Sari la conținut

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Postări Recomandate

Accident mortal pe Albini

 

Mie casca mi-a salvat viata in septembrie, anul trecut (combinata cu restul echipamentului). Unii se pare ca ignora acest aspect, ca e mai importanta viata ta decat freza sau decat caldura de afara.

 

Zoli017.jpg

 

Daca va uitati cu atentie in lada cu resturi culese de pe sosea, acolo sunt si niste bucati din casca mea. Polistirenul acela tare, e rupt in bucati pe dinauntrul castii, astfel teasta mea a ramas intreaga fara sa se faca zob la impactul cu asfaltul si mai apoi cu masina parcata.

 

Postul e pentru cei care sunt tentati sa se suie pe motor fara casca.

 

Si in alta ordine de idei, ce zicea Galen mai sus e perfect valabil, nu ai prioritate niciunde cand esti pe motor si rulmentii de la ambielaj is fix pix pe langa cum trebuie sa ti se miste ochii in cap si sa analizeze toate posibilele scenarii din fiecare intersectie cu vizibilitate redusa si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Procesul verbal urmeaza sa il intocmeasca politistul in urma declaratiei mele de azi-dimineata.

 

Stiu ca e un motor vechi de 10 ani, stiu ca avea 82.000 km, din care cu mine in spate 50.0000, dar pana in acest moment nimeni nu stie sa imi spuna care e suma aceea mica despre care vorbim din partea asigurarilor. Stie cineva o cifra ? Agentii care fac asigurari imi spun ca doar la Bucuresti exista catalog de evaluare a motocicletelor.

 

 

 

si eu am patit ceva asemanator acum 2 ani... motor Aprilia Rx 50, din 96 (13 ani la data accidentului), 16000 km. Am fost cu el in remorca la politie, la evualuat nenea politist, de acolo am fost la SUZUKI in FLoresti pt evaluarea daunelor- suma necesara pt reparare 12.000 lei (cu preturi din catalog si manopera), de acolo am mers la asigurari unde am asteptat 5 luni jumatate sa imi evualueze suma care mi se aloca pt reparatie- am tinut motorul 5 luni in garaj, am fost de cel putin 2 ori la comisia de supraveghere a asigurarilor ca sa ii raportez ce incet se misca si tot nu am rezolvat nimic. Dupa 5 luni jumatate mi-au dat 1120 RON cu care sa repar o dauna de 3000 de euro :scratch: asa ca nu te astepta la o suma decenta, ca doar iti faci sperante desarte... bafta totusi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah astia-s nebuni...si mai merg si fara casca.

 

In schimb jurnalistii numesc motociclist orice idiot ce merge pe doua roti...dar fara permis si fara casca pe motor esti doar un mic infractor.

 

Odihneasca-se in pace

 

Imi pare rau de sofer.

 

soferul scapa, dat fiind faptul ca "motociclistul" nu avea permis.

 

N-avea 150 la ora nici poveste :disappointed: Poate 50 as mai crede, dar nu mai mult.

Sa-i fie tarana usoara :rose:

 

Mortul era un descreierat care cum punea mana pe un motor ii dadea blana. I s-a spus in repetate randuri sa se potoleasca dar nu pricepea.

Am vorbit cu cineva care il cunostea si care a fost si azi la fata locului. Avea 150!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu apar chiar pe nimeni.

Am ajuns si eu intamplator prin zona si am cascat ochii p-acolo cam la 15 min dupa producerea accidentului. Este vorba de ceva speed verde cu numar de AB. Nu ma pricep prea bine la modele si la marci. Era si Sebi pe acolo, mi-a spus ce era dar nu am retinut. Confirm ca tanarul de pe motor nu avea nici un fel de echipament de protectie, nici macar casca.

Motorul venea de pa Albinii si la intersectia cu Tache Ionescu s-a produs evenimentul. Pe CityNews scria ca masina (opel zafira daca nu ma insel) a intrat in motociclist iar ca acul de kilometraj de pe motor a ramas blocat la 150 km/ora.

