Sari la conținut

Accident mortal in apropiere de Zalau


SuperMoto
 Share

Postări Recomandate

chiar daca nu au copil sau sotie...rar oameni singuri pe lume. cineva tot plange.

personal cred ca o mare parte din vina o are politia, care cunoaste situatia(nu e o noutate ca mereu o mierleste cineva ptr ca se fac curse acolo) si nu ia masuri pe acea zona. chiar daca asta ar insemna limitatoare de viteza, care pe mine personal ma deranjeaza. daca nu pentru vietile celor care se dau pe acolo, atunci pentru a proteja ceilalti participanti la trafic care nu trebuiesc expusi excesului de adrenalina.

No ofense man,dar curse nu se fac aici pe meses.Nu se intrec mai multi motociclisti,nu se merge pe cronometru,sau nu se filmeaza pt nu mai stiu ce record de viteza.Cei care filmeaza sunt gurile casca+cocalarii care se strang pe Meses in fiecare week-end ca sa mai vada pe unul care merge tare,ca sa-l filmeze,sa aiba un film si el despre cum se merge pe Meses.Cei din MMC nu cred ca s-au filmat ca sa aiba cu ce se lauda,sau doar ca sa-i vada gurile casca,sau pentru a face senzatie.Din contra,sunt niste tipi ok,echilibrati,care vor sa se bucure si maine de mersul pe 2 roti.

Problema Mesesului e ca se merge cu viteza chiar si singur,chiar si cand se merge doar pentru relaxare.Mesesul e ca un circuit:are drum bun,curbe care de care mai frumoase;insa putini sunt cei care se pot tempera.Astfel, se uita de riscurile impuse de acest tip de a merge;se uita de cei de acasa;se uita chiar si de sine insusi;se uita de tot si toate.Personal,nu cred ca exista cineva care nu a tras de gaz mai tare decat trebuia cel putin odata,fie ei rideri cu experienta sau nu.Si nu se ascunde nimic legat de moartea regretatului Mack,doar ca baietii care au vazut accidentul sunt inca socati la gandul ca au pierdut un bun prieten din randul lor si la faptul ca se putea intampla oricaruia dintre ei,chiar si unor motociclisti cu experienta.Sanatate,numai bine!

Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca pe toti cei cazuti!

Editat de cristydan11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 141
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu inteleg de ce unii va tot repetati. n-are rost sa incarcati topicul cu aceleasi opinii sau cu altele postate de altii inainte....serios nu cred ca se mai poate spune ceva. concluzia cred ca e simpla "lasati-o mai moale pe segmente de drum periculoase". credeti ca daca scrieti de 10 ori ca mortul e de vina va creste ratingu de safe raider? cine poate trage concluzii dintr-un eveniment tragic o face si pe cale de deductie logica. cel care n-o face aveti impresia ca se schimba daca i se spune " vezi, si-a facut-o cu mana lui, si tu vei pati la fel....!!!"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ofense man,dar curse nu se fac aici pe meses.Nu se intrec mai multi motociclisti,nu se merge pe cronometru,sau nu se filmeaza pt nu mai stiu ce record de viteza.Cei care filmeaza sunt gurile casca+cocalarii care se strang pe Meses in fiecare week-end ca sa mai vada pe unul care merge tare,ca sa-l filmeze,sa aiba un film si el despre cum se merge pe Meses.Cei din MMC nu cred ca s-au filmat ca sa aiba cu ce se lauda,sau doar ca sa-i vada gurile casca,sau pentru a face senzatie.Din contra,sunt niste tipi ok,echilibrati,care vor sa se bucure si maine de mersul pe 2 roti.

