Sari la conținut

X Eleven


Borkonnen
 Share

Postări Recomandate

Si mie mi-a placut mult de tot X11 pana cand am vazut unul in realitate si nu mi-a mai placut la aspect.

 

Ce nu mi-a placut: rezervorul IMENS prea lat

Si chestiile alea de platic care incadreaza radiatorul

Pt. mine un naked inseamna sa se vada motorul.Din pacate motorul nu prea se vede de cadru.Din acelasi motiv nu-mi place asa mult nici Suzuki GSR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...
  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sper ca in scurt timp sa imi iau si din ala si sa nu crap asa rpd....:ok:

 

... asta depinde de cat de rpd ai de gand sa incepi sa te dai cu el. :eek: Sa-l stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

he he, putin offtopic, borkonnen asta s-a lasat de motociclism, da nu il putem invinui, la cat a stat prin ghips. insa, am reusit sa il fascinez cu yamaha mt 03, desigur cu mt 01, si acuma bunul meu amic a devenit mare fan mare de yamaha bulldog si peroreaza pe tema putinilor cai putere dar a marelui cuplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consum 8.5 % la mers linistit.

consum 10 % la mers sportiv (prea sportiv poate).

in medie, prin oras (70%), prin afara orasului (30% - nu autostrada) cu 18l fac aprox. 220 km

 

Alte comentarii:

- aia cu r6 nu se aproprie de mine

- merge umar la umar cu r1.

- la 240 km/h nu simti vant etc (daca stai sub parbriz/aftermarket) si stai la fel de confortabil ca intr-un escalade :D

- se ridica pe o roate din accelearatie 1, 2, 3.

- treapta a 2-a e mortala....nu vrei sa te intreci cu mine.

- are motorul de pe cbr1100xx cea mai rapida motocicleta in 1999. acum a doua, dupa gsx1300r hayabusa.

- nu e dificil de mers in oras cu ea

- frane demetiale.

- se incalzeste f.f. repede. daca mergi numai printre masini a1-a, a 2-a prin oras pasagerul se arde la picioare.

- are nevoie de oarece viteza sa se raceasca (inteleg ca e problema comuna pt. motoare 1000+ in 4 cil linie)

- nu intra in voblaj deloc.

-are ghidonul un pic cam scurt (dupa gustul meu).

 

alte comentarii la cerere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data cand am vazut modelul asta am ramas impresionat de evacuarea pe care o stiam foarte bine de pe XX, saptamana trecuta am reusit sa schimb cateva cuvinte in germana cu proprietarul, iesind de un mic testdrive :D .

Concluzii...putere cat doresti, acceleratii impresionante, pe autobahn 245 fara probleme din cauza vantului chiar si fara aftermarket, sunet bestial!

In oras, incredibil de manevrabila pentru dimensiunile ei.

 

Mi-a adus aminte de miile de km facuti pe XX...dupa parerea mea, cel mai potrivit motor pentru mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum e a cine stie cata dupa Hayabusa,ZZR1400,BMW K1200S

... ZX-12, Suzi B(urger)-King :blink: si alte rachte. Si daca merge cot la cot cu R1 inseamna ca ala de pe R1 e praf. :)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

sal all, pot sa ma alatur si eu posesorilor de x11?post-21482-1243249841_thumb.jpg este al doilea meu motor si sincer dupa prima impresie nu vreau nimik alceva :) trage ca un dibol numa sa nu te piarda :P :blink: post-21482-1243249856_thumb.jpg primul drum cj-sm am scos un consum de 7,2% ceea ce zic eu ca e bine :)

asfalt uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- are motorul de pe cbr1100xx cea mai rapida motocicleta in 1999. acum a doua, dupa gsx1300r hayabusa.

 

in 1999 era si Busa...dar poate XX`u era cea mai rapida....when the BUSA flies by :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Cum va stau caii in garaje? :D

Deabia astept sa treaca odata iarna si sa scot motorishca :X

Puneti si voi niste poze cu motoarele voastre ca sunt sigur ca mai sunt x11 prin tara ;)

Hai noroc!post-21482-1295451155_thumb.jpg

post-21482-1295451233_thumb.jpg

post-21482-1295451202_thumb.jpg

post-21482-1295451175_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate ce nu am inteles eu la big naked bikes....de ce nu au fost echipate cu furci USD ?...care este explicatia tehnica ?

 

Vor sa tina pretul, jos cel mai probabil. Totusi, nu-i o regula. Cred ca e valabil doar la japonezi. Exemplu, Monster-ul (chiar si cel mic, de 600) a avut USD de la lansare. In '93. Oricum, si japonezii au inceput sa puna upside-down stock pe naked-uri in ultimii ani. Ultimii care s-au urnit sa intre in trend au fost Suzuki, care pana anul trecut aveau furca normala pe GSR. E pacat, pentru ca motoarele in sine sunt foarte capabile si te imping sa te dai mai "intens" pe ele, iar diferenta se simte fata de o furca normala, mai ales ca masa proprie e destul de maricica.

 

Chiar si asa, X Eleven e o mobra foarte faina si cel mai probabil m-ar fi tentat tare daca avea un V pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...