Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Intrucat nu au fost indeplinite cele 3 conditii esenatiale pentru a putea sa ies cu motorul, adica: soare,30 grade si duminica, inca nu pot sa dau un raspuns la intrebarea ta. Ceea ce pot sa-ti spun este ca m-a prins frigul intr-o duminica seara (acum vreo 2 saptamani), aveam manusile de vara si afara erau doar 14 grade. La temperatura aia nu a mai fost funny deloc calatoria. Dupa acest up-grade sper sa nu mai patesc la fel.

O sa pun impresii aici dupa ce le testez la drum lung.

 

Sa auzim de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 666
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai la Arad ca poate-mi ajunge si Gas Testerul si mai umblam putin prin motor...ca daca merge prea bine e clar ca undeva e o problema:))

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea, nu-mi spune ca nu ai mansoane incalzite...

P.S. duminica asta se indeplinesc si celelalte doua conditii :D

Hai la Arad

 

Hai la Arad ca poate-mi ajunge si Gas Testerul si mai umblam putin prin motor...ca daca merge prea bine e clar ca undeva e o problema:))

Mai baieti, multumesc de invitatie, promit sa o onorez cat mai curand posibil (atunci cand sunteti si voi prin zona si aveti timp). In weekendul ce urmeaza, eu si colegii de club , am programat o iesire la Mamaia, la festivalul celor de la Seawolfs. Plecam vineri destul de dimineata si o sa ne intoarcem probabil duminica seara, insa cu prima ocazie dau un telefon si poate ne vedem la Arad.

 

Sa auzim de bine ! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cam da nijte fum in turatii mari. Am schimbat bujiile,dar nu asta era cauza, aratau destul de bine. Fumul persista si ma gandesc ca poate fi problema de injectoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam da nijte fum in turatii mari. Am schimbat bujiile,dar nu asta era cauza, aratau destul de bine. Fumul persista si ma gandesc ca poate fi problema de injectoare...

Salut,

Daca cumva ajungi prin Arad te ajut eu cu diagnoza computerizata cat si cu un test pt. emisiile de monoxid de carbon .

Momentan pot sa iti recomand sa mergi la orice service unde au gas tester si sa-i testezi emisiile de CO (poti sa-l rogi pe angajatul din service sa-ti imprumute pt. 5 minute gas testerul sau sa-ti faca el verificarea). Valorile normale sunt intre 1 % si 3 % si se verifica pe ambele tobe de esapament (nu este permis ca intre cele 2 tobe sa fie emisii cu o diferenta mai mare de 1 %. Ex: stanga 2.5 % , dreapta 4 %). Daca exista diferente de citire intre valorile prelevate pe tobele de esapament, trebuie sa-i faci sincronizarea...iar asta din nou se face cu ajutorul computerului+manometru. De asemenea abaterile de la valorile normale se pot regla doar din computer prin ajustarea unui parametru din ECU. Sa-mi dai de stire si mie daca reusesti macar sa-i faci citirea emisiilor de CO.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Daca cumva ajungi prin Arad te ajut eu cu diagnoza computerizata cat si cu un test pt. emisiile de monoxid de carbon .

Momentan pot sa iti recomand sa mergi la orice service unde au gas tester si sa-i testezi emisiile de CO (poti sa-l rogi pe angajatul din service sa-ti imprumute pt. 5 minute gas testerul sau sa-ti faca el verificarea). Valorile normale sunt intre 1 % si 3 % si se verifica pe ambele tobe de esapament (nu este permis ca intre cele 2 tobe sa fie emisii cu o diferenta mai mare de 1 %. Ex: stanga 2.5 % , dreapta 4 %). Daca exista diferente de citire intre valorile prelevate pe tobele de esapament, trebuie sa-i faci sincronizarea...iar asta din nou se face cu ajutorul computerului+manometru. De asemenea abaterile de la valorile normale se pot regla doar din computer prin ajustarea unui parametru din ECU. Sa-mi dai de stire si mie daca reusesti macar sa-i faci citirea emisiilor de CO.

Multumesc pentru sfaturi, ma bucur de pareri avizate. Voi cauta un tester prin Bucuresti si va anunt daca se ajunge la vre-o concluzie.

 

Altfel se anunta vre-o intalnire de Caponord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel se anunta vre-o intalnire de Caponord?

