Sari la conținut

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Postări Recomandate

Deci nu pot sa cred... :disappointed:

 

Viteza nu a fost, e drept ca nici echipament nu avea, dar totusi...cum s-a putut lovi atat de rau incat sa moara? Motocicleta era ca si intreaga :blink:

 

Odihneacsa-se in pace! :rose: :rose:

 

hemoragii interne in zona bazinului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

RIP!am vazut si eu azi lumanarile acolo si nu mi-a venit sa cred ca a murit!acum soferul sa putrezeasca in inchisoare sa se invete minte odata toti soferii...cunosc intersectia,trec zilnic pe acolo si vizibilitatea e FOARTE BUNA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP!am vazut si eu azi lumanarile acolo si nu mi-a venit sa cred ca a murit!acum soferul sa putrezeasca in inchisoare sa se invete minte odata toti soferii...cunosc intersectia,trec zilnic pe acolo si vizibilitatea e FOARTE BUNA!

Stai linistit, daca ia cativa ani cu suspendare e bine... :angryfire:

Sunt multe de spus, dar ce rost are? Nici soferii nu vor conduce mai atent si nici motociclistii nu vor purta mai mult echipament...

Dumnezeu sa-l odihneasca!

RIP :rose: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, eu chiar incerc tot timpul sa port geaca pe mine dar de exemplu astazi nu am mai putut. Am crezut ca tampesc de cald si am dat-o jos. Vreau sa spun ca m-am simtit absolut in pielea goala. Efectiv parca imi era groaza. In alta ordine de idei din cate am inteles problema a fost hemoragie interna in zona bazinului. Cu geaca, fara geaca, nu vad la ce ar fi ajutat. Probabil ca a fost un high-side si s-a lovit cu bazinul de asfalt. Asta nu inseamna ca nu trebuie purat echipament dar sa nu uitam ca acesta este mai mult pentru piele decat pentru socuri.

 

Sa speram ca e intr-un loc mai bun! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. Din pacate am mai pierdut unul de-al nostru e stupid sa mori in felul asta. Nu e de mirare din moment ce multi chiori si analfabeti au luat pe spaga permisul,ala nu se gandeste c-o poate omora pe masa e trecere(halal respect pentru viata) multi inaintasi de-ai nostrii au murit in razboaie iar noi murim zilnic pe soselele patriei, pleci la drum (ca la oaste)si nu stii daca mai vii intreg acasa sau o iei direct pe verticala,TRIST nu doar viteza UCIDE, cat iti trebuie sa te dezechilibrezi si sa te infigi intr-un parapet, evitandu-l pe nenorocit (daca mai poti).Dumnezeu sa-l ierte si condoleante famliei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, eu chiar incerc tot timpul sa port geaca pe mine dar de exemplu astazi nu am mai putut. Am crezut ca tampesc de cald si am dat-o jos. Vreau sa spun ca m-am simtit absolut in pielea goala. Efectiv parca imi era groaza. In alta ordine de idei din cate am inteles problema a fost hemoragie interna in zona bazinului. Cu geaca, fara geaca, nu vad la ce ar fi ajutat. Probabil ca a fost un high-side si s-a lovit cu bazinul de asfalt. Asta nu inseamna ca nu trebuie purat echipament dar sa nu uitam ca acesta este mai mult pentru piele decat pentru socuri.

 

Sa speram ca e intr-un loc mai bun! :rose:

 

Ia armura. Ii cea mai buna investitie. Io o port peste tricou de rade lumea de mine...genunchiere... Am o preafrumoasa alura de Robocop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi nu stiu ce cunosti tu kiki draga, dar daca si soferul ala ar fi fost de pararea ta cum ca vizibilitatea este foarte buna atunci nici nu ma mir ca s-a intamplat ce s-a intamplat. Mereu sunt masini parcate de la Ghibu si pana aproape de coltul intersectiei, daca vi de pe str. Garibaldi sau de pe strada cu Posta atunci nici o sansa sa vezi mai departe de 30m.

