Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Am vazut cat costa filtrele sport insa eu nu vreau asa ceva. Pentru mine un simplu filtru de aer, stoc cum spui tu, este mai mult decat suficient. Toti cei la care am apelat mi-au dat un singur raspuns: filtru stoc nelivrabil. Poate am intrebat eu pe cine nu trebuia.... :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 680
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mircea, imi pare rau ca am vazut asa tarziu postul tau. Eu l-am luat pe al meu cu 50 lei din Arad. Nu stiu ce oferte ai primit tu dar poti sa le incadrezi in categoria ofertelor neserioase (in cazul in care nu este vorba de K&N cumva). Cel mai scump filtru pe care poti sa-l scoti la Caponord este cel de benzina (care se gaseste pe pompa de benzina), dar si ala e undeva pe la 20 euro. Tind sa cred ca ai primit oferta de filtru aer sport iar cel nelivrabil sigur apare la o firma care nu iti duce probabil nici alta componenta pt. Caponord.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma problema s-a rezolvat. 48 lei filtru stock si la drum. In ceea ce priveste filtrul de peste 200 lei, intradevar era K&N.

Te rog nu ma uita cu programarea la mecanicul tau. Pe marti 20 august ajung in tara si poate ne vedem la o cafea.

Bye

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor,

Intr-un final mi-am luat din nou un Caponord (cel al lui Sarpente).

Candva am mai avut un caponord asa ca pot sa spun ca am revenit la o veche dragoste.

Motorul achizitionat este din nefericire mai putin ingrijit decat precedentul. Va necesita ceva investitii pentru aducerea in parametri maximi, dar se vor rezolva pe timpul iernii.

Ieri am facut cu motorul o tura de 350 km, ocazie cu care am constatat ca anvelopele Dunlop (chiar daca au DOT 2012) sunt mult sub asteptari. Deasemenea furca fata e prea rigida, probabil datorita uleiului de furca utilizat. Motocicleta are (din nefericire) joc la rumentii jugurilor. Discurile de frana sunt uzate peste maximul admis. Deasemenea tampoanele de amortizare ale foii de lant sunt probabil moi si uzate (motocicleta zmaceste la schimbari de turatii mai mari).

Oricum voi investi in aceasta motocicleta tot ce e necesar intrucat vreau s-o pastrez multa vreme.

Deasemenea voi regla si functionarea motorului . Apropos : La Cluj , in service-ul SF Moto Suprem (al meu impreuna cu userul GTR1000) detinem si tester de Aprilia. Asadar, celor din zone la care distanta le permite le transmitem ca diagnoza computerizata de Aprilia se poate face si la noi.

Am achizitionat pe motor si un top case Givi de 55 litri (cred ca e cel mai mare din gama).

Va trebui sa schimb deasemenea toate fluidele din motocicleta.

I-am comandat deja si o husa de rezervor Bagster (dedicate pt Caponord) impreuna cu rucsacul de tank aferent.

Scaritele de cross cu care era dotata la achizitie nu-mi plac deloc, asa ca am comandat deja cele originale.

 

Apropos de cauciucuri: voi ce-mi recomandati pe motor? Pe vremuri am umblat cu Metzeller Tourance la Caponord, dar poate ca si parerile voastre vor conta la achizitia unui nou set de anvelope.

Ce-mi doresc de la anvelope? Aderenta maxima pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu ma dau in vant dupa ture off road cu vaca asta, asa ca nu vreau gume mixte cu crampoane mari. Mai precis eu ma dau long touring pe asfalt, foarte rar soft enduro , de fapt pe unde merg eu afara din asfalt poti merge cu orice motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor,

Intr-un final mi-am luat din nou un Caponord (cel al lui Sarpente).

Candva am mai avut un caponord asa ca pot sa spun ca am revenit la o veche dragoste.

Motorul achizitionat este din nefericire mai putin ingrijit decat precedentul. Va necesita ceva investitii pentru aducerea in parametri maximi, dar se vor rezolva pe timpul iernii.

Ieri am facut cu motorul o tura de 350 km, ocazie cu care am constatat ca anvelopele Dunlop (chiar daca au DOT 2012) sunt mult sub asteptari. Deasemenea furca fata e prea rigida, probabil datorita uleiului de furca utilizat. Motocicleta are (din nefericire) joc la rumentii jugurilor. Discurile de frana sunt uzate peste maximul admis. Deasemenea tampoanele de amortizare ale foii de lant sunt probabil moi si uzate (motocicleta zmaceste la schimbari de turatii mai mari).

Oricum voi investi in aceasta motocicleta tot ce e necesar intrucat vreau s-o pastrez multa vreme.

