valentin.urda Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Poti intari furca doar dintr-un singur reglaj(damping), cel din capetele jambelor, trebuie sa invarti in sens orar pentru intarire. Iar pentru amortizorul spate e ceva mai complicat pentru ca ai mai multe reglaje, iti las o postare in care cineva a explicat destul de clar cum sa o reglezi. Nici eu nu stiam ca pot regla rebound-ul pana sa citesc asta, am mai strans doua trepte si acum se simte mult mai bine spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Va salut domnilor. De vreo doua zile tot caut pe net despre „Timing Retard Eliminator” - TRE. În mare este vorba despre un mic dispozitiv electronic care, atasat circuitului electric, ar imbunatati acceleratia in treptele 1,2, 3 si 4. M-am documentat doar pentru suzuki gsx 650f. Asadar, atasez caracteristicile dispozitivului: „Suzuki have retarded the ignition timing of the first 4 gears on the most of its latest models. This restriction is applied by Suzuki to limit the available torque in low speeds for road safety. Our Smart TRE bypasses this restriction and gives the optimal map to all gears for maximum performance. The Smart TRE will also disable the speed limiter to all 1000cc+ models SmartMoto has created this new version of the popular TRE mod which is smart and does not affect the map of Neutral, while it gives the unrestricted 5th gear signal when any other gear is selected. Also, we gave special attention to durability; we enclose the whole product into special high grade resin like the most motorcycle manufacturers do in similar applications. Key Features Bypasses the Timing Restriction of the first 4 gears Improves the throttle response and releases maximum torque Does not affect Neutral like the cheap TRE versions Plug and play design, no wire cutting required Compatible with the Power CommanderTM and the Bazzaz Z-FiTM. Disables the Speed limiter on all 1000cc+ models” De curiozitate, am decis sa caut mai mult decat atat. Dispozitivul asta ar pacali intr-un fel sau altul ECU si ii transmite mereu informatia ca motocicleta este in permanenta in treapta 5 de viteza. De aici apare in permanenta si pe bord doar treapta 5. Pe unele siteuri am citit ca nici neutral (0) nu mai vede și nici ledul verde nu il aprinde cand este in aceasta pozitie. Producatorul spune totusi ca nu afecteaza acest lucru, totodata afland si ca pe neutral, motoreta are o alta harta de injectie. Cu informatiile astea, ecu nu limiteaza in niciun fel cuplul dezvoltat in treptele 1,2,3,4. Mi-e greu sa cred ca cineva s-a gandit sa limiteze un Gsx 650f, care are aproape 90 de cai. 1. Are cineva mai multe informatii despre acest TRE? 2. Se gaseste pe ebay si costa aprox 30 lire. Are cineva cont si ma poate ajuta sa comand? ..si daca mai sunt doritori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Acum 9 minute, cata207 a spus: 2. Se gaseste pe ebay si costa aprox 30 lire. Mai bine bagi benzina de banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 Salutare! Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta. Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F) Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou. Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 Poate scrie pe el cand il demontezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 P21/5W,5W https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2008-gsx650f-motorcycles/rear-combination-lamp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 @ WotRU2Me, warlock : Multumesc frumos pentru raspunsuri ! Inca nu am ajuns sa desfac nimic pentru ca nu am motoreta disponibila saptamana asta. Am zis sa ma interesez din timp de bec, pana in weekend cand ma si apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 (editat) Acum 4 ore, Ciprian_B a spus: Salutare! Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta. Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F) Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou. Mersi ! Îți trebuie un bec R5W P21/5 este la poziție/ frână Editat Octombrie 8, 2019 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 Acum 14 ore, claman a spus: Îți trebuie un bec R5W P21/5 este la poziție/ frână Mersi claman ! Am cumparat aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lookster123 Postat Octombrie 23, 2019 Share Postat Octombrie 23, 2019 Salutare, Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou. Multumesc! 