Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Salutari,

1. Nici o problema la discurile de frana si nu am auzit pe cineva sa aiba asa ceva.

2. Este o problema cunoscuta la Caponord. Cea mai buna varianta este sa pui un alt releu de incarcare (se potriveste si de la alte marci de motociclete) asta in combinatie cu ce a spus Ovidiu mai sus.

3. Consumul de benzina la mine este undeva pe la 6,4-6,5 l/100 km. Cred ca este un consum normal.

4. Nu cred sa fie o problema. In mod normal carenele de langa saua pasagerului sunt prevazute cu o izolatie impotriva caldurii, iar efectiv pe sub sa, nu are cum. In locul prevazut pt scule de sub sa, eu tin de obicei tot felul de chestii, unele sensibile la caldura si in 8 ani nu am avut niciodata probleme. In plus, am facut drumuri cu pasager foarte lungi si nu s-a plans de ceva extra caldura la poponet.

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 666
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Multumesc de indicatii. Cu incarcarea sper s-o rezolv. Am comandat un releu nou si cam in doua sapt. cred ca ajunge. Partea urata e cu discurile de frana. Jocul lor e dat de uzura distantierilor de la suruburile de fixare. S-au ovalizat si in plus saibele elastice s-au deformat, asa ca e un joc suparator, mai ales pe denivelari.

Si misca si etrierii....Am inteles ca mai au si altii pb asta si au fixat discurile cu saibe mai groase. O sa vad cum e daca fac si eu asta.

Caldura de care vorbeam nu e atat de suparatoare, doar ca se incinge si cadrul motocicletei, partea de sub sa.

 

Revin

» Post actualizat in 10 Sep 2014 09:15

Referitor la consum, deja m-am obisnuit. Mi-a luat 6,5 la mers sportiv pe autostrada, adica la peste 140 km/h. Deci nu e exagerat.... Pe mine ma enerveaza ca are consumul mai mare decat il am la masina, mergand in aceleasi conditii dar incarcat cu toata familia si bagaje de concediu. :-)

Cat despre resoftare, nu stiu ce sa zic. Nu m-as baga. Din cate am auzit exista si ceva riscuri... Chestia e ca ma enerveaza tovarasu meu cu GS 1200 (din 2014), are un consum care rar trece peste 5 l la suta.

Keep in touch!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu compara motocicleta cu masina, au in primul rand alta aerodinamica, respectiv la motocicleta e mult mai proasta decat la masina

Apoi motoarele, motorul de masina e facut altfel, unde ai vazut tu masina cu motor de 1000 cmc sa dea 100 CP si cuplu de 95 Nm?

(Lasa ultimul motor de Ford, ala e ultima generatie, cu turbo etc)

E logic sa consume mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe 3000km cu pasager si bagaje am scos 5.6 consum

Cu care dintre motociclete?, ca la tine e o mare salata :P

» Post actualizat in 15 Sep 2014 07:49

vai ce blesfamie.... :crack:

Nu e blasfemie

BMW inseamna Bring More Windshield :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Hello!! Ma bucur ca mai sunteti pe aici... Mi-am luat si eu cAprilia si pe cat de entuziast am fost la inceput, pe atat de ingrijorat am devenit.... Am ceva probleme cu ea si nimeni dintre cunoscuti nu ma poate ajuta.

Deci sa incepem:

1. Discurile de frana joaca si fac un zgomot jenant la fiecare denivelare... Cum sa fac sa le fixez?

2. Am constatat ca nu se incarca bateria. La ralanti abia am 13,3 V, iar daca turez motorul, tensiunea masurata la baterie scade sub 12,5 V. Ce e de facut?

3. Consumul de benzina e cam.... nasol. O singura data am coborat sub 6 l/100km, cand am mers cu un prieten cu chopperist ,cu max 70km/h.... Se mai poate face ceva in sensul asta? Am inteles ca Picasso ar fi reusit.

4. Caldura de sub sa e cam prea mare. Ma gandeam sa izolez cumva evacuarea dar nu stiu daca pot si as avea cu ce. V-ati gandit la aspectul asta?

 

Tinand cont de faptul ca sunt om al muncii si trebuie sa mai intretin si o familie, intru si eu cand pot pe forum. Sper sa ne auzim cat mai curand.

 

Bafta maxima!

