Sari la conținut

Ulei peste nivelul maxim.


CoSSmiN
 Share

Postări Recomandate

Ieri am facut revizia si mi-au pus baietii de la service 1,15L, pe capacul de la motor scrie clar 1000cm(1L), astazi am verificat nivelul uleiului si era cu mult peste nivelul maixm, cu joja infiletata nivelul uleiului ajunge pana la filetul jojei.

M-am uitat in manualul motoretei si zice ca se pune 1L cu filtru de ulei schimbat.

Am sunat la service sa le zic si au zis ca nu e nicio problema ca asta e capacitatea motorului si ca nu are nimic.Daca vreau eu neaparat sa-l aduc la nivel sa-l scot.

 

Acum eu ma gandesc ca fiind mai mult ulei se creaza o presiune in interior iar uleiul care e in plus va fi consumat, asa o sa invat motorul sa consume.

 

 

Corect?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator mariion
Ieri am facut revizia si mi-au pus baietii de la service 1,15L, pe capacul de la motor scrie clar 1000cm(1L), astazi am verificat nivelul uleiului si era cu mult peste nivelul maixm, cu joja infiletata nivelul uleiului ajunge pana la filetul jojei.

M-am uitat in manualul motoretei si zice ca se pune 1L cu filtru de ulei schimbat.

Am sunat la service sa le zic si au zis ca nu e nicio problema ca asta e capacitatea motorului si ca nu are nimic.Daca vreau eu neaparat sa-l aduc la nivel sa-l scot.

 

Acum eu ma gandesc ca fiind mai mult ulei se creaza o presiune in interior iar uleiul care e in plus va fi consumat, asa o sa invat motorul sa consume.

 

 

Corect?

Multumesc !

Cum adica "vei invata motorul sa consume"????????

E fiinta inteligenta? Invata?

Da' ce motor ai, daca nu e cu suparare? :D

Nu cred sa fie vreo problema cu 100 si ceva ml de ulei in plus.

Mai mult, nivelul se masoara cu joja desfiletata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul cum vezi ca scrie la profil e un YZF de 125..

Faza era ca nu am inteles de ce aia de la service au pus mai mult ulei decat trebuia.

 

PS: LOL nu am auzit asa ceva in viata mea...cum sa inveti mai motorul sa consume ulei??? :D mai bine l-ai invata sa consume benzina mai putina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
Motorul cum vezi ca scrie la profil e un YZF de 125..

Faza era ca nu am inteles de ce aia de la service au pus mai mult ulei decat trebuia.

 

PS: LOL nu am auzit asa ceva in viata mea...cum sa inveti mai motorul sa consume ulei??? :D mai bine l-ai invata sa consume benzina mai putina!

Pe tine cine te-o facut, mandro, asa de buna la mecanica? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult, nivelul se masoara cu joja desfiletata.

aici gresesti,scuza-ma ca zic.Nivelul de ulie se masoara cu joga filetata! da afara uleiul in surplus urgent!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut revizia si mi-au pus baietii de la service 1,15L, pe capacul de la motor scrie clar 1000cm(1L), astazi am verificat nivelul uleiului si era cu mult peste nivelul maixm, cu joja infiletata nivelul uleiului ajunge pana la filetul jojei.

M-am uitat in manualul motoretei si zice ca se pune 1L cu filtru de ulei schimbat.

Am sunat la service sa le zic si au zis ca nu e nicio problema ca asta e capacitatea motorului si ca nu are nimic.Daca vreau eu neaparat sa-l aduc la nivel sa-l scot.

 

Acum eu ma gandesc ca fiind mai mult ulei se creaza o presiune in interior iar uleiul care e in plus va fi consumat, asa o sa invat motorul sa consume.

 

 

Corect?

Multumesc !

 

daca pui putin ulei nu e bine, daca pui mult e la fel de rau ca si cum ai avea foarte putin, ca nu o sa mai asigure racirea corecta a unor piese............. uleiul mai raceste "fusta la pistoane", zona inferioara a pistonului, ulei care ajunge acolo prin barbotare(Sistem de ungere a unui motor prin împroÂşcarea lubrifiantului pe suprafețele de uns........... ca o ceata, uleiul e improscat de arborele cotit al motorului...in fine e o intreaga teorie, daca vrei mai detaliat, cauta carti, google, etc), nu mai debita aiureli ca inveti motorul sa consume...sunt motoare care consuma de noi ca asa sunt facute si se da in manual consumul de ulei la 1000 de km..sau 100 de km, oricum orice motor consuma, dar infim, depinde de motor, daca e varza, segmenti, semeringuri la supape duse, etc...o sa-i placa uleiul f tare....ai un manual citeste-l cu atentie, ce e asa greu....veniti ca zombie pe forum si dati la "tastura" cum zicea Mitrea Miron :D

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o Honda XR 400 si am o problema similara. In manual imi scrie ca la schimb complet trebuie sa bag 1.8 l.

