Jump to content

Mandrie sau Prejudecata!


Recommended Posts

Hahahahahaha! Cum sa scrie asa ceva in lege? Scrie sa stai cu ambele roti pe asfalt si sa nu lasi volanul/ghidonul liber(deci cel putin o mana).

Din pacate scrie prostia asta copiata probabil din legislatia aia de prin '64. Stii ca in chestionarele foarte vechi (mai vechi decat scimbarea legislatiei rutiere din '92 sau '94) aparea pentru categoria A intrebarea capcana: Cu ce mana iti aprinzi tzigara cand conduci motocicleta? a) stanga; :scratch: dreapta; c) nu am voie sa iau mainile de pe ghidon. Si evident raspunsul era 3 :friends:

Link to post
Share on other sites
Nu ii cunosteam. Dar simteam si eu nevoia sa merg in grup. N-a fost sa fie. Nu stiam ca grupul prefera sa mearga cu 60 la ora, constant. Nu ar fi prima oara. Am mai incercat cu harleyisti. .Astia erau yamahisti.. ca si mine. . si ziceam ca na, o sa fie solidaritate. . pfffff. .Eu am prostul obicei sa mai sprintez si ma apuca sa merg mai sportiv. ca tot scot tractorul doar odata pe saptamana, duminica. .si na, ma excit si ii dau in gura, pe unde nu sunt radare.m-au infiltrat astia din Rosbk. .E naspa sa mai scapi si pe circuite cu vitezane. .Capeti obiceiuri proaste :scratch:

 

Daca simti nevoia sa mergi in grup baga un ochi (sau pune posturi) pe la "Intalniri, evenimente, excursii" si de cele mai multe ori iese (daca nu ploua).

 

Din cate stiu eu daca e vorba de o excursie pe linie mai lunga si sunt motociclete amestecate, tipic grupul se imparte in 2 clase (in speta vitezane+asemanatoare si apropape tot restul), se stabilesc niste puncte de regrupare, si daca excursia e mai lunga si merge si pe portiuni de autostrada fumatorii pe vitezana sunt mult mai expusi la cancer pulmonar...

Link to post
Share on other sites

Ete noutate de topic.

Raptore, e simplu: daca eu merg cu prieten/prieteni în grup, pe tine, ca strain, nu te accept in grupul meu. Eventual poti sta la coada grupului, dar atat. Nu-ți stiu stilul de mers si nu accept sa ma dai jos de pe motoreta din vreo prostie.

Link to post
Share on other sites
Ete noutate de topic.

Raptore, e simplu: daca eu merg cu prieten/prieteni în grup, pe tine, ca strain, nu te accept in grupul meu. Eventual poti sta la coada grupului, dar atat. Nu-ți stiu stilul de mers si nu accept sa ma dai jos de pe motoreta din vreo prostie.

Nu fii si tu rautacios. Noutatea e ca Raptorul vrea mai nou sa meraga in grup, dar nu are experienta in chestia asta :scratch:

Link to post
Share on other sites

na ca m-ai facut curios: ce inseamna sprint cu warioru'? adica pana la ce viteza te duci si pe ce distanta? si cand dai cox care este echiparea (in principal la casca ma refer: integrala, open-face cu/fara viziera, casca natzi)?

din principiu nu ies in grup, totusi o iesire scurta (snagov sa zicem) sunt curios sa facem impreuna, ca prea le zici cu foc. ne auzim pe pm.

Link to post
Share on other sites
Ete noutate de topic.

Raptore, e simplu: daca eu merg cu prieten/prieteni în grup, pe tine, ca strain, nu te accept in grupul meu. Eventual poti sta la coada grupului, dar atat. Nu-ți stiu stilul de mers si nu accept sa ma dai jos de pe motoreta din vreo prostie.

 

 

 

Foarte bine zis!

 

 

 

@Ak-raptor: esti jenibil frate................................