 

1. le schimbi daca te deranjeaza sunetul

2. releu, pe mosfet de preferat

3. resoftare. nu exista nici un risc, nu e racheta nasa, o poti face tu acasa, computerul de pe capo si futura e full-programabil. iti trebuie un cablu obd si un soft free care se numeste tuneecu

4. banda termo pe galerii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La discurile de frana se pot schimba saibele elastice cu altele noi mai tari. In Bucuresti gasesti la Fabory pe Bd Preciziei. Cele originale, chiar si noi, sunt prea moi si lasa prea mult joc discurilor, de unde si zgomotul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, din nou!!! N-am mai dat nici un semn de viata pana acum. Se pare ca vremea proasta si timpul prea putin la dispozitie nu m-au lasat sa butonez si nici sa ma dau cu caprilia.

Vroiam sa zic ca ma bucur ca l-am cunoscut pe MirceaB si e un baiat extraordinar. Sfaturile lui sunt pertinente si voi tine cont de ele pt viitorul meu impreuna cu cAprilia. :)

Printre altele, inca astept sa imi vina releul de incarcare. Dupa ce il montez si verific toata instalatia electrica, o sa va povestesc.

Sper sa mai fac macar o tura ca lumea pana o bag la iernat.

Aaaa, cred ca am rezolvat problema discurilor. Am bagat niste saibe mai groase si le-am intepenit. Acum nu mai zdrangane.

Cat despre bmw 1200 gs.... Poate mai incolo, dupa ce ma mai linistesc, si castig la loto, imi iau si eu....

LoL

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:53

P.S. Bine ai venit pe topic r_amonna

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:54

Vad ca te pricepi mult mai bine decat mine in domeniu.... Keep in touch!

» Post actualizat in 15 Sep 2014 16:54

 

La discurile de frana se pot schimba saibele elastice cu altele noi mai tari. In Bucuresti gasesti la Fabory pe Bd Preciziei. Cele originale, chiar si noi, sunt prea moi si lasa prea mult joc discurilor, de unde si zgomotul.

» Post actualizat in 15 Sep 2014 17:10

Hello, din nou!!! N-am mai dat nici un semn de viata pana acum. Se pare ca vremea proasta si timpul prea putin la dispozitie nu m-au lasat sa butonez si nici sa ma dau cu caprilia.

Vroiam sa zic ca ma bucur ca l-am cunoscut pe MirceaB si e un baiat extraordinar. Sfaturile lui sunt pertinente si voi tine cont de ele pt viitorul meu impreuna cu cAprilia. :)

Printre altele, inca astept sa imi vina releul de incarcare. Dupa ce il montez si verific toata instalatia electrica, o sa va povestesc.

Sper sa mai fac macar o tura ca lumea pana o bag la iernat.

Aaaa, cred ca am rezolvat problema discurilor. Am bagat niste saibe mai groase si le-am intepenit. Acum nu mai zdrangane.

Cat despre bmw 1200 gs.... Poate mai incolo, dupa ce ma mai linistesc, si castig la loto, imi iau si eu....

LoL

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:53

P.S. Bine ai venit pe topic r_amonna

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:54

Vad ca te pricepi mult mai bine decat mine in domeniu.... Keep in touch!

» Post actualizat in 15 Sep 2014 16:54

» Post actualizat in 15 Sep 2014 17:20

Scuze pt abrambureala comisa. Mi s-a descarcat telu' si nu stiu ce s-a intamplat.... Oricum, ii multumeam lui bogdan_h pt ideea cu saibele de la Fabory. Pacat ca nu se prea potrivesc dimensiunile standard. M12 e prea mic orificiul iar M14 e deja prea mare.

Oare ai facut tu personal inlocuirea saibelor elastice? Daca da, ce dimensiuni au saibele folosite de tine? Si daca-mi spui si cum pot sa cumpar doar 20 de bucati, dau o tzuica....la halba :-P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello everybody!!! Trebuie musai sa va povestesc ce am facut vineri. Dupa ce am schimbat iarasi saibele de pe discul de frana de pe spate ( alea pe care le-am pus initial erau prea groase si se incingea discul ca naiba), am plecat intr-o scurta calatorie cu amicul meu, cel cu bmw1200gs.

Auzisem eu de un traseu frumos, gen adventure, asa ca i-am propus tovarashului adimotor2006 :-P . Prin urmare, am plecat spre Cugir si de acolo spre lacul Canciu, urmand sa ajungem la lacul Oasa si apoi sa o luam spre Petrosani si acasa.