 

 

apoi cuki tata,cand o sa conduci o duba o sa iti dai seama,pina atunci ia-ti o scara si scoate capul de pe geamul conservei.dar nici cu aia mica nu e stres.de doi ani tot pe acolo trec zilnic si nu am avut nici un accident...deci se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apoi cuki tata,cand o sa conduci o duba o sa iti dai seama,pina atunci ia-ti o scara si scoate capul de pe geamul conservei.dar nici cu aia mica nu e stres.de doi ani tot pe acolo trec zilnic si nu am avut nici un accident...deci se poate

 

 

esti ceva pui de zmeu :) si ceilalti care nu am avut la fel... de acord ca nu e vizibilitate, te fura peisaju ca e deschisa intersectia, dar vizibilitate CLARA nu este... asta-i valabil al orice intersectie unde sunt parcate masini foarte aproape in intersectie. FESTINA LENTE... trebuie avut rabdare, in/pe orice ai fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

odihneasca-se in pace si condoleante familiei :rose: ...imi pare rau ca s-a dus asa tanar.....aveti grija nu va mai certati cu ,contraziceri ca nu rezolvati mai nimic....trebuie sa fim uniti ca deja ne imputinam mai mult si mai mult de la o saptamana la alta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un coleg familist care-si face weekendurile inspre Zalau si care trece cvasisaptaminal prin "zona de confruntare" si SELECTIE NATURALA Dealu Topii, mi-a spus ca ieri (pe la orele 19)iar era smurdul pe acolo. Si ceva speedan facut praf in mijlocul strazii si cica ii acordau asistenta de urgenta unuia care era rastignit pe haionul unui autoturism. No comment!

 

In oras, am spus de n..nnn ori ca NU AI PRIORITATE CA MOTOCICLIST NICAIERI! Ochii trebuie sa se roteasca ca rulmentii, prietenii trebuie sa te injure ca nu-i vezi. Si femeile dezgolite, vesnic neconsolate! Si viteza peste tot nu mai mult decit trebuie ca sa mergi cit de cit in siguranta ORICE timpenii ar face fufulinele sau mai stiu eu ce handicapat. Prin bunavointa politiei care da carnete pe banda e plin de ei.

 

Daca tragi de gaz negindit, mai devreme sau mai tirziu esti sigur SCHILOD, leguma sau MORT!Bietul om a avut si mult ghinion, dar asta nu schimba viziunea de abordare, daca vreti sa tineti nepoti pe genunchi. Am trecut special si eu ieri pe acolo, ca sa iau invataminte, e loc FOARTE FOARTE PERICULOS! Pe doua roti nu ajunge sa respecti regulile, trebuie sa si prevezi mereu. Mai erau urme de ceara de la luminari. RIP :rose:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un coleg familist care-si face weekendurile inspre Zalau si care trece cvasisaptaminal prin "zona de confruntare" si SELECTIE NATURALA Dealu Topii, mi-a spus ca ieri (pe la orele 19)iar era smurdul pe acolo. Si ceva speedan facut praf in mijlocul strazii si cica ii acordau asistenta de urgenta unuia care era rastignit pe haionul unui autoturism. No comment!

 

 

asa este, eram prin trecere cu masina, motocicleta era ceva sport touring model mai vechi de culoare bordo.

am vazut motorul spart cu bucati arancate pe vreo 20 mt, politia si un Opel Frontera alb pe camp. Locatie Sanpaul-Mihaiesti

 

Sper sa nu fie grav ranit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, cel care se odihnea pe acoperisul masinii (Daihatsu,nu Opel Frontera) sunt eu.

moto a fost un VFR800 /2000

 

am evitat pana acum sa scriu ceva pe forumuri, pentur ca sunt constient ca o sa urmeze comentarii si pareri "avizate"

 

Linie dreapta, semnalizasem ca depasesc, trec pe contrasens, incep sa accelerez cam cu 100 m inainte de masina, cand ajung cam la 2-3 lungimi de masina de el, omul incepe sa o ia spre stanga (NU viraj la stanga, ci cu toata masina spre stanga) Franez, claxonez, in momentul in care aude claxonul reactioneaza deplasandu-se si mai spre stanga, din franare il lovesc in spate (nu lateral, spate), ajung pe acoperis si admir cerul pana la sosirea SMURD.