 

La schimbul de ulei, am bagat aprox 2.2 l pana mi-a arata la joja ca e ok.

 

Parerea mea este ca cel mai important este sa fie ok cand se verifica la joja. Practic asta este singura verificare pe care o putem face la ulei in afara de momentul schimbului.

 

De asemnea imi scrie in manual ca verificarea se face fara joja infiletata. Nu stiu la altii cum este dar in manualul meu astea sunt detaliile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult, nivelul se masoara cu joja desfiletata.

aici gresesti,scuza-ma ca zic.Nivelul de ulie se masoara cu joga filetata! da afara uleiul in surplus urgent!

 

la un scuter de-al meu, in manualul de service scria ca se masoara uleiul cu joja desfiletata, acum nustiu daca asta e o regula, dar e clar ca se poate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: LOL nu am auzit asa ceva in viata mea...cum sa inveti mai motorul sa consume ulei??? :D mai bine l-ai invata sa consume benzina mai putina!

 

 

M-am exprimat gresit.Logic ar fi ca din cauza presiunii formate in motor, uleiul care este in plus sa fie consumat.Patrunde in camera de ardere, deci se vor duce segmentii asadar motorul va papa ulei.

 

Nu sunt bun cunoscator in mecanica, imi pare rau pentru eventualele greseli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
M-am exprimat gresit.Logic ar fi ca din cauza presiunii formate in motor, uleiul care este in plus sa fie consumat.Patrunde in camera de ardere, deci se vor duce segmentii asadar motorul va papa ulei.

 

Nu sunt bun cunoscator in mecanica, imi pare rau pentru eventualele greseli.

:D Tare asta!

Asadar, daca presiunea prea mare din carter va forta uleiul sa treaca de etansarea segmentilor spre camera de ardere, acest lucru va distruge segmentii :D

Da! Excelent! Iar rad cu lacrimi!

Deh, esti mai bun ca RaceTuning! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un scuter de-al meu, in manualul de service scria ca se masoara uleiul cu joja desfiletata, acum nustiu daca asta e o regula, dar e clar ca se poate :D

Baga un scaner sau o poza...sincer nu am auzit sau citit asa ceva pana acum! Dovada vrem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice manual de reparatie sunt trecute cantitatile de ulei care trebuiesc introduse atunci cand:

-motorul a fost desfacut (s-a pierdut acea pelicula care ramane si dupa ce s-a scurs tot uleiul pe orificiul de golire)

-se schimba filtrul de ulei si uleiul

-se schimba doar uleiul

 

Cantitatea extra de ulei chiar dauneaza motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, iar repet prima porunca a mecanicii auto/moto: thou shalt obey the user's manual! Scoate surplusul de ulei si nu mai intreba pe forum. Oricum, nu vezi ca sintem toti cu vaca, teoreticieni ochelaristi, care nici n-au mobra? Si daca chiar ar ajunge surplusul ala in camera de ardere, ti se pare ok? Deci, ca pedeapsa, vrei scrie de 100 de ori pe tabla: nimeni nu stie mai bine ca proiectantul motocicletei nimeni nu stie mai bine ca proiectantul motocicletei nimeni nu stie mai bine ca proiectantul motocicletei etc etc etc

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, iar repet prima porunca a mecanicii auto/moto: thou shalt obey the user's manual! Scoate surplusul de ulei si nu mai intreba pe forum. Oricum, nu vezi ca sintem toti cu vaca, teoreticieni ochelaristi, care nici n-au mobra? Si daca chiar ar ajunge surplusul ala in camera de ardere, ti se pare ok? Deci, ca pedeapsa, vrei scrie de 100 de ori pe tabla: nimeni nu stie mai bine ca proiectantul motocicletei nimeni nu stie mai bine ca proiectantul motocicletei nimeni nu stie mai bine ca proiectantul motocicletei etc etc etc

In mare sunt de acord cu tine,asta ziceam si eu,dar te intreb ceva:Ai treaba cu ochelaristii sau ai probleme de exprimare? Cred ca ar trebui sa-ti revizuiesti declaratiile vizavi de ochelaristi.Ce infirma declaratia ta vizavi de cei cu ochelari.Tocilar,prost,idiot...sau ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare sunt de acord cu tine,asta ziceam si eu,dar te intreb ceva:Ai treaba cu ochelaristii sau ai probleme de exprimare? Cred ca ar trebui sa-ti revizuiesti declaratiile vizavi de ochelaristi.Ce infirma declaratia ta vizavi de cei cu ochelari.Tocilar,prost,idiot...sau ce?