5 hours ago, lookster123 said: Salutare, Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou. Multumesc! Gata am rezolvat. O sa va anunt daca era de la CDI sau nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Ianuarie 6, 2020 Share Postat Ianuarie 6, 2020 @lookster123 A fost CDI-ul de vina, sau altceva? Sunt curios care a fost rezolvarea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lookster123 Postat Ianuarie 28, 2020 Share Postat Ianuarie 28, 2020 Da CDI-ul a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Salutare! Cum a venit primăvara si e puțin mai cald afară, e vremea sa ma apuc de meșterit la motocicleta. Am in plan sa fac următoarele lucruri: - curăț etrierii si ung ghidajele cu vaselina - ung cablurile de accelerație/soclu/ambreiaj cu vaselină lichidă - mai adaug ceva vaselină pe la schimbator, pedală frâna si pe unde mai trebuie - schimb bujiile - schimb bec faza scurtă - curatat/uns lant - schimb cauciuc față - schimb furtun alimentare benzină - schimbare garnituri robinet benzina (cele vechi s-au gandit sa cedeze fix la vreo săptămână după ce am bagato la hibernat si a facut ditamai balta de benzina in garaj + vopseaua arsa pe carena ) As mai vrea sa verific rulmenții rotilor, si sa mai adaug ceva vaselină daca e nevoie, dar aici nu prea stiu cum sa fac verificarea, si nici ce vaselina sa pun. Presupun ca e ok o vaselină de temperatura si am una de la Divinol pe baza de litiu pentru rulmenți, pe care scrie ca rezistă până pe la 180 grade. Ce verificări/operații ar trebui sa mai fac pentru a fi sigur ca merge in parametri? P.S: Carburatoarele nu cred ca trebuie sincronizate deoarece ultima data motorul functiona destul de bine, uleiul si filtrele nu le schimb momentan, deoarece abia au vreo 4000km, furca inca nu curge :)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 Salut, Stie cineva unde găsesc de vânzare o galerie evacuare Suzuki gsxf 750 1998-2006 (katana). Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 Salutare tuturor! Pe la sfârșitul săptămânii viitoare mă duc să vizionez un GsxF 750 din 2000 în vederea achiziției. Care sunt aspectele pe care ar trebui să le am în vedere, punctele slabe ale motocicletei? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 (editat) @Motojurnal Acum e cam tarziu sa iti mai scriu cate ceva.. Ai vazut motocicleta? ai cumparat-o? :)) Editat Mai 26, 2020 de valentin.urda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 28, 2020 Share Postat Mai 28, 2020 @valentin.urda Nu e târziu. Am văzut-o dar nu am cumpărat-o. Motocicleta e stată de doi ani, vânzătorul nu are permis. Nu am putut să o pornim, bateria era moartă așa că a rămas să mă sune când o pornește. A dus-o în service, azi mi-a trimis video cu ea mergând. I-a fost schimbată bateria, bujiile, făcută carburația... Mai are de lucru la ea, rezervorul e plin de rugină... Aștept să o aducă în stare decentă și apoi voi vedea dacă o iau. Momentan sunt pro achiziție dar vreau să o iau pe roțile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Iunie 4, 2020 Share Postat Iunie 4, 2020 Toate se repara, mai greu e cu rezervorul.. Am vazut ca mai au mici probleme pe la carburatie/vacuum si conexiunea dintre carburator si motor care se crapa in timp si trage aer fals. Problemele la carburatie apar cand umbli si le dereglezi, fara cineva proiceput le reglezi cam greu. Dar daca merge bine, si nu iti bagi nasul aiurea merge mult timp fara probleme, a mea are cel putin 5 ani (2 la mine) de cand nu a umblat nimeni la carburatie si merge impecabil. Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei. Te mai poti uita la frane, furca, rulmenti, lant, scurgeri de ulei pe la motor, chestii generice pentru toate motocicletele. Oricum piesele de schimb sunt destul de ieftine si le gasesti usor, nu trebuie sa iti faci griji pentru asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 (editat) Salutare, Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras chiar daca turatia coboara la ralanti. cand pun a1-a da sa smunceasca putin ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? sa fie de la ulei ? posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? idei ? sugestii ? Salutare, Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras. ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? sa fie de la ulei ? posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? idei ? sugestii ? Editat Iunie 22, 2020 de latenightevents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 31, 2020 Share Postat Iulie 31, 2020 Salut grup! Mă alătur cu bucurie posesorilor de GSXF. Băbuța e din 2000, 750cm³ și chef de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Salut ! Am decis sa schimb categoria, asa ca las anuntul si aici, poate face cu ochiul cuiva : https://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsx650f-din-2008-IDdWV46.html Numai bine, Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariuszmeu Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 salut. nou venit, nou intrat in categorie, nou posesor de motor gsx750f din 2005 .pacat, insa , ca nu mai prea intra lumea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Pai nu se strica astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 11, 2020 Share Postat Noiembrie 11, 2020 Nu se prea strică și culmea, deși pe carburație, pornesc fără probleme și dimineața la 6⁰C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
De 3 Lei CuiE Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 La 04.06.2020 la 9:34, valentin.urda a spus: Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei. Salutare! Ai avut aceasta problema la motor? Daca da, cum ai rezolvat-o? Din pacate, am avut/am aceasta problema. A lucrat „cineva priceput” la ea, dar, aseara am pornit-o prima data anul asta si am observat ca robinetul pe interior este umed. Trebuie înlocuit robinetul sau este suficient sa achizitionez un kit de reparatie? Multumesc! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.