Partea proasta a fost ca am plecat din Deva pe la 14.30, cu pauza de hranit cainele meu de la tzara (sat Barsau) si pe la 15.20 ne-am urnit spre Cugir.

Totul super OK pana in Cugir, unde oamenii abia auzisera de acest lac si nici nu prea stiau cum sa ne indrume. Totusi, la iesirea din oras, dupa fabrica de armament, la ultima casuta am intalnit niste persoane amabile, care ne-au pus in tema (cu mentiunea ca erau rupti de beti, dar foarte porniti sa ne ajute cu explicatii).

Una peste alta, am aflat ca ne asteapta vreo 30 de km de drum forestier bunicel iar apoi, de la Canciu trebuia sa fie ceva mai rau.

Si a fost......de vis (in cazul meu a se citi "de coshmar"). Drumul parca era dinamitat. Imi clantaneau dintii in gura iar spinarea mai era putin si ceda. Pierdusem deja in Cugir un surub de la scarita din stanga, cel care tine pernita de cauciuc, asa ca eram destul de suparat si ma asteptam sa mai pierd si altele din cauza gropilor pe care nu puteai sa le ocolesti, atat erau de dese.

Anyway, dupa vreo 25 km de clantanit, in care aveam impresia ca cAprilia mea se va desmembra in mers, odata cu suruburile si tijele mele din coloana, am dat de o portiune de vreo 100 m cu sleauri imense, pline de noroi. Tov. Adi s-a avantat vitejeste prin ele si a trecut. Eu, rupt de obosit si cu dureri de spate si in suflet (pt ce i-am facut cApriliei) m-am oprit epuizat si am zis ca nu ma mai misc un cm inainte. Mai erau cca 7 km pana la lac, din spusele unui cetatean care tocmai venise de acolo cu o Dacia 1300, pe care o trecuse prin noroaiele alea, de am crezut ca nici cu caii nu o s-o mai scoata de acolo.

Poate as fi incercat, dar era deja ora 18.25 si ma gandeam ca n-ar fi indicat sa ne intoarcem pe intuneric, iar de continuat traseul spre Oasa nici nu se mai punea problema.

Prin urmare ne-am intors la Cugir, plini de noroi si praf si de acolo, acasa la Deva.

Am decis ca vom face traseul asta la vara, dar cu plecare de dimineata, cel mai tarziu la ora 10.

Traseul e extraordinar de salbatic, urmeaza albia raului Cugir si, in afara de doua camioane cu busteni, abia am vazut 3 masini.

Urmare a excursiei mentionate, azi inca mai stau in pat.. la aproape 40 de ore dupa ce am coborat din sa. :'(

Iar saraca de cAprilia a ramas abandonata, plina de noroi si praf, cu suruburi lipsa si zdruncinata bine.

Partea buna a fost ca nu m-a lasat pe acolo. Totusi, faptul ca nu am turat motorul prea tare a ajutat la incarcarea bateriei. Eu tot nu-mi explic cum de releul incarca la turatii mici si descarca bateria la turatii mai mari de 3500.

Cred ca mai am de asteptat pana imi ajunge releuldin China... Sper sa nu se scufunde vaporul, ca deja mi-au luat banii de pe card.

Imi pare rau ca nu l-am chemat si pe MirceaB cu noi, ca eram curios daca si-ar fi bagat capra pe acolo. Cred ca numai doi dementi ca noi puteau sa mearga cu vacile astea grase pe drumuri forestiere facute praf....

Dar poate totusi mai incercam la anu si ni se mai alatura si alti inconstienti :))

Bafta maxima si.... Asfalt uscat!

» Post actualizat in 21 Sep 2014 09:02

P.S. Daca amicul Adi binevoieste, o sa pun o poza, doua, din cele facute de el, sa vedeti pe unde am haladuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello everybody!!! Trebuie musai sa va povestesc ce am facut vineri. Dupa ce am schimbat iarasi saibele de pe discul de frana de pe spate ( alea pe care le-am pus initial erau prea groase si se incingea discul ca naiba), am plecat intr-o scurta calatorie cu amicul meu, cel cu bmw1200gs.

Auzisem eu de un traseu frumos, gen adventure, asa ca i-am propus tovarashului adimotor2006 :-P . Prin urmare, am plecat spre Cugir si de acolo spre lacul Canciu, urmand sa ajungem la lacul Oasa si apoi sa o luam spre Petrosani si acasa.

