Sari la conținut

Totul despre carburatoarele comunistelor rusesti......


Mike06
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incearca la 540 grade adica 3 pi. =????

 

 

:scratch:

 

 

pi=3,14..... si e o constanta ... daca taceai filozof ramaneai...... ...iar aia cu carasu ..de prost gust frate... si eu am auzit destule cas de pe la Tulcea..... si la mine carasu e mai baban ....

 

gradu ....well ..uitate pe wikipedia ... sau in cartea de a 6 sasea pt geometrie.

 

forumul ar trebui sa fie un loc unde ne respectam si ne impartasim ideile .... nu vulgaritatea... parerea mea ....

 

sau sa o spun pe romaneste ...invata sa respecti si un necunoscut ..caci cunoscutii nu te mai respecta....

 

inchizi de tot ..si desfileezi de 2 ori si jumatate ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni,lasasti pafaristii sa vorbeasca singuri,as vrea sa terminam cu off-topicul si sa revenim la tema topicului...

 

P.S:bravo @rocket si @tehnik,foarte bine si frumos vorbit @elm......

 

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca la 540 grade adica 3 pi. =????

 

 

:scratch:

 

 

pi=3,14..... si e o constanta ... daca taceai filozof ramaneai...... ...iar aia cu carasu ..de prost gust frate... si eu am auzit destule cas de pe la Tulcea..... si la mine carasu e mai baban ....

 

gradu ....well ..uitate pe wikipedia ... sau in cartea de a 6 sasea pt geometrie.

 

forumul ar trebui sa fie un loc unde ne respectam si ne impartasim ideile .... nu vulgaritatea... parerea mea ....

 

sau sa o spun pe romaneste ...invata sa respecti si un necunoscut ..caci cunoscutii nu te mai respecta....

 

inchizi de tot ..si desfileezi de 2 ori si jumatate ......

neah...540...grade ... va...sa...zica...3...ture...da...asta...cu...turele...creaza...confuzii....

3.. pi...,... iei... cercul ...trigonometric ...si ...invarti ...pe... el... cu ...degetul...3...pi... cat ...despre... partea ...cu... carasul...vroiam ...sa... zic ...stiuca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pi....in trigonometrie....e 180 di grade.... pi pe 2.....e 90 di grade.....deci 3pi....e, pe langa pipipi,....540 di gradi....

cat despre caras....e bun si un ciortan....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca domnul militia....pardon, domnu moderator nu isi face treaba cum trebuie.Nici sa citesc nu mai intru pe aici, mi-e scarba de atitudinea voastra de oameni cultivati...

 

 

@Ale(k)lu(o)ia , de unde de la tara esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mătale vii asa ca nechematul, cred ca stiu si a carui troll esti tu clona. Nu vrei tu sa lasi subforumul comunistelor si sa te duci sa pescuiesti stiuci?

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestiunea devine interesanta, spiritele se incing...

 

am mai vazut o deviere de-asta si m-am stricat de ris (mai nasol e cind esti luat in tarbaca, insa :scratch: )

totusi, parca era mai placut sa incingem motoarele, nu orgoliie, asta e jenant, nu placut

 

Si cum toata lumea trebuie sa caute pe gugl sau in catacombele forumului daca vrea sa afle cite ceva, haideti sa lasam topicurile astea inutile si sa deschidem altele interesante:

 

propun: cum trebuie sa faci sa bei o lada de bere si sa nu te ametesti? idei, sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mătale vii asa ca nechematul, cred ca stiu si a carui troll esti tu clona. Nu vrei tu sa lasi subforumul comunistelor si sa te duci sa pescuiesti stiuci?

 

 

Cred ca simti nevoia unui masaj, sau ma insel?Pe subforumul comunistelor nu cred ca te-am deranjat cu absolut NIMIC, si nici pe alt subforum.Trebuie sa recunosc ca imi placea sa intru sa mai citesc una..alta, dar unii dintre voi, care pretindeti ca sunteti asi in ale'mecanicii incepeti sa va dati in stamba.Cel putin Drobu are farmec, stie cum si cand sa mai arunce cate una, dar tu atragi antipatie mai mult, cum spuneam esti de la tara....Asa ca, ce facem?Continuam sa ne porcim sau mai bine stai cumintel in banca ta?As spune ca e mai bine a doua varianta, asta in cazul in care nu simti nevoia "unui pescuit de stiuca", cu toate ca esti un simplu guvide.

