Sari la conținut

Cumpar DNEPR


R0Sh
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor entuziastilor de motoare,

pana voi putea sa-mi cumpar chopperul visurilor, HD Rocker C, m-am gandit ca ar fi bine sa incep cu un "old-school" in adevaratul sens al cuvantului...sa invatz si mecanica ca lumea si sa restaurez o comunista obosita.

Stand cam prost cu banii, nu pot sa incep cu un Yamaha Virago, Suzuki Intruder sau alt chopper japonez si din aceasta cauza cred ca ar fi mai potrivit und Nipru pt inceput (imi place cel mai mult dinre comuniste si cred ca e cel mai raspandit in Romania...in cazul in care voi avea nevoie de piese).

Loc in curte as avea, un garaj n-ar strica, dar nu le poti avea pe toate...scule am destule, cu timpul stau mai prost dar sunt sigur ca-mi pot face vara asta.

Am nevoie de cat mai multe sfaturi din partea voastra...pt ca sunt chiar boboc in ceea ce priveste motoarele. Nu stiu daca sa ma bag intr-adevar intr-o chestie asa de complicata sau sa astept mai bine pana imi pot lua ceva mai simplu de intretinut.

M-am tot uitat pe forumuri zilele astea si la anunturi moto si mai mult de 500-600 Euro nu vreau sa dau pe un DNEPR...probabil ca voi avea nevoie de inca atata ca sa o fac sa si mearga. As vrea sa fie in stare cat mai buna, completa (cu atas cu tot) si cu piese cat mai originale pt ca nu am posibilitatea sa umblu mult dupa piese de inlocuire.

 

Robert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca vrei sa iti iei nipru, cauta unul cat mai bun si de preferinta mai vechi de 1992..............

Depinde de noroc ce gasesti, eu m-am cam fentat cu al meu si a tb sa bag peste 1100 euro in piese...............care si alea sunt foarte proaste...........

Si eu aveam un vis din tinerete sa iau nipru dar m-am fentat teribil si mi-am distrus 8 luni din viata.

Acum, cand am reusit sa iau o japoneza, NU M-AS MAI GANDI LA NIPRU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....niprul nu a avut niciodata mici probleme!El in sine este o mare problema!O problema de 250kg cu deficientze de proiectare, cu mari lipsuri de uzinare a pieselor, cu materiale care intotdeauna au fost o loterie trista...(din acest motiv sunt si supradimensionate o multime de repere...)

...nipru nu are parametrii nominali!

...fabrica este inchisa de cinci ani, si in declin economic de vreo 15....ca si toata Ucraina dealtfel...

...la nipru nu s-au fabricat niciodata piese de calitate...

....piesele de nipru nu sunt fabricate, sunt semifabricate!Si in functie de starea lor si de posibilitati , se pot transforma in produse finite, de o oarecare calitate...

....pentru nipru nu se gasesc 'meseriasi'!Fiecare , care nu cedeaza psihic(si se pot numara pe degete...) devine propriul meserias!

....niprul nu are nici o retzeta de reglaj, si nu vei gasi pe nimeni care sa-ti spuna si tie ceva , acolo , si dupa aia sa-ti mearga trotineta....

Si recomandarile pot continua in acelasi ton inca vreo trei pagini....

Si daca in pofida recomandarilor , vei persevera (vezi 'je', o sa ai un utilaj foarte valoros , pe care nu ai sa-l poti vinde niciodata cu mai mult de 5-600 de euro , si despre care o sa stii o multime de chestii care o sa uimeasca pruncii de pe forumuri si o sa-i faca sa se scobeasca cu jejetul in nas in timp ce stau cu gura cascata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....niprul nu a avut niciodata mici probleme!El in sine este o mare problema!O problema de 250kg cu deficientze de proiectare, cu mari lipsuri de uzinare a pieselor, cu materiale care intotdeauna au fost o loterie trista...(din acest motiv sunt si supradimensionate o multime de repere...)

...nipru nu are parametrii nominali!

...fabrica este inchisa de cinci ani, si in declin economic de vreo 15....ca si toata Ucraina dealtfel...

...la nipru nu s-au fabricat niciodata piese de calitate...

