Sari la conținut

JAWA 350 CUSTOM


zoldisti
 Share

Postări Recomandate

Unde vezi ca am scris io ca-i un CZ 125 Sport?Am scris doar ca exista CZ de 125...,ca sa stie si altii mai putin documentati decit tine!Nu sintem doar noi doi pe acet site! :D

 

Ar fi bine sa recitesti totul,fiindca ai deviat...deci imi dai dreptate ca motocicleta choperita de flacau aici este un CZ 250 Sport?!

Daca nici acum,cu atitea poze comparative sub nas nu realizezi ca ala-i un CZ,reprofileaza-te nenica!

Apreciez cunostintele tale in domeniu,dar nu refuza o experienta in plus!Bibanu nu vorbea in necunostinta de cauza,el fiind posesorul unei astfel de motociclete,ce-i drept - modificata cu pistoane de 58 mm,dar asta nu inseamna ca-i o Jawa de 350!Cadrul,rezervorul,cutiile laterale ptr baterie si scule,aripile,etc...din primele poze,is o dovada clara ca ce vedem in acest topic este un CZ!

Sper ca s-a facut pace acum,iar initiatorului topicului ii urez numai de bine...cu maxima atentie atunci cind iese in trafic cu "choperica"! :D

te rog[sau va rog ptr. ca am inteles ca esti mai in varsta]sa intelegi ca nu am pretins nicidecum ca acea motocicleta de la care s-a pornit nu ar fi un CZ.daca asta ai inteles imi cer scuze.este desigur un CZ 472,de 350,care dupa cum este binecunoscut de toata lumea era echipat din fabrica cu motor[grup moto-propulsor,unitate de forta etc.cum vrei sa il numesti]produs de Jawa ,si care a echipat si modelul Jawa 634 din 1973 pana in 1984.

chiar credeti ca nu stiu oamenii ca au existat CZ de 125 cm3?problema este ca 99% din ei cand aud CZ 125 se gandesc fie la vechiul model 453[cel aproape identic cu Jawa 355]fie la CZ 125 Sport,fara sa stie ca CZ a produs si motociclete de competitie[viteza,enduro,moto-cross].neprecizand despre ce tip de CZ era vorba ai lasat sa se inteleaga ca un CZ 125 de serie s-ar putea compara cu o Aprilia 125 moderna.am facut eu in locul tau precizarea pentru ca lumea sa nu ramana cu impresii gresite.daca te-am ofensat prin asta inca odata imi cer scuze.

dupa mine zic ca nu am fost niciodata in razboi,cel mult o polemica mai aprinsa,asadar pacea a ramas netulburata.sper ca pe viitor sa mai putem profita de oportunitatea unei mici discutii in contradictoriu,nu de alta dar nu putem toti fi de aceeasi parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

te rog[sau va rog ptr. ca am inteles ca esti mai in varsta]sa intelegi ca nu am pretins nicidecum ca acea motocicleta de la care s-a pornit nu ar fi un CZ.daca asta ai inteles imi cer scuze.este desigur un CZ 472,de 350,care dupa cum este binecunoscut de toata lumea era echipat din fabrica cu motor[grup moto-propulsor,unitate de forta etc.cum vrei sa il numesti]produs de Jawa ,si care a echipat si modelul Jawa 634 din 1973 pana in 1984.

chiar credeti ca nu stiu oamenii ca au existat CZ de 125 cm3?problema este ca 99% din ei cand aud CZ 125 se gandesc fie la vechiul model 453[cel aproape identic cu Jawa 355]fie la CZ 125 Sport,fara sa stie ca CZ a produs si motociclete de competitie[viteza,enduro,moto-cross].neprecizand despre ce tip de CZ era vorba ai lasat sa se inteleaga ca un CZ 125 de serie s-ar putea compara cu o Aprilia 125 moderna.am facut eu in locul tau precizarea pentru ca lumea sa nu ramana cu impresii gresite.daca te-am ofensat prin asta inca odata imi cer scuze.

dupa mine zic ca nu am fost niciodata in razboi,cel mult o polemica mai aprinsa,asadar pacea a ramas netulburata.sper ca pe viitor sa mai putem profita de oportunitatea unei mici discutii in contradictoriu,nu de alta dar nu putem toti fi de aceeasi parere.

Adevarul este ca in urmatorul post o sa-mi dai 100% dreptate ca poza nr.1 din topicul flacaului este a unui CZ 250 Sport!... :D Parca de-aici plecasem...

Numara ca atare aripioare motor,verifica dimensiuni aripioare chiuloase,orice doresti...si-o sa vezi ca nu-i decit un biet de CZ de 250,asta daca in interior,asa cum spuneam,n-o avea pistoane de 58mm. :crack: Ti-am explicat pe PM ca e posibil.