Problema Mesesului e ca se merge cu viteza chiar si singur,chiar si cand se merge doar pentru relaxare.Mesesul e ca un circuit:are drum bun,curbe care de care mai frumoase;insa putini sunt cei care se pot tempera.Astfel, se uita de riscurile impuse de acest tip de a merge;se uita de cei de acasa;se uita chiar si de sine insusi;se uita de tot si toate.Personal,nu cred ca exista cineva care nu a tras de gaz mai tare decat trebuia cel putin odata,fie ei rideri cu experienta sau nu.Si nu se ascunde nimic legat de moartea regretatului Mack,doar ca baietii care au vazut accidentul sunt inca socati la gandul ca au pierdut un bun prieten din randul lor si la faptul ca se putea intampla oricaruia dintre ei,chiar si unor motociclisti cu experienta.Sanatate,numai bine!

Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca pe toti cei cazuti!

scuze...am cautat pe youtube si mi-am dat seama ca gresesc. e exact cum spui tu.

si intrucat m-a rugat cineva sa nu mai inflamez pe aici,....inchei prin a recunoaste ca mai am mult pana sa inteleg eu cum sta treaba acolo.

 

sanatate si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu voi renunta sa postez aici si nu din cauza presiunilor si amenintarilor primite pe PM (cine imi vrea adresa il astept pe PM ! ), ci din cauza faptului ca mi-am dat seama ca este munca de Sisif sa ii fac pe unii sa inteleaga anumite lucruri ! N-am nimic cu baiatul ( Dumnezeu sa-l ierte! )! Pur si simplu am incercat sa trag cateva semnale de alarma pentru cei ce se dau pe-acolo. Mesesul ia in fiecare luna, de cand incepe sezonul, cate 1-2. Nu credeti ca ar fi cazul sa nu-si mai ceara tributul ? Cine are minte o sa inteleaga EXACT ce-am vrut sa spun prin posturile mele pe topicul acesta ! Nu este indeajuns sa citesti..trebuie sa si constientizezi si sa iei masuri ! Poate altruismul de care dau dovada e considerat sfidare sau lipsa de respect pentru unii! Mai ganditi-va !

 

Odihneasca-se in pace !

 

 

 

OVER AND OUT !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar pt. unii motorismul e un hobby. dar, din pacate, pentru multi altii, e un drog.

hobby-stii ies in week-end, si fac 2-3 drumuri pana la mare sau mai stiu eu pana unde pe an. pe cand "drogatii" nu se pot dezlipi. d'asta merg in orice anotimp, zapada sa nu fie.

 

ca toti "drogatii" si motoristii se-mpart in mai multe categorii -risc mediu si mare risc -. unii prefera chopper (d'astea mai soft, naturale), altii enduro (le place sa sara - gen salvie), altii de strada, altii o ard legal, cu ce se poate dar fara sa se expuna riscurilor, etc. dar "ss"-istii-s ca heroinosii, desi sunt constienti de implicatii si risc, nu se pot opri. cand nu-s calare, nu cred ca e unu sa nu se fi gandit ca tre s-o lase mai moale si sa nu se gandeasca ca o sa mearga pe pista si-o sa dea totul din el acolo, sa termine cu riscurile la care se expune...dar cand te sui si-ai acceleratia la-ndemana, e greu. sunt si care sunt anti droguri de mare risc, desi au incercat odata. si chiar nu le-a placut sau corpul lor a avut o reactie adversa. dar si mai multi care-au ramas addicted, asa ca nu-i mai invinovatiti atata. ata ete, adrenalina creaza dependenta. atata timp cat legea ne da dreptul la vitezane, nu avem cum sa nu le-ncercam, cu riscul de-a ramane dependenti. altii se-arunca cu parapanta de pe zgarie nori. si-aia ar putea cade-n capul cuiva...

 

credeti ca acum, daca ar putea privi lumea noastra de undeva de pe margine, nu-i pare rau pt. ce-a lasat in urma? dar la momentul respectiv, uiti de tot si de toate si te lasi dus...cine n-ancercat sa n-arunce cu piatra.