Parerea mea, strict personala, este ca motociclistul a fost cel care a intrat in masina care i-a taiat calea iar viteza a fost cu mult mai mica. Daca avea viteza asa de mare, cu siguranta si motorul si masina erau mult mai distruse, si s-ar fi aflat imprastiate pe o suprafata mult mai mare. In acest caz motorul era la cca 2 metri de corpul tanarului, si nu erau departe de centrul intersectiei. Nu cred ca intotdeauna e relevant ceea ce arata un ceas de kilometraj care a suferit o coliziune.

Cateodata am impresia ca si ziaristii trag concluzii prea usor si prea repede.....

Oricum ar fi fost, e trist ca se intampla asa ceva, si parca tot mai des din pacate.

Odihneasca-se in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipul lucra la service-ul din apropiere...

 

Motorul era al unui baiat din Cluj care si-l cumparase de la Alba si s-a dus sa isi sincronizeze carburatoarele, un Kawasaki Ninja...

 

Dupa ce s-au facut sincronizariile necesare tipul a iesit asa cum era in salopeta de lucru ca sa-l probeze...cred ca a mai facut asta de cel putin 100 de ori, dar a 101 oara s-a intamplat ce nu trebuia sa se intample....

 

Fara casca, fara protectie...desi nu cred ca avea cum sa aiba 150 ca de la service pana la intersectie sunt cca 150 - 200 m max, iar la 150 la ora s-ar fi facut corpul bucati de la impact, ca doar a dat in stalpul din fata de la masina....dar oricum impactul a fost mortal....

 

Odihneasca-se in pace!

Editat de praXis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP!!!insa ceea ce scrieti pe aici pe forum nu prea e bine.poate citesc si "altii"."a mai afcut asta de 100 ori"...cine i-a incredintat motorul?daca a facut-o unul care poseda carnet,e cam in belea omul.din cauza genului asta de oameni suntem catalogati toti motocilcistii asa cum suntem!atat vroiam sa zic,sper ca intamplarea nefericita de azi sa ii sperie putin pe cei care circula nestingherit prin CJ fara casca,echipament MINIM si poate fara carnet.

 

Referitor la acul vitezometrului,este irelevant,din moment ce producatorul nu precizeaza astfel de caracteristici ale motocicletei,adica blocarea vitezometrului la un impact.

 

Tipul lucra la service-ul din apropiere...

 

Motorul era al unui baiat din Cluj care si-l cumparase de la Alba si s-a dus sa isi sincronizeze carburatoarele, un Kawasaki Ninja...

 

Dupa ce s-au facut sincronizariile necesare tipul a iesit asa cum era in salopeta de lucru ca sa-l probeze...cred ca a mai facut asta de cel putin 100 de ori, dar a 101 oara s-a intamplat ce nu trebuia sa se intample....

 

Fara casca, fara protectie...desi nu cred ca avea cum sa aiba 150 ca de la service pana la intersectie sunt cca 150 - 200 m max, iar la 150 la ora s-ar fi facut corpul bucati de la impact, ca doar a dat in stalpul din fata de la masina....dar oricum impactul a fost mortal....

 

Odihneasca-se in pace!

 

 

daca stiai ca a mai iesit asa.de ce nu ai incercat sa ii explici ce si cum sau cel mai bine sa dai un telefon la politie,cu toate ca ii faceainecazuri,dar poate ii salvai viata.ma gandesc ca tu ai permis

 

 

P.S. si ca o completare OFF-TOPIC aveti grija pe la ce serviceuri umblati,unele serviceuri fac revizia cum a facut respectivul,iau motorul si le dau "putina" forja,dupa care isi dau cu parerea,stiu cateva cazuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. si ca o completare OFF-TOPIC aveti grija pe la ce serviceuri umblati,unele serviceuri fac revizia cum a facut respectivul,iau motorul si le dau "putina" forja,dupa care isi dau cu parerea,stiu cateva cazuri...

 

 

Cam asta era problema si aici...