 

"Nu te-am vazut"

 

Eram doar noi doi pe tot acel drum. El spune ca voia sa o ia pe un drum de tara de pa acolo...si s-a gandit ca trecerea pe contrasens e mai buna decat oprirea, asigurarea, schimbarea directiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, cel care se odihnea pe acoperisul masinii (Daihatsu,nu Opel Frontera) sunt eu.

moto a fost un VFR800 /2000

 

am evitat pana acum sa scriu ceva pe forumuri, pentur ca sunt constient ca o sa urmeze comentarii si pareri "avizate"

 

Linie dreapta, semnalizasem ca depasesc, trec pe contrasens, incep sa accelerez cam cu 100 m inainte de masina, cand ajung cam la 2-3 lungimi de masina de el, omul incepe sa o ia spre stanga (NU viraj la stanga, ci cu toata masina spre stanga) Franez, claxonez, in momentul in care aude claxonul reactioneaza deplasandu-se si mai spre stanga, din franare il lovesc in spate (nu lateral, spate), ajung pe acoperis si admir cerul pana la sosirea SMURD.

 

"Nu te-am vazut"

 

Eram doar noi doi pe tot acel drum. El spune ca voia sa o ia pe un drum de tara de pa acolo...si s-a gandit ca trecerea pe contrasens e mai buna decat oprirea, asigurarea, schimbarea directiei.

Se intimpla des de astea, sa stii. Multi chiar nu se asigura ca lumea si nici nu se obosesc sa semnalizeze. Dpdv legal esti nevinovat. Ma bucur ca scrii si sper ca ai scapat ieftin, fara urmari majore. Sincer insa: Ce viteza aveai? (intrebare avizata).Normal, poti sa-mi raspunzi pe PM

 

Noah, se pare ca nu putem avea un dialog rapid. Mai e ceva esential. Unde era drumeagul pe care voia sa o apuce, pe drepta sau pe stinga?

El avea viteza mica presupun,mult sub viteza legala undeva sub 70.corect?

 

Bun, am zi libera si un pic de timp, asa ca dincolo de datele sumare voi face niste presupuneri de lucru si exercitiu. Sa nu o iei in nume de rau daca nu a fost asa. Sper ca nu intinzatoarele cu greutati sau ghipsurile te fac sa raspunzi mai greu :)

 

Si tipul voia sa intre pe drumeag la dreapta. Iar vfr-ul e un motor excelent si nu cred ca aveai acolo mai putin de 120. In depasire poate chiar 140.

 

Sint doua probleme aici:

1. Greutatea de a vira rapid cu motorul la viteze mari. Datorita efectului giroscopic al rotilor in primul rind care mentin motorul pe directie si apoi a faptului ca procesul de virare pe doua roti e mult mai complicat decit pe 4. Adica virarea este posibila la viteze mari doar daca compensezi efectul fortei centrifuge contrabalansind-o cu componenta tangentiala a greutatii, ceea ce inseamna ca trebuie sa inclini motorul, ori lent ori mai rapid prin countersteering. Oricum dureaza citiva zeci de metri. Pe 4 roti, un "scrisnet de cauciucuri" si sistemul de servodirectie rezolva rapid problema.

 

2. Sint convins ca ai procedat legal, respectiv, te-ai asigurat din spate si din fata, ai semnalizat, ai marit viteza etc.inclusiv daca tipul a recunoscut ca a manevrat masina aiurea esti acoperit dpdv legal.

 

Ce s-a intimplat? Tipul avea de virat dreapta pe un drumeag si puturos din fire, ca sa nu reduca prea mult viteza si sa roteasca amplu volanul, s-a carat pe contrasens ca sa faca manevra repede si dintr-o bucata. Multi procedeaza asa din pacate. Dar el facea cam 16 m/s iar tu veneai probabil cu 33m/s. Asa dar viteza relativa era cam de 17m/s. Asa ca tipul a avut cam 5-6 secunde sa te observe si sa stea cuminte la locul lui pina il depasesti. Dar se pare ca era prea cald si prea greu pentru omul ala. Poate ca se scarpina sau intorcea cd-ul cu Gutza, sau mai stiu eu la ce se gindea. E CLAR vinovat, dar asta nu te-ar fi incalzit de loc pe tine daca nu ii faceai o vizita baftoasa pe haion, ci ratai haionul, sau mai rau ajungeai in fata lui.