Partea proasta a fost ca am plecat din Deva pe la 14.30, cu pauza de hranit cainele meu de la tzara (sat Barsau) si pe la 15.20 ne-am urnit spre Cugir.

Totul super OK pana in Cugir, unde oamenii abia auzisera de acest lac si nici nu prea stiau cum sa ne indrume. Totusi, la iesirea din oras, dupa fabrica de armament, la ultima casuta am intalnit niste persoane amabile, care ne-au pus in tema (cu mentiunea ca erau rupti de beti, dar foarte porniti sa ne ajute cu explicatii).

Una peste alta, am aflat ca ne asteapta vreo 30 de km de drum forestier bunicel iar apoi, de la Canciu trebuia sa fie ceva mai rau.

Si a fost......de vis (in cazul meu a se citi "de coshmar"). Drumul parca era dinamitat. Imi clantaneau dintii in gura iar spinarea mai era putin si ceda. Pierdusem deja in Cugir un surub de la scarita din stanga, cel care tine pernita de cauciuc, asa ca eram destul de suparat si ma asteptam sa mai pierd si altele din cauza gropilor pe care nu puteai sa le ocolesti, atat erau de dese.

Anyway, dupa vreo 25 km de clantanit, in care aveam impresia ca cAprilia mea se va desmembra in mers, odata cu suruburile si tijele mele din coloana, am dat de o portiune de vreo 100 m cu sleauri imense, pline de noroi. Tov. Adi s-a avantat vitejeste prin ele si a trecut. Eu, rupt de obosit si cu dureri de spate si in suflet (pt ce i-am facut cApriliei) m-am oprit epuizat si am zis ca nu ma mai misc un cm inainte. Mai erau cca 7 km pana la lac, din spusele unui cetatean care tocmai venise de acolo cu o Dacia 1300, pe care o trecuse prin noroaiele alea, de am crezut ca nici cu caii nu o s-o mai scoata de acolo.

Poate as fi incercat, dar era deja ora 18.25 si ma gandeam ca n-ar fi indicat sa ne intoarcem pe intuneric, iar de continuat traseul spre Oasa nici nu se mai punea problema.

Prin urmare ne-am intors la Cugir, plini de noroi si praf si de acolo, acasa la Deva.

Am decis ca vom face traseul asta la vara, dar cu plecare de dimineata, cel mai tarziu la ora 10.

Traseul e extraordinar de salbatic, urmeaza albia raului Cugir si, in afara de doua camioane cu busteni, abia am vazut 3 masini.

Urmare a excursiei mentionate, azi inca mai stau in pat.. la aproape 40 de ore dupa ce am coborat din sa. :'(

Iar saraca de cAprilia a ramas abandonata, plina de noroi si praf, cu suruburi lipsa si zdruncinata bine.

Partea buna a fost ca nu m-a lasat pe acolo. Totusi, faptul ca nu am turat motorul prea tare a ajutat la incarcarea bateriei. Eu tot nu-mi explic cum de releul incarca la turatii mici si descarca bateria la turatii mai mari de 3500.

Cred ca mai am de asteptat pana imi ajunge releuldin China... Sper sa nu se scufunde vaporul, ca deja mi-au luat banii de pe card.

Imi pare rau ca nu l-am chemat si pe MirceaB cu noi, ca eram curios daca si-ar fi bagat capra pe acolo. Cred ca numai doi dementi ca noi puteau sa mearga cu vacile astea grase pe drumuri forestiere facute praf....

Dar poate totusi mai incercam la anu si ni se mai alatura si alti inconstienti :))

Bafta maxima si.... Asfalt uscat!

» Post actualizat in 21 Sep 2014 09:02

P.S. Daca amicul Adi binevoieste, o sa pun o poza, doua, din cele facute de el, sa vedeti pe unde am haladuit.

Salutari,

Am facut o data asa ceva si crede-ma, nu sunt sigur ca mai vreau. :crack: ...dar suna interesant.Asa ca la anul...poate,poate. Astept cu nerabdare sa-mi povestesti mai multe amanunte.

 

 

releul e dus 90%. totusi de e ti-ai luat din china?

 

La fel face si al meu. Este o problema recunoscuta cu incarcarea la acest model.

 

caponord 1200 nu detine nimeni?