Link to post
Share on other sites
Te inteleg perfect domnu` Senator. Io dupa ani pe vitezane, cand mi-am luat shadowu` imi vene sa ma dau jos de pe el sa-l imping, apoi am modificat un pic transmisia sa am mai mult power, iar de mers merg cu el cat poate maxim. In curbe i-am polizat scaritele desi sunt aftermarket si sus pozitionate, iar cu grupuri de choperisti n-am putut tine pasu` , adica in curbe ii pierdeam, iar pe linie dreapta la fel. Si ui asa ma dau tot singur. Ma rog, fiecare merge cum vrea si cum se simte sau stie.

Las` , nu mai fii trist, abia astept sa ne dam impreuna , sa te fugaresc un pic cu trotineta mea. :kiss:

Baiu` e ca atunci cand ma manca sa mai ies cu gixxeru`, rar de tot din pacate, sunt varza. Cruiseru` mi-o stricat tot stilul, sunt mai praf decat eram. :scratch:

 

Frate, stiu senzatia. . .poate iti iei si tu un Warrior pana la urma. . e normal sa-i pierzi si pe curbe si pe drepte, ca de la experienta pe Gixer, e normal. .Eu dupa ce am pornit de la cruiser si am ajuns pe gixer, acum merg pe cruiser altfel. . pot sa controlez puterea si aderenta mult mai bine pe cruiser. . ca dupa ce te dai pe rachete unde stabilitatea e mult mai usor de pierdut la motor mai usor dar mai puternic, pe cruisere mai grele si ma putin rapide ajungi sa te joci cum vrei cu gazul, inclinarea, si franarea.

 

No,vezi! Ai rezolvt-o! Te bagi pe circuit si te lipesti de vre-un grup pe acolo si vei fi super multumit.Stai un pic... :friends: Daca aia merg mai sportiv decat tine?..Lasa ca le spui care-i treaba la boxe,altfel risti sa ramai neinteles,ca pe soselele patriei :kiss: Mult noroc si intelegere!

 

Nu m-a deranjat niciodata ca ei merg mai rapid ca mine pe SS. Stiam asta, si nu m-a deranjat. Pentru mine a fost ok. Mi-a folosit (si imi) foloseste experienta si intr-un sens si in celalalt. Si la boxe nu le zic nimic decat doar au facut ceva mai neobisnuit si le cer detalii. Si chiar daca sunt mai rapizi ca mine, eu tot ii apreciez.

 

 

Ete noutate de topic.

Raptore, e simplu: daca eu merg cu prieten/prieteni în grup, pe tine, ca strain, nu te accept in grupul meu. Eventual poti sta la coada grupului, dar atat. Nu-ți stiu stilul de mers si nu accept sa ma dai jos de pe motoreta din vreo prostie.

 

Stai linistit ca nu stau eu la coada grupului tau. :D Si nici nu te dau jos de pe motor cand te depasesc, daca mergeti cu 50 la ora. Deci tu ai raspuns exact cum ma asteptam. . Adica. .adica lasa. . . .

 

 

na ca m-ai facut curios: ce inseamna sprint cu warioru'? adica pana la ce viteza te duci si pe ce distanta? si cand dai cox care este echiparea (in principal la casca ma refer: integrala, open-face cu/fara viziera, casca natzi)?

din principiu nu ies in grup, totusi o iesire scurta (snagov sa zicem) sunt curios sa facem impreuna, ca prea le zici cu foc. ne auzim pe pm.

 

Sprint adica 0-100 in 4 secunde. Distanta? pfff. nu stiu am mers la 210 la ora vreo 10 minute si mi-am prajit toba de carbon. .am vazut asta la Drajna la bodega. Casca integrala. .always. .Arai. . vesta protectii Dainese, genunchere, manusi, echipament ca pentru SS.

 

 

Foarte bine zis!

 

 

 

@Ak-raptor: esti jenibil frate................................

 

Cubo, scoate bicicleta din noroi, vinde-o, si ia-ti o motoreta.

Link to post
Share on other sites
Daca fac asta,promiti ca ne lasi in durerea noastra? :scratch:

 

Sa te las in durerea TA de biciclist?! Te-am lasat din prima. .ia-ti o motoreta si pe urma mai vorbim. Sanchi la el "lasa-ne in durerea noastra". E doar a ta durerea.

Link to post
Share on other sites
Sa te las in durerea TA de biciclist?! Te-am lasat din prima. .ia-ti o motoreta si pe urma mai vorbim. Sanchi la el "lasa-ne in durerea noastra". E doar a ta durerea.