....piesele de nipru nu sunt fabricate, sunt semifabricate!Si in functie de starea lor si de posibilitati , se pot transforma in produse finite, de o oarecare calitate...

....pentru nipru nu se gasesc 'meseriasi'!Fiecare , care nu cedeaza psihic(si se pot numara pe degete...) devine propriul meserias!

....niprul nu are nici o retzeta de reglaj, si nu vei gasi pe nimeni care sa-ti spuna si tie ceva , acolo , si dupa aia sa-ti mearga trotineta....

Si recomandarile pot continua in acelasi ton inca vreo trei pagini....

Si daca in pofida recomandarilor , vei persevera (vezi 'je', o sa ai un utilaj foarte valoros , pe care nu ai sa-l poti vinde niciodata cu mai mult de 5-600 de euro , si despre care o sa stii o multime de chestii care o sa uimeasca pruncii de pe forumuri si o sa-i faca sa se scobeasca cu jejetul in nas in timp ce stau cu gura cascata!

 

 

 

 

:unsure: ......Foarte adevarat ce zice nea Drobu`, iar la capitolul monetar-economie, citez..."suntem prea saraci sa ne permitem Nipru(chestii ieftine)

"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabrica merge, produce daca nu multe Nipre, produce piese, care in proportie de 90% rezista si isi fac treaba. Nipru spre deosebire de majoritatea motocicletelor moderne este temeinic gandit si nu are deficiente de proiectare. Poate ca e valabil reversul ca motocicletele moderne sunt gandite ca dupa un timp sa-si consume anumite repere, scumpe.

Are deficiente de executie.

Insa cele mai multe deficiente pe care le are Niprul sunt legate de posesori. Niprul este o motocicleta veche care cere o deservire tipicareasca.

 

Visul tau e un cioper japonez, lasa Niprul, orienteaza-te spre un Vulcan vechi, spre un Virago vechi, un EN500. Niprul nu are nevoie de un proprietar care are in cap porcarii japoneze. Niprul e ca o nevasta geloasa.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabrica merge, produce daca nu multe Nipre, produce piese, care in proportie de 90% rezista si isi fac treaba. Nipru spre deosebire de majoritatea motocicletelor moderne este temeinic gandit si nu are deficiente de proiectare. Poate ca e valabil reversul ca motocicletele moderne sunt gandite ca dupa un timp sa-si consume anumite repere, scumpe.

Are deficiente de executie.

Insa cele mai multe deficiente pe care le are Niprul sunt legate de posesori. Niprul este o motocicleta veche care cere o deservire tipicareasca.

 

Visul tau e un cioper japonez, lasa Niprul, orienteaza-te spre un Vulcan vechi, spre un Virago vechi, un EN500. Niprul nu are nevoie de un proprietar care are in cap porcarii japoneze. Niprul e ca o nevasta geloasa.

 

bun raspuns @Aleko...

tot respectul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist, trist....si-asa sunt super pesimist de felul meu, doar atata mi-a lipsit sa-mi spuna cineva ca nu sunt potrivit pt un Nipru. :unsure: Doar pt. ca mi-ar placea mai mult un chopper japonez nu inseamna ca n-as fi la fel de pasionat de o bucata adevarata de istorie, caruia i-as dedica poate mai mult timp decat unei motociclete careia nu mai trebuie sa-i faci decat mici reglaje poate si s-o cureti din cand in cand. La urma urmei am vazut Nipruri facute foarte misto, atat restaurate cat si customizate...de ex. niprul albastru al lui Costi, de la care sunt si 2 filmuletze pe Youtube.

Oricum ms pe sfaturi si pareri celor care mi-au scris...

Editat de R0Sh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist, trist....si-asa sunt super pesimist de felul meu, doar atata mi-a lipsit sa-mi spuna cineva ca nu sunt potrivit pt un Nipru. :blink: Doar pt. ca mi-ar placea mai mult un chopper japonez nu inseamna ca n-as fi la fel de pasionat de o bucata adevarata de istorie, caruia i-as dedica poate mai mult timp decat unei motociclete careia nu mai trebuie sa-i faci decat mici reglaje poate si s-o cureti din cand in cand. La urma urmei am vazut Nipruri facute foarte misto, atat restaurate cat si customizate...de ex. niprul albastru al lui Costi, de la care sunt si 2 filmuletze pe Youtube.