 

Hai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun: cum trebuie sa faci sa bei o lada de bere si sa nu te ametesti? idei, sugestii?

 

CU PRIETENII!!

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca simti nevoia unui masaj, sau ma insel?Pe subforumul comunistelor nu cred ca te-am deranjat cu absolut NIMIC, si nici pe alt subforum.Trebuie sa recunosc ca imi placea sa intru sa mai citesc una..alta, dar unii dintre voi, care pretindeti ca sunteti asi in ale'mecanicii incepeti sa va dati in stamba.Cel putin Drobu are farmec, stie cum si cand sa mai arunce cate una, dar tu atragi antipatie mai mult, cum spuneam esti de la tara....Asa ca, ce facem?Continuam sa ne porcim sau mai bine stai cumintel in banca ta?As spune ca e mai bine a doua varianta, asta in cazul in care nu simti nevoia "unui pescuit de stiuca", cu toate ca esti un simplu guvide.

 

Hai noroc.

 

Mai bine te duci sa o pescuiesti, ca, clonele au viata scurta pe forum. Ai insa o sansa fiule, caintsa.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine te duci sa o pescuiesti, ca, clonele au viata scurta pe forum. Ai insa o sansa fiule, caintsa.

 

 

Bine mai morosane, vad ca iti place sa te afunzi.Tobele sa-ti fie fular si rezervorul fes, ai sa vezi.

 

 

Te-am salutat din mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care a-ti mers cu k-36? vreau sa pun pe un planeta chopperit ca arata bine,a fost pe un festival si mergea , adica functiona...ce parere aveti...? o sa mearga bine?

[/quote

eu am pus de proba pe IJ 4 dar nu da nimic bun mai rau da merge dar mai bine nu ,si parca tragea ivanul si benzina mai multa din rezervor in comparatie cu K62-ul lui :scratch: daca vrei sa vezi diferenta fa-i o proba nu ai nimic de pierdut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea cu lungimile de la cerc 'e grele' :scratch:

adica cum pi=3,1415 si cercu' ala ........

pacat ca la tara la noi nu am facut treaba cu cercul.....

aria.....metrul.......ruleta lu tata cand masura carasu'....

aaa pi=d/2, sau 2pi=d, sinusoida de pi pana la 90grd cu plus si sinxcosx=1......

:friends:

ba important e ca stiu sa invart de surubelnita ..... da deci de 3 ori baaaa astia care pescuiti

ce io sunt moderator si va dau chick 'mediat daca 'ma 'uparati........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care a-ti mers cu k-36? vreau sa pun pe un planeta chopperit ca arata bine,a fost pe un festival si mergea , adica functiona...ce parere aveti...? o sa mearga bine?

 

incearca un jicov de 1,75, asa aveam la hitleristul de 2,50 si mergea bine

merge bine si mananca putin

asta nu-mi inspira incredere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca un jicov de 1,75, asa aveam la hitleristul de 2,50 si mergea bine

merge bine si mananca putin

asta nu-mi inspira incredere

 

ma bucur ca s-a revenit la tema originala.. am sa incerc k36 cind va fi gata motorul, cu toate ca banuiesc ca e mai slab decit un k 68,62 dar i-m place cum arata, deci doar sa-m mearga, chiar daca consuma mai mult nu ma intereseaza, multumesc pt sfaturi :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Salutare domnilor! deschid acest topic care este destinat NUMAI carburatoarelor de comuniste RUSESTI......

ce secrete au......cu ce carburatoare merg mai bine...cu ce carburatoare au consum mai mic.....cu ce carburatoare au forta mai multa......s.a.m.d......

 

eu unul sunt foarte nelamurit in privinta carburatorului de jupiter 4.....multi spun ca originalul este K65.....eu pe al meu am K62.......vreau sa pun K68(cu pistonas rotund)

ce avantaje/dezavantaje are? raportul comsum/forta cum este?