Anul acesta trebuia sa facem Intalnirea Internationala a Caponordistilor in Romania insa cum s-a suprapus cu lansarea Caponord 1200 s-a amanat totul si s-a ales o alta locatie din motive de marketing. Poate la anul intalnirea va avea loc in Romania. Pana atunci pauza:)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari stimati posesori de Caponord

Va rog sa-mi spuneti de unde va procurati filtrele de aer pentru motoare. Am cautat zilele astea asa ceva, si am primit niste oferte de 230,240 sau 250 lei. :eek:

Nu am pretentie la o firma anume insa vreau un pret decent, fara oferte hazlii cum sunt cele pe care le-am primit pana in acest moment.

 

Va multumesc. Sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut cat costa filtrele sport insa eu nu vreau asa ceva. Pentru mine un simplu filtru de aer, stoc cum spui tu, este mai mult decat suficient. Toti cei la care am apelat mi-au dat un singur raspuns: filtru stoc nelivrabil. Poate am intrebat eu pe cine nu trebuia.... :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Mircea, imi pare rau ca am vazut asa tarziu postul tau. Eu l-am luat pe al meu cu 50 lei din Arad. Nu stiu ce oferte ai primit tu dar poti sa le incadrezi in categoria ofertelor neserioase (in cazul in care nu este vorba de K&N cumva). Cel mai scump filtru pe care poti sa-l scoti la Caponord este cel de benzina (care se gaseste pe pompa de benzina), dar si ala e undeva pe la 20 euro. Tind sa cred ca ai primit oferta de filtru aer sport iar cel nelivrabil sigur apare la o firma care nu iti duce probabil nici alta componenta pt. Caponord.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma problema s-a rezolvat. 48 lei filtru stock si la drum. In ceea ce priveste filtrul de peste 200 lei, intradevar era K&N.

Te rog nu ma uita cu programarea la mecanicul tau. Pe marti 20 august ajung in tara si poate ne vedem la o cafea.

Bye

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor,

Intr-un final mi-am luat din nou un Caponord (cel al lui Sarpente).

Candva am mai avut un caponord asa ca pot sa spun ca am revenit la o veche dragoste.

Motorul achizitionat este din nefericire mai putin ingrijit decat precedentul. Va necesita ceva investitii pentru aducerea in parametri maximi, dar se vor rezolva pe timpul iernii.

Ieri am facut cu motorul o tura de 350 km, ocazie cu care am constatat ca anvelopele Dunlop (chiar daca au DOT 2012) sunt mult sub asteptari. Deasemenea furca fata e prea rigida, probabil datorita uleiului de furca utilizat. Motocicleta are (din nefericire) joc la rumentii jugurilor. Discurile de frana sunt uzate peste maximul admis. Deasemenea tampoanele de amortizare ale foii de lant sunt probabil moi si uzate (motocicleta zmaceste la schimbari de turatii mai mari).

Oricum voi investi in aceasta motocicleta tot ce e necesar intrucat vreau s-o pastrez multa vreme.

Deasemenea voi regla si functionarea motorului . Apropos : La Cluj , in service-ul SF Moto Suprem (al meu impreuna cu userul GTR1000) detinem si tester de Aprilia. Asadar, celor din zone la care distanta le permite le transmitem ca diagnoza computerizata de Aprilia se poate face si la noi.

Am achizitionat pe motor si un top case Givi de 55 litri (cred ca e cel mai mare din gama).

Va trebui sa schimb deasemenea toate fluidele din motocicleta.

I-am comandat deja si o husa de rezervor Bagster (dedicate pt Caponord) impreuna cu rucsacul de tank aferent.

Scaritele de cross cu care era dotata la achizitie nu-mi plac deloc, asa ca am comandat deja cele originale.

 

Apropos de cauciucuri: voi ce-mi recomandati pe motor? Pe vremuri am umblat cu Metzeller Tourance la Caponord, dar poate ca si parerile voastre vor conta la achizitia unui nou set de anvelope.

Ce-mi doresc de la anvelope? Aderenta maxima pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu ma dau in vant dupa ture off road cu vaca asta, asa ca nu vreau gume mixte cu crampoane mari. Mai precis eu ma dau long touring pe asfalt, foarte rar soft enduro , de fapt pe unde merg eu afara din asfalt poti merge cu orice motor.