Deasemenea voi regla si functionarea motorului . Apropos : La Cluj , in service-ul SF Moto Suprem (al meu impreuna cu userul GTR1000) detinem si tester de Aprilia. Asadar, celor din zone la care distanta le permite le transmitem ca diagnoza computerizata de Aprilia se poate face si la noi.

Am achizitionat pe motor si un top case Givi de 55 litri (cred ca e cel mai mare din gama).

Va trebui sa schimb deasemenea toate fluidele din motocicleta.

I-am comandat deja si o husa de rezervor Bagster (dedicate pt Caponord) impreuna cu rucsacul de tank aferent.

Scaritele de cross cu care era dotata la achizitie nu-mi plac deloc, asa ca am comandat deja cele originale.

 

Apropos de cauciucuri: voi ce-mi recomandati pe motor? Pe vremuri am umblat cu Metzeller Tourance la Caponord, dar poate ca si parerile voastre vor conta la achizitia unui nou set de anvelope.

Ce-mi doresc de la anvelope? Aderenta maxima pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu ma dau in vant dupa ture off road cu vaca asta, asa ca nu vreau gume mixte cu crampoane mari. Mai precis eu ma dau long touring pe asfalt, foarte rar soft enduro , de fapt pe unde merg eu afara din asfalt poti merge cu orice motor.

Pacat ca nu a avut grija de el asa cum trebuie, dar cu rabdare (oricum vine iarna) o sa-l pui la punct.

Bafta multa la gasit piese ieftine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie cu noroc , am vazut ca ai facut o tura frumoasa impreuna cu @cristi 1 !

Da,da si i-am recomandat anvelopele Heidenau.Acuma alegerea va fi a lui in final!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Mai exista cineva care sa detina Aprilia ETV 1000 Caponord? Am observat ca nu s-a mai postat nimic in ultimul timp si as vrea sa ma consult cu detinatorii de Caponord. In special cu Mircea B si Picasso SS. Astept un semn!!!!!

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista cineva care sa detina Aprilia ETV 1000 Caponord? Am observat ca nu s-a mai postat nimic in ultimul timp si as vrea sa ma consult cu detinatorii de Caponord. In special cu Mircea B si Picasso SS. Astept un semn!!!!!

Salut Kapo,

In continuare sunt fericitul posesor al unui Capo, nu am mai postat aici nimic intrucat nu exista lucruri noi pe care sa le aducem in discutie. SEMN ! :)

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello!! Ma bucur ca mai sunteti pe aici... Mi-am luat si eu cAprilia si pe cat de entuziast am fost la inceput, pe atat de ingrijorat am devenit.... Am ceva probleme cu ea si nimeni dintre cunoscuti nu ma poate ajuta.

Deci sa incepem:

1. Discurile de frana joaca si fac un zgomot jenant la fiecare denivelare... Cum sa fac sa le fixez?

2. Am constatat ca nu se incarca bateria. La ralanti abia am 13,3 V, iar daca turez motorul, tensiunea masurata la baterie scade sub 12,5 V. Ce e de facut?

3. Consumul de benzina e cam.... nasol. O singura data am coborat sub 6 l/100km, cand am mers cu un prieten cu chopperist ,cu max 70km/h.... Se mai poate face ceva in sensul asta? Am inteles ca Picasso ar fi reusit.

4. Caldura de sub sa e cam prea mare. Ma gandeam sa izolez cumva evacuarea dar nu stiu daca pot si as avea cu ce. V-ati gandit la aspectul asta?

 

Tinand cont de faptul ca sunt om al muncii si trebuie sa mai intretin si o familie, intru si eu cand pot pe forum. Sper sa ne auzim cat mai curand.