 

inainte sa blamezi un dependent ar trei incercata eliminarea sursei drogului. si-aici nu se poate decat prin schimbarea legii, aplicarea ei si concomitent cu asta amenajarea de piste. si nr. accidentelor mult blamate cu "vitezane" ar scade mult.

si pe drogati, la dezintoxicare, ii drogheaza-ncontinoare, pe multi poate pt. zeci de ani. dar legal si-ntr-un mediu organizat, asa cum ar trebui sa se organizeze curse, pe pistele care-ar trebui construite, avand in vedere nr. tot mai mare de motorete.

 

 

bafta

 

frumos ai scris dar cati vor lua exemplu?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din materialul Youtube (imaginile in care apare Foresterul lovit in partea stanga lateral-partea soferului) din relatarea martorului ,prezenta in postul lui Disney, coroborat cu "discretia" celor prezenti la fata locului in momentul intamplarii accidentului,personal cred ca filmul accidentului este urmatorul:

 

1.Riderul se deplaseaza in aceasi direstie de mers cu Forsterul in urma acestuia.

2.Conducatorul Foresterului vrea sa faca o manevra la stanga si semnalizeza acest lucru.

3.Riderul vine din urma si vrea sa-l ocoleasca "din scurt" prin STANGA.

4.Riderul observa ca din sens contrar vine alt autovehicul,dar nu mai poate opri lovind Foresterul lateral stanga.

 

Aici sunt doua variante cauze ale accidentului:

 

1.Conducatorul Foresterului a semnalizat FOARTE "din scurt " manevra nelasand timp riderului timp sa reactioneze.

2.Riderul a avut viteza prea mare pentru conditiile de trafic si nu a mai avut timp sa degajeze prin dreapta ,in conditiile in care a observat celalalt vehicul venind pe contrasens,prima lui intentie fiind sa-l faca din scurt tot pe stanga cat era oprit Foresterul sa treaca cel de pe contrasens.

 

Poate fi o greseala de pilotaj ,nepermisa unui rider cu experienta, cum inteleg ca a fost cel in cauza.

 

La fel de bine poate fi faptul ca Foresterul nu a semnalizat din timp efectuarea manevrei de schimbare a directiei de mers la stanga ,se intampla foarte des acest lucru mai ales la mersul in afara localitatilor.

 

Va fi greu de dovedit vinovatia in acest caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce se sterg posturi de pe topicul asta? deranjeaza pe cineva adevarul? sa iasa in fata

Pentru ca primesc gramada de "Report!"-uri cu comentariul off-topic, si replicile respective chiar sunt off-topic.

 

Dupa parerea mea un comentariu e on-topic fie daca se refera direct la accident, la conditiile in care s-a produs sau la persoana accidentata fie poate daca aminteste de o situatie asemanatoare, dar nu cand ar incapea mai bine la "Discutii generale despre motociclism" sau si mai rau la "Motociclisti in timpul liber" (mai ales cand vorbim de accidente mortale). Astea sunt conditiile, de exemplu eu cred ca o discutie separata despre daca e bine sau nu sa te dai tare pe Meses si-ar avea locul undeva pe la "Discutii generale despre motociclism", dar nu pe topicul unde se discuta cum a murit unul din forumisti, si cu atat mai mult sa deviezi grav de la subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din materialul Youtube (imaginile in care apare Foresterul lovit in partea stanga lateral-partea soferului) din relatarea martorului ,prezenta in postul lui Disney, coroborat cu "discretia" celor prezenti la fata locului in momentul intamplarii accidentului,personal cred ca filmul accidentului este urmatorul:

 

1.Riderul se deplaseaza in aceasi direstie de mers cu Forsterul in urma acestuia.

2.Conducatorul Foresterului vrea sa faca o manevra la stanga si semnalizeza acest lucru.

3.Riderul vine din urma si vrea sa-l ocoleasca "din scurt" prin STANGA.

4.Riderul observa ca din sens contrar vine alt autovehicul,dar nu mai poate opri lovind Foresterul lateral stanga.