Io nu ma ofensez asa usor si uneori ma bucura cind vad tineri interesati de "babele comuniste",iar tu chiar ai idee despre caprele cehe,dar bine ar fi sa acorzi atentie mai mare batrinilor care pe linga experienta practica,pot avea si oarece "ochi format"!Restul nu a fost practic decit o polemica,sper io constructiva,fara ofense si "razboi",iar detaliile pe care nu le-am postat nu-s fiindca nu le cunosteam,dar nu am considerat ca-s necesare aici,motiv pentru care le-am omis.

Asfalt uscat...si aveti grija de "babute",ridicati-le acolo unde merita! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca in urmatorul post o sa-mi dai 100% dreptate ca poza nr.1 din topicul flacaului este a unui CZ 250 Sport!... :D Parca de-aici plecasem...

Numara ca atare aripioare motor,verifica dimensiuni aripioare chiuloase,orice doresti...si-o sa vezi ca nu-i decit un biet de CZ de 250,asta daca in interior,asa cum spuneam,n-o avea pistoane de 58mm. :crack: Ti-am explicat pe PM ca e posibil.

Io nu ma ofensez asa usor si uneori ma bucura cind vad tineri interesati de "babele comuniste",iar tu chiar ai idee despre caprele cehe,dar bine ar fi sa acorzi atentie mai mare batrinilor care pe linga experienta practica,pot avea si oarece "ochi format"!Restul nu a fost practic decit o polemica,sper io constructiva,fara ofense si "razboi",iar detaliile pe care nu le-am postat nu-s fiindca nu le cunosteam,dar nu am considerat ca-s necesare aici,motiv pentru care le-am omis.

Asfalt uscat...si aveti grija de "babute",ridicati-le acolo unde merita! :D

 

 

V roce 1974 se do mírnÏ upravenÊho podvozku 477 zaèal montovat dvouvålec Jawa 250 ccm. Zbytek motocyklu jednoznaènÏ vychåzí z pøedchozích typÚ 476 a 477. Jednalo se o typ 471 stejnÊ konstrukce jako motor v JawÏ 250 Bizon. Výkon byl 17,5 konÏ. V roce 1975 nåsledoval typ 472. VzhledovÏ stejný, ale s objemem 350 ccm a výkonem 21 koní

in traducere:incepand cu 1974 apare un nou model prin montarea motorului Jawa 250 in doi cilindri pe cadrul de 477.dezvoltarea motocicletei s-a bazat pe modelele anterioare 476 si 477.modelul 471 era propulsat de acelasi motor ca si Jawa Bizon 250.puterea dezvoltata era de 17,5 CP.incepand cu 1975 este produs si tipul 472.cadrul era acelasi insa motorul era de 350 si dezvolta 21 CP.

 

In primele 3 poze :CZ 250 Sport[tipul 471];in a 4-a poza CZ 350 Sport tip 472.6 cu motor de Jawa 632[alternator 12v150w];motocicleta galbena este o Jawa 250 Bizon din 1971;urmatoarea moto este un CZ 250 Sport[tip 986]produs doar pentru export si echipat cu o versiune dezumflata[doar 25 CP]a motorului de moto-cross si cutie in 5 trepte[este singurul model de CZ Sport de 250 echipat cu motor CZ].

post-10713-1238700875_thumb.jpg

post-10713-1238700917_thumb.jpg

post-10713-1238700959_thumb.jpg

post-10713-1238700994_thumb.jpg

post-10713-1238701024_thumb.jpg

post-10713-1238701055_thumb.jpg

post-10713-1238701089_thumb.jpg

post-10713-1238701121_thumb.jpg

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok domnilor motociclisti. vad ca tare mult sau incins spiritele :D .

eu asa stiam ca este 350 sport. mam si uitat in talon, unde scrie urmatoarele: an fabr 1979, tip 350-634, cilindree 344.

sper ca aceste date vor calma pe unii, si vor da dreptate la altii.

ps: aaa, si este de 6 volti :crack:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asa arata spiritele incinse,erau doar discutii,care sper sa fie in final utile!

Treaba cu talonul este mai putin concludenta,am facut si io "smecherii" cu inscrierea unor astfel de motoare,bazindu-ma tocmai pe necunoasterea de catre salariatii RAR a modelelor,cit si pe incriptionarile existente pe motoarele in cauza.Iar placutele de pe cadru se schimba foarte usor,ca sa nu vorbesc de poansonari!

Si pentru ca nu vreau polemici,va las sa comparati modelele din multitudinea de poze cu originalul de la care s-a plecat,fiindca acum vad ca material este! :crack: Multumim expertului,...sincer mie mi-a facut placere sa revad motoare din tinerete! :D

Cind vei desface motorul te rog sa faci citeva poze si sa ne spui si noua ce-are inauntru!Asta peste muuuuulti kilometri fara incidente neplacute!

Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...