Nu cred sa fie in Romania. Am testat eu unul asa ca daca te pot ajuta cu informatii, cu mare drag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la achizitionarea releului... Abia dupa ce am dat comanda mi-am dat seama ca vine din China. Iar baietii aia destepti mi-au si luat banii din cont. Asa ca imi ramane doar sa ma rog sa intru in posesia lui, sa nu fi luat tzeapa.

Cat despre endureala.... inca o resimt pana in ultima spira a suruburilor din coloana :-!

Sper ca dimineata sa ajung la servici si nu la urgente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

La fel face si al meu. Este o problema recunoscuta cu incarcarea la acest model.

 

nu face bine. ai facut modificarile pe parte de incarcare (mufe, masa, by-pass?)

 

Referitor la achizitionarea releului... Abia dupa ce am dat comanda mi-am dat seama ca vine din China. Iar baietii aia destepti mi-au si luat banii din cont. Asa ca imi ramane doar sa ma rog sa intru in posesia lui, sa nu fi luat tzeapa.

Cat despre endureala.... inca o resimt pana in ultima spira a suruburilor din coloana :-!

Sper ca dimineata sa ajung la servici si nu la urgente.

 

teapa nu cred ca ti-ai luat in sensul ca de venit o sa-ti vina. problema e calitatea lui... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu face bine. ai facut modificarile pe parte de incarcare (mufe, masa, by-pass?)

Doar mufa de la platou a fost inlocuita...face si aia figuri.

Cand o sa fac modificari adevarate, o sa schimb releul (mosfet) si am terminat balciul.

insa...am mobra de 8 ani si merge ca in prima zi...asa cu incarcarea asta.

 

sa auzim de bine.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Imi pare rau ca nu l-am chemat si pe MirceaB cu noi, ca eram curios daca si-ar fi bagat capra pe acolo. Cred ca numai doi dementi ca noi puteau sa mearga cu vacile astea grase pe drumuri forestiere facute praf....
Dar poate totusi mai incercam la anu si ni se mai alatura si alti inconstienti :))

Unu la mana te asigur ca Mircea nu mai intra pe asa ceva :)

Doi la mana poate totusi daca nu este noroi la vara il convingem si mai urcam undeva si in natura. Bravos pentru tura !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Kapo! Dupa ce m-ai convins sa bag gs-ul meu nou pe drumurile alea, ma faci si dement! Anyway, oricând mai merg pe acolo, parerea de rau este ca anul asta nu cred ca o sa mai avem vreme buna pentru traseul ala.Tov. Adi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bravo Kapo! Dupa ce m-ai convins sa bag gs-ul meu nou pe drumurile alea, ma faci si dement! Anyway, oricând mai merg pe acolo, parerea de rau este ca anul asta nu cred ca o sa mai avem vreme buna pentru traseul ala.Tov. Adi...

» Post actualizat in 22 Sep 2014 19:36

Oooooo d-ul adimotor a avut bunavointa sa intre pe topicul amarashtenilor posesori de capre italienesti!!!! :-P Dar chiar nu pot sa nu ma bucur cand ma gandesc cum trecea tov. Adi prin noroaiele alea pana la axul rotilor gs-ului nou nout... Dus-intors! Pacat ca am fost atat de praf, ca n-am mai fost in stare sa fac macar o poza sau sa filmez faza. Ca aia de la BMW ii retrageau garantia daca vedeau la ce suplicii a fost supus gs-ul. Dar....cu toate astea, tre sa recunoastem ca tov.Adi e meserias in manuirea pantzer-ului prin noroaie.

Si promit solemn ca voi duce pana la capat traseul ala, chiar de-ar fi sa merg pe langa motoreta. Numai sa vad ce e cu suruburile caprei, dar si cum stau ale mele. :))

» Post actualizat in 22 Sep 2014 19:56

 

 

P.S. Habar n-am cum am reusit sa pun de4ori aceeasi poza...

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello!

Deja ati uitat de vechile capre? Nimeni ny mai zice nimic? Atunci e totul ok... Ori au ajuns toate capriliile la fer vechi ori nu mai au probleme si toate merg mai bine decat astea noi.

MirceaB, ce ai mai facut? Ca eu nu am mai fost instare sa ma urc in sa. Dupa faza de vinerea trecuta n-ammai fost bun de nimic. Si ce vreme superba a fost in w-e asta!!! Iar eu am stat... pe tusa.

Macar povestiti ce ati mai facut....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...