 

Aici sunt doua variante cauze ale accidentului:

 

1.Conducatorul Foresterului a semnalizat FOARTE "din scurt " manevra nelasand timp riderului timp sa reactioneze.

2.Riderul a avut viteza prea mare pentru conditiile de trafic si nu a mai avut timp sa degajeze prin dreapta ,in conditiile in care a observat celalalt vehicul venind pe contrasens,prima lui intentie fiind sa-l faca din scurt tot pe stanga cat era oprit Foresterul sa treaca cel de pe contrasens.

 

Poate fi o greseala de pilotaj ,nepermisa unui rider cu experienta, cum inteleg ca a fost cel in cauza.

 

La fel de bine poate fi faptul ca Foresterul nu a semnalizat din timp efectuarea manevrei de schimbare a directiei de mers la stanga ,se intampla foarte des acest lucru mai ales la mersul in afara localitatilor.

 

Va fi greu de dovedit vinovatia in acest caz.

 

 

in mare cam asta este filmul evenimentului cu mici completari :

 

1.Riderul se deplaseaza in aceasi direstie de mers cu Forsterul in urma acestuia.(pe coborare directia zalau-cluj cu un viraj de dreapta inainte cu 80-100m de locul producerii accidentului(si putina vizibilitate zic eu))

2.Conducatorul Foresterului vrea sa faca o manevra la stanga si semnalizeza acest lucru.

3.Riderul vine din urma si vrea sa-l ocoleasca "din scurt" prin STANGA.

4.Riderul observa ca din sens contrar vine alt autovehicul,dar nu mai poate opri lovind Foresterul lateral stanga.

 

corpul riderului era aproximativ la 40m de locul coleziuni

 

viteza neoficial .... si ma repet neoficial se zice ca undeva in 200km/h

semioficial .... 140-150km/h

oficial .... astept informatii sigure de la rutiera

 

 

PS.

de la minutul 5:00 pana la 5:18 este portiunea nefericita a accidentului, (5:04) curba de dreapta de care vorbeam mai sus si undeva la 5:12-5:13 s-a produs impactul(am pus de la minutul 5 ca sa se inteleaga cat de cat )

 

Dumnezeu sa-i aiba sufletul in paza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS.
de la minutul 5:00 pana la 5:18 este portiunea nefericita a accidentului, (5:04) curba de dreapta de care vorbeam mai sus si undeva la 5:12-5:13 s-a produs impactul(am pus de la minutul 5 ca sa se inteleaga cat de cat )

 

 

cum sa nu incerci sa-ti depasesti propriile limite cand ai pe langa tine asa traseu?...:rolleyes:

 

privind din punctu' asta de vedere....nu-l pot condamna pe deplin...si tind sa cred ca nici un motorist n-o poate face...omu' a stiut la ce riscuri se supune si traseu' spune totul. la noi mor pe drum drept, pe dn1 intre buc si ploiesti...acolo atractia-i cu mult mai mare.

 

daca totusi se ajunge undeva, dupa ce-ti iei la revedere de la corp, sper ca el sa nu-si mai aduca aminte nimic altceva, decat traseu' asta.

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corpul riderului era aproximativ la 40m de locul coleziuni

 

viteza neoficial .... si ma repet neoficial se zice ca undeva in 200km/h

semioficial .... 140-150km/h

oficial .... astept informatii sigure de la rutiera

 

PS.

de la minutul 5:00 pana la 5:18 este portiunea nefericita a accidentului, (5:04) curba de dreapta de care vorbeam mai sus si undeva la 5:12-5:13 s-a produs impactul(am pus de la minutul 5 ca sa se inteleaga cat de cat )

In filmul prezentat de tine, la minutele indicate,pe partea stanga este un popas cu parcare.Linie intrerupta pentru viraj stanga pe banda de rulare in cauza...Daca omul cunostea zona si a mers fie si cu viteza neoficiala ,in conditiile in care vine lansat dupa o curba la dreapta, personal cred ca nu mai este nevoie de nicio explicatie suplimentara pentru cele intamplate.

