Jump to content

Recommended Posts

Se poate inlocui, dar implica si schimbatul carenelor spate. Si nu cred ca se gasesc prea usor.

Edit: Am vazut prea tarziu postul lui @TETEA. 

Edited by valentin.urda

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfai .. 

 

astept sa vad daca iau inapoi motocicleta week-endul asta. 

 

Am lasat-o pentru revizie generala ... ulei, filtre, furca, carburatoare, bujii ( una s-a rupt in motor la desfacere ) , plus alte maruntisuri ( dat jos manerele cu incalzire si pus manere stock, dat jos indicator treapta, dat jos buton avarii, dat jos xenon  plus aste mizerii improvizate ce mai erau pe ea ) 

 

Nu am zis nimica de culbutori la mecanic, si cred ca e tarziu sa il rog acuma dupa ce a carenat motocicleta inapoi . 

 

o singura chestie nu am reusit ... motocicleta are filtru aer sport, si am vrut filtrul normal, insa mi-a spus ca trebuie sa fac rost de ceva chestie pe care se monteaza filtrul intrucat cel sport vine cu suportul lui acolo . 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salut!

Am un GSX750F din 2002 și vreau să vă expun următoarea situație, pentru eventuale păreri, soluții, dacă a mai întâlnit cineva situația și mă poate ajuta.

Am o problemă la pornirea balenei și asta se intâmplă dacă stă mai multe zile fără să o pornesc (peste 7 zile).

Ce se întâmplă:

- aseară, am pornit-o , am tras socul (cam jumătate), a pornit la prima cheie, a mers 2-3 minute și s-a oprit;

- după acest episod, am mai încercat să o pornesc până mi-a murit bateria;

- am luat o baterie auto, am pus clești, nimic;

- am vorbit cu fostul proprietar și mi-a dat soluția (o știam dar mi se pare un pic greoaie în condițiile în care, pornind-o regulat la interval de 3-4 zile, pornește de fiecare dată la prima cheie);

- soluția: pusă benzină într-un bidon de jumătate de litru, ridicat rezervorul cât să pot scoate furtunul de alimentare care vine în filtru, racordat bidonul cu un furtun la filtru, turnat benzină în carburatoare, scos furtunul improvizat, racordat alimentarea, dat la cheie și... PORNIT DIN PRIMA! bun...

- am lasat-o să meargă cam 5 minute, am oprit-o pentru 15 minute cât m-am echipat să dau o tură, m-am întors la balenă, am pornit-o, iar în momentul în care am ieșit pe stradă să-i dau gaz, A MURIT și n-a mai pornit;

Menționez că robinetul a fost pe poziția RES și ON. N-am încercat să-l pun pe PRI, mi-a fost teamă că se îneacă și n-o mai scot la capăt cu ea.

Cam asta e...

Dacă mă poate ajuta cineva cu o soluție (în afara celei menționate)...

 

PS: Am postat această problemă și pe alt topic, dacă este prea mult, rog să acceptați scuze, iar moderatorii să-l păstreze pe cel potrivit. MULȚUMESC!

 

Edited by De 3 Lei CuiE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca ai rezolvat pana acum, dar presupun ca nu.

Cam aceiasi problema am avut-o si eu la prima pornire din primavara (nu chiar prima, dar prima dupa vreo luna de stat). In iarna cat a stat in garaj, i-am facut revizia complet si am schimbat filtrul de benzina si furtunul care vine de la rezervor in filtru. Am pus un furtun mai lung cu vreo 10 cm, iar acesta ridica oarecum filtrul in sus. Cum ziceam, dupa o pauza de vreo luna in care nu am pornito am incercat sa ii dau cheie... si nimic... am omorat bateria, am luat curent de la masina si am tot incercat vreo ora sa o pornesc fara nici un rezultat. Am inceput cercetarile, si am observat ca filtrul de benzina era gol, chiar daca rezervorul era plin, iar atunci cand invartea nu picura de loc in filtru. Am ridicat vreo 10-15 cm rezervorul si a inceput sa curga benzina in filtru, iar apoi a pornit imediat. Problema la mine era ca furtunul era prea lung si tinea filtrul ridicat astfel incat obstructiona curgerea.

Problema la tine e posibil sa fie asemanatoare, de la filtru infundat, sau pozitia proasta, sau furtune de vacuum crapate. Dupa ce sta cateva zile, se evapora benzina din carburatoare si probabil ca nu reuseste sa traga din rezervor. Eu te sfatuiesc sa schimbi filtrul de benzina si sa incerci sa verifici macar vizual furtunele de vacuum.

Nu e nici o problema daca lasi putin pe modul PRI, carburatoarele nu se incarca atat de repede. In situatia ta poti incerca sa o pui pe PRI 20-30 secunde inainte de pornire sa vezi daca are vreun efect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Mulțumesc de ajutor!

Am considerat oportun s-o duc la necanic. În afară de această problemă, mi-am dorit și o verificare generală: carburatoare, bujii, distribuție, electric, etc. Voiam o pregătire pentru drumuri lungi. Ciudat este că în trecut, am avut un GSX 600 F și aveam problema expusă doar la prima pornire, primăvara. După prima pornire, nu mai aveam această problemă nici dacă stătea nepornită 2 luni.

Toate bune!   🍺

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, ASU11 a spus:

daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele.

 

Salut!

Mare dreptate ai!

Asa am inteles, carburatoarele erau murdare.

Toate bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cineva interesat de un GSXF 750 din 2000 ? are aproape 78000 de km parca, eu am cumparat-o anul trecut insa e cam grea si puternica pt mine. 

as vreau un cbf 600 sau un choperash, ori eventual un VFR 800 pe injectie. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...