 

 

Stiam service-ul si il stiam pe baiat, si grupul lor, dar nu ne cunosteam prea bine. Nici macar nu mi-a trecut prin cap ca nu are permis, insa nu stiu daca in trecut la un test de asta a folosit sau nu casca... stiu doar ca ultima data cand am fost de am probat un motor, chiar de s-a facut un tur mic pe Albini i-am cerut o casca de la service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiat bun, il cunosteam il chema Attila, chiar ieri am fost la el ..., cel cu zafira putea sa-l vada, mai ales ca motocicleta venea din dreapta si acolo vezi cel putin 300mt .

 

Sincere condoleante familiei.

R.I.P. Atti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a blocat acul de la vitezometru la 150 kmh.... :disappointed: inca mai sunt oameni care cred ca se blocheaza acul la viteza impactului????dar acul de la turometru??ala nu se blocheaza? :scratch: jeeeeezzz

Sa se odihneasca in pace baiatul! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenii ii spuneau Copani, era un baiat modest, dar foarte sufletist, sarea mereu sa te ajute daca putea si era mereu vesel, nu puteai sa nu zambesti in preajma lui,,,

Ramai cu bine :rose:

Cei din jurul lui sint mai de vina decit el. El saracu era doar inconstient. Daca ii indesau o casca pe cap probabil ca scapa. Asa nu a avut nici o sansa si cei care au tolerat asta vor trebui sa traiasca cu baiatul asta pe constiinta. Nu mai faceti baieti pasiune pentru speeduri, nu merita decit pe pista si acolo cu echipament. Motociclismul este cu totul altceva.

RIP :rose:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vi s-a intamplat niciodata sa scapati motocicleta pe o parte cu motorul pornit si mana pe acceleratie (mie mi se intampla intr-una in padure cu cross-ul)? Ce se intampla in cazurile astea? Eu, conform unui scenariu imaginar, cred ca in momentul impactului "s-a tras de gaz", roata spate in aer si acul kilometrajului a urcat la 150 (poate peste si era in scadere)...nu pot sa ma gandesc ce ar fi fost in cazul unei coliziuni la o reala viteza de 150 km/h. Cat despre inconstienta celui care a pierit in accident nu pot spune decat ca l-am vazut de nenumarate ori pe acea strada, fara casca, fara niciun echipament de protectie...nu il cunosteam personal, dar, R.I.P....nimeni nu merita sa moara...

Editat de sfigmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vi s-a intamplat niciodata sa scapati motocicleta pe o parte cu motorul pornit si mana pe acceleratie (mie mi se intampla intr-una in padure cu cross-ul)? Ce se intampla in cazurile astea? Eu, conform unui scenariu imaginar, cred ca in momentul impactului "s-a tras de gaz", roata spate in aer si acul kilometrajului a urcat la 150 (poate peste si era in scadere)...nu pot sa ma gandesc ce ar fi fost in cazul unei coliziuni la o reala viteza de 150 km/h. Cat despre inconstienta celui care a pierit in accident nu pot spune decat ca l-am vazut de nenumarate ori pe acea strada, fara casca, fara niciun echipament de protectie...nu il cunosteam personal, dar, R.I.P....nimeni nu merita sa moara...

Eu din cate stiu cablul vitezometrului este legat la roata din fata. Daca il scapi pe jos nu are cum sa creasca turatia rotii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei din jurul lui sint mai de vina decit el. El saracu era doar inconstient. Daca ii indesau o casca pe cap probabil ca scapa. Asa nu a avut nici o sansa si cei care au tolerat asta vor trebui sa traiasca cu baiatul asta pe constiinta. Nu mai faceti baieti pasiune pentru speeduri, nu merita decit pe pista si acolo cu echipament. Motociclismul este cu totul altceva.

