutare, 

 

Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. 
cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. 
in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) 

cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . 

cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. 
dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) 

am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . 

am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu  - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras. 

 

ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? 

sa fie de la ulei ?
posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? 
poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? 

 

idei ? sugestii ?

 

Editat de latenightevents
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...