 

Daca cunosti traseul este inconstienta.Pacat de viata lui si de durerea familiei sa-ti irosesti viata in felul asta.

 

To young to die, to fast to live...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor,topicul acesta a fost deschis pentru a face lumina in cazul accidentului,si pentru a fi trase niste concluzii utile ca altii sa nu o pateasca la fel, si nu pentru a va imparti voi replici dure,pentru asta exista PM.

Conduceti cu atentie!Numai bine si sanatate tuturor!

aproape identic cu accidentul meu de acu 1 an

numai ca eu traiesc,cu noroc de la d-zeu

odihnestete in pace MACKULE, eram colegi,si poate ne mai intalneam.

din pacate multi oameni ,multe pareri,denigram topikul cu prostii

ma asteptam sa apara vitejii,si cei responsabili cu conduita preventiva

R.I.P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ofense man,dar curse nu se fac aici pe meses.Nu se intrec mai multi motociclisti,nu se merge pe cronometru,sau nu se filmeaza pt nu mai stiu ce record de viteza.Cei care filmeaza sunt gurile casca+cocalarii care se strang pe Meses in fiecare week-end ca sa mai vada pe unul care merge tare,ca sa-l filmeze,sa aiba un film si el despre cum se merge pe Meses.Cei din MMC nu cred ca s-au filmat ca sa aiba cu ce se lauda,sau doar ca sa-i vada gurile casca,sau pentru a face senzatie.Din contra,sunt niste tipi ok,echilibrati,care vor sa se bucure si maine de mersul pe 2 roti.

Problema Mesesului e ca se merge cu viteza chiar si singur,chiar si cand se merge doar pentru relaxare.Mesesul e ca un circuit:are drum bun,curbe care de care mai frumoase;insa putini sunt cei care se pot tempera.Astfel, se uita de riscurile impuse de acest tip de a merge;se uita de cei de acasa;se uita chiar si de sine insusi;se uita de tot si toate.Personal,nu cred ca exista cineva care nu a tras de gaz mai tare decat trebuia cel putin odata,fie ei rideri cu experienta sau nu.Si nu se ascunde nimic legat de moartea regretatului Mack,doar ca baietii care au vazut accidentul sunt inca socati la gandul ca au pierdut un bun prieten din randul lor si la faptul ca se putea intampla oricaruia dintre ei,chiar si unor motociclisti cu experienta.Sanatate,numai bine!

Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca pe toti cei cazuti!

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tanar de 30 de ani, a murit aseara in Zalau, judetul Salaj in urma unui grav accident de circulatie. Accidentul a avut loc pe drumul European 81, cel care face legatura intre Zalau si Cluj. Din primele cercetari se

 

pare ca motociclistul a intrat in coleziune spate cu un alt autovehicul, impactul fiindu-i fatal. Deocamdata nu s-a stabilit cine este vinovat.

 

S-a circulat greu mai bine de 2 ore pe o singura banda de mers. Traficul a fost ingreunat de coloanele de masini care s-au format pe ambele sensuri de mers, acestea s-au intins pe o distanta de 3km.

 

Zaha Paul inspector principal, politia rutiera Salaj: Accidentul a avut loc pe DE 81 la intrarea in localitatea Ciumarna, din primele cercetari rezulta ca, barbatul de 30 ani care conducea motocicleta, a intrat in coleziune spate cu un alt autovehicul, in urma caruia a decedat. Nu se cunoaste deocamdata cine este vinovat de producerea accidentului, cercetarile continua.

 

Martor: Eram in spatele motocicletei, cand s-a intamplat incidentul. Domnul cu masina inplicat in accident, a semnalizat stanga, iar motocicleta venea din spate, a vrut sa-l depaseasca dar a observat ca din fata vine o alta masina, vrand sa o evite a intrat in coleziune spate cu autoturismul din fata lui. Nu stiu daca a avut viteza, l-am vazut pur si simplu in aer.