 

 

astept raspunsuri........

 

Numai bine!

 

Carburatorul cel mai original care-l stiu ii zice K-37, nu sa mai produce in Rusia :baldy: dar il fac Chinezi pe numele PZ-24 si PZ-28 unde numerele inseamna cat de lat e gaura de la carburator in milimetri....si intra astia Chinezesti si alea Ruse K-68 stiu de la alti ca de obicei asta PZ-24 e cel mai bun ca e simplu si nu da prea multe probleme.....dar credemati ca mult as vrea sa fie ala Rusesc mai bun :wacko:.

 

Vasile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca s-a revenit la tema originala.. am sa incerc k36 cind va fi gata motorul, cu toate ca banuiesc ca e mai slab decit un k 68,62 dar i-m place cum arata, deci doar sa-m mearga, chiar daca consuma mai mult nu ma intereseaza, multumesc pt sfaturi :baldy:

k36 nu functioneaza ca un carburator modern

el nu are shock. sertarul secundar foloseste la reglarea amestecului aer/ benzina din mers (cand e bagat de tot e amestecul cel mai bogat - ex pornirea la rece) cand e tras de tot e cel mai sarac - nu e bine poti sa spargi pistonul.

trebuie neaparat meneta secundata de comanda, c a la ijurile vechi

manualul vechi de ij explica cum sa reglezi din mers amestecul in functie de calitatea combustibilului si temperatura motorului. e un carburator pendru vremurile in care nu stiai ce bagi in rezervor si puteai folosi la ij absolut orice - gaz, motorina, benzina, orice ardea.

 

daca tineti voi minte in cartile vechi zemurile de la peco se nmeau carburanti si existau restrictii doar pe tipurile de motor

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe Voshod un carb. K. 65. Am observat ca lasa pata de benzina pe jos in cateva ore. Am cumparat profilactic un set original de reparatie carburator , cu 25 lei. Cand am timp o sa-l desfac, o sa-l spal in Carburol, iar daca trebuie, schimb si jicloarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe Voshod un carb. K. 65. Am observat ca lasa pata de benzina pe jos in cateva ore. Am cumparat profilactic un set original de reparatie carburator , cu 25 lei. Cand am timp o sa-l desfac, o sa-l spal in Carburol, iar daca trebuie, schimb si jicloarele.

tre sa schimbi doar garnitura aia mica de plastic de pe varful cuiului pontou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca asa am sa si fac. Eu am banuit ca ar fi o neetanseitate la cuiul pontou, dar nu mi-am dat prea mult cu presupusul pana nu vad exact ce e acolo. Carburatoare de motociclete nu am mai desfacut. In schimb reparam des si cu succes carburatoare de Dacie si Aro (la fel cu cele de pe camioanele Bucegi, dar cu sectiuni mai mici ale jicloarelor).

Ce este f. imbucurator la topicul acesta e ca a redevenit on topic. Sper sa ramana asa...

Merci de sfat. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k36 nu functioneaza ca un carburator modern

el nu are shock. sertarul secundar foloseste la reglarea amestecului aer/ benzina din mers (cand e bagat de tot e amestecul cel mai bogat - ex pornirea la rece) cand e tras de tot e cel mai sarac - nu e bine poti sa spargi pistonul.

trebuie neaparat meneta secundata de comanda, c a la ijurile vechi

manualul vechi de ij explica cum sa reglezi din mers amestecul in functie de calitatea combustibilului si temperatura motorului. e un carburator pendru vremurile in care nu stiai ce bagi in rezervor si puteai folosi la ij absolut orice - gaz, motorina, benzina, orice ardea.

 

daca tineti voi minte in cartile vechi zemurile de la peco se nmeau carburanti si existau restrictii doar pe tipurile de motor

 

deci k62'u ar fi acceptabil la jupitere

 

ca la j3 am k62 si tipu' de la care am j'ul mi-a zis ca haleste 5 jumate la suta. Abia acum m-am apucat zdravan de j3 si o sa vaz curind cu ochisorii mei.

As fi insa curios, un jupiter cu K62 optim reglat (fara zgircenie la ungere) cit consuma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...