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

1. Esti sigur ca discurile au joc si nu etrierii ? (nu am auzit inca de problema asta pe Capo). Verifica totusi jocul etrierilor
2. Sunt toate sansele ca releul de incarcare sa fie problema mai ales daca mufa maro care care duce la releul de incarcare nu a fost inlocuita (oxidarea contactelor duce la contact imperfect si releul crapa). Iti recomand schimbarea releului de incarcare si cu ocazia asta schimbarea mufei maro din partea dreapta a motorului (inlocuirea ei cu una cu izolare pentru apa). Recomandare: dupa aceasta operatie iti recomand sa-ti instalezi in bord un voltmetru (nu te scuteste de problema insa te ajuta pe viitor sa stii cum stai cu incarcarea).
3. Consumul de benzina este unul pe masura motorului care il ai sub poponeata. Si mie mi-a fost greu pana m-am obisnuit cu trecerea de la 650 CC (52 cp) la 1000 (98 CP) cand a venit vorba de consum. Totusi, exista varianta resoftarii care poate duce la scaderi semnificative ale consumul de combustibil. Cel mai bun consum pe care l-am scos dupa resoftare a fost 4.8 (dubios de mic) iar acum in medie scot intre 5.2 si 6.5 cu bagaje si pasager. Pe autostrada insa am scos si 7 - 7.5 insa la viteze medii de peste 140 km/h. Oricum, consumul crescut poate avea si alte cauze: furtun retur blocat sau indoit (care duce la cresterea presiunii pe instalatie; vezi furtunul de retur de sub rezervor), aer fals in instalatie (verifica furtunele daca nu au crapaturi sau daca nu sunt coapte). Recomandare: daca ai ocazia treci pe la mine (Arad) sa il punem pe tester sa vedem ce ascunde vaca (daca ascunde ceva) si daca esti dispus sa-l resoftam ii schimbam putin apucaturile astea.
4. Nu am aceasta problema si nici nu am auzit pe cineva sa aiba problema cu caldura sub sa din cauza evacuarii.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

1. Nici o problema la discurile de frana si nu am auzit pe cineva sa aiba asa ceva.

2. Este o problema cunoscuta la Caponord. Cea mai buna varianta este sa pui un alt releu de incarcare (se potriveste si de la alte marci de motociclete) asta in combinatie cu ce a spus Ovidiu mai sus.

3. Consumul de benzina la mine este undeva pe la 6,4-6,5 l/100 km. Cred ca este un consum normal.

4. Nu cred sa fie o problema. In mod normal carenele de langa saua pasagerului sunt prevazute cu o izolatie impotriva caldurii, iar efectiv pe sub sa, nu are cum. In locul prevazut pt scule de sub sa, eu tin de obicei tot felul de chestii, unele sensibile la caldura si in 8 ani nu am avut niciodata probleme. In plus, am facut drumuri cu pasager foarte lungi si nu s-a plans de ceva extra caldura la poponet.

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Multumesc de indicatii. Cu incarcarea sper s-o rezolv. Am comandat un releu nou si cam in doua sapt. cred ca ajunge. Partea urata e cu discurile de frana. Jocul lor e dat de uzura distantierilor de la suruburile de fixare. S-au ovalizat si in plus saibele elastice s-au deformat, asa ca e un joc suparator, mai ales pe denivelari.

Si misca si etrierii....Am inteles ca mai au si altii pb asta si au fixat discurile cu saibe mai groase. O sa vad cum e daca fac si eu asta.

Caldura de care vorbeam nu e atat de suparatoare, doar ca se incinge si cadrul motocicletei, partea de sub sa.

 

Revin

» Post actualizat in 10 Sep 2014 09:15

Referitor la consum, deja m-am obisnuit. Mi-a luat 6,5 la mers sportiv pe autostrada, adica la peste 140 km/h. Deci nu e exagerat.... Pe mine ma enerveaza ca are consumul mai mare decat il am la masina, mergand in aceleasi conditii dar incarcat cu toata familia si bagaje de concediu. :-)

Cat despre resoftare, nu stiu ce sa zic. Nu m-as baga. Din cate am auzit exista si ceva riscuri... Chestia e ca ma enerveaza tovarasu meu cu GS 1200 (din 2014), are un consum care rar trece peste 5 l la suta.

Keep in touch!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu compara motocicleta cu masina, au in primul rand alta aerodinamica, respectiv la motocicleta e mult mai proasta decat la masina

Apoi motoarele, motorul de masina e facut altfel, unde ai vazut tu masina cu motor de 1000 cmc sa dea 100 CP si cuplu de 95 Nm?

(Lasa ultimul motor de Ford, ala e ultima generatie, cu turbo etc)

E logic sa consume mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe 3000km cu pasager si bagaje am scos 5.6 consum

Cu care dintre motociclete?, ca la tine e o mare salata :P

» Post actualizat in 15 Sep 2014 07:49

vai ce blesfamie.... :crack:

Nu e blasfemie

BMW inseamna Bring More Windshield :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Hello!! Ma bucur ca mai sunteti pe aici... Mi-am luat si eu cAprilia si pe cat de entuziast am fost la inceput, pe atat de ingrijorat am devenit.... Am ceva probleme cu ea si nimeni dintre cunoscuti nu ma poate ajuta.

Deci sa incepem:

1. Discurile de frana joaca si fac un zgomot jenant la fiecare denivelare... Cum sa fac sa le fixez?

2. Am constatat ca nu se incarca bateria. La ralanti abia am 13,3 V, iar daca turez motorul, tensiunea masurata la baterie scade sub 12,5 V. Ce e de facut?