 

Din nefericire la sosirea ambulantei barbatul deja murise, nemaiputandu-se face nimic pentru el.

 

dumnezeu sa-l ierte :laugh: nu-l cunosc, dar... toti gresim. toti ne trezim neputinciosi in situatii in care aveam senzatia ca putem.

imi pare tare rau ca pt el viata s-a terminat asa de scurt... decat sa va certati pe tema cu "ce facem cu copiluu???" de parca voi o sa-l carati in brate, mai bine organizati, voi sau apropiatii, o cheta ceva. doar asa puteti ajuta pruncul.

DECI eu nu l-as renega doar pt ca, pt o gresala pe care toti o facem, el a murit. nu era nici in tricou si shlapi, nu era nici vreun incepator... sper ca la inmormantarea lui sa se adune multi motociclisti.

 

doar cine nu merge nu greseste ... :rolleyes:

 

Felicitari Kimmie pentru postul tau, scurt si la obiect.

Vazusem filmuletul pe youtube si eram foarte curioasa sa stiu ce anume s-a intamplat acolo si cum a reusit sa moara un motociclist echipat corespunzator. Ma interesa nu ca sa-mi dau cu parerea ci pur si simplu din dorinta de a invata ceva. Si ce gasesc aici??? Ca pe orice topic, oameni care se cearta si se baga in seama aiurea, doar din dorinta de a aduna posturi.Jalnic!!! Mai superbikeri ai tastelor, lasati dreaq batutul campilor!!! Nu va ridica nimeni statuie pentru stilul grandios in care bateti campii. Dupa ce ca si asa site-ul asta merge atat de greu, stam si ne pierdem vremea sa citim aberatiile voastre.

Condoleante familiei!

Editat de bea2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Kimmie pentru postul tau, scurt si la obiect.

Vazusem filmuletul pe youtube si eram foarte curioasa sa stiu ce anume s-a intamplat acolo si cum a reusit sa moara un motociclist echipat corespunzator. Ma interesa nu ca sa-mi dau cu parerea ci pur si simplu din dorinta de a invata ceva. Si ce gasesc aici??? Ca pe orice topic, oameni care se cearta si se baga in seama aiurea, doar din dorinta de a aduna posturi.Jalnic!!! Mai superbikeri ai tastelor, lasati dreaq batutul campilor!!! Nu va ridica nimeni statuie pentru stilul grandios in care bateti campii. Dupa ce ca si asa site-ul asta merge atat de greu, stam si ne pierdem vremea sa citim aberatiile voastre.

Condoleante familiei!

 

foarte buna remarca.

echipamentul ala corespunzator de care vorbesti tu te protejeaza la alunecari, tumbe & stuff si nici de cum la un impact frontal.

in situatia de fata cel mult a reusit sa pastreze motociclistul la un loc.

 

nu am inteles ce e atat de jalnic, e un topic destul de curat daca ne gandim ca alerga ca un inconstient pe un drum public intr-o curba fara vizibilitate (stia ca e un popas in curba aia)

 

Dumnezeu sa il ierte! cu totii gresim!

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu ce mare branza ai facut cu postul tau aici ?

 

Stimate moderator,daca tot esti decis sa faci curatenie cu orice pret ar fi de bun simt sa stergi toate posturile care pot genera flame,cum este cel de mai sus, nu doar unele.

 

Personal ,ca persoana care a postat pe acest topic, nu imi convine sa ma faca o cucoana cu frustrari , bikeritza si ea de tastatura ,ca sa pastrez aceasi nota, de rahat in mod gratuit.

 

Multumesc pentru intelegere.

 

Se poate sterge si postul asta dupa ce este citit de cine trebuie.