 

Unde ai gresit? Simplu, de fiecare data cind ceva in trafic nu e la locul lui, trebuie sa ni se aprinda un beculet.Adica daca un autoturism se misca suspect de incet e clar ca soferul coace ceva.Ori vrea sa se opreasca, ori sa intoarca, ori sa vireze. Si atunci mai ales e bine sa dam un flash si sa ne plasam o vreme in spatele lui ca sa fim SIGURI ca ne-a vazut. Si ca prin minune va semnaliza apoi manevra, se va asigura si totul se va termina cu bine.E bine sa procedam asa si in situatii normale, ca motociclist esentialul este sa fii vazut cind faci orice manevra! :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si raspuns la presupunerile tale: legat de viteza, ai dreptate, eram in treapta 4 si incepeam sa accelerez, deci pe acolo eram, intre 120 si 140.

 

omul nu voia sa o ia l adreapta, ci la stanga.

 

nu a incetinit decat dupa ce eu eram pe mijlocul contrasensului, in depasire, si a venit spre stanga cu toata masina, peste contrasens, incetinind. Eu fiind tot in franare, instinctele au preluat comanda, ma chinuiam sa tin moto dreapta, sa franez, e a continuat sa vina in fata mea. Impactul, eu in spatele lui, franand, a fost pe contrasens. Cand a auzit claxonul a tras de volan si mai spre stanga, ajungand in fata mea. A fost mult prea putin timp sa franez, sa las frana, sa inclin moto ca sa ocolesc. Eram pe contrasens cu semnalizarea pusa si farurile aprinse cam cu 100 m inainte sa inceapa el manevra. Nu m-a vazut. Ghinion.

 

inainte sa depasesc intotdeauna folosesc flash-ul. cand franam pe drept si am bagat mana si in claxon si in frana si tineam moto dreapta ma asteptam sa audad claxonul si sa mearga inapoi in dreapta. nu a facut asta, a venit si mai pe stanga, in fata mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, inseamna ca asa a fost sa fie. :disappointed: Ciudata manevra, sa intre pe contrasens ca sa ia stinga, mare idiot!Poate ca totusi te-a vazut si ti-a facut loc, dar cu reflexele anapoda si intirziere, sti iuda. Dar oricum, hai sa invatam cu totii din patania asta cu final fericit (de data asta). Si sa nu depasim decit dupa ce ne asiguram ca am fost vazuti, mai ales cind avem si ceva viteza :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi dupa ce semnalizezi, dai flash, treci pe contrasens si trece o secunda, deja nu ma mai astept ca omul sa nu ma vada.....dar asta a fost.

Tocmai m-am intors de la politie. Din fericire, politistul e motociclist si intelege multe din dinamica motocicletei. Nelamurilire lor sunt legate de distanta mica in care s-au desfasurat toate evenimentele, pentu ca declaratiiile noastre bineinteles ca nu sunt in concordanta.

 

Cea mai mare problema, si care m-a deranjat pe mine foarte, foarte mult, este faptul ca omul sustine in declaratii ca a oprit imediat, din masuratori rezulta ca mai rulat cu mine pe acoperis inca 80 m. Sustine ca dupa oprire m-a ajutat sa imi deschei geaca de piele neagra......pe draq, nu s-a atins de mine, singur mi-am descheiat geaca,mi-am dat jos manusile, mi-am desfacut cureaua de la pantaloni.....si purtam geaca textila. In plus, omul a scris in declaratie ca am spus sa nu cheme politia, in timp ce in gemetela mele spuneam "chemati politia". Nu suport minciuna.....dar neamul asta.....

 

Nelamurirea politiei consta in faptul ca dupa iesirea din curba la stanga, pana la locul in care se presupune ca a avut loc accidentul, sunt doar aproximativ 100 m. Eu am iesit in depasire cand am vazut linia dreapta libera, imediat dupa curba. Omul nu se considera vinovat, si mai avea si un alt om in masina care confirma tot ce spune el (ar fi fost culmea sa declare altceva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai scapat sanatos...

 

Ce sa faci.... minciuna este pentru cei slabi.

Ai grija numai la procesele verbale care pot sa fie utile mai tarziu daca omul nu-si recunoaste greseala.

Daca mai are si ceva relatii pe la politie o sa incerce sa scape usor. Ideea este sa nu te lasi. Iti recomand sa vorbesti si cu un avocat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt reprezentat de un avocat, ma insoteste la toate intalnirile.