Pacat ca nu a avut grija de el asa cum trebuie, dar cu rabdare (oricum vine iarna) o sa-l pui la punct.

Bafta multa la gasit piese ieftine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie cu noroc , am vazut ca ai facut o tura frumoasa impreuna cu @cristi 1 !

Da,da si i-am recomandat anvelopele Heidenau.Acuma alegerea va fi a lui in final!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Mai exista cineva care sa detina Aprilia ETV 1000 Caponord? Am observat ca nu s-a mai postat nimic in ultimul timp si as vrea sa ma consult cu detinatorii de Caponord. In special cu Mircea B si Picasso SS. Astept un semn!!!!!

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista cineva care sa detina Aprilia ETV 1000 Caponord? Am observat ca nu s-a mai postat nimic in ultimul timp si as vrea sa ma consult cu detinatorii de Caponord. In special cu Mircea B si Picasso SS. Astept un semn!!!!!

Salut Kapo,

In continuare sunt fericitul posesor al unui Capo, nu am mai postat aici nimic intrucat nu exista lucruri noi pe care sa le aducem in discutie. SEMN ! :)

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello!! Ma bucur ca mai sunteti pe aici... Mi-am luat si eu cAprilia si pe cat de entuziast am fost la inceput, pe atat de ingrijorat am devenit.... Am ceva probleme cu ea si nimeni dintre cunoscuti nu ma poate ajuta.

Deci sa incepem:

1. Discurile de frana joaca si fac un zgomot jenant la fiecare denivelare... Cum sa fac sa le fixez?

2. Am constatat ca nu se incarca bateria. La ralanti abia am 13,3 V, iar daca turez motorul, tensiunea masurata la baterie scade sub 12,5 V. Ce e de facut?

3. Consumul de benzina e cam.... nasol. O singura data am coborat sub 6 l/100km, cand am mers cu un prieten cu chopperist ,cu max 70km/h.... Se mai poate face ceva in sensul asta? Am inteles ca Picasso ar fi reusit.

4. Caldura de sub sa e cam prea mare. Ma gandeam sa izolez cumva evacuarea dar nu stiu daca pot si as avea cu ce. V-ati gandit la aspectul asta?

 

Tinand cont de faptul ca sunt om al muncii si trebuie sa mai intretin si o familie, intru si eu cand pot pe forum. Sper sa ne auzim cat mai curand.

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

1. Esti sigur ca discurile au joc si nu etrierii ? (nu am auzit inca de problema asta pe Capo). Verifica totusi jocul etrierilor
2. Sunt toate sansele ca releul de incarcare sa fie problema mai ales daca mufa maro care care duce la releul de incarcare nu a fost inlocuita (oxidarea contactelor duce la contact imperfect si releul crapa). Iti recomand schimbarea releului de incarcare si cu ocazia asta schimbarea mufei maro din partea dreapta a motorului (inlocuirea ei cu una cu izolare pentru apa). Recomandare: dupa aceasta operatie iti recomand sa-ti instalezi in bord un voltmetru (nu te scuteste de problema insa te ajuta pe viitor sa stii cum stai cu incarcarea).
3. Consumul de benzina este unul pe masura motorului care il ai sub poponeata. Si mie mi-a fost greu pana m-am obisnuit cu trecerea de la 650 CC (52 cp) la 1000 (98 CP) cand a venit vorba de consum. Totusi, exista varianta resoftarii care poate duce la scaderi semnificative ale consumul de combustibil. Cel mai bun consum pe care l-am scos dupa resoftare a fost 4.8 (dubios de mic) iar acum in medie scot intre 5.2 si 6.5 cu bagaje si pasager. Pe autostrada insa am scos si 7 - 7.5 insa la viteze medii de peste 140 km/h. Oricum, consumul crescut poate avea si alte cauze: furtun retur blocat sau indoit (care duce la cresterea presiunii pe instalatie; vezi furtunul de retur de sub rezervor), aer fals in instalatie (verifica furtunele daca nu au crapaturi sau daca nu sunt coapte). Recomandare: daca ai ocazia treci pe la mine (Arad) sa il punem pe tester sa vedem ce ascunde vaca (daca ascunde ceva) si daca esti dispus sa-l resoftam ii schimbam putin apucaturile astea.
4. Nu am aceasta problema si nici nu am auzit pe cineva sa aiba problema cu caldura sub sa din cauza evacuarii.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...