Oricum ms pe sfaturi si pareri celor care mi-au scris...

...no, numara tu, cate ai vazut saptamana trecuta umbland pe strada! :unsure:

necustomizate , ne restaurate, ne tunate....doar mergand pe strada...

Alta masura nu trebuie pentru evaluarea calitatilor lor de motoare bine gandite , bina construite , fiabile, de conditii grele,usor de intretinut, etc...

....in bucuresti umbla vreo 10 , a lui Aleko, Cristi57, si vreo 8 necunoscuti , care le scot cu randul intre doua RK-uri pe sezon...si-s freo cateva j' de mii de motociclete in ingramadeala aia...

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor entuziastilor de motoare,

pana voi putea sa-mi cumpar chopperul visurilor, HD Rocker C, m-am gandit ca ar fi bine sa incep cu un "old-school" in adevaratul sens al cuvantului...sa invatz si mecanica ca lumea si sa restaurez o comunista obosita.

Stand cam prost cu banii, nu pot sa incep cu un Yamaha Virago, Suzuki Intruder sau alt chopper japonez si din aceasta cauza cred ca ar fi mai potrivit und Nipru pt inceput (imi place cel mai mult dinre comuniste si cred ca e cel mai raspandit in Romania...in cazul in care voi avea nevoie de piese).

Loc in curte as avea, un garaj n-ar strica, dar nu le poti avea pe toate...scule am destule, cu timpul stau mai prost dar sunt sigur ca-mi pot face vara asta.

Am nevoie de cat mai multe sfaturi din partea voastra...pt ca sunt chiar boboc in ceea ce priveste motoarele. Nu stiu daca sa ma bag intr-adevar intr-o chestie asa de complicata sau sa astept mai bine pana imi pot lua ceva mai simplu de intretinut.

M-am tot uitat pe forumuri zilele astea si la anunturi moto si mai mult de 500-600 Euro nu vreau sa dau pe un DNEPR...probabil ca voi avea nevoie de inca atata ca sa o fac sa si mearga. As vrea sa fie in stare cat mai buna, completa (cu atas cu tot) si cu piese cat mai originale pt ca nu am posibilitatea sa umblu mult dupa piese de inlocuire.

 

Robert

Conceptia ca iau o comunista ca ma costa mai putin este total gresita. Nu aveti bani pt Virago 600 motocicleta + 6oo reparatul la banii astia se poate achizitiona un Virago. La o comunista mai adaugi orele de munca (orele de stat la spovedit dupa injuraturile trase) nervii cand se intampla ceva si nu poti rula. Si se intampla multe la toate antichitatile anul trcut am schimbat un motor un cardan si acum urmeaza cutia de viteze. Daca doresti sa inveti mecanica te poti inscrie la un curs in nici un caz sa inveti pe un motor vechi ca te costa mult piesele. Si ce este mai grav CREEAZA DEPENDENTA dupa un timp nu mai poti renunta esti bolnav daca nu merge bine nu te mai i ntereseaza nimic ceea ce este grav.Ai si satisfactii nu zic am tractat acasa doi baieti cu un KTM cros de ziceau ca o poate trage? Da a putut si le-am reparat motorul dumineca la 38 grade C ( mare afacere) Un concurent de la Dakar a oprit s-a uitat fotografiat si a intrebat cine mi-o repara, m-a felicitat . Alegerea iti apartine daca totusi o cumperi sa stii ca ai un motor pe viata( in sensul ca s-au nu o cumpara nimeni s-au primesti jumatate din cat ai investit).

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....niprul nu a avut niciodata mici probleme!El in sine este o mare problema!O problema de 250kg cu deficientze de proiectare, cu mari lipsuri de uzinare a pieselor, cu materiale care intotdeauna au fost o loterie trista...(din acest motiv sunt si supradimensionate o multime de repere...)

...nipru nu are parametrii nominali!

...fabrica este inchisa de cinci ani, si in declin economic de vreo 15....ca si toata Ucraina dealtfel...

...la nipru nu s-au fabricat niciodata piese de calitate...