 

Cucoana aia pe care tu ar trebui sa o respecti, a facut un rezumat la cele 50j de mii de postari fara rost si a facut un apel catre voi sa incetati cu aberatiile! Esti patrat... ? ce nu intelegi?

 

foarte buna remarca.

echipamentul ala corespunzator de care vorbesti tu te protejeaza la alunecari, tumbe & stuff si nici de cum la un impact frontal.

in situatia de fata cel mult a reusit sa pastreze motociclistul la un loc.

 

nu am inteles ce e atat de jalnic, e un topic destul de curat daca ne gandim ca alerga ca un inconstient pe un drum public intr-o curba fara vizibilitate (stia ca e un popas in curba aia)

 

Dumnezeu sa il ierte! cu totii gresim!

 

Bikerul nu s-a lovit frontal de masina si nu alega ca un inconstient pe portiunea aia de drum! Sau poate nu urmartiti cu atentie rubrica asta...

Avea foarte multa experienta, din ce reiese din spusele lui si ale prietenilor lui! iar drumul il facuse de multe ori, mai ziceau prietenii!

Deci! Dupa parerea mea, avea 80 kmh cand a cazut, pentru ca e clar, e doar un exercitiu de imaginatie, ca nu a avut intentia sa franeze, ci sa mentina acceleratia si sa depasasca! Si probabil a murit datorita grilajelor de pe marginea drumului...

 

Deci, daca si omul asta, dumnezeu sa-l ierte, a murit ca un dobitoc... atunci sa ma pupati undeva ca am vazut eu accidente muuult mai stupide!!!

 

Apropo, v-ati gandit vreodata cam de cate ori ati putea sa ramaneti fara carnet intr.o singura plimbare? pai depasirea masinilor oprite la semafor, depasirea pe linia de tramvai, pe TROTUAR!! ... ca doar nu stati in coloana, asteptand la semafor??

cati aveti tobe stoc, omologate? cati aveti faruri adecvate? multi mergeti si fara asigurare!!! in oras rar vad un motociclist echipat corespunzator... hai sa fim seriosi! stiati ca in oras avem zone in care se circula cu 30kmh???

mergeti vreunu pe calea victoriei cu 50kmh??

 

mai bine din accidentul asta ati putea invata sa treceti mai des pe la biserica, ca de "alergat" o sa "alergati" oricum.

chiar si eu. Doamne ajuta sa nu patesc nimic grav!

 

astept injuraturi pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acea zi,imi"intrasem in mana" si deja reuseam sa am la jumatatea virajului undeva la 140 km/ora cu transmisie stock.

Logic voiam mai mult,pana cand mi-a fugit spatele....nu am cazut dar m-am potolit.

Este o zona superba,dar din pcate....

Referitor la zona din fata terasei....Pot spune cu siguranta ce sa intamplat,si mai ales de ce ar trebui sa se fereasca toata lumea...

Inainte de terasa este o curba in care se intra cam cu 2-3 si cand se iese din curba se face o analiza rapida a situatiei:daca este liber,nu iese si nu asteapta nimeni sa intre tras blana de gaz si pana la urmatorul viraj se urca peste 250.

Problema a fost urmatoarea:la iesirea din viraj,mack cu siguranta a vazut o masina care se deplasa prin dreptul terasei cu TRAIECTORIA INAINTE.Din pacate a luat decizia sa traga de gaz si intr-o fractiune de secunda a observat ca masina DE FAPT SEMNALIZEAZA STANGA.Prea tarziu,mult prea tarziu din pacate...

Si ce ar mai trebui invatat,din pacate dupa ce ne-a parasit un camarad de terasa si de gume incinse:Daca la iesirea din curba se pleaca cu gandul ca masinile de pe acelasi sens care se deplaseaza inspre Cluj VOR FI DEPASITE este TRAGIC.

Iti iese o data,de 2 ori,de 10 ori,de 1000 ori si iti intra in sange,te obisnuiesti sa depasesti pe acea zona.Iar a 1001 oara nu mai iese....

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...