 

Nu ii doresc decat ca tot ceea ce daruiesta sa si primeasca. Daca minte cu nerusinare sa fie mintit si el toata viata. Procesul verbal urmeaza sa fie intocmit de catre politist, astazi am dat declaratia mea. Politistul e si motociclist, am putu discuta rational si normal cu el, i-am explicat modul in care s-au petrecut lucrurile din punctul meu de vedere. Mi s-a parut mai deschis la minte decat colegii lui care si-au dat cu parearea fara sa fie direct implicati in caz, parere care m-a determinat sa decid sa am un avocat langa. Pentru ei raman intrebarile legate de distata scurta in care s-a petrecut totul, chiar daca pentru mine a fost o vesnicie :) oricum, am scapat fara nimic rupt, nu e ranit decat sufletul...si cred ca mai urmeaza niste lovituri. Propunerea politiei este sa facem schimb de asigurari, pentru ca omul nu isi recunoaste vina (are sotie jurist), nici eu nu ma consider vinovat, avocatul meu spune ca asta e solutia optima.....asa ca astept procesul verbal si alte decizii.

 

Oricum, moto e distrusa complet....chiar si dauna totala, o VFR800 din 2000 cu 81.000 km la bord cat valoreaza pentru ei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Galen te poate ajuta mai mult la partea cu evaluarea pagubelor... dar sincer tinand cont ca este de peste 10 ani nu cred ca o sa fie o suma impresionanta.

Mda.... cel vinovat plateste la fel ca si cel nevinovat.

Oricum...sper sa fie bine pt tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Galen te poate ajuta mai mult la partea cu evaluarea pagubelor... dar sincer tinand cont ca este de peste 10 ani nu cred ca o sa fie o suma impresionanta.

Mda.... cel vinovat plateste la fel ca si cel nevinovat.

Oricum...sper sa fie bine pt tine.

Daca nu au fost martori(exceptind pasagerul din autoturism), conteaza in aceasta ordine 4 documente:

1. Procesul verbal al agentului constatator cu anexe(masuratori, constatari)pe care il poti semna:

 

a) fara obiectii

B) cu obiectii

2. Declaratia ta

3.Declaratia soferului

4.Declaratia pasagerului

 

In functie de asta se va stabili amiabil sau nu vinovatia fiecarei din cele doua parti implicate, respectiv tu, el, sau vina comuna. Cum merge mai departe circul cu asiguratorul, depui documentele primite de la politie dupa lamurirea spetei la inspectorul de asigurari si noah, incepe lupta si tirguiala :sick:

 

Nu conteaza citi metri te-a dus pe haion, ci de fapt ce s-a intimplat pina la impact

bafta!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procesul verbal urmeaza sa il intocmeasca politistul in urma declaratiei mele de azi-dimineata.

 

Stiu ca e un motor vechi de 10 ani, stiu ca avea 82.000 km, din care cu mine in spate 50.0000, dar pana in acest moment nimeni nu stie sa imi spuna care e suma aceea mica despre care vorbim din partea asigurarilor. Stie cineva o cifra ? Agentii care fac asigurari imi spun ca doar la Bucuresti exista catalog de evaluare a motocicletelor.

 

Oricum, pentru mine deja primul episod e descurajant, adica cel cu politia. Deja asigurarile ma ingrozesc, niciodata nu am auzit lucruri bune in legatura cu dialogul pagubit-asigurator. Din punctul meu de vedere, e distrusa total, s-a deformat axul furcii si cadrul a intrat si sub rezervor si intr-o parte, sasiul spate e rasucit si ridicat (probabil l-a tras acolo top-case-ul), capacul dreapta motor spart, toate carenele distruse...pentru curiosi

 

post-41212-0-06879100-1311239106_thumb.jpg

post-41212-0-44029800-1311239127_thumb.jpg

post-41212-0-73561600-1311239153_thumb.jpg

post-41212-0-52615300-1311239180_thumb.jpg

post-41212-0-24534800-1311239199_thumb.jpg

post-41212-0-37463500-1311239219_thumb.jpg

post-41212-0-19647200-1311239241_thumb.jpg

post-41212-0-78775700-1311239260_thumb.jpg

post-41212-0-86327500-1311239289_thumb.jpg

post-41212-0-04006100-1311239319_thumb.jpg

post-41212-0-36761400-1311239341_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...