....piesele de nipru nu sunt fabricate, sunt semifabricate!Si in functie de starea lor si de posibilitati , se pot transforma in produse finite, de o oarecare calitate...

....pentru nipru nu se gasesc 'meseriasi'!Fiecare , care nu cedeaza psihic(si se pot numara pe degete...) devine propriul meserias!

....niprul nu are nici o retzeta de reglaj, si nu vei gasi pe nimeni care sa-ti spuna si tie ceva , acolo , si dupa aia sa-ti mearga trotineta....

Si recomandarile pot continua in acelasi ton inca vreo trei pagini....

Si daca in pofida recomandarilor , vei persevera (vezi 'je', o sa ai un utilaj foarte valoros , pe care nu ai sa-l poti vinde niciodata cu mai mult de 5-600 de euro , si despre care o sa stii o multime de chestii care o sa uimeasca pruncii de pe forumuri si o sa-i faca sa se scobeasca cu jejetul in nas in timp ce stau cu gura cascata!

E asa da, astea da sfaturi , nu ce ai dat pina acuma :unsure:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu 3 nipre. am invatat ceva mecanica, mi-au placut si inca i-mi mai plac, o sa-mi mai iau unul candva ca sa ma plimb duminica cu el, dar ca sa ai motor de mers zilnic sau destul de des, nu recomand. mai am multe sa zic despre nipru, dar daca nu ai habar de mecanica, o sa-ti faca zile fripte si precum zicea si drobu "te lucreaza la psihic". daca esti tare o sa-l pastrezi, daca nu, faci ca mine sau ca altii, iti iei japo sau altceva. bafta in alegerea primului motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Rosh-ule cam tinerel si dupa cum spui tu insuti, lipsit de experienta in ale motoarelor. Dar retine ce-ti spune o "hoasca batrina": niciodata nu este tirziu si nici prea devreme sa inveti. Problema este sa VREI. Drobu-le ce-i cu tine mai omule, la 7 scari cind te-am cunoscut erai optimist, vesel, pus pe glume, ce-ai patit? Te-a lovit astenia de primavara? Te cam contrezi singur, comunistele sint asa si pe dincolo, iar tu ai numai comuniste si treaba anapoda, mai si merg bine. Pacat Rosh-ule ca este prea mare distanta intre Cluj si Constanta. ( Pregateam amindoi un Nipru de numa-numa) Asta e. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cred ca ar fi mai potrivit und Nipru pt inceput (imi place cel mai mult dinre comuniste si cred ca e cel mai raspandit in Romania...in cazul in care voi avea nevoie de piese)...

Uite d-le o gandire serioasa, intelepciune... sa vezi acum, ce te asteapta! :blink: Daca te mai si vad pe sosea, inseamna ca esti "tare". Vei avea multe de invatat, dar dupa 1-2 ani devii "avansat", inca nu se stie in ce... (ca noi, de exemplu) :blink:

Sfaturi vei primii destule, "marea smecherie" este sa le culegi pe cele bune. In rest succes!

 

....niprul nu a avut niciodata ...probleme...

Si recomandarile pot continua in acelasi ton inca vreo trei pagini.... in timp ce stau cu gura cascata!

Pai d-nu' drobu, eu m-am uitat pe lista de piese, ce compune toata motoreta, si are doar doua pagini! De unde ai mai scos inca o pagina?

 

... Nipru spre deosebire de majoritatea motocicletelor moderne este temeinic gandit si nu are deficiente de proiectare...Niprul e ca o nevasta geloasa.

d-nu' Aleko, nu mai da secretele astea pe post! ..creste pretul la piese, apoi cine mai intoarce capul dupa tine, daca se umple soseaua?

:lol: ..a mea este si mai geloasa, ca sete galbena..

...no, numara tu, cate ai vazut saptamana trecuta umbland pe strada! :unsure:

necustomizate , ne restaurate, ne tunate....doar mergand pe strada...

...no, numara tu, cate ai vazut saptamana trecuta la tine in curte!

necustomizate , ne restaurate, ne tunate....

..si spunene si noua

...CREEAZA DEPENDENTA dupa un timp nu mai poti renunta esti bolnav daca nu merge bine nu te mai i ntereseaza nimic ...