RIP :rose:

dar daca era cu un enduro era alta poveste? nu patea nimic? :sick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ! Cu cat scade numarul de cilindrii, cu atat creste exponential sansa de a supravietui. Bucure, nu pot sa cred ca nu stiai :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ! Cu cat scade numarul de cilindrii, cu atat creste exponential sansa de a supravietui. Bucure, nu pot sa cred ca nu stiai :disappointed:

sorry, my bad....ma si duc jos la garaj si imi sparg cu ciocanul si dalta 3 cilindrii. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca era cu un enduro era alta poveste? nu patea nimic? :sick:

V-am spus de 100 de ori. Speedurile si supersporturile sint ca niste pistoale de ruleta ruseasca .Pistoalele astea daca apar intr-un "serial", poate ca in multe episoade nu se intimpla nimic, dar pina la urma iti zbori creierii cu ele precis.

 

Speedul cere viteza, de asta e construit. Doar icemenii se pot abtine. Si pustiul asta nu era iceman, ii placea clar sa traga de gaz. Perfect posibil sa fi ajuns la 150. Si nu a avut prea multe sanse sa fie vazut. Daca proba un enduro nu avea motive sa sara de 60 si cel mai probabil scapa.

 

Motociclismul de oras este foarte periculos in ultimii ani indiferent de motor. Dar sa-l vezi pe unul ca porneste fara casca pe speed si sa nu reactionezi, se cheama complicitate la suicid. Grija maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei din jurul lui sint mai de vina decit el. El saracu era doar inconstient. Daca ii indesau o casca pe cap probabil ca scapa. Asa nu a avut nici o sansa si cei care au tolerat asta vor trebui sa traiasca cu baiatul asta pe constiinta. Nu mai faceti baieti pasiune pentru speeduri, nu merita decit pe pista si acolo cu echipament. Motociclismul este cu totul altceva.

RIP :rose:

 

 

Aici nu sunt de acord cu tine, cei din jurul lui erau de vina daca era un copil care inca nu stie ce e bine si ce e rau , tinand cont ca victima avea 22 de ani cred ca putea lua singur niste decizii, nu imi place cum gandesti. Singurele persoane care au vre-o vina sunt cele implicate in accident. Sincer imi pare rau de colegul nostru, Odihneasca-se in pace ...

 

sorry, my bad....ma si duc jos la garaj si imi sparg cu ciocanul si dalta 3 cilindrii. :unsure:

 

daca mi dai mie o sa am 7 linie :D think fast :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu sunt de acord cu tine, cei din jurul lui erau de vina daca era un copil care inca nu stie ce e bine si ce e rau , tinand cont ca victima avea 22 de ani cred ca putea lua singur niste decizii, nu imi place cum gandesti. Singurele persoane care au vre-o vina sunt cele implicate in accident. Sincer imi pare rau de colegul nostru, Odihneasca-se in pace ...

 

 

 

daca mi dai mie o sa am 7 linie :D think fast :bounce:

mai gindeste-te si tu cum gindesti, altfel ajungem sa rinjim cu totii cind il vedem pe unul cum sare in prapastie, poate chiar il impingem :sick:

 

 

"daca ii indesau o casca pe cap DE FIECARE DATA CIND S-A JUCAT"

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca bate spre off topic, dar unul din motivele pentru care mi-am vandut GSR-ul a fost pt. ca il consideram sicriu pe 2 roti. Nu e pt Romania deocamdata motoarele care in treapta 3 de viteza urca instantaneu la 200 km/h. Am spus-o si atunci, o repet si acuum...un motor care are tendinta sa-mi ''fure imaginea'' deocamdata NU e pt. mine.

Nu spun ca nu e fain 4 in linie , fara vibratii, 100 de cai sub chuur, motor nou...dar trebuie sa constientizezi riscul pe care ti-l asumi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenii ii spuneau Copani, era un baiat modest, dar foarte sufletist, sarea mereu sa te ajute daca putea si era mereu vesel, nu puteai sa nu zambesti in preajma lui,,,

Ramai cu bine :rose:

 

 

oare sa il cunosc si eu..daca e serviceul despre care cred eu ca este....SPEECHLESS

Editat de Kiki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...