Kato, m-ai inteles gresit, faceam aluzie la un alt user, care pe tot pe alt thread spunea ca sintem toti niste teoreticieni. Ca idee, si eu port ochelari. 2.5 si 2, cu plus :D Nu te supara, ca n-am nimic cu tine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul peste maxim duce la o presiune mai mare asa cum stiti si acea presiune poate strica simeringurile motorului. cam atat din cate stiu eu. si nici nu se compara in gravitete cu situatie in care uleiul e sub minim. simeringuri exista la iesirea pinionului, schimbatorului de viteze, altele nu mai stiu . putin peste maxim cel mai probabil nu o sa faca nimic rau, dar ca sa fii sigur scoate-l afara. uleiul se masoara cu joja desfiletata, cred ca la toate motoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit in manualul motocicletei :" Asteptati cateva minute sa se aseze uleiul si apoi scoateti capacul orificiului de umplere cu ulei, stergeti joja, introduceti-o la loc (fara sa o insurubati) si apoi scoateti-o din nou pentru a verifica nivelul de ulei de motor."

Ciudat, mecaniul mi-a zis ca se masora cu joja infiletata...

 

Deci s-a rezolvat, multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui putin ulei nu e bine, daca pui mult e la fel de rau ca si cum ai avea foarte putin, ca nu o sa mai asigure racirea corecta a unor piese............. uleiul mai raceste "fusta la pistoane", zona inferioara a pistonului, ulei care ajunge acolo prin barbotare(Sistem de ungere a unui motor prin împroÂşcarea lubrifiantului pe suprafețele de uns........... ca o ceata, uleiul e improscat de arborele cotit al motorului...in fine e o intreaga teorie, daca vrei mai detaliat, cauta carti, google, etc), nu mai debita aiureli ca inveti motorul sa consume...sunt motoare care consuma de noi ca asa sunt facute si se da in manual consumul de ulei la 1000 de km..sau 100 de km, oricum orice motor consuma, dar infim, depinde de motor, daca e varza, segmenti, semeringuri la supape duse, etc...o sa-i placa uleiul f tare....ai un manual citeste-l cu atentie, ce e asa greu....veniti ca zombie pe forum si dati la "tastura" cum zicea Mitrea Miron :D

 

fustele pistonului nu sunt unse "cu ce arunca vibrochenul" ci au niste duze prin care pompa baga ulei sub presiune. asta asa, ca idee...

 

uleiul peste maxim duce la o presiune mai mare asa cum stiti si acea presiune poate strica simeringurile motorului. cam atat din cate stiu eu. si nici nu se compara in gravitete cu situatie in care uleiul e sub minim. simeringuri exista la iesirea pinionului, schimbatorului de viteze, altele nu mai stiu . putin peste maxim cel mai probabil nu o sa faca nimic rau, dar ca sa fii sigur scoate-l afara. uleiul se masoara cu joja desfiletata, cred ca la toate motoarele

 

pentru presiunea aia in plus care oricum se creeaza in mers de la vapori si expansiunea aerului care se incalzeste exista epuratorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, mecaniul mi-a zis ca se masora cu joja infiletata...

Ce-i asa de ciudat? Mecanicul atotstiutor, care nu se uita-n vreun manual, sa nu cumva sa-i cada tresele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie un mecanic mi-a zis ca se masoara nivelul cu joja infiletata, insa manualul meu si alte manuale de la alte motoare, toate zic ca nivelul uleiului se masoara cu joja neinfiletata. Cred ca stie mai bine proiectantul decat mecanicul care nu citeste niciodata carti de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fustele pistonului nu sunt unse "cu ce arunca vibrochenul" ci au niste duze prin care pompa baga ulei sub presiune. asta asa, ca idee...

 

 

 

pentru presiunea aia in plus care oricum se creeaza in mers de la vapori si expansiunea aerului care se incalzeste exista epuratorul.

ai foarte mare dreptate, dar la motoarele mai noi gasesti asta, depinde de constructor, eu vorbeam la general, ca principiu fara multe detalii tehnice, dupa cum am scris poti gasi f multe daca te documentezi, daca luam motoare clasice romanesti, dacia, aro si ce vrei tu.....cred ca alea nu au duze, asta ca sa fiu pe langa subiect, nu se compara daciile cu yamaha, sau alte firme :D .

si am refeream pentru cazul celor care nu consulta un manual tehnic al agregatului, ca sa nu mai vina direct si sa scrie aiureli pe forum.. ca idee :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
ai foarte mare dreptate, dar la motoarele mai noi gasesti asta, depinde de constructor, eu vorbeam la general, ca principiu fara multe detalii tehnice, dupa cum am scris poti gasi f multe daca te documentezi, daca luam motoare clasice romanesti, dacia, aro si ce vrei tu.....cred ca alea nu au duze, asta ca sa fiu pe langa subiect, nu se compara daciile cu yamaha, sau alte firme :crack: .

si am refeream pentru cazul celor care nu consulta un manual tehnic al agregatului, ca sa nu mai vina direct si sa scrie aiureli pe forum.. ca idee :D

 

 

toate jafonezele astea ale noastre de prin '80 incoace, cebereuri, kekereuri, zeticseruri, bla bla, au duze de alea :D mie imi plac cele 2 categorii mari de mecanici: 1: stiu tot, nu imi trebuie manual si 2: tot ce scrie in manual e sfant. imi vine sa ma dau cu capul de pereti cand ii vad pe astia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...