..aici ai dreptate, eu cand ajung dimineata la servici, fac o injectie cu nipra pe centura, prin Militari, printre masini. Imi incarc "bateriile", apoi m'apuc de munca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai d-nu' drobu, eu m-am uitat pe lista de piese, ce compune toata motoreta, si are doar doua pagini! De unde ai mai scos inca o pagina?

...aia e pagina cu piesele care trebuie sa le proiectezi tu!......piesele si sculele speciale , care nu au fost produse niciodata de KMZ, pentru ca nu au apucat sa 'dezvolte' motocicleta catre o forma finala , fiabila si functionala... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule tre sa fii nebun sa-ti mai cumperi Nipra dupa cum vezi.Iti spun ca si eu am avuit aceeasi idee din lipsa de bani da rnu merita decat ca sa ai un hobby ...ca doar hobby vei avea...nu si motor.O sa ajungi sa fi as in mecanica,vei avea multe subiecte de discutie,vei fi plictisitor...nimeni nu vrea sa stie cu adevarat de problemele tale mecanice,electrice,stilistice,ciclistice etc etc.

Mai strange un ban,ia-ti o japoneza...mai strange inca pe atat si ia-ti echipament si apoi plimba-te cat cuprinde pt ca japoneza poate...niprul NU ! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........ Drobu-le ce-i cu tine mai omule, la 7 scari cind te-am cunoscut erai optimist, vesel, pus pe glume, ce-ai patit? Te-a lovit astenia de primavara? Te cam contrezi singur, comunistele sint asa si pe dincolo, iar tu ai numai comuniste si treaba anapoda, mai si merg bine.

...este un test psihologic minimal care trebuie trecut!Daca nu-l trece , nu are nici o sansa cu celelate deadevaratelea 'nervos break down'! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee nipru a???

eu te sfatuiesc sa iti gasesti pe cineva sa te plimbe cu el sa te dai un pic cu el sa iti explice cat de usor sau in ce conditii cedeaza cat a costat sa se dea un sezon cu el si dupa aia daca chiar iti place si ti se pare motocicleta croita pt tine atunci mai reinvie topicul

ca pana atunci nu are rost sa se tot rescrie aceleasi lucruri

salutari si noroc in viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...aia e pagina cu piesele care trebuie sa le proiectezi tu!......piesele si sculele speciale , care nu au fost produse niciodata de KMZ, pentru ca nu au apucat sa 'dezvolte' motocicleta catre o forma finala , fiabila si functionala...

Ahaaa.. asta este! Imi lipsea pagina asta, se pare ca din acesta cauza totul a mers bine pana acum.. :unsure:

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai carnet si chestia cu cioperele este doar pasiune in perspectiva, pot sa-ti zic ca te poti insela usor. Cel mai bine faci scoala si incepi sa te dumiresti apoi. S-ar prea putea sa-ti placa un stil mai sportiv de a conduce, mai nervos, adica ENDURO (nu speed). Aici cu 1000 Euro iti iei un DR in foarte buna stare.

Cioperele desi "arata bine" sunt scumpe si te pot plictisi, cele pe care le-ai insirat tu sunt mici in dimensiuni si in masa de fiare japoneze pe care si-a cumparat-o romanul sunt submediocre.

 

Niprul nu e de mers solo, e chiar periculos sa mergi solo din cauza ca vei fi depasit si sicanat in trafic permanent.

Niprul e de asa ceva:

 

 

A si cu Niprul nu prinzi pasaret sa dai 2 ture si 2 pwle si apoi sa vina aici sa se dea mari motocicliste :unsure: . Poate momesti o femela urs ceva.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam la niste poze si am dat peste asta: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ural-:-K-75...0316134010r2725