 

 

Nu ne intelegi si pe noi ca ne-am saturat de tine? :friends: Daca ti-as spune ca bicicleta mea e mai "smechera" ca a ta ce ai face? :scratch:

 

Raspunde tu in orice ordine vrei, dar promite ca e ultimul post.

 

up

 

 

Spune ma daca este negociabil daca tot dai up. :kiss:

Link to post
Share on other sites
Sprint adica 0-100 in 4 secunde. Distanta? pfff. nu stiu am mers la 210 la ora vreo 10 minute si mi-am prajit toba de carbon. .am vazut asta la Drajna la bodega. Casca integrala. .always. .Arai. . vesta protectii Dainese, genunchere, manusi, echipament ca pentru SS.

stai ca ceva nu e in regula: sprint in 4 sec inteleg, e posibil cu un cruiser mare. dar viteza maxima 210? ce motor ai tu? asta cred ca merge la un power cruise cu motor de cca 2000cc (cred!). si mai cred ca la viteza aia esti lipt de rezervor cu barbia pe ghidon, ca altfel nu stiu cum te mai tii in sa (si nici nu cred ca atingi viteza din cauza aerodinamicii). nu inteleg, sorry.

mai e un aspect: cum dracu simti motocicleta la viteza aia, ca sunt sigur ca destul de instabila. mie la 160 incepe sa aiba un comportament ciudat, parca serpuieste, mai sus nu am fortat-o ca nu avea rost. si orice adiere laterala de vant accentueaza serpuiala.

Link to post
Share on other sites
stai ca ceva nu e in regula: sprint in 4 sec inteleg, e posibil cu un cruiser mare. dar viteza maxima 210? ce motor ai tu? asta cred ca merge la un power cruise cu motor de cca 2000cc (cred!). si mai cred ca la viteza aia esti lipt de rezervor cu barbia pe ghidon, ca altfel nu stiu cum te mai tii in sa (si nici nu cred ca atingi viteza din cauza aerodinamicii). nu inteleg, sorry.

mai e un aspect: cum dracu simti motocicleta la viteza aia, ca sunt sigur ca destul de instabila. mie la 160 incepe sa aiba un comportament ciudat, parca serpuieste, mai sus nu am fortat-o ca nu avea rost. si orice adiere laterala de vant accentueaza serpuiala.

 

Yamaha Warrior 1700 cc. ..lipit de rez. nu prea ca nu ai cum pe un cruiser. . oricat ai sta cu capul la cutie, tot simti ca iti sar mainile din umeri oricum am un mini-parbriz inspirat din cel de R1. Nu era deloc instabila. Dimpotriva.

Link to post
Share on other sites
inca un topic de rahat pornit de akraptor

 

si ce titlu.. auzi la el, mandrie sau prejudecata :bounce:

 

 

Altu. . .:cheers: . Nu ai inteles nimic din titlu si context. Fa-ti o clisma prietene, si ia niste lecitina. Am prieteni raceri de valoare in Banat, dar din astia ca tine. .pffff. . sunt satul.

Edited by AK_Raptor
Link to post
Share on other sites
Yamaha Warrior 1700 cc. ..lipit de rez. nu prea ca nu ai cum pe un cruiser. . oricat ai sta cu capul la cutie, tot simti ca iti sar mainile din umeri oricum am un mini-parbriz inspirat din cel de R1. Nu era deloc instabila. Dimpotriva.

ok, banuiam ca e un power cruiser, e distractiv cu asa ceva. poate facem o tura impreuna (si eu merg destul de tare, doar ca ma limitez la 160 viteza maxima, tin la motorul meu si mi se pare o viteza destul de mare oricum). sa treaca vremea asta nasoala, ca se anunta ploi saptamana asta, si ne vedem, cum ziceam, poate dam o tura la Snagov.

PS viteza maxima o cam da si motorul, de la 140 la 160 urca destul de greu din cauza carenelor; avantajul e ca pot merge cu open face fara probleme si nu trebuie sa ma lipesc de rezervor, stau in aceeasi pozitie ca la 40 la ora

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...