3. Consumul de benzina e cam.... nasol. O singura data am coborat sub 6 l/100km, cand am mers cu un prieten cu chopperist ,cu max 70km/h.... Se mai poate face ceva in sensul asta? Am inteles ca Picasso ar fi reusit.

4. Caldura de sub sa e cam prea mare. Ma gandeam sa izolez cumva evacuarea dar nu stiu daca pot si as avea cu ce. V-ati gandit la aspectul asta?

 

Tinand cont de faptul ca sunt om al muncii si trebuie sa mai intretin si o familie, intru si eu cand pot pe forum. Sper sa ne auzim cat mai curand.

 

Bafta maxima!

 

1. le schimbi daca te deranjeaza sunetul

2. releu, pe mosfet de preferat

3. resoftare. nu exista nici un risc, nu e racheta nasa, o poti face tu acasa, computerul de pe capo si futura e full-programabil. iti trebuie un cablu obd si un soft free care se numeste tuneecu

4. banda termo pe galerii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La discurile de frana se pot schimba saibele elastice cu altele noi mai tari. In Bucuresti gasesti la Fabory pe Bd Preciziei. Cele originale, chiar si noi, sunt prea moi si lasa prea mult joc discurilor, de unde si zgomotul.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, din nou!!! N-am mai dat nici un semn de viata pana acum. Se pare ca vremea proasta si timpul prea putin la dispozitie nu m-au lasat sa butonez si nici sa ma dau cu caprilia.

Vroiam sa zic ca ma bucur ca l-am cunoscut pe MirceaB si e un baiat extraordinar. Sfaturile lui sunt pertinente si voi tine cont de ele pt viitorul meu impreuna cu cAprilia. :)

Printre altele, inca astept sa imi vina releul de incarcare. Dupa ce il montez si verific toata instalatia electrica, o sa va povestesc.

Sper sa mai fac macar o tura ca lumea pana o bag la iernat.

Aaaa, cred ca am rezolvat problema discurilor. Am bagat niste saibe mai groase si le-am intepenit. Acum nu mai zdrangane.

Cat despre bmw 1200 gs.... Poate mai incolo, dupa ce ma mai linistesc, si castig la loto, imi iau si eu....

LoL

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:53

P.S. Bine ai venit pe topic r_amonna

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:54

Vad ca te pricepi mult mai bine decat mine in domeniu.... Keep in touch!

» Post actualizat in 15 Sep 2014 16:54

 

La discurile de frana se pot schimba saibele elastice cu altele noi mai tari. In Bucuresti gasesti la Fabory pe Bd Preciziei. Cele originale, chiar si noi, sunt prea moi si lasa prea mult joc discurilor, de unde si zgomotul.

» Post actualizat in 15 Sep 2014 17:10

Hello, din nou!!! N-am mai dat nici un semn de viata pana acum. Se pare ca vremea proasta si timpul prea putin la dispozitie nu m-au lasat sa butonez si nici sa ma dau cu caprilia.

Vroiam sa zic ca ma bucur ca l-am cunoscut pe MirceaB si e un baiat extraordinar. Sfaturile lui sunt pertinente si voi tine cont de ele pt viitorul meu impreuna cu cAprilia. :)

Printre altele, inca astept sa imi vina releul de incarcare. Dupa ce il montez si verific toata instalatia electrica, o sa va povestesc.

Sper sa mai fac macar o tura ca lumea pana o bag la iernat.

Aaaa, cred ca am rezolvat problema discurilor. Am bagat niste saibe mai groase si le-am intepenit. Acum nu mai zdrangane.

Cat despre bmw 1200 gs.... Poate mai incolo, dupa ce ma mai linistesc, si castig la loto, imi iau si eu....

LoL

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:53

P.S. Bine ai venit pe topic r_amonna

» Post actualizat in 15 Sep 2014 08:54

Vad ca te pricepi mult mai bine decat mine in domeniu.... Keep in touch!

» Post actualizat in 15 Sep 2014 16:54

» Post actualizat in 15 Sep 2014 17:20

Scuze pt abrambureala comisa. Mi s-a descarcat telu' si nu stiu ce s-a intamplat.... Oricum, ii multumeam lui bogdan_h pt ideea cu saibele de la Fabory. Pacat ca nu se prea potrivesc dimensiunile standard. M12 e prea mic orificiul iar M14 e deja prea mare.

Oare ai facut tu personal inlocuirea saibelor elastice? Daca da, ce dimensiuni au saibele folosite de tine? Si daca-mi spui si cum pot sa cumpar doar 20 de bucati, dau o tzuica....la halba :-P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...