Nu stiu daca a vazut careva pozele, dar sunt mortale...asa as restaura si eu un K-750, culoarea si totul se potrivesc de minune, mai putin tipul imbracat in soldat nazist...la urma urmei e doar replica de motor nemtesc si trebuia un soldat rus mai degraba :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand mi-am cumparat niprul nu stiam prea multe despre mecanica iar despre motociclism mai nimic. simteam o nevoie acuta de utilaj pe 2 roti si atat. nu stiam ca ijul e in doi timpi, nipra in 4 si japo sunt alt fel de ozn-uri. nu visam decat un ghidon in fata ochilor si o partaietoare sub mine. si mi-am luat NIPRU, nu aveam carnet inca. si am facut scoala si am aflat cum se schimba vitezele si am vazut ca la mine nu-i asa deci i-am desfacut cutia. de montat nu am mai apucat s-o fac eu. a facut-o rock'n'roll dupa ce mi-a dat mie cutia lui. dar apoi... incetul cu incetul am invatat sa desfac un carburator sa-l curat, sa-i schimb un semering la grup, sa-i mai bibilesc cate ceva, sa-i schimb cate ceva si am ajuns sa cunosc motocicleta aia pana la ultimul surub. nu-mi mai e frica sa ma murdaresc pe maini, stiu ca aici dau de oameni care ma ajuta cu un sfat, o poza si chiar cate o critica dar acum nu vad altfel viata de motociclist. daca as da timpul inapoi tot cu nipru as incepe si chiar daca va intra vreodata inca o motocicleta in posesia mea (desi nu vad asta ca o necesitate inca) niprul va ramane pe locul 1

 

Da un ochi la semnatura si ai sa vezi un nipru care anul trecut era motocicleta de zi cu zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vine sa ma duc in garaj si sa turez motorul ala de nipru vro' jumatate de ora ca sa vedeti ca rezista

imi vine sa-l turez pana ii sare ceva din el ca nu l-am calat de mult timp, am avut prieteni carora le-au sarit pistoanele prin chiuloasa cu tot cu biele si sareau pe diguri rupti de beti cu malacele astea

daca va simtiti incomodati in trafic cu ele este pentru ca va uitati prea mult la poze , la petele de ulei,

si uitati de fapt sa va distrati ca niste bikeri adevarati oriunde ati fi, munte, mare, nisip, pamant, sosele

credeti ca rusii au facut motocicletele astea pentru fetite bocitoare speriate de pete de ulei si forumiste pe deasupra?

cati au dus vreodata un motor la limite? sau credeti ca daca va luati vro' japo o s-o trageti de mustati la capacitatea maxima voi astia care va plangeti ca fetitele inainte sa porniti motoarele?

Tare a-s vrea sa va vad intr-o baltoaca pana la c-r cu japo' ..... si la poalele unui deal plin de noroi

Va recomand din inima un scuter hidramat cu roti de cart , o sa va sada bine pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vine sa ma duc in garaj si sa turez motorul ala de nipru vro' jumatate de ora ca sa vedeti ca rezista

imi vine sa-l turez pana ii sare ceva din el ca nu l-am calat de mult timp, am avut prieteni carora le-au sarit pistoanele prin chiuloasa cu tot cu biele si sareau pe diguri rupti de beti cu malacele astea

daca va simtiti incomodati in trafic cu ele este pentru ca va uitati prea mult la poze , la petele de ulei,

si uitati de fapt sa va distrati ca niste bikeri adevarati oriunde ati fi, munte, mare, nisip, pamant, sosele

credeti ca rusii au facut motocicletele astea pentru fetite bocitoare speriate de pete de ulei si forumiste pe deasupra?

cati au dus vreodata un motor la limite? sau credeti ca daca va luati vro' japo o s-o trageti de mustati la capacitatea maxima voi astia care va plangeti ca fetitele inainte sa porniti motoarele?

Tare a-s vrea sa va vad intr-o baltoaca pana la c-r cu japo' ..... si la poalele unui deal plin de noroi

Va recomand din inima un scuter hidramat cu roti de cart , o sa va sada bine pe el

Stau eu mai rau cu imaginatia dar pistoane sarite prin chiulasa explica-mi si mie te rog sa nu mor prost. In orice caz motor racit cu aer turat pe loc precis se infoaca bine

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: care detinator de Nipru, din Brasov sau Cluj-Napoca, ar putea sa-mi arate pe viu cum suna un DNEPR pus la punct si sa-mi dea cateva "lectii"? ...Drobu poate? (am vazut ca esti de prin Djej :unsure:).

A tasnit asta-seara un Nipru galben pe langa mine pe langa gara din CJ - in timp ce asteptam in fata tramvaiului stricat - si am ramas uimit ce tare a fost